Autor Tema: Al Mini estadi!  (Llegit 36863 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Al Mini estadi!
« el: 08 de Setembre de 2011, 13:21:25 pm »
Espero que se organice autocar para ir al mini estadi  :yes: a ver si podemos ser unos 300 arlekinados.
Me acuerdo que la ultima vez que fui al mini estadi nos endosaron un 6-2

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #1 el: 08 de Setembre de 2011, 13:25:04 pm »
Pues ya ha llovido desde ese 6-2 eh, creo que hasta jugaba Iniesta  :icon_mrgreen:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #2 el: 08 de Setembre de 2011, 14:31:28 pm »
Yo iré si o si. Iré a ver un partido de futbol sin criticar ni gritar, porque todavía me acuerdo de la última vez que fui al mini y toda la afición arlequinada le cantábamos a un tal Pedrito "Pep no te quiere, Pedrito Pep no te quiere...".  Y vaya 2 golitos nos marcó y vaya quien es ahora XD
@javi_gt86

Antonio Recio

  • Visitant
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #3 el: 08 de Setembre de 2011, 15:14:12 pm »
Jo també estare allà, esperant la victoria i corejant el nom de Isaac Cuenca. :beer2

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #4 el: 08 de Setembre de 2011, 16:23:11 pm »
Yo iré si o si. Iré a ver un partido de futbol sin criticar ni gritar, porque todavía me acuerdo de la última vez que fui al mini y toda la afición arlequinada le cantábamos a un tal Pedrito "Pep no te quiere, Pedrito Pep no te quiere...".  Y vaya 2 golitos nos marcó y vaya quien es ahora XD

Eso fue mítico, no lo he recordao veces con los colegas, sobretodo viendo la final del mundial el verano pasao  :laugh2:


Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #5 el: 08 de Setembre de 2011, 17:28:48 pm »
Jo hi aniré també!!  :ok
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #6 el: 09 de Setembre de 2011, 11:48:35 am »
El público puede comprar las entradas en las Taquillas del FC Barcelona y el precio depende de la categoría del partido. En los partidos de categoría B, los precios van de 8 a 15€ y en partidos de categoría A de 15 a 24€.

El Barça B - Sabadell lo han puesto en categoria A , es decir 24 Euros Tribuna,18 Euros Lateral y 15 Euros Gol.

Si conocéis socios del Barça :     

Los socios tienen entrada gratuïta a todos los partidos y pueden entrar en el Miniestadi mostrando su carnet de socio y acceder al recinto. 

Fútbol entre amigos: cada socio podrá comprar 3 entradas a 5€ por entrada en cada partido.  (Solo el titular del carnet)     
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2172
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #7 el: 09 de Setembre de 2011, 12:33:44 pm »
Ser que es el cap de setmana 1 o 2 d'Octubre, però el horari en cara no se sap no :icon_question: :icon_question:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #8 el: 09 de Setembre de 2011, 13:12:04 pm »
El público puede comprar las entradas en las Taquillas del FC Barcelona y el precio depende de la categoría del partido. En los partidos de categoría B, los precios van de 8 a 15€ y en partidos de categoría A de 15 a 24€.

El Barça B - Sabadell lo han puesto en categoria A , es decir 24 Euros Tribuna,18 Euros Lateral y 15 Euros Gol.

Si conocéis socios del Barça :     

Los socios tienen entrada gratuïta a todos los partidos y pueden entrar en el Miniestadi mostrando su carnet de socio y acceder al recinto. 

Fútbol entre amigos: cada socio podrá comprar 3 entradas a 5€ por entrada en cada partido.  (Solo el titular del carnet)   

No hace mucho entré yo a la web a mirar y ponía que el Sabadell iba a ser de Categoria B, bueno claro, han visto el equipazo que somos y han reflexionado.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #9 el: 09 de Setembre de 2011, 13:57:32 pm »
que pronto habeis sacado el tema ....

Cuando llegue el dia , NO pagueis entrada. En la calle podreis encontrar muchos socios culés que os la venderán mas barata
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #10 el: 09 de Setembre de 2011, 13:58:16 pm »
El público puede comprar las entradas en las Taquillas del FC Barcelona y el precio depende de la categoría del partido. En los partidos de categoría B, los precios van de 8 a 15€ y en partidos de categoría A de 15 a 24€.

El Barça B - Sabadell lo han puesto en categoria A , es decir 24 Euros Tribuna,18 Euros Lateral y 15 Euros Gol.

Si conocéis socios del Barça :     

Los socios tienen entrada gratuïta a todos los partidos y pueden entrar en el Miniestadi mostrando su carnet de socio y acceder al recinto. 

Fútbol entre amigos: cada socio podrá comprar 3 entradas a 5€ por entrada en cada partido.  (Solo el titular del carnet)   

Quan dius socis és socis normals o amb seient?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #11 el: 09 de Setembre de 2011, 16:20:52 pm »
Socis normals. Jo he aconseguit 5 carnets ja :)
The pride of Catalunya

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #12 el: 09 de Setembre de 2011, 16:38:29 pm »
El socio normal del Barsa tiene que sacar las 3 entradas a 5€ el mismo día de partido en las taquillas o como?


Desconnectat vier

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 33
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #13 el: 09 de Setembre de 2011, 17:34:21 pm »
Yo estare en el mini! Honor al Sabadell! ( en Soria, aunke keda, tambien est exclaim2are, o esa es la intencion...)

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #14 el: 09 de Setembre de 2011, 20:29:59 pm »
L'últim record d'allà és un amistós de pretemporada de l'any passat amb un 1-0, però en que vam meréixer guanyar de totes totes... Això sí, el Sr Marc Fernàdez de davanter punta em va desesperar a fallar ocasions!  :Paletas:
El penúltim record és la temporada d'Irún... I la remuntada amb gols a càrrec de Pedrito.

I no sé de quan tinc el record del Mini cantant-nos als del Sabadell 'no són catalans, són fills de pu**'.

Allà estaré si el meu horari laboral m'ho permet! :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #15 el: 09 de Setembre de 2011, 22:32:25 pm »
El público puede comprar las entradas en las Taquillas del FC Barcelona y el precio depende de la categoría del partido. En los partidos de categoría B, los precios van de 8 a 15€ y en partidos de categoría A de 15 a 24€.

El Barça B - Sabadell lo han puesto en categoria A , es decir 24 Euros Tribuna,18 Euros Lateral y 15 Euros Gol.

Si conocéis socios del Barça :     

Los socios tienen entrada gratuïta a todos los partidos y pueden entrar en el Miniestadi mostrando su carnet de socio y acceder al recinto. 

Fútbol entre amigos: cada socio podrá comprar 3 entradas a 5€ por entrada en cada partido.  (Solo el titular del carnet)  

esto quiere decir que si me dejan a mi un carnet yo no podre sacar esas tres entradas??  :beer2 :beer2

visca el sabadell

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #16 el: 09 de Setembre de 2011, 22:49:28 pm »
El público puede comprar las entradas en las Taquillas del FC Barcelona y el precio depende de la categoría del partido. En los partidos de categoría B, los precios van de 8 a 15€ y en partidos de categoría A de 15 a 24€.

El Barça B - Sabadell lo han puesto en categoria A , es decir 24 Euros Tribuna,18 Euros Lateral y 15 Euros Gol.

Si conocéis socios del Barça :     

Los socios tienen entrada gratuïta a todos los partidos y pueden entrar en el Miniestadi mostrando su carnet de socio y acceder al recinto. 

Fútbol entre amigos: cada socio podrá comprar 3 entradas a 5€ por entrada en cada partido.  (Solo el titular del carnet)  

esto quiere decir que si me dejan a mi un carnet yo no podre sacar esas tres entradas??  :beer2 :beer2

Entonces ya serían 1 (carnet) + 3 no? No hace falta ser el titular del carnet para utilizarlo no?


Desconnectat trival

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1022
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #17 el: 10 de Setembre de 2011, 17:35:59 pm »
Hombre la última vez que fuimos al Mini, a los que ivamos en el autocar nos regalaron las entradas.

Eso sí, era 2ª B, no se si se repetirá ahora ya en 2ª-

Desconnectat oriolquirce

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 328
  • Gènere: Masculí
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #18 el: 11 de Setembre de 2011, 16:14:48 pm »
Una pregunta es que yo no he ido al mini nunca y mi pregunta es: a la aficion visitante, es decir nosotros en este caso, nos ponen a todos juntos en algun sitio concreto? lo digo porque haber si voy a llegar y voy a sacar la entrada de gol (15€) y vais a estar todos en el lateral (18€) o al reves.

ademas yo creo que todos juntos podemos hacer mas ruido que por separado

"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:Al Mini estadi!
« Respondre #19 el: 12 de Setembre de 2011, 09:45:45 am »
oriol, normalment es posem al lateral, però aquest any igual no ens deixen, millor parlar entre tots per posar-nos junts (ho dic per la gent que va amb carnets)