Autor Tema: 2ª CAMINADA-ESMORZAR ARLEQUINAT (26 DE MAIG, DIA DEL SABADELL- NUMANCIA)  (Llegit 938 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Sí sí, no ens em tornat bojos ni res per l'estil. Després de l'èxit de la primera jornada arlequinada de fa unes setmanes, em decidit tornar a la carga amb una caminadeta + un esmorzaret en el dia de l'últim partit de lliga que es jugarà aquesta temporada a la Nova Creu ...Alta. La idea inicial i que a d'acabar de perfilar l'organitzador de rutes gastronòmiques del Vallès: Antoni Carbonell seria fer una caminada pel tradicional camí de la Pastora de Matadepera el qual finalitza en un bar-restaurant en el qual s'esmorza de pel·lícula segons diuen. A llarg d'aquesta setmana acabarem de perfilar dades... de moment la idea seria aquesta.


més info a : http://www.facebook.com/home.php#!/events/405512712815828/


A veure si anem fent cosetes, que després la gent es queixa q ningú s'apunta a segons quins events però llavors quan es monten coses "diferents" sempre acaben siguent els mateixos els que hi acaben anant.

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:2ª CAMINADA-ESMORZAR ARLEQUINAT (26 DE MAIG, DIA DEL SABADELL- NUMANCIA)
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2012, 22:20:42 pm »
JA TENIM MONTAT EL PLANING PER LA CAMINADETA + ESMORZAR  ARLEKINAT QUE EM MONTAT AQUEST PROPER DIUMENGE MATÍ PER TAL DE DESPEDIR LA TEMPORADA.

La idea és quedar a les 9:30 H a l'Hotel Sabadell i des d'allà sortir un grup de cotxes direcció Matadepera. Un cop allà farem una caminada pel tradicional camí de la Pastora el qual finalitza en un bar-restaurant en el qual s'esmorza de pel·lícula segons diuen. Llavors tornada qui vulgui cap a casa i qui vulgui vermutillo per una altre banda. Us hi esperem a tots !!

PD: CAL DUR BOTA DE VI si en teniu, que ens farà falta !!!!!  :borratxo :borratxo :borratxo