Autor Tema: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE  (Llegit 4343 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« el: 19 de Abril de 2005, 23:13:38 pm »
Més q 1 pregunta, podria ser 1 exclamació. Sense Noelia (des de fa 1 mes a L'Estartit crec), Saioa (apartada des de fa el mateix temps) i Mariajo i Pris que han demanat la baixa per jugar la Copa amb altres equips (Puebla i Sevilla respectivament). Sembla qüassi imposible l'assoliment d'aquest titol, mes tenint en compte el mal ambient q des de fora sembla q hi ha al vestuari, sobretot amb la directiva. pero bueno, jo confio en les noies, i crec que ho donaran tot i potser donem la sorpresa. Anim noies, sou les millors! ;)
I de pas, aprofito per dessitjar tota la sort del mon a Pris i Mariajo de cara al futur. Heu deixat emprenta a la historia del club!! Molta sort, pero aixo si, quan jugueu contra el  :scut enrecordeu-vos del vostre equip, i fiqueu el peu una mica mes tou  :P Molta sort campiones!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #1 el: 19 de Abril de 2005, 23:51:46 pm »
Saioa (apartada des de fa el mateix temps)

Perquè està apartada de l'equip?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #2 el: 19 de Abril de 2005, 23:59:45 pm »
pel mateix q noelia se'n va anar. Desavinences amb la directiva. I tb els dos entrenadors... no creieu q son masses casos?? I les que queden, no es queden a un ambient força agradable amb la directiva. O tot aixo es el k jo tink entes

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #3 el: 20 de Abril de 2005, 00:04:20 am »
Doncs eixes coses afecten al conjunt. A vore si haurem d'anar a la copa amb la meitat del 'b' (sense desmereixe-les, que s'ho curren).
Però el que realment me preocupa és l'any que bé.
A que aspirarem? objectius?

Patirem!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raul_sbd5

  • Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Saioa
« Respondre #4 el: 20 de Abril de 2005, 12:10:38 pm »
 Adry:

  - Saioa està lesionada del genoll i la van tenir que operar. Està en procès de recuperació i segurament serà baixa per tota la temporada. Això és està apartada de l'equip? Doncs sí però per lesió.
 
  - Mal ambient al vestuari? A que et refereixes? Perquè jo passo pràcticament més estona amb l'equip que amb els de casa meva i no hi ha mal ambient. Que en un moment puntual hi hagi algun pique és normal, però això passa a tots els equips i si has estat a algun equip ho sabràs. O et penses que als millors equips d'Europa no hi ha problemes? A dins del camp les polsacions van a 200 i molts cops passen coses i al sortir de la dutxa ja està solucionat.

 Prous problemes hem tingut aquest any com per a que ara apareguin on no n'hi ha. A més a més el C.E. SABADELL FEMENI és un equip, no només era María José i Priscila. O es que Alba, Lucía, Olga R., Chico, Elena, Silvia, Gemma Reñé, Paulina, Noemí, Olga M., Esther Romero, Esther Casals, Nati, Eli Roca, Marta i Flor no es mereixen considerar-se part del planter? És com si em diguessis que el masculí només és Tariq i el JuanMa Cruz... i el Genís? I el Ramon?...

 Ara a animar a les noies als partits de copa !!!!
 
 
 
« Darrera modificació: 20 de Abril de 2005, 12:15:43 pm per raul_sbd5 »
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #5 el: 20 de Abril de 2005, 16:16:08 pm »
Les meves diculpes pel tema Saioa. Es veritat que es va lesionar de gravetat al genoll. Però crec que va ser aband d'ahir a la radio, quan van dir que a Pris i Mariajo se n'anaven a altres equips, van recordar que "Noemí i Saioa van ser apartades de l'equip per desavinences amb la directiva" Això es el que vaig entendre, i reitero les meves disculpes si no és aixi.
I de l'altre tema, m'explico millor. Jo no he volgut dir pas que tot l'equip siguin Pris i Mariajo, clar que Chola, Lucia, Paulina, Noemí, Esther... són grans jugadores. No ho dubto jo aixo, només he dit o era la meva intenció dir que s'han anat dues peces molt importants de l'equip, doncs són de les que més partits han jugat. Soc el primer en dir que son les millors del món i confio moltíssim en que puguin fer història a la Copa. Però penso que potser es noten aquestes baixes. Es com si dic... al Sabadell treus a Juanma i a Tariq, com bé dius. Oi que es notaria? Clar que la resta continuen sent bons, com tu dius, ramón, txiki, genís... però es notaria.
I el tema del malestar, era una sensació que tenia jo des de fora i que em crec tot el que em dius, perque soc conscient que les coneixes personalment a totes i com be dius, quasi estas més temps amb elles que a casa. Jo deia malestar amb la directiva, no entre elles. Ni tampoc he dit que aquest malestar influis al rendiment al camp. Només volia dir que, al menys des de fora, el que sent un parlar, i el que parla amb diferents familiars de les jugadores, es que hi ha una certa crispació o malestar entre directiva i jugadores. Mai he dit jugadores entre si.
Amb aixo acabo, torno a demanar disculpes si m'he errat o he pogut faltar a la veritat i aixo a molestat a algu.
Molts ànims noies! Sou les millors. La copa no se'ns escapara

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #6 el: 20 de Abril de 2005, 18:51:07 pm »
Hola Raul i companys de patiment!!, la temporada resien acabada sens dubte no ha sigut un cami de roses (ni per el primer ekip ni pel segon), a més, a dia d'avui, tenim una plantilla molt molt justeta, contant amb la recuperació de l'Olga R (desde d'aki la felicitu i l'animu) crec que som 14 o aixis, mekivocu Raul? per tan aurem d comptar amb moltes del filial que ara si podran jugar amb el A ja que avans tenien la seva lliga. Aixo supusara un incomvenient per manca d'experiencia o supusara un benefici peroke tindran moltisima més ilusio que les que an marxat "emprenyades"??

P.D: Seria imposible fer algun fitxatge per afrontar amb una mica més d'ambició la copa?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #7 el: 20 de Abril de 2005, 22:58:08 pm »
A la copa, amb il-lusió i .... OVARIS!!!!

CAMPIONES!!!! :scut
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat raul_sbd5

  • Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #8 el: 21 de Abril de 2005, 08:46:28 am »

 Amic CudiSbd,

 Tens raó que aquest any la plantilla ha estat una mica curta però és que a més a més s'ha tingut molt mala sort amb les lesions ja que a més a més de les jugadores que ja teniem lesionades de l'any passat ( Carol i Olga R.) s'han lesionat Saioa, Silvia i Esther Casals.

 Respecte a les jugadores del filial hi ha tres jugadores que han estat entrenant tota la temporada amb el primer equip ( Marta, Flor i Lidia ) i que han anat alternant el primer equip i el filial segons les necesitats dels dos equips. Al filial hi ha jugadores que poden jugar perfectament al Superlliga i poden suplir la falta d'experiència amb les ganes i la lluita tal com va fer Reche a Bilbao, on va debutar a Superlliga a San Mamés.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #9 el: 21 de Abril de 2005, 19:12:14 pm »
Esther Casals també és perdrà la copa??? :o. Jo no dic pas que les del filial no puguin jugar al nivell de Superlliga, sino que tanta tanta juventut... tal i com he dit, una de dos, o acusen massa la juventut o ho afrontes com un repte i amb moltísima il·lusió, pero en fin, passi el que passi i jugui qui jugui la copa sera nostra 8) :scut
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #10 el: 21 de Abril de 2005, 22:22:16 pm »
Va debutar Reche a San Mamés?? *****, 9 sabia!! Ho va fer bé o q??
La joventut es una arma de doble fil. Pot ser q les ganes i la il·lusió beneficii, o que perjudiqui la falta d'experiencia. Depen de si les ganes li poden als nervis i la falta d'experiencia, o si es al revés, pot ser la clau del nostre equip. Pero jo confio molt en les noies i crec que faran un paper molt digne. Està clar q ningu no neix ensenyat, ni amb experiencia. La il·lusió no se la treuran, i en la Copa, val més les ganes que la experiencia. Pot ser que la il·lusió guanyi a la millor qualitat, o més experiencia d'altres equips, doncs la copa, per algo, es el torneig del ko, i es juga tot a una sola carta, pero la experiencia, en cas de partits igualats, tb pot influir. Pero buenu, jo repeteixo q guanyarem la copa, i ja esta ;)
Parlant de copa... el sorteig quan es? I cm sera? Anada i tornada, seu fixa?? Dates?? Algu sap quelcom sobre aixo? Moltes gracies

Desconnectat Arlequinat_4ever

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #11 el: 23 de Abril de 2005, 18:04:20 pm »
Aquí al Sabadell, quasi sempre que alguna cosa va bé, es retoca circumstancialment o simplement, succeix alguna cosa.
Resulta que a les noies arlequinades les hi han baixat el sou i hi han noies com Maria José i Priscilla, que foten el camp.

Lo de la gran temporada i el gran equipàs que tenia el Sabadell femení l'any passat a la Superlliga femenina, pel que sembla, ja mai més es tornarà a repetir (algún directiu que no en té ni idea ja s'encarregarà de que així sigui...), tot i que l'equip d'aquest any en general i més tenint en compte les circumstàncies, han fet un bon paper.

No sembla el millor ambient per afrontar la Copa de la Reina, però en fi, confiem en que almenys hi facin un bon paper.

Malgrat tots els recents i desagradables esdeveniments, ànims a les noies arlequinades!!!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #12 el: 24 de Abril de 2005, 00:13:07 am »
Almenys s'han classificat per la copa, que a mitja temporada, pensà que no estava assegurada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Vitrubio

  • Visitant
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #13 el: 27 de Abril de 2005, 10:38:52 am »
Buff!!! Quines baixes per jugar la Copa  :(. Bueno, com a minim dir que molta sort a totes dues en els seus nous equips, ja que han donat molt en el temps que han estat en el Sabadell  8).
Y a la Copa, penseu que tenim molt a guanyar i poc a perdre. Ningú ens donar un duro per nosaltres. Yo crec que hem de sortir en totes les ganes de donar la sorpresa i sense tenir cap por contra el rival. Lo normal seria perdre, aixì que tot lo que sigui guanyar sera positiu.
¡Endavant! A per el Torrejón.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: COM AFRONTEM LA COPA? i L'ADEU DE PRISCILA Y MARIA JOSE
« Respondre #14 el: 23 de Maig de 2005, 17:19:03 pm »
Torno a obrir aquest tema... Quarts de final: PUEBLA vs. SEVILLA. Es a dir, l'equip al que s'ha anat la pris contra el de la mariajo. Han passat les extremenyes, amb un resultat d'un a cero a la tornada. Sabeu qui l'ha ficat??  :yes:  :yes: Exacte, mariajosé (o aixo tink entes)