C.E. SABADELL F.C. - EN DIRECTE > BARS & ONLINE

Paròdias arlekinadas

<< < (3/4) > >>

Pollo sin cabeza:
Al post on hi ha tots els Twitter's de els foreros, el teu el Twitter no el troba...

birrero:
A l'única d'aquestes paròdies que segueixo, és a en @JoanSolteras, ja que de tots, és el que em fa riure algun cop, i no el trobo ofensiu. A més, els missatges privats que m'ha enviat fa poc, son a part de gratificants, una pixada de riure brutal.

I aquests públics...

No té sentit que anem a santuarius de Déu a demanar sort. El que està més enxufadu en el tema és l'Hércules, que el seu pare era Zeus. #Xist

Si algú vol fer un twitter en broma del meu amic Villar, de la RFEF o la LFP, tindrà difícil superar els originals. Són uns catxondos!

Grans!!!!

Per cert, també vull aclarir públicament, que jo no soc en @JoanSolteras, com m'han preguntat últimament. Per desgràcia, no tinc tanta gràcia.

Évir:

--- Cita de: Pollo sin cabeza en 23 de Juliol de 2012, 23:12:00 pm ---Al post on hi ha tots els Twitter's de els foreros, el teu el Twitter no el troba...

--- End quote ---
Es que me cambie el nombre. Pero si que tengo.

pil:
mentres ho facin amb gràcia i sense pasar-se cap problema, no hem d´aguantar que una tele publica ens faci empassar parodia dels culers, quin mal i té que naltros ho fem per twitter, a veure si serem + papistes que el papa

Pollo sin cabeza:
Aviam vosaltres enteneu perquè obro el post???
L'obro perquè hi han Tweets que no semblen que ho facin per fer gràcia, sino que alguns fan 'mal', sino reviseu-los.

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version