Autor Tema: A la venda el 29 de setembre!!  (Llegit 24373 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
A la venda el 29 de setembre!!
« el: 24 de Juliol de 2011, 20:16:34 pm »
Com tots sabeu, la propera edició d'aquest famós joc de futbol comptarà amb la presència del CE Sabadell per fi com a conseqüènca del seu retorn al futbol professional :hurra
Aquí podrem comentar tot allò relacionat els que es comprin o juguin al joc.

Per començar, sortirà al mercat el proper 29 de setembre.
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2011, 22:41:28 pm per WebTeam SBD »
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat al3x_5_sbd

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 99
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #1 el: 24 de Juliol de 2011, 21:54:41 pm »
Quines ganas deu meuu!! estic superansios!!

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #2 el: 24 de Juliol de 2011, 23:35:48 pm »
Va a ser increible poder simular temporadas con el  :scut

Y jugar partidas online luciendo nuestros colores  :bandera
@javi_gt86

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #3 el: 24 de Juliol de 2011, 23:37:33 pm »
No tardare en comprar-ho. :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #4 el: 25 de Juliol de 2011, 01:32:17 am »
No sortiré de casa fins que no vegi a Agustín aixecant la Champions, encara que sigui al FIFA....  :happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #5 el: 25 de Juliol de 2011, 12:55:32 pm »
No sortiré de casa fins que no vegi a Agustín aixecant la Champions, encara que sigui al FIFA....  :happy2:

Aixecant la copa no ho podràs veure mai. Ja qué el Fifa no té drets de Champions i no surt la copa.

 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #6 el: 25 de Juliol de 2011, 13:55:56 pm »
No sortiré de casa fins que no vegi a Agustín aixecant la Champions, encara que sigui al FIFA....  :happy2:

Aixecant la copa no ho podràs veure mai. Ja qué el Fifa no té drets de Champions i no surt la copa.

 :beer2

M'has tret la il·lusió  :(
Però bé, el torneig hi és, no?  :mmmm
I la lliga també!  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #7 el: 25 de Juliol de 2011, 14:08:38 pm »
Va a ser increible poder simular temporadas con el  :scut

Y jugar partidas online luciendo nuestros colores  :bandera
Això serà brutal. Jugar contra gent de tot el món amb el Sabadell contra Chelsea, Milan, Manchester, etc... :cor
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #8 el: 26 de Juliol de 2011, 13:23:22 pm »
No sortiré de casa fins que no vegi a Agustín aixecant la Champions, encara que sigui al FIFA....  :happy2:

Aixecant la copa no ho podràs veure mai. Ja qué el Fifa no té drets de Champions i no surt la copa.

 :beer2

M'has tret la il·lusió  :(
Però bé, el torneig hi és, no?  :mmmm
I la lliga també!  :)

Sí sí,hi són Copa, Lliga i Champions, el que passa es que són partits iguals, com si siguéssin amistosos. Com a molt el de Champions es juga de nit.

El PRO té drets de Champions, però no surt el Sabadell.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat DimonietSBD

  • Moderador
  • Entrenador
  • *********
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #9 el: 27 de Juliol de 2011, 10:21:45 am »
Yo ya lo he reservado en GAME. El primer dia lo tendre  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Manager i online con el SABADELL seguro !
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #10 el: 27 de Juliol de 2011, 18:26:29 pm »
yo ya tengo guardado el dinero para comprarme la play 3 ya que no la tengo solo tengo la 2 y el mismo dia que salga el fifa 12 me lo comprare tengo mazo de ganas, por cierto yo he leido por internet que en EE.UU salia el 29 de septiembre pero en europa saldria dos dias despues osea el 31, a ver si nuestra directiva cierra pronto el patrocinador por que si no no saldra, recuerdo un año que al Cadiz ke paso algo asi que tardo en tenerlo y en el juego le ponian uno anterior  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #11 el: 31 de Juliol de 2011, 11:09:41 am »
el día 29 "sale a la venta" pero siempre el día antes ya lo venden en El Corte Ingles

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #12 el: 04 de Agost de 2011, 14:22:59 pm »
Quines ganes que tinc que surti ja el joc. Per cert a França, pots triar qui vols que surti a la portada del teu Fifa 12, com a mínim pots triar entre equips punters com Lyon,Paris,Marsella etc... dels equips menys mediatics no en tinc idea la veritat.

yo ya tengo guardado el dinero para comprarme la play 3 ya que no la tengo solo tengo la 2 y el mismo dia que salga el fifa 12 me lo comprare tengo mazo de ganas, por cierto yo he leido por internet que en EE.UU salia el 29 de septiembre pero en europa saldria dos dias despues osea el 31, a ver si nuestra directiva cierra pronto el patrocinador por que si no no saldra, recuerdo un año que al Cadiz ke paso algo asi que tardo en tenerlo y en el juego le ponian uno anterior  :beer2 :beer2

Doncs faràs bé de comprar-te la Play 3, no et defraudarà la veritat. Jo me la vaig comprar a frança per 250 € i 160 GB que està força bé. Mira't també si la teva tele és relativament nova ( 2 o 3 anyets maxim) perquè si es HD (alta definició) ets pots comprar un cable HDMI que el conectes de la play a la tele i es veu de conya. Si no és HD, no es veu tan bé però no et preoucupis que  també val la pena comprarse-la.

Per cert, tots els foreros que tingueu la Play 3 i jugueu Online podeu dir el vostre usuari online aquí al fòrum: Usuaris PS3
Ens agregue'm com amics i pode'm jugar partits online o fer alguna lliga d'amics,
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2011, 22:47:54 pm per WebTeam SBD »
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #13 el: 04 de Agost de 2011, 23:12:51 pm »
yo ya tengo guardado el dinero para comprarme la play 3 ya que no la tengo solo tengo la 2 y el mismo dia que salga el fifa 12 me lo comprare tengo mazo de ganas, por cierto yo he leido por internet que en EE.UU salia el 29 de septiembre pero en europa saldria dos dias despues osea el 31, a ver si nuestra directiva cierra pronto el patrocinador por que si no no saldra, recuerdo un año que al Cadiz ke paso algo asi que tardo en tenerlo y en el juego le ponian uno anterior  :beer2 :beer2
Doncs faràs bé de comprar-te la Play 3, no et defraudarà la veritat. Jo me la vaig comprar a frança per 250 € i 160 GB que està força bé. Mira't també si la teva tele és relativament nova ( 2 o 3 anyets maxim) perquè si es HD (alta definició) ets pots comprar un cable HDMI que el conectes de la play a la tele i es veu de conya. Si no és HD, no es veu tan bé però no et preoucupis que  també val la pena comprarse-la.

un par de añitos lo que no se si es hd creo que no pero esas cosas soy bastante negao jejeje  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2011, 22:49:10 pm per WebTeam SBD »
visca el sabadell

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #14 el: 05 de Agost de 2011, 13:13:13 pm »
Tranquilo, no hace falta ser un experto. Tu mira si en el lado de tu TV pone HDMI o sino busca por internet el modelo haber si lo es o no. Y lo del cable es un cable que va de la play a la tele. Nada más. :beer2
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2011, 22:50:02 pm per WebTeam SBD »
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #15 el: 06 de Agost de 2011, 14:52:14 pm »
a pues si lo es he mirado y pone hdmi x2  gracias  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 13 de Agost de 2011, 22:50:28 pm per WebTeam SBD »
visca el sabadell

Desconnectat dani_crack

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 51
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #16 el: 03 de Setembre de 2011, 21:16:29 pm »
yo tengo la xbox360 y seguramente me lo cmpraré, haber si este año se supera un poco más pq con lo que es fichajes lo encontraba un poco pobre el FIFA 11 y no dejaba fichar jugadores "recién incorporados"... no sé si esto continuará... :plora


¡¡¡Amunt el CE Sabadell FC!!!

Desconnectat Jrlopez

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 162
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #17 el: 07 de Setembre de 2011, 22:51:40 pm »
vamos a ver dudo mucho que con la plantilla que ahi y contra otro viciao xD en online con el chelsea, manchester etc... podamos ganar con el sabadell ya que ronney o drogba en solo una carrera se menea a todo el sabadell por mas maquina que seas xDDD. Ahora si ay si que podremos ver a casillas messi cristiano etc... en el sabadell jajajaja

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #18 el: 08 de Setembre de 2011, 22:24:17 pm »
vamos a ver dudo mucho que con la plantilla que ahi y contra otro viciao xD en online con el chelsea, manchester etc... podamos ganar con el sabadell ya que ronney o drogba en solo una carrera se menea a todo el sabadell por mas maquina que seas xDDD. Ahora si ay si que podremos ver a casillas messi cristiano etc... en el sabadell jajajaja

Yo a mi De Navas no me lo cambio ni por Casillas ni por ninguno  :oooooo:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Albert_Machester

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 41
  • Gènere: Masculí
Re:A la venda el 29 de setembre!!
« Respondre #19 el: 22 de Setembre de 2011, 17:27:14 pm »
ja queda poquet perque surti el fifa!! jo ahir ja me'l vaig encarregar  :ok espero ke no em defraudi... jo sempre he sigut de pro!! desde ke es deia iss per la mega drive!! aixi que com aquell qui diu me'l compro per jugar amb la arlequinada :happy2: :happy2: :happy2:
Saballut perdut per Anglaterra!!