JOCS ARLEQUINATS > FIFA 2013

Dubtes PS3

(1/3) > >>

Uri50:
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

Sabadell Power:

--- Cita de: Uri50 en 07 de Agost de 2011, 15:11:38 pm ---Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Gràcies!!

--- End quote ---

Et contesto des del meu modest parer ;)

Si que hi ha molta diferencia entre la 2 i la 3. Pensa que la 3 funciona amb discos BlueRay i la 2 amb DVD. La qualitat d'un (HD) i altre, i la quantitat de memoria (complexitat de grafics) que pot enmagetzemar un i altre tampoc no es comparable.

el cable HDMI juraria que va apart, al menys quan la vaig comprar jo. Trobaras molta gamma de preus en cables HDMI depenent de la teorica qualitat de les conexions, pero normalment el basic ja val una pasta... per ser un puti cable ;)

El pots col.locar en la conexio que et vingui de gust. Normalment la 1 sempre et quedara mes a ma i hauras de pitjar menys botons al mando ;)

:beer2

Uri50:

--- Cita de: Sabadell Power en 07 de Agost de 2011, 15:22:02 pm ---
--- Cita de: Uri50 en 07 de Agost de 2011, 15:11:38 pm ---Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Gràcies!!

--- End quote ---

Et contesto des del meu modest parer ;)

Si que hi ha molta diferencia entre la 2 i la 3. Pensa que la 3 funciona amb discos BlueRay i la 2 amb DVD. La qualitat d'un (HD) i altre, i la quantitat de memoria (complexitat de grafics) que pot enmagetzemar un i altre tampoc no es comparable.

el cable HDMI juraria que va apart, al menys quan la vaig comprar jo. Trobaras molta gamma de preus en cables HDMI depenent de la teorica qualitat de les conexions, pero normalment el basic ja val una pasta... per ser un puti cable ;)

El pots col.locar en la conexio que et vingui de gust. Normalment la 1 sempre et quedara mes a ma i hauras de pitjar menys botons al mando ;)

:beer2

--- End quote ---
Moltes gràcies!
Ara ja ho entenc una miqueta més ;)

Per cert, el tema on-line com va?

Gràcies!

_MJ_:

Però m'agradaria saber;

Gràcies!!

--- End quote ---

Si hi ha molta diferència entre la 2 i la 3. El cable l'has de comprar i va de la tele a la play station. Tampoc són tan cars, els més baratos et poden anar a uns 15 €, però jo et recomano els de 25,30 per estalviar-te problemes. El HDMI jo el tinc al hdmi 2.
I el tema online no es gens complicat. Primer et compres la play, et creas un usuari ( un nom qualsevol) llavors al menú de la Play Station vas a Play Station Network i et creas una conte online. Llavors diria que vas a ajustes de conexión o algu semblant i teclejes la contrasenya del teu router i ja està.

Espero averte ajudat :trebol :trebol

Uri50:

--- Cita de: _MJ_ en 07 de Agost de 2011, 19:44:49 pm ---
Però m'agradaria saber;

Gràcies!!

--- End quote ---

Si hi ha molta diferència entre la 2 i la 3. El cable l'has de comprar i va de la tele a la play station. Tampoc són tan cars, els més baratos et poden anar a uns 15 €, però jo et recomano els de 25,30 per estalviar-te problemes. El HDMI jo el tinc al hdmi 2.
I el tema online no es gens complicat. Primer et compres la play, et creas un usuari ( un nom qualsevol) llavors al menú de la Play Station vas a Play Station Network i et creas una conte online. Llavors diria que vas a ajustes de conexión o algu semblant i teclejes la contrasenya del teu router i ja està.

Espero averte ajudat :trebol :trebol

--- End quote ---
Gràcies també a tu per tot, _MJ_!

Espero d'aquí a poc poder estar fent partides amb vosaltres on-line amb el nostre CES! :thumbsup:

Podriem fer alguna mena de competició :cheer

Salut!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version