Autor Tema: FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO  (Llegit 6343 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« el: 15 de Octubre de 2011, 12:00:37 pm »
sem keda penjat el 29 de juny un cop he pujat a 1ª divisio, ho he provat 4 vegades i totes sem penja el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!! q puc fer??????????

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #1 el: 15 de Octubre de 2011, 12:46:32 pm »
sem keda penjat el 29 de juny un cop he pujat a 1ª divisio, ho he provat 4 vegades i totes sem penja el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!! q puc fer??????????

A lo millor vol dir que no ens dejaran pujar, L'ortiz Blanco un altre cop ?  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #2 el: 15 de Octubre de 2011, 13:42:04 pm »
sem keda penjat el 29 de juny un cop he pujat a 1ª divisio, ho he provat 4 vegades i totes sem penja el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!! q puc fer??????????
Tot i que jo no jugo a això de pujar i tal perquè jugo per internet i per tant no m'hi he trobat, té tota la pinta de ser un error del joc i no de la teva consola ni del teu disc. Has probat si amb un altre equip et passa també? :beer2

A algu més li passa? :mmmm
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat DimonietSBD

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #3 el: 16 de Octubre de 2011, 17:43:08 pm »
A mi no me a passado , he ascendido  :w00t: :w00t:  para volver a bajar al año siguiente  :sad2: :sleep:
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #4 el: 17 de Octubre de 2011, 23:07:28 pm »
avui he preguntat a la tenda, diu q MOLTA gent te problemes amb el MODO CARRERA de FIFA12 pero nomes amb PS3...m'han cambiat el joc i es segueix penjant el 29 de juny....m'han dit q la unica solucio es esperar q posin una actualitzacio tant al joc com a la PS3 pq EA esta al corrent de tots akets fallos

Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #5 el: 17 de Octubre de 2011, 23:38:14 pm »
Avui han posat una actualització...

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #6 el: 18 de Octubre de 2011, 22:27:33 pm »
Avui han posat una actualització...

segueix igual....es veu q el joc te fallos varios, pero el modo carrera te fallos x tot arreu...a alguns com a mi sens congela, a d'altres cambia els noms dels jugadors per numeros, a d'altres els cambia la mitja del jugador per       -624521 x exemple...a d'altres cambia jugadors d'ekips (he llegit q a un el kaka li sortia al arsenal)...etc
aixi q ho van arreglant poc a poc

Desconnectat DimonietSBD

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #7 el: 23 de Octubre de 2011, 14:31:35 pm »
Pos yo sigo sin tener problemas , de momento no e tenido ninguno i hoy he ascendido de nuevo con el Sabadell a primera con una gran plantilla llena de cesiones

De Navas

Coke Andujar - Oscar Ramirez - Marc Bartra - Luna

Arteaga - Juvenal - Rafinha

Lanzartote - Ruben Castro - Arango

Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #8 el: 23 de Octubre de 2011, 22:09:30 pm »
ahir em vaig comprar el FIFA i resulta ser que un cop instal·lat i quan em disposo a anar a jugar em surt l'error E0001 i no em deixa arrancar.lo.

He estat mirant i pel q es comenta per fòrums provablement sigui q necessito una tarja gràfica amb més potència. De tarja gràfica tinc una ATI RADEON X550 que precisament em vaig possar expressament a l'any 2007 per a poder jugar al FIFA 2007. I pel que vec al dors del joc reuneixo tots els requisits mínims menys els de la tarja gràfica que possa que mínim a de ser  una ATI RADEON HD 3600, NVIDIA Geforce 6800 GT,  etc. etc...

Pels que n'enteneu, m'aconselleu alguna tarja gràfica concreta per a instal·lar?
També comentar que de memòria RAM demana per el WINDOWS XP com a mínim 1 GB, jo precisament és el que tinc, 1 GB..... m'aconselleu que amplii la memòria a 2 GB ? Sabeu el que em pot costar tot plegat i alguna botiga concreta on ho facin a bon preu?

La meva idea és portar-ho al BEEP el dijous i que m'aconsellin pero vaja, a veure si algú d'aquí també em pot aconsellar q jo per aquestes coses sóc un negat. :mmmm

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #9 el: 23 de Octubre de 2011, 22:12:08 pm »
mentre espero que posin un parche x solucioni els cuelgues del modo carrera m'he passat al online i reconec q enganxa...aixo d'anar pujant d divisions mola un huevo!!

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #10 el: 12 de Novembre de 2011, 13:44:33 pm »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Desconnectat trival

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1022
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #11 el: 12 de Novembre de 2011, 15:56:47 pm »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Los fallos se corrigen en un nuevo modo carrera, no en el que ya se tiene empezado, el que esta empezado se puede decir que no tiene solución.

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #12 el: 13 de Novembre de 2011, 12:07:22 pm »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Los fallos se corrigen en un nuevo modo carrera, no en el que ya se tiene empezado, el que esta empezado se puede decir que no tiene solución.

lo sabes seguro???? pq si empiezo otra temporada q subi d milagro y se me keda pillao kemo la ps3! jajaja

Desconnectat ericvilana92

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 127
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #13 el: 27 de Novembre de 2011, 07:28:53 am »
ahir em vaig comprar el FIFA i resulta ser que un cop instal·lat i quan em disposo a anar a jugar em surt l'error E0001 i no em deixa arrancar.lo.

He estat mirant i pel q es comenta per fòrums provablement sigui q necessito una tarja gràfica amb més potència. De tarja gràfica tinc una ATI RADEON X550 que precisament em vaig possar expressament a l'any 2007 per a poder jugar al FIFA 2007. I pel que vec al dors del joc reuneixo tots els requisits mínims menys els de la tarja gràfica que possa que mínim a de ser  una ATI RADEON HD 3600, NVIDIA Geforce 6800 GT,  etc. etc...

Pels que n'enteneu, m'aconselleu alguna tarja gràfica concreta per a instal·lar?
També comentar que de memòria RAM demana per el WINDOWS XP com a mínim 1 GB, jo precisament és el que tinc, 1 GB..... m'aconselleu que amplii la memòria a 2 GB ? Sabeu el que em pot costar tot plegat i alguna botiga concreta on ho facin a bon preu?

La meva idea és portar-ho al BEEP el dijous i que m'aconsellin pero vaja, a veure si algú d'aquí també em pot aconsellar q jo per aquestes coses sóc un negat. :mmmm

Si, t'aconsellaria que mínim fagis una ampliació a 2 GB, 3 si pot ser

Desconnectat trival

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1022
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #14 el: 27 de Novembre de 2011, 17:24:07 pm »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Los fallos se corrigen en un nuevo modo carrera, no en el que ya se tiene empezado, el que esta empezado se puede decir que no tiene solución.

lo sabes seguro???? pq si empiezo otra temporada q subi d milagro y se me keda pillao kemo la ps3! jajaja

Asi a sido siempre con todas las actualizaciones de manager en todos los fifas y asi sera supongo xd.

Por cierto a un amigo le ha pasado lo mismo en la cuarta temporada, ya tenia el Sabadell en Uefa xd

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #15 el: 28 de Novembre de 2011, 13:04:55 pm »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Los fallos se corrigen en un nuevo modo carrera, no en el que ya se tiene empezado, el que esta empezado se puede decir que no tiene solución.

lo sabes seguro???? pq si empiezo otra temporada q subi d milagro y se me keda pillao kemo la ps3! jajaja

Asi a sido siempre con todas las actualizaciones de manager en todos los fifas y asi sera supongo xd.

Por cierto a un amigo le ha pasado lo mismo en la cuarta temporada, ya tenia el Sabadell en Uefa xd

yo me compre la play junto al fifa y tmb estoy en mi cuarta temporada y tmb estoy en la uefa y no me ha pasado supongo que al ser nueva y tener mas memoria (me compre la de 320gb) no me pasa por eso :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat trival

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1022
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #16 el: 28 de Novembre de 2011, 20:12:28 pm »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Los fallos se corrigen en un nuevo modo carrera, no en el que ya se tiene empezado, el que esta empezado se puede decir que no tiene solución.

lo sabes seguro???? pq si empiezo otra temporada q subi d milagro y se me keda pillao kemo la ps3! jajaja

Asi a sido siempre con todas las actualizaciones de manager en todos los fifas y asi sera supongo xd.

Por cierto a un amigo le ha pasado lo mismo en la cuarta temporada, ya tenia el Sabadell en Uefa xd

yo me compre la play junto al fifa y tmb estoy en mi cuarta temporada y tmb estoy en la uefa y no me ha pasado supongo que al ser nueva y tener mas memoria (me compre la de 320gb) no me pasa por eso :beer2 :beer2

No creo que tenga que ver nada la memoria, simplemente son bugs del juego que salen espontáneamente a quien tiene mala suerte xd

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO
« Respondre #17 el: 29 de Novembre de 2011, 00:08:36 am »
doncs res, dp de l'actualitzacio 1.0.3 q arregla la tira d fallos del fifa12, sem continua kedant penjat al pujar a 1a.....VILLARATO O EGARATO??????????:****

Los fallos se corrigen en un nuevo modo carrera, no en el que ya se tiene empezado, el que esta empezado se puede decir que no tiene solución.

lo sabes seguro???? pq si empiezo otra temporada q subi d milagro y se me keda pillao kemo la ps3! jajaja

Asi a sido siempre con todas las actualizaciones de manager en todos los fifas y asi sera supongo xd.

Por cierto a un amigo le ha pasado lo mismo en la cuarta temporada, ya tenia el Sabadell en Uefa xd

yo me compre la play junto al fifa y tmb estoy en mi cuarta temporada y tmb estoy en la uefa y no me ha pasado supongo que al ser nueva y tener mas memoria (me compre la de 320gb) no me pasa por eso :beer2 :beer2

No creo que tenga que ver nada la memoria, simplemente son bugs del juego que salen espontáneamente a quien tiene mala suerte xd

a no lo sabia pues entonces a esperar que no me pase  :beer2 :beer2
visca el sabadell