Autor Tema: Felicitacions  (Llegit 1342 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Felicitacions
« el: 03 de Juliol de 2011, 15:14:30 pm »
Un any més, m'agradaria felicitar i donar l'enhorabona i les gràcies a la penya @rlekinats.com, al manel, birrero, almunia per la boníssima organització, a qui "va perdre temps" venent números  pel sorteig, a tota la gent que va acostar-se fins al pabelló, als patrocinadors.... També al club que és qui ens acaba "unint". Felicitar també a La Força pel torneig assolit i evidentment a TOTS els participants que fan possible viure un dia de convivència arlequinada tant bonic.

Molts ànims als lesionats. Moolts ànims Panso!!! Ánimo Jabo!!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re:Felicitacions
« Respondre #1 el: 04 de Juliol de 2011, 07:49:52 am »
Felicitats a totes les persones que s'han encargat de fer-nos passar una gran velada futbolística arlequinada: Manel (que gran persona, llàstima queno va poder estar tot el dia, que et recuperis),  Birrero (això t'agrada molt, temes estadístics i organitzatius, ets un crack campió), Almunia (que també va estar allà abans de tot i després, gràcies) i a la resta de l'equip organitzatiu.

Als arbitres que també es mereixen un reconeixement de part dels jugadors (i en especial de part meva, que no paro de protestar, encara que aquest any he estat molt tranquil).

A l'equip campió LFA per revalidar el títol, i a la resta d'equips per la vostre participació ja que sense vosaltres això no seria res.

Voldria donar records a tots aquells que es van lesionar durant el torneig, Panso (que ja tenim una edat, que passant dels 20 ens tenim que cuidar,jejeje, cuidat campió), Jabo, Marc i Militu, a recuperar-se. Salut.

Gràcies @.com per tot.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Felicitacions
« Respondre #2 el: 04 de Juliol de 2011, 14:46:14 pm »
Ja ho vaig dir en la entrevista que em van fer. És un torneig que es poden millorar poques coses, perquè mica en mica va agafant més importància entre els aficionats arlequinats, i per la mostra un botó, aquest any rècord de participants amb 9 equips jugant per una mateixa finalitat, aixecar el nom de Sabadell i que la gent se n'adoni de que seguim vius i a 2a A.

Per tant, només cal felicitar als quatre àrbitres, a en Manelinho per organitzar un cop més aquest torneig, i a tota la penya dels @rlekinats.com per ser els organitzadors de les 7 edicions que portem fins ara.

També felicitar a tots els equips participants i a totes i cada una de les persones que hi han participat.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!