Autor Tema: Primer Equip  (Llegit 23949 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #80 el: 22 de Abril de 2012, 00:27:25 am »
Desprès d'arribar a la mitja part amb un merescut 0-1, en 5 minuts des de la represa, s'ha remuntat el partit, amb un 2-1 de meravella, un autèntic golàs des de 40 metres.

He marxat quan faltaven 10 minuts i el 5-1 diuen que ha sigut també de traca i mocador. Si arribo a saber el que veuria a la NCA, em quedo a veure-les. Elles almenys es deixen la pell per la samarreta que defensen.  :reverencia2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #81 el: 01 de Maig de 2012, 15:34:29 pm »
I la setmana passada, dimarts, en horari Champions, CE Sabadell - Sant Ignasi, saldat amb un clar 8-0 i aquest dissabte, visita a l'ENFAF, amb un lluitat 2-6 a favor de les nostres.

Bona ratxeta la que està agafant ara l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat daelsi

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 368
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Re:Primer Equip
« Respondre #82 el: 02 de Maig de 2012, 14:39:23 pm »
Veient el nivell del Sant Cristobal ahir, m'estranya que no guanyéssim cap dels dos partits jugats contra elles.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #83 el: 02 de Maig de 2012, 23:24:49 pm »
Veient el nivell del Sant Cristobal ahir, m'estranya que no guanyéssim cap dels dos partits jugats contra elles.

És com el que li passa al filial. Hi han certs equips que quan juguen contra el CE Sabadell es creixen i si poden te la lien.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FutFem Sabadell

  • Moderador
  • Juvenil
  • *********
  • Missatges: 314
Re:Primer Equip
« Respondre #84 el: 05 de Maig de 2012, 00:25:34 am »
-

CE Sabadell FC - Cerdanyola B FC

Arribem a la jornada 28 amb un derbi entre equips vallesans entre el CE Sabadell, que ja ho té tot fet en aquesta lliga, i el filial del Cerdanyola FC, que es troba situat amb 4 punts d'avantatge amb els llocs de descens, i que intentarà puntuar per no caure al pou de Segona Catalana. El partit es jugarà Dissabte, 5 de Maig a Olímpia a les 17.45 hores, arbitrat per el col·legiat Víctor de la Iglesia.
Donant suport, informació i ajut al Futbol Femení Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #85 el: 08 de Maig de 2012, 22:46:45 pm »
Derrota per 0-2 en un partit on al final hi va haver de tot: http://arremendats.blogspot.com.es/2012/05/ce-sabadell-cerdanyola-b-0-2.html
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FutFem Sabadell

  • Moderador
  • Juvenil
  • *********
  • Missatges: 314
Re:Primer Equip
« Respondre #86 el: 12 de Maig de 2012, 22:17:21 pm »
-
EF Montcada - CE Sabadell FC

Aquest Diumenge, 13 de Maig a les 12 hores del migdia al camp Municipal Sant Joan de Montcada, es disputa el partit de la 29ena i penúltima jornada de Primera Catalana femenina, grup 2 entre la Escola de futbol Montcada i el CE Sabadell, arbitrat per en Raúl Martínez.
Donant suport, informació i ajut al Futbol Femení Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #87 el: 13 de Maig de 2012, 16:15:57 pm »
Bon partit de les arlequinades, a pesar de la derrota per 3-1 (1-1 a la mitja part), davant un equip que es juga la tercera plaça.

El millor, la reaparició desprès de lesió d'Ana Aranda, el gol de Sònia Lorenzo i l'actitud de jugadores com Inés, Melània, Peque, Tania, etc deixant-se l'ànima sobre el camp.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Primer Equip
« Respondre #88 el: 20 de Maig de 2012, 22:34:39 pm »
Final de temporada amb un CE Sabadell - CE Llerona amb 2-2 final al marcador. L'equip es salva sense problemes però els entrenadors, Oriol Alzuria i Sergio Soto, seran rellevats de la banqueta.

M'oloro que serà un estiu amb molts canvis en el femení...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...