Autor Tema: Primer Equip  (Llegit 12401 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 14005
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • jordiromagosa.blogspot.com
Re:Primer Equip
« Respondre #80 el: 22 de Abril de 2012, 00:27:25 am »
DesprŔs d'arribar a la mitja part amb un merescut 0-1, en 5 minuts des de la represa, s'ha remuntat el partit, amb un 2-1 de meravella, un autŔntic golÓs des de 40 metres.

He marxat quan faltaven 10 minuts i el 5-1 diuen que ha sigut tambÚ de traca i mocador. Si arribo a saber el que veuria a la NCA, em quedo a veure-les. Elles almenys es deixen la pell per la samarreta que defensen.  :reverencia2
Futbol femenÝ: jordiromagosa.blogspot.com

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Forum Arlequinat

« Respondre #80 el: 22 de Abril de 2012, 00:27:25 am »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
« Respondre #81 el: 01 de Maig de 2012, 15:34:29 pm »
I la setmana passada, dimarts, en horari Champions, CE Sabadell - Sant Ignasi, saldat amb un clar 8-0 i aquest dissabte, visita a l'ENFAF, amb un lluitat 2-6 a favor de les nostres.

Bona ratxeta la que estÓ agafant ara l'equip.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 356
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #82 el: 02 de Maig de 2012, 14:39:23 pm »
Veient el nivell del Sant Cristobal ahir, m'estranya que no guanyÚssim cap dels dos partits jugats contra elles.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrýviri pi tuscanu, pirchý ju avissi a Ŕssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrýviri pi sicilianu?
Haiu a fÓrimi pappagaddu di la lingua d'Óutri?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
« Respondre #83 el: 02 de Maig de 2012, 23:24:49 pm »
Veient el nivell del Sant Cristobal ahir, m'estranya que no guanyÚssim cap dels dos partits jugats contra elles.

╔s com el que li passa al filial. Hi han certs equips que quan juguen contra el CE Sabadell es creixen i si poden te la lien.

Desconnectat FutFem Sabadell

• Moderador
  • Juvenil
  • Missatges: 314
« Respondre #84 el: 05 de Maig de 2012, 00:25:34 am »
-

CE Sabadell FC - Cerdanyola B FC

Arribem a la jornada 28 amb un derbi entre equips vallesans entre el CE Sabadell, que ja ho tÚ tot fet en aquesta lliga, i el filial del Cerdanyola FC, que es troba situat amb 4 punts d'avantatge amb els llocs de descens, i que intentarÓ puntuar per no caure al pou de Segona Catalana. El partit es jugarÓ Dissabte, 5 de Maig a OlÝmpia a les 17.45 hores, arbitrat per el colĚlegiat VÝctor de la Iglesia.
Donant suport, informaciˇ i ajut al Futbol FemenÝ Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
« Respondre #85 el: 08 de Maig de 2012, 22:46:45 pm »
Derrota per 0-2 en un partit on al final hi va haver de tot: http://arremendats.blogspot.com.es/2012/05/ce-sabadell-cerdanyola-b-0-2.html

Desconnectat FutFem Sabadell

• Moderador
  • Juvenil
  • Missatges: 314
« Respondre #86 el: 12 de Maig de 2012, 22:17:21 pm »
-
EF Montcada - CE Sabadell FC

Aquest Diumenge, 13 de Maig a les 12 hores del migdia al camp Municipal Sant Joan de Montcada, es disputa el partit de la 29ena i pen˙ltima jornada de Primera Catalana femenina, grup 2 entre la Escola de futbol Montcada i el CE Sabadell, arbitrat per en Ra˙l MartÝnez.
Donant suport, informaciˇ i ajut al Futbol FemenÝ Arlequinat. futfemsabadell@gmail.com

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
« Respondre #87 el: 13 de Maig de 2012, 16:15:57 pm »
Bon partit de les arlequinades, a pesar de la derrota per 3-1 (1-1 a la mitja part), davant un equip que es juga la tercera plaša.

El millor, la reapariciˇ desprŔs de lesiˇ d'Ana Aranda, el gol de S˛nia Lorenzo i l'actitud de jugadores com InÚs, MelÓnia, Peque, Tania, etc deixant-se l'Ónima sobre el camp.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
« Respondre #88 el: 20 de Maig de 2012, 22:34:39 pm »
Final de temporada amb un CE Sabadell - CE Llerona amb 2-2 final al marcador. L'equip es salva sense problemes per˛ els entrenadors, Oriol Alzuria i Sergio Soto, seran rellevats de la banqueta.

M'oloro que serÓ un estiu amb molts canvis en el femenÝ...

Forum Arlequinat

« Respondre #88 el: 20 de Maig de 2012, 22:34:39 pm »