Autor Tema: C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )  (Llegit 31904 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #160 el: 06 de Juliol de 2011, 13:12:58 pm »
Bufa, m'ha tocat contra un equip de la IV divisió pel partit de copa... casi res...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #161 el: 13 de Juliol de 2011, 14:46:35 pm »
Bufa, m'ha tocat contra un equip de la IV divisió pel partit de copa... casi res...

Quina llàstima! he perdut només 0-1 i he estat superior al meu rival durant tot el partit en possessió. Això sí, no he creat gaire ocasions de perill.

Però bé, he batut rècord d'estrelles amb 3 jugadors del meu equip arribant a les 5 estrelles. Veurem com se'ns presenta la temporada aquest dissabte!
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2011, 14:52:57 pm per Pedrito »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #162 el: 16 de Juliol de 2011, 15:51:16 pm »
La temporada del retorn a la VIII divisió està en marxa. El primer partit, contra un nouvingut a la categoria, l'equip gallec CELTIC OURENSE.

Degut a la pluja l'asistència de públic ha esta molt menor a la esperada, no arribem als 17.000 espectadors quan tenim un estadi amb una capacitat per 25.000, una autèntica llàstima.

De moment els dos hem sortit amb la mateixa tàctica, jugar amb 4-5-1 i a la contra. Veurem quin equip és més superior i aconsegueix emportar-se els primers punts de la temporada, que aquest any aniran molt buscats per tal d'intentar aconseguir la salvació matemàtica.

Final a l'Estadi Antoni Farrés,  CE Sabadell FC SAD 0 - 0 CELTIC OURENSE.

Resum de la 1a part:

Els dos equips han sortit amb la mateixa tàctica. En els primers minuts hi ha hagut una mica de respecte però no ha estat fins al minut 37 que l'equip local s'ha pogut posar pel davant del marcador mitjançant un xut d'Alfonso de la Mota. Un minut després, Esteban Esqueda ha pogut subsanar l'error del seu company però tampoc ha estat possible perforar la porteria visitant.
No ha estat fins el minut 41 que CELTIC OURENSE ha protagonitzat una jugada de perill, però el porter local ha pogut aturar un u contra u amb el davanter del conjunt gallec. Tot i això, en el minut 44, Jens Tilman ha pogut marcar un gol pel CE Sabadell però no ha estat capaç de superar al porter gallec.

Així s'ha arribat a la mitja part, amb una possessió favorable per CELTIC OURENSE amb un 53%. Veurem què ens depara la 2a part.

Resum de la 2a part

Una segona part molt i molt aburrida. Només una ocasió clara al minut 78. Després d'un xut al pal de CELTIC OURENSE, el CE Sabadell FC SAD ha protagontizat un contraatac de llibre i Esteban Esquerda ha estabellat la pilota al pal.


Després d'aquest empat a 0, tocarà viatjar la propera jornada a la Comunitat Valenciana, a jugar contra BENIMAKLET, que avui ha empatat el seu partit a 4.
« Darrera modificació: 16 de Juliol de 2011, 17:03:59 pm per Pedrito »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #163 el: 23 de Juliol de 2011, 15:25:29 pm »
Segona jornada i primer desplaçament de la teporada, aquest cop a terres valencianes per jugar contra BENIMAKLET, que a l'anterior jornada va empatar a 4.

Sembla ser que tenim problemes amb  la connexió, dificultant així l'arribada de notícies.

De moment sabem que hem sortit amb un 4-5-1 amb possible variació tàctica en cas de resultat advers. A veure que ens ha preparat avui l'entrenador. L'equip local ha surtit amb una 3-4-3.


Resum 1ª part

Domini altern del partit. Una jugada de perill per cada equip però que només BENIMAKLET ha estat capaç de materialitzar. S'ha arribat a la mitja part amb un 1-0 al marcador.

Resum 2ª part

Només una ocasió de perill fins ara i ha acabat en gol. En el minut 51 BENIMAKLET ha ampliat la diferència quan Palomequese  ha estat capaç de pentinar una pilota i marcar. De moment, minut 64, 2-0.
« Darrera modificació: 23 de Juliol de 2011, 16:34:10 pm per Pedrito »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #164 el: 17 de Setembre de 2011, 15:27:13 pm »
Crec que aquest any baixaré de nou a IX divisió, però no em preocupa. Estic fent moltíssima caixa per l'any que ve, fer un equip compensat tant al darrera com al davant i poder tornar a VIII i mantenir-me.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #165 el: 22 de Gener de 2012, 20:50:51 pm »
Crec que aquest any baixaré de nou a IX divisió, però no em preocupa. Estic fent moltíssima caixa per l'any que ve, fer un equip compensat tant al darrera com al davant i poder tornar a VIII i mantenir-me.

Finalment vaig tornar a baixar a IX divisió, m'estic convertint en un equip ascensor ( que puja i baixa rapidament ) i no ho vull.

Ara mateix a IX divisió i a falta de 2 jornades, estic a 3 punts del 2n i a 4 punts del 3r, sent líder de la lliga. Guanyant aquesta setmana ja seré un altre cop equip de VIII divisió, i amb la plantilla que tinc no crec que passi problemes per mantenir-me, sempre que em respectin les lesions.

Ara mateix acabo de fer un fitxatge mediàtic. Un jugador de 23 anys ex internacional PALESTÍ que juga de davanter, just la plaça que volia reforçar després de la lesió del pitxitxi de l'equip.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1990
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #166 el: 30 de Gener de 2012, 23:57:31 pm »
Moltes felicitats Pedrito.

A veure si som molts que anem pujant de categoria.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:C.E Sabadell F.C SAD (ID: 49316 )
« Respondre #167 el: 01 de Febrer de 2012, 15:17:04 pm »
Moltes felicitats Pedrito.

A veure si som molts que anem pujant de categoria.

Moltes gràcies Roma.

Aquest ascens ja és una realitat. A l'última jornada, em val un empat per quedar campió.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!