Autor Tema: Robatori de mòvil (Interpenyes 2012)  (Llegit 1857 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat rsc95

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 766
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell i el futbol base
Robatori de mòvil (Interpenyes 2012)
« el: 08 de Juliol de 2012, 12:32:05 pm »
 Hola a tots, com molts sabreu ahir durant el torneig em van robar el mòvil. Vaig deixar la bosa a la pista amb les demes i quan va acabar el partit no hi era i me la vaig trobar al vestuari, en un lloc on no m' assentava , vaig mirar i el mòvil no hi era.

M' agradaria demanar sius plau  que per les proximes edicions i hagui més seguretat: no pot ser que els vestuaris no estiguin tancats en clau, que al passadis dels vestuaris no hi hagui ningú vigil·lant, que agafin la bossa d'un jugador (davant de tothom) i que se la emportin.

Per les proximes edicions DEMANO i RECOMANO per a la seguretat i tranquilitat dels participants:

- 1 membre de seguretat vigil·lant els vestuaris
- Vestuaris tancats en clau
- En la pista, posar una caixa gran (per posar les boses dels jugadors que en aquell moment tenen que disputar el partit) i tancada amb un candau i custodiada per algún responsable.
- I si tot això no fos suficient, una assegurança per al torneig que cubris: lesions, robatoris etc...

*Si per tot això fos necessari augmentar la cuota d' inscripció, jo pensó que s' hauria de fer. Ja que són messures importants i necessaries.

Gràcies per la vostra atenció.

PD: Felicito a Arlequinats.com per al victoria del torneig.
VIVA EL CE SABADELL

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re:Robatori de mòvil (Interpenyes 2012)
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2012, 12:58:46 pm »
Carai! Jo en varis moments vaig deixar les meves pertenències a prop meu tenint-les controlades, però amb la confiança de que no passaría un cas com el teu, lamentable aquest fet, però no crec que es tingui d'aumentar la seguretat. Cadascú pot trobar una persona o amic que li vigili una motxila mentre juga. Bastant fan els organitzadors com per contractar un segurata o posar guixetes...

Molta sort, àviam si apareix, em sembla que hi havien càmeras en varis passadissos.   
@javi_gt86

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re:Robatori de mòvil (Interpenyes 2012)
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2012, 13:38:04 pm »
Carai! Jo en varis moments vaig deixar les meves pertenències a prop meu tenint-les controlades, però amb la confiança de que no passaría un cas com el teu, lamentable aquest fet, però no crec que es tingui d'aumentar la seguretat. Cadascú pot trobar una persona o amic que li vigili una motxila mentre juga. Bastant fan els organitzadors com per contractar un segurata o posar guixetes...

Molta sort, àviam si apareix, em sembla que hi havien càmeras en varis passadissos.
en los pasillos y vestuarios de can balsach no hay camaras lo que se be que parecen camaras son sensores de movimiento que instalaron con esto de los recortes para ahorrar energia que la luz se apagara si no habia nadie dentro del vestuario :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros