Autor Tema: 100.000 milions per rescatar a qui ?  (Llegit 2452 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
100.000 milions per rescatar a qui ?
« el: 10 de Juny de 2012, 11:45:00 am »
Últimament s'esta parlant molt de si rescat bancari o intervenció estatal, finalment sembla que Europa deixarà 100,000 milions d'euros per injectar capital als bancs que ho necessitin, fins aquí tot sembla normal i ara ve la meus dilemes perquè s'ha fet d'aquesta manera i no d'un altre com a Portugal Grècia i Irlanda, es diu que el regne d'Espanya es massa gran per intervenir-lo, ara no serà que els governants ex-governats , empreses de construcció sindicats i possiblement alguna part de la judicatura i d'altres estan tant emmerdats que es l'única manera de que  ELLS siguin rescatats no l'estat, perquè cap i la fi tot això no es gratis i ho pagarem amb escreix ,

a veure que opineu
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #1 el: 11 de Juny de 2012, 12:30:20 pm »
jo, Inda, només tinc curiositat per saber a on aniran a parar tants diners.

I es que crec que una part d'ells aniran a corruptes, veient aquest país, tot i la vigilància de la Troika. I es que som experts i capaços de subornar a qui sigui.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #2 el: 11 de Juny de 2012, 18:44:08 pm »
jo, Inda, només tinc curiositat per saber a on aniran a parar tants diners.

I es que crec que una part d'ells aniran a corruptes, veient aquest país, tot i la vigilància de la Troika. I es que som experts i capaços de subornar a qui sigui.

Si la cosa es tal com tu dius per molta curiositat que tinguis no ho sabràs mai on van a parar el cales, que ve a ser el mateix que passa ara que estan tapant tota la brutícia que en generat, el que si pots estar segur es que nosaltres no veurem ni un euro, a no ser que sigui per pagar tots els estralls que en fet ,fan i segurament continuaran fent.

I ara pregunto, perquè no s'executen alguns préstecs de grans constructores i si s'excuten a pobres que no poden pagar l'hipoteca " gracies" a la gran "solvència" dels bancs  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #3 el: 12 de Juny de 2012, 07:49:32 am »
jo, Inda, només tinc curiositat per saber a on aniran a parar tants diners.

I es que crec que una part d'ells aniran a corruptes, veient aquest país, tot i la vigilància de la Troika. I es que som experts i capaços de subornar a qui sigui.

Si la cosa es tal com tu dius per molta curiositat que tinguis no ho sabràs mai on van a parar el cales, que ve a ser el mateix que passa ara que estan tapant tota la brutícia que en generat, el que si pots estar segur es que nosaltres no veurem ni un euro, a no ser que sigui per pagar tots els estralls que en fet ,fan i segurament continuaran fent.

I ara pregunto, perquè no s'executen alguns préstecs de grans constructores i si s'excuten a pobres que no poden pagar l'hipoteca " gracies" a la gran "solvència" dels bancs  :mmmm

Donc per que són inexecutables, jeje.

Per cert, cada cop conec més gent que treu els diners del banc o els porta a fora, inclús aqui mateix a França.
Que en penseu d'aixó? Que faríeu si tinguessiu estalvis (per ex. 60.000€)?

Connectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #4 el: 12 de Juny de 2012, 08:09:56 am »
mmmm jo a frança tampoc els portaria. Suissa? encara que les condicions alla son ben fotudes. El preocupant es l'Euro, crec que s'anirà a norris. I la moneda mes important europea per a mi no es pas la Libra Anglesa, sinó el Franc Suís.

De fet, estic pensant anar-me a treballar allà...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #5 el: 14 de Juny de 2012, 06:24:43 am »
sempre pots obrir un compte a un banc d'aqui en francs suïssos

o també en lliures, o en corones,...


per cert, jo crec que l'euro seguirá sent l'euro i que no convé que ningú en surti.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #6 el: 14 de Juny de 2012, 08:58:44 am »
Jo agafava els 100.000 milions, apostava x Irlanda q es paga 12 a 1, donava ordres pq els espanyols es deixessin perdre i sortim d la crisi.   :happy2:

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #7 el: 14 de Juny de 2012, 13:49:53 pm »
Jo agafava els 100.000 milions, apostava x Irlanda q es paga 12 a 1, donava ordres pq els espanyols es deixessin perdre i sortim d la crisi.   :happy2:

http://www.youtube.com/watch?v=y--jEe9mcUc

xD

Salut!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #8 el: 15 de Juny de 2012, 17:44:40 pm »
Jo agafava els 100.000 milions, apostava x Irlanda q es paga 12 a 1, donava ordres pq els espanyols es deixessin perdre i sortim d la crisi.   :happy2:

donc jo els invertia a Nueva Rumasa: total, donen un 8% i en quatre dies recuperem la inversió i ...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:100.000 milions per rescatar a qui ?
« Respondre #9 el: 13 de Juliol de 2012, 00:37:21 am »

Impostos a europa. spain ja se coloca en quarta posició de los que paguen més impostos, sent un dels que pitjors salaris tenen.  :happy2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!