JOCS ARLEQUINATS > FIFA 2013

FIFA12 ES PENJA QUAN EL SABADELL PUJA A 1ª DIVISIO

(1/4) > >>

uri1981:
sem keda penjat el 29 de juny un cop he pujat a 1ª divisio, ho he provat 4 vegades i totes sem penja el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!! q puc fer??????????

Inda:

--- Cita de: uri1981 en 15 de Octubre de 2011, 12:00:37 pm ---sem keda penjat el 29 de juny un cop he pujat a 1ª divisio, ho he provat 4 vegades i totes sem penja el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!! q puc fer??????????

--- End quote ---

A lo millor vol dir que no ens dejaran pujar, L'ortiz Blanco un altre cop ?  :icon_mrgreen:

JMLL:

--- Cita de: uri1981 en 15 de Octubre de 2011, 12:00:37 pm ---sem keda penjat el 29 de juny un cop he pujat a 1ª divisio, ho he provat 4 vegades i totes sem penja el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!! q puc fer??????????

--- End quote ---
Tot i que jo no jugo a això de pujar i tal perquè jugo per internet i per tant no m'hi he trobat, té tota la pinta de ser un error del joc i no de la teva consola ni del teu disc. Has probat si amb un altre equip et passa també? :beer2

A algu més li passa? :mmmm

DimonietSBD:
A mi no me a passado , he ascendido  :w00t: :w00t:  para volver a bajar al año siguiente  :sad2: :sleep:

uri1981:
avui he preguntat a la tenda, diu q MOLTA gent te problemes amb el MODO CARRERA de FIFA12 pero nomes amb PS3...m'han cambiat el joc i es segueix penjant el 29 de juny....m'han dit q la unica solucio es esperar q posin una actualitzacio tant al joc com a la PS3 pq EA esta al corrent de tots akets fallos

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version