Autor Tema: Dubtes PS3  (Llegit 3761 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Dubtes PS3
« el: 07 de Agost de 2011, 15:11:38 pm »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Dubtes PS3
« Respondre #1 el: 07 de Agost de 2011, 15:22:02 pm »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

Et contesto des del meu modest parer ;)

Si que hi ha molta diferencia entre la 2 i la 3. Pensa que la 3 funciona amb discos BlueRay i la 2 amb DVD. La qualitat d'un (HD) i altre, i la quantitat de memoria (complexitat de grafics) que pot enmagetzemar un i altre tampoc no es comparable.

el cable HDMI juraria que va apart, al menys quan la vaig comprar jo. Trobaras molta gamma de preus en cables HDMI depenent de la teorica qualitat de les conexions, pero normalment el basic ja val una pasta... per ser un puti cable ;)

El pots col.locar en la conexio que et vingui de gust. Normalment la 1 sempre et quedara mes a ma i hauras de pitjar menys botons al mando ;)

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Dubtes PS3
« Respondre #2 el: 07 de Agost de 2011, 18:43:49 pm »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

Et contesto des del meu modest parer ;)

Si que hi ha molta diferencia entre la 2 i la 3. Pensa que la 3 funciona amb discos BlueRay i la 2 amb DVD. La qualitat d'un (HD) i altre, i la quantitat de memoria (complexitat de grafics) que pot enmagetzemar un i altre tampoc no es comparable.

el cable HDMI juraria que va apart, al menys quan la vaig comprar jo. Trobaras molta gamma de preus en cables HDMI depenent de la teorica qualitat de les conexions, pero normalment el basic ja val una pasta... per ser un puti cable ;)

El pots col.locar en la conexio que et vingui de gust. Normalment la 1 sempre et quedara mes a ma i hauras de pitjar menys botons al mando ;)

 :beer2
Moltes gràcies!
Ara ja ho entenc una miqueta més ;)

Per cert, el tema on-line com va?

Gràcies!

Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Dubtes PS3
« Respondre #3 el: 07 de Agost de 2011, 19:44:49 pm »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

Si hi ha molta diferència entre la 2 i la 3. El cable l'has de comprar i va de la tele a la play station. Tampoc són tan cars, els més baratos et poden anar a uns 15 €, però jo et recomano els de 25,30 per estalviar-te problemes. El HDMI jo el tinc al hdmi 2.
I el tema online no es gens complicat. Primer et compres la play, et creas un usuari ( un nom qualsevol) llavors al menú de la Play Station vas a Play Station Network i et creas una conte online. Llavors diria que vas a ajustes de conexión o algu semblant i teclejes la contrasenya del teu router i ja està.

Espero averte ajudat :trebol :trebol
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Dubtes PS3
« Respondre #4 el: 07 de Agost de 2011, 20:09:32 pm »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

Si hi ha molta diferència entre la 2 i la 3. El cable l'has de comprar i va de la tele a la play station. Tampoc són tan cars, els més baratos et poden anar a uns 15 €, però jo et recomano els de 25,30 per estalviar-te problemes. El HDMI jo el tinc al hdmi 2.
I el tema online no es gens complicat. Primer et compres la play, et creas un usuari ( un nom qualsevol) llavors al menú de la Play Station vas a Play Station Network i et creas una conte online. Llavors diria que vas a ajustes de conexión o algu semblant i teclejes la contrasenya del teu router i ja està.

Espero averte ajudat :trebol :trebol
Gràcies també a tu per tot, _MJ_!

Espero d'aquí a poc poder estar fent partides amb vosaltres on-line amb el nostre CES! :thumbsup:

Podriem fer alguna mena de competició :cheer

Salut!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:Dubtes PS3
« Respondre #5 el: 19 de Agost de 2011, 11:17:40 am »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

perdona x contestar tard, pero he vist el missatge ara tu...es q sempre entro als mateixos llocs!!!
en el 90% dels jocs hi ha una diferència abismal entre jocs de la PS2 i PS3...l'altra 10% hi ha força diferència pero no tant bèstia, però tots entenem q aquest 10% són jocs fets amb presses pq ha sortit tal peli o pq s'acosta nadal...
el cable HDMI no vé incorporat, però és un cable q val uns 15 o 20 euros (crec recordar q un de bonet valia 19.95) però no escatimis i gasta't aquests 20 euros, q tb es nota la diferència.
Per altra banda, comentar-te que un cop instalat el cable, tria la resolució màxima q et permeti la teva tele, i escull la opció cable HDMI, pq sinó és com tenir un Ferrari i no apretar-lo...
En quan a la conexió, doncs és gratuita, no com XBOX, i si tens una bona conexió va força bé, a no ser q entris en partides de 50 tios i pots tenir una mica de LAG
Per cert, jo ara mateix no sé si em compraria la PS3 Slim (és més primeta que la original) ja q es calenta en excés, això sí, compris la q compris, que estigui ben ventilada (q pugui passar aire al voltant)

Salutacions

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Dubtes PS3
« Respondre #6 el: 19 de Agost de 2011, 22:29:40 pm »
Doncs jo no tinc la play 3 però estic pensant de comprarme-la després del que dieu del HD...
Però m'agradaria saber;

Hi ha tanta diferència entre un joc de la play 2 i un de la play 3 en gràfics?;

El cable HDMI s'ha de comprar o ja vé amb la play 3?

A quin lloc HDMI l'hauria de col·locar al 1,2,3 o 4?

Gràcies!!

perdona x contestar tard, pero he vist el missatge ara tu...es q sempre entro als mateixos llocs!!!
en el 90% dels jocs hi ha una diferència abismal entre jocs de la PS2 i PS3...l'altra 10% hi ha força diferència pero no tant bèstia, però tots entenem q aquest 10% són jocs fets amb presses pq ha sortit tal peli o pq s'acosta nadal...
el cable HDMI no vé incorporat, però és un cable q val uns 15 o 20 euros (crec recordar q un de bonet valia 19.95) però no escatimis i gasta't aquests 20 euros, q tb es nota la diferència.
Per altra banda, comentar-te que un cop instalat el cable, tria la resolució màxima q et permeti la teva tele, i escull la opció cable HDMI, pq sinó és com tenir un Ferrari i no apretar-lo...
En quan a la conexió, doncs és gratuita, no com XBOX, i si tens una bona conexió va força bé, a no ser q entris en partides de 50 tios i pots tenir una mica de LAG
Per cert, jo ara mateix no sé si em compraria la PS3 Slim (és més primeta que la original) ja q es calenta en excés, això sí, compris la q compris, que estigui ben ventilada (q pugui passar aire al voltant)

Salutacions
Gràcies Uri!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Dubtes PS3
« Respondre #7 el: 18 de Setembre de 2011, 22:33:39 pm »
Et pots descarregar el demo del Fifa 12 per la Play Station 3 gratuït?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat JMLL

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:Dubtes PS3
« Respondre #8 el: 18 de Setembre de 2011, 23:11:47 pm »
Et pots descarregar el demo del Fifa 12 per la Play Station 3 gratuït?
Si, la demo del FIFA 12 és gratuita tant per PS3 com per Xbox360.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat JMLL

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:Dubtes PS3
« Respondre #9 el: 19 de Setembre de 2011, 13:08:06 pm »
Et pots descarregar el demo del Fifa 12 per la Play Station 3 gratuït?
Si, la demo del FIFA 12 és gratuita tant per PS3 com per Xbox360.
Puntualitzo que en el cas de la Xbox, per a descarregar la demo has de ser suscriptor ''Gold'' d'XboxLive(has d'haver pagat per aquesta suscripció), però la demo segueix essent gratuita.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Dubtes PS3
« Respondre #10 el: 19 de Setembre de 2011, 14:02:13 pm »
Et pots descarregar el demo del Fifa 12 per la Play Station 3 gratuït?
Si, la demo del FIFA 12 és gratuita tant per PS3 com per Xbox360.

Ok. Es descarrega per Play Station Network? Ja has provat el Sabadell?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re:Dubtes PS3
« Respondre #11 el: 19 de Setembre de 2011, 16:34:20 pm »
Et pots descarregar el demo del Fifa 12 per la Play Station 3 gratuït?
Si, la demo del FIFA 12 és gratuita tant per PS3 com per Xbox360.

Ok. Es descarrega per Play Station Network? Ja has provat el Sabadell?
No surt el Sabadell, només surten alguns equips europeus
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Dubtes PS3
« Respondre #12 el: 19 de Setembre de 2011, 19:59:28 pm »
Et pots descarregar el demo del Fifa 12 per la Play Station 3 gratuït?
Si, la demo del FIFA 12 és gratuita tant per PS3 com per Xbox360.

Ok. Es descarrega per Play Station Network? Ja has provat el Sabadell?
No surt el Sabadell, només surten alguns equips europeus

Ok merci. Haurem d'esperar.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Dubtes PS3
« Respondre #13 el: 19 de Setembre de 2011, 21:05:14 pm »
Acabo de provar la demo i no hem sembla res especular. Pot ser per el canvi a tele més petita de 32 pulsades però la primera impressió no es molt bona. A part de què sempre passa el mateix: propaganda que flipes perquè et pensis que serà espectacular i hi ha uns quants retocs i prou.

El sistema de defensa es diferent. A l'hora d'entrar amb la O ( entrada poc agressiva, la que no es tira al terra ) no pots mantenir-lo tota l'estona que vulguis sinó que has d'apretar la O quan estàs just davant del jugador per robar-li la pilota. Les altres coses les he trobat bastant iguals tret de que han millorat la jugabilitat amb el Messi i alguns canvis que han fet al Modo Carrera que no es poden experimentar de moment.

Però bé , només per que surtirà el Sabadell ja val la pena.


PD: Els que tingueu molta experiència amb el Fifa heu pogut trobar alguna cosa diferent que estigui bé?

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Dubtes PS3
« Respondre #14 el: 19 de Setembre de 2011, 22:30:45 pm »

Està molt bé, costa més defensar i hi ha alguna que altre millora en els grafics.

Moltes ganes de que surti i provar el meu Sabadell  :scut
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord