Autor Tema: INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL  (Llegit 2721 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« el: 12 de Febrer de 2012, 19:26:18 pm »
Obro aquest post perquè cada vegada més em preocupa i em fa més por el fet de circular per Sabadell ja sigui amb cotxe ja sigui a peu.
Antígament et podies  trobar amb algun despistat/ada que s'et saltés algun STOP o semàfor en vermell, que et pités si et pares un moment o tardes en arrancar en un semàfor o inclús et podies trobar algun nerviós que no respectava els passos de zebra. Ara la cosa a canviat totalment i s'està complicant cada vegada més. Avui en dia en un tram de 2 Km et pots trobar fins a un total de 3-4 personatges diaris que et fan frenar en una cruilla perquè es salten un STOP,  et trobes amb energumens que piten com desesperats si posses els 4 intermitents del cotxe i els fas esperar un moment per a descarregar algun paquet o simplement a alguna persona gran que necessita ajuda per sortir del cotxe, et pots trobar amb peatons q creuen el carrer sense mirar i per qualsevol lloc on no hi ha pas de zebra, canalla amb bici que es salta semàfors o va en contra direcció, etc.. etc....


Jo en pocs dies i anant  ben poc amb cotxe per la ciutat sóc testimoni de varis casos que em preocupen realment:

1- Esser insultat brúscament pel conductor d'una furgoneta la qual vaig fer esperar 30 segons perq jo estava aparcant a la Gran Via davant de la ESDI.

2- Veure com un conductor baixava del cotxe i donava un cop de puny al vidre del cotxe de darrere pel simple fet de q  el conductor de darrere l'havia pitat perq havia fet una infracció.

3- Tenir q frenar brúscament perq un nano amb bicicleta es va saltar un STOP

4- I la pitjor i la q m'ha acabat de deixar preocupat totalment va ser quan el dijous passat anant a peu cap a casa vaig creuar per un pas de zebra, un camió q anava a alta velocitat va frenar de cop i el propi conductor del camió va obrir la finestra  i em va dir de tot perq no em vaig esperar a q passés i segons ell no havia mirat si venia ningú. La meva resposta va ser curta i clara dient.li q el q tenia q mirar era ell i q jo estava creuant per un pas de zebra, però ell em va seguir increpant sense cap tipus d'argument.

Q caram està passant? Realment sabem anar pel món? sóm concients del q significa portar un volant o del q significa anar a peu o amb bici pel carrer? Haurem d'acabar aprenent Taekwondo per si algun dia a algú se li gira el cap i ens trenca la cara o millor dit, m'hauré de comprar una arma per si de cas em trobo amb  segons quins energumens? Em sembla q al final optaré per agafar la matrícula de tot conductor reincident i donar la notificació a la polícia q almenys si mai passa alguna cosa q ho tinguin en compte.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2012, 19:40:45 pm »

4- I la pitjor i la q m'ha acabat de deixar preocupat totalment va ser quan el dijous passat anant a peu cap a casa vaig creuar per un pas de zebra, un camió q anava a alta velocitat va frenar de cop i el propi conductor del camió va obrir la finestra  i em va dir de tot perq no em vaig esperar a q passés i segons ell no havia mirat si venia ningú. La meva resposta va ser curta i clara dient.li q el q tenia q mirar era ell i q jo estava creuant per un pas de zebra, però ell em va seguir increpant sense cap tipus d'argument.

Q caram està passant? Realment sabem anar pel món? sóm concients del q significa portar un volant o del q significa anar a peu o amb bici pel carrer? Haurem d'acabar aprenent Taekwondo per si algun dia a algú se li gira el cap i ens trenca la cara o millor dit, m'hauré de comprar una arma per si de cas em trobo amb  segons quins energumens? Em sembla q al final optaré per agafar la matrícula de tot conductor reincident i donar la notificació a la polícia q almenys si mai passa alguna cosa q ho tinguin en compte.

Estic quasi totalment d'acord amb tu jo ja fa dies que ho veig i ja deixo el cotxe per si de cas, dit això també dic que amb el que dius i et subratllo amb negreta es que aquì NO tens raò doncs amb un pas de vianants tothom el que vulgui creuar te la OBLIGACIÒ, ( codi de circulació) de mirar i veure si el vehicle t'ha vis i redueix la marxa, això encara que no ho digues el codi nomes per sentit comù i de supervivencia una persona amb els seus cabals ja hauria de fer, que per molta preferencia que tingui un os.tia d'un cotxe sol fer mal.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat oriolquirce

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 328
  • Gènere: Masculí
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2012, 13:36:19 pm »
FerniSBD te voy a dar mi punto de vista a los 4 puntos que has puesto ya que en tema de circulacion por motivos laborales estoy mucho rato con el coche arriba y abajo y de verdad que ha veces veo cosas que pienso: "madre mia como esta el mundo".

Punto 1: el insulto evidentemente esta mal y fuera de sitio pero si aparcas en un sitio dnd no puedes aparcar es normal que alguien te increpe aunque la espera que le hayas producido sea minima ya que para ti puede ser minima peor no sabes la prisa que puede llevar la otra persona. eso si repito insulto NO

Punto 2: para que pitas a un coche que ha echo una infracción?? si no te ha producido nada malo para que le pitas?? eres policia a caso?? entonces para que te metes?? corres el riesgo que sea un loco que por desgracia hay muchos y pasen que se baje del coche y tngas un problema. eso si evidentemente bajarte del coche a pegarle a otro que te ha pitado es de ser bastante antisocial y i_ _ _ _ il (completa las letras)

Punto 3: la verdad es que lo de las bicis.... manda pelotas!! la mayoria de ciclistas no respetan nada saltan de acera a carretera sin cuidado... lamentable vamos

Punto 4: en un paso de peatones solo decirte que tienes preferencia de paso pero que antes debes asegurarte que le vehiculo se ha detenido o tiene intención de hacerlo; esto no quiere decir que puedas llegar a un paso de cebra y tirarte a la carretera sin mirar mas que nada porque el que va salir perdiendo en caso de accidente siempre va ser el peaton
"el segundo es el primero que pierde"

Antonio Recio

  • Visitant
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #3 el: 13 de Febrer de 2012, 17:25:13 pm »
et trobes amb energumens que piten com desesperats si posses els 4 intermitents del cotxe i els fas esperar un moment per a descarregar algun paquet o simplement a alguna persona gran que necessita ajuda per sortir del cotxe,

Home, això que dius no et dono la raó, perquè si tens pressa i de cop es para un cotxe a descarregar algo o a algú doncs et fa ràbia, perquè et preguntes: Perquè no s`ha pogut ficar a la cera per no molestar?
A més de que tarden 10 minuts!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #4 el: 13 de Febrer de 2012, 23:23:21 pm »
ostres m'agrada q hi hagi hagut respostes al meu tema.

Em toca contestar:

- Inda bé és cert q hi ha vianants q literalment es tiren al pas de zebra i fan frenar brúscament a alguns vehicles. Actualment no és el meu cas, antígament si q et confeso q era professional en jugar-me la vida con tal de fer frenar als qui corren en excés per la ciutat, gràcies a Déu encara conservo les 2 cames.
Ara això ja no ho faig, sóc molt concient del q podria supossar q m'aixafés un cotxe i ja prou cardat q està un només falta  q l'aixafin de forma ximple. Dit això et diré q jo l'altre dia ja havia creuat mig pas de zebra, vaja que aquell Fitipaldi feia estona q em va veure en mig del pas de zebra però ell va apurar fins al final per a afluixar la marxa veient que jo seguia el meu camí i no tenia massa intenció de deixar-lo passar (evidentment si no hagués vist cap possibilitat d q ell frenés jo m'hauria parat enmig del pas de zebra sense avançar ni un pas més).

-Oriol, el tema de aparcar es cierto q si un tio te hace esperar para aparcar en un sitio donde no se puede fastidia y mucho, pero no es mi caso, yo estaba aparcando en un sitio q se puede aparcar y el tio de la furgoneta simplemente me insultó porq estaria de reparto (igual q el del camión) y le hice perder 35 segundos de trabajo suyo. Vamos otro anormal como el del camión.
- Tema pitar al q comete una infracción pues.... yo no lo veo mal de ninguna forma. DAr un toque de atención a un conductor q no se da cuenta de q el semáforo está en verde o dar un toque a un conductor q se a saltado un STOP me parece muy correcto, especialmente lo segundo ya q para mi esto simplemente es un aviso de que se podría haber hecho daño, es q mucha gente q se pasa STOPS lo hace porq ni se da cuenta de q no tenían preferéncia, por eso es mejor q se den cuenta y el día siguiente si pasan por allí se acuerden d q el dia anterior alguién ya les tubo q llamar la atención.

- per últim Antoni comentar-te que això d pitar al qui descarrega a un avi ho he vist en un carrer estret en el qual cap cotxe es pot enfilar a l'ascera, vaja q a menys q deixis a l'avi a 100 metres d'on el vols deixar no hi ha cap altre alternativa q no sigui la de parar.te 30 segons i ajudar.lo a baixar. També lamentable els q piten a les ambulàncies q fan baixar a gent gran davant de residències d'avis.

Algun dia també parlarem dels conductors d'autobusos i taxis que es creuen els reis del mambo i es pensen q poden parar.se on vulguin i q tenen preferència a tot arreu.


Desconnectat oriolquirce

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 328
  • Gènere: Masculí
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2012, 23:59:34 pm »
ostres m'agrada q hi hagi hagut respostes al meu tema.

Em toca contestar:

- Inda bé és cert q hi ha vianants q literalment es tiren al pas de zebra i fan frenar brúscament a alguns vehicles. Actualment no és el meu cas, antígament si q et confeso q era professional en jugar-me la vida con tal de fer frenar als qui corren en excés per la ciutat, gràcies a Déu encara conservo les 2 cames.
Ara això ja no ho faig, sóc molt concient del q podria supossar q m'aixafés un cotxe i ja prou cardat q està un només falta  q l'aixafin de forma ximple. Dit això et diré q jo l'altre dia ja havia creuat mig pas de zebra, vaja que aquell Fitipaldi feia estona q em va veure en mig del pas de zebra però ell va apurar fins al final per a afluixar la marxa veient que jo seguia el meu camí i no tenia massa intenció de deixar-lo passar (evidentment si no hagués vist cap possibilitat d q ell frenés jo m'hauria parat enmig del pas de zebra sense avançar ni un pas més).

-Oriol, el tema de aparcar es cierto q si un tio te hace esperar para aparcar en un sitio donde no se puede fastidia y mucho, pero no es mi caso, yo estaba aparcando en un sitio q se puede aparcar y el tio de la furgoneta simplemente me insultó porq estaria de reparto (igual q el del camión) y le hice perder 35 segundos de trabajo suyo. Vamos otro anormal como el del camión.
- Tema pitar al q comete una infracción pues.... yo no lo veo mal de ninguna forma. DAr un toque de atención a un conductor q no se da cuenta de q el semáforo está en verde o dar un toque a un conductor q se a saltado un STOP me parece muy correcto, especialmente lo segundo ya q para mi esto simplemente es un aviso de que se podría haber hecho daño, es q mucha gente q se pasa STOPS lo hace porq ni se da cuenta de q no tenían preferéncia, por eso es mejor q se den cuenta y el día siguiente si pasan por allí se acuerden d q el dia anterior alguién ya les tubo q llamar la atención.

- per últim Antoni comentar-te que això d pitar al qui descarrega a un avi ho he vist en un carrer estret en el qual cap cotxe es pot enfilar a l'ascera, vaja q a menys q deixis a l'avi a 100 metres d'on el vols deixar no hi ha cap altre alternativa q no sigui la de parar.te 30 segons i ajudar.lo a baixar. També lamentable els q piten a les ambulàncies q fan baixar a gent gran davant de residències d'avis.

Algun dia també parlarem dels conductors d'autobusos i taxis que es creuen els reis del mambo i es pensen q poden parar.se on vulguin i q tenen preferència a tot arreu.



respuesta a lo que te puesto en negrita: como ya te puesto en el primer comentario que he echo yo antes pitaba y mucho y por surte no me encontre con ningun tarado mental que se baje del coche a pegarme y mejor porque yo tb soy muy de prontos y hubiesemos acabado muy mal, pero hoy en dia no se si sera por mi trabajo que estoy mucho rato con el coche, por la edad que ya no tengo 19 años con el carnet recien sacado, o porque la locura de al gente ha aumentado yo si alguien hace una infraccion y no ha pasado nada pienso: "ya te estamparas" pero no le pito

Por ultimo a los que pitan a una ambulancia que esta bajando abuelos en la puerta de una residencia solo decirles dos cosas: una si tienes prisa haber salido antes y dos decirles que ya llegaran a viejos ya!
"el segundo es el primero que pierde"

Antonio Recio

  • Visitant
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #6 el: 14 de Febrer de 2012, 16:27:48 pm »
ostres m'agrada q hi hagi hagut respostes al meu tema.

Em toca contestar:

- Inda bé és cert q hi ha vianants q literalment es tiren al pas de zebra i fan frenar brúscament a alguns vehicles. Actualment no és el meu cas, antígament si q et confeso q era professional en jugar-me la vida con tal de fer frenar als qui corren en excés per la ciutat, gràcies a Déu encara conservo les 2 cames.
Ara això ja no ho faig, sóc molt concient del q podria supossar q m'aixafés un cotxe i ja prou cardat q està un només falta  q l'aixafin de forma ximple. Dit això et diré q jo l'altre dia ja havia creuat mig pas de zebra, vaja que aquell Fitipaldi feia estona q em va veure en mig del pas de zebra però ell va apurar fins al final per a afluixar la marxa veient que jo seguia el meu camí i no tenia massa intenció de deixar-lo passar (evidentment si no hagués vist cap possibilitat d q ell frenés jo m'hauria parat enmig del pas de zebra sense avançar ni un pas més).

-Oriol, el tema de aparcar es cierto q si un tio te hace esperar para aparcar en un sitio donde no se puede fastidia y mucho, pero no es mi caso, yo estaba aparcando en un sitio q se puede aparcar y el tio de la furgoneta simplemente me insultó porq estaria de reparto (igual q el del camión) y le hice perder 35 segundos de trabajo suyo. Vamos otro anormal como el del camión.
- Tema pitar al q comete una infracción pues.... yo no lo veo mal de ninguna forma. DAr un toque de atención a un conductor q no se da cuenta de q el semáforo está en verde o dar un toque a un conductor q se a saltado un STOP me parece muy correcto, especialmente lo segundo ya q para mi esto simplemente es un aviso de que se podría haber hecho daño, es q mucha gente q se pasa STOPS lo hace porq ni se da cuenta de q no tenían preferéncia, por eso es mejor q se den cuenta y el día siguiente si pasan por allí se acuerden d q el dia anterior alguién ya les tubo q llamar la atención.

- per últim Antoni comentar-te que això d pitar al qui descarrega a un avi ho he vist en un carrer estret en el qual cap cotxe es pot enfilar a l'ascera, vaja q a menys q deixis a l'avi a 100 metres d'on el vols deixar no hi ha cap altre alternativa q no sigui la de parar.te 30 segons i ajudar.lo a baixar. També lamentable els q piten a les ambulàncies q fan baixar a gent gran davant de residències d'avis.

Algun dia també parlarem dels conductors d'autobusos i taxis que es creuen els reis del mambo i es pensen q poden parar.se on vulguin i q tenen preferència a tot arreu.


Jo em referia a que deixes el nen al col·legi i et despedeixes durant un minut donant-li un peto i més coses tipus això, això que dius de la ambulància no es pot fer, es té que tenir respecte encara que tinguis pressa.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #7 el: 14 de Febrer de 2012, 20:04:18 pm »
Yo voy en bici cada día y me han estado a punto de atropellar muchas veces.

Una vez iba por la carretera de la NCA que está detrás del Gol Norte y estuvieron a punto de atropellarme, yo se lo recriminé al conductor (que iría a unos 50 o 60 por hora) y este freno de golpe, se bajo del coche y el notas venía a por mi. Yo me fui normal, sin correr, por donde tenía que irme.

Reconozco que alguna vez la he cagado yo en alguna señal de STOP, pero siempre que es culpa mía me disculpo.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:INCIVISME CIRCULATORI A SABADELL
« Respondre #8 el: 14 de Febrer de 2012, 20:22:06 pm »
Algun dia també parlarem dels conductors d'autobusos i taxis que es creuen els reis del mambo i es pensen q poden parar.se on vulguin i q tenen preferència a tot arreu.



'encantarà tocar aquest tema no nomes per la manera que tenen alguns de circular sinó com actuen dins el bus  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡