JOCS ARLEQUINATS > FIFA 2013

Personalitzar càntics.

(1/4) > >>

_MJ_:
Com ja sabeu els que el teniu. Al Fifa 11 es podíen personalitzar els càntics de l'afició del teu equip. Suposo que al Fifa 12 també es podra. Fer-ho no és massa complicat, et poses els càntics en un pen-drive, conectes el pen-drive a la play i et pases la música i la personalitzes amb l'equip que vols.

Ara bé, trobar càntics com els del Liverpool amb el "You'll never walk alone" , l'hime del Barça etc no és complicat, però, trobar càntics del Sabadell?

Algú en té de gravats o guardats o algo? No es podrien grabar amb el mòbil un dia de partit.

Gràcies.

DimonietSBD:
Recibimiento jugadores CE Sabadell, en Irun

Aviam si et serveix una part de aixo

Pots guardar-ho com a musica ,si vols t'explico com es fa :)

Salut

Inda:
 :scut :bandera

DEl Sabadell oeee oeaa no sortim, càntics son un altre cosa, per voltants de vacances ja es va proposar i res de res som molt ensopits per cantar, començant per mi  :yes: :icon_mrgreen: :mmmm

Ho pots mirar aquí   Proposta càntic a la NCA

_MJ_:
Ho vaig proposar jo mateix Jajaja, però jo dic pel Fifa, i per exemple, l'altre dia al partit contra el Huesca se'n van cantar de cançons.

Però bé, tocarà robar càntics d'altres aficions i posar-les com a les del sabadell.  :botador :botador

_MJ_:

--- Cita de: DimonietSBD en 08 de Setembre de 2011, 18:54:44 pm ---Recibimiento jugadores CE Sabadell, en Irun

Aviam si et serveix una part de aixo

Pots guardar-ho com a musica ,si vols t'explico com es fa :)

Salut

--- End quote ---

Gràcies Dimoniet >:D >:D

Llàstima de la noia que canta, que m'espatlla una mica, però bueno...
 :beer2

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version