JOCS ARLEQUINATS > FIFA 2013

Dubtes multi-plataforma

(1/1)

birrero:
Des de la meva ignorància en jocs d'aquests... també surt per PC?

Khiton:

--- Cita de: birrero en 31 de Juliol de 2011, 11:24:30 am ---Des de la meva ignorància en jocs d'aquests... també surt per PC?

--- End quote ---

Si

birrero:

--- Cita de: _MJ_ en 04 de Agost de 2011, 14:22:59 pm ---
--- Cita de: birrero en 31 de Juliol de 2011, 11:24:30 am ---Des de la meva ignorància en jocs d'aquests... també surt per PC?

--- End quote ---

Si que surt. Però la veritat jo no te'l recomano. Si vols joc de PC i ets un bon entrenador que entens del tema del futbol comprat el Fotball Manager 2012 que també surt el Sabadell però no el pots controlar tu el partit.

--- End quote ---

Gràcies per la teva recomanació. Així ho faré. No entenc gaire de futbol, però m'agrada el CE Sabadell i m'agrada fer de mànager-entrenador.

Ho provarem.

Jos:

--- Cita de: birrero en 04 de Agost de 2011, 22:50:30 pm ---
--- Cita de: _MJ_ en 04 de Agost de 2011, 14:22:59 pm ---

--- End quote ---

Si que surt. Però la veritat jo no te'l recomano. Si vols joc de PC i ets un bon entrenador que entens del tema del futbol comprat el Fotball Manager 2012 que també surt el Sabadell però no el pots controlar tu el partit.

--- End quote ---

Gràcies per la teva recomanació. Així ho faré. No entenc gaire de futbol, però m'agrada el CE Sabadell i m'agrada fer de mànager-entrenador.

Ho provarem.

--- End quote ---

Este tambien te lo recomiendo yo Birrero, es una especie al pcfutbol pero muxisimo mas completo, k te lo tienes k currar mas vaya.

Navegació

[0] Índex de Missatges

Go to full version