Autor Tema: Diari del VII Interpenyes.  (Llegit 46351 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix2

  • Visitant
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #80 el: 04 de Juliol de 2011, 14:18:30 pm »
jordix también la liaste en el interpenyes? Vaya jefe  :laugh2:

No es que la líase... sino que cuando yo recibí una fuerte patada, pude oír de su boca un 'TOMAAAAAAAAA', se pasó todo el torneo incitando a un hombre para que cantáse ' La Força y Castellón, la misma m***** son', vino también tres días antes del torneo a 'espiarnos' con su amiguito germán y nos grabó con el móvil, durante el partido, este mismo amiguito a mi me llamó Gili***** y bueno, así innumerables sucesos protagonizados por estos dos 'amigos del Sabadell'.

En fín, mi equipo demostró tener mayor sensatez que estos dos 'personajes' y respondimos en el terreno de juego. El partido ya ha pasado y si él quiere seguir echándole leña al fuego que lo haga, pero NINGÚN componente de LFA va a caer en provocaciones porque somos unos profesionales y QUEREMOS al Sabadell... en cambio dudo que estos dos amen al sabadell como la mayoría de los aficionados... ser amigo de quien son amigos facilita mucho las cositas, y mientras la gente se partió la cara por ir a Eibar, a uno de estos le valió ponerse a llorar para que le regalásen una entradita... En fin señores, esto es el Sabadell, esto es lo que hay que eliminar ya, porque si no, se acomodarán y terminarán apareciendo nuevos enjendros.

Y por qué será que me cree a mi más Jordix? Pregúntale a CUALQUIER persona y a ver a quien creen... No me cree por ser su amigo desde hace mucho tiempo, sino por ser HONRADO.

primera no vagis dient coses privades del demés en un foro
segona no vagis de noi bó perque jo també se moltes coses de tu que no dire perque jo per lo menos no em dedico a dir les coses dolentes dels demés per tapar les teves
tercer anar a mirar-vos a un entrenament es provocar?? o com va la cosa?
i us vem gravar pero immediatament els varem borrar perque no sortia res d'interesant
quart dels que et van inslutar van ser el porter per lo que li haviau fet abans, que era molt pitjor dels insults que us podia dir!
no anem tant de gent Honrada perque despres surt lo dolent i.....


jordix2

  • Visitant
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #81 el: 04 de Juliol de 2011, 14:20:48 pm »
birrero, jo quan varem perdre contra la LFA no els hi vaig dir res, ara, preguntals-hi a ells aviam quan vam acabar el partit que ens van dir al camp i al vetsuari, i el Pedrito que no vagi tant de sant perque justament va ser ell el que va començar-ho tot!

Sí és cert, jo vaig començar-ho tot cridant P*** LFA, sí sí, tens raó... també vaig ser jo el que va llençar objectes als d'LFA durant la celebració del campionat, també vaig ser jo el que es va encarar amb els jugadors d'LFA en els vestuaris quan van guanyar 2-9, sí, jo vaig anar dient ******* i Friki a en Navarrog i a en Xandri... sí sí...


ah, també vaig ser jo qui va anar provocant pels Facebook, que se m'oblidava :)

el que va llençar objectes va ser el nostre porter, i no em va semblar adequat i ja li vaig dir,
i tu que dius ara d'encarar??
mare meva saps qui va venir al nostre vestuari? el xandri faltant al respecte a 3 jugadors del nostre equip, i despres jo em vaig encarar!
aviam si ens informem igual de la vida dels demés i la dels teus amics,

Desconnectat X-Men Aigua

  • Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 265
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #82 el: 04 de Juliol de 2011, 14:28:54 pm »
Apreciats companys foreros:

N'estic fins a enmig de les cames d'aquesta discussió. O pareu o al següent que obri la boca l'envio a descansar del foro una semaneta.

Salutacions des de l'administració.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #83 el: 04 de Juliol de 2011, 14:37:08 pm »
osigui que birrero abans de dir algo pregunta als dos equips i no només al del teu amic pedrito!  :wink2:

No em cal. Jo tot  el que he dit ho vaig veure. I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

Tercera i última vegada que em menteixes. No cal que em tornis a dirigir mai més la paraula.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Xandri

  • Visitant
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #84 el: 04 de Juliol de 2011, 14:39:10 pm »
No penso entrar en cap discussió, però només comentaré una cosa de la qual se'm relaciona. Sí, jo vaig entrar al vestuari d'alguns membres de De Navas F.C, a saludar tres coneguts meus. Vaig veure que un dels qui discuteix, li estava recriminant coses a un del seu equip, que és conegut meu. Simplement vaig dir, "tranquil, juga com saps i no li facis cas en ell". Ràpidament, només sortir del vestuari em va començar a faltar el respecte amb diversos insults. I ho va repetir fora del pavelló quan estava amb familiars meus...
Qui em coneix, sap i puc assegurar, que de la meva boca no va sortir cap insult, i no penso embrutar aquest torneig per algún energúmen. És un dia d'arlequinats i per disfrutar.

Estic molt agraït a la feina de tota l'organització, i content de tots els equips participants. Ha sigut un gran torneig i dia d'arlequinats.
Sort i ens veiem tots l'any que ve!

PD: Espero que tots els lesionats es recuperin ràpidament.
PD2: Només he contestat el conflicte perquè se m'hi ha relacionat incorrectament.

Desconnectat PAU_SBD_10

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #85 el: 04 de Juliol de 2011, 14:40:52 pm »
Citar
No em cal. Jo tot  el que he dit ho vaig veure. I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

Tercera i última vegada que em menteixes. No cal que em tornis a dirigir mai més la paraula.

Aquest és el meu capità!!! OLE!!  :clap2   :reverencia2

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #86 el: 04 de Juliol de 2011, 14:43:18 pm »
Citar
No em cal. Jo tot  el que he dit ho vaig veure. I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

Tercera i última vegada que em menteixes. No cal que em tornis a dirigir mai més la paraula.

Aquest és el meu capità!!! OLE!!  :clap2   :reverencia2

Si tu també estaves per allà... no te'n recordes que ets també del 95 ?  :happy2:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #87 el: 04 de Juliol de 2011, 14:44:29 pm »
Vaaa X-Men no me seas, que estamos aburrios y yo no estuve en el torneo  :bigcry:


Desconnectat PAU_SBD_10

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #88 el: 04 de Juliol de 2011, 14:46:34 pm »
Citar
No em cal. Jo tot  el que he dit ho vaig veure. I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

Tercera i última vegada que em menteixes. No cal que em tornis a dirigir mai més la paraula.

Aquest és el meu capità!!! OLE!!  :clap2   :reverencia2

Si tu també estaves per allà... no te'n recordes que ets també del 95 ?  :happy2:

Clar que me'n recordo, però ha sigut un 'Zasca, en toda la boca!' massa bo! xD Alguns anàvem a passar-ho bé, altres no...i tu anaves al que anaves...
 :hurra

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #89 el: 04 de Juliol de 2011, 14:50:32 pm »
Citar
No em cal. Jo tot  el que he dit ho vaig veure. I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

Tercera i última vegada que em menteixes. No cal que em tornis a dirigir mai més la paraula.

Aquest és el meu capità!!! OLE!!  :clap2   :reverencia2

Si tu també estaves per allà... no te'n recordes que ets també del 95 ?  :happy2:

Clar que me'n recordo, però ha sigut un 'Zasca, en toda la boca!' massa bo! xD Alguns anàvem a passar-ho bé, altres no...i tu anaves al que anaves...
 :hurra

Perdona, però jo anava a quedar entre els 3 primers... si a sobre de pasar-ho bé vam guanyar i vaig pescar... ME LO PINCHO xD

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Xandri

  • Visitant
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #90 el: 04 de Juliol de 2011, 14:50:44 pm »
Citar
No em cal. Jo tot  el que he dit ho vaig veure. I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

Tercera i última vegada que em menteixes. No cal que em tornis a dirigir mai més la paraula.

Aquest és el meu capità!!! OLE!!  :clap2   :reverencia2

Si tu també estaves per allà... no te'n recordes que ets també del 95 ?  :happy2:

Clar que me'n recordo, però ha sigut un 'Zasca, en toda la boca!' massa bo! xD Alguns anàvem a passar-ho bé, altres no...i tu anaves al que anaves...
 :hurra
Pinchito, pinchito...

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #91 el: 04 de Juliol de 2011, 14:53:54 pm »
no volia respondre't perque amb tu no val la pena, pero em veig obligat.
Que estas dient? Com tens la cara de venir aquí, publicament a dir el que estas dient?
Jo nomes arribar al pavelló, el primer que em van dir els meus companys va ser que 3 o 4 (incluit tu i el porterazo) estavau cantant un cántic en contra nostre dien que eram una m*****.
La pancarta? On esta? Qui va tenir la gran idea? Que hos penseu? Que aixo es la champions? I els videos? Qui et dona permis a grabar-nos? La falta de respecte de alguns de aquest equip va ser total. Per sort, gent com miki, félix, kike o joel no tenen res a veure amb tu i amb el porterazo.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat OriolhvSBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 616
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #92 el: 04 de Juliol de 2011, 15:01:27 pm »
Vinc a felicitar a LFA per la seva victoria i per el gran torneig que van fer.  :clap2

Nomes dir que era el primer cop que participava junt amb els trempera/califas i ens ho vam passar molt be, i amb moltes ganes de poder participar en la següent edició.

I també felicitar als organitzadors del torneig, per la seva gran feina que van fer.   :beer2

Xandri

  • Visitant
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #93 el: 04 de Juliol de 2011, 15:08:57 pm »
Pels organitzadors, com podem aconseguir algunes fotos del torneig? :beer2

Gràcies,

Desconnectat hernauino

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 688
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #94 el: 04 de Juliol de 2011, 15:49:38 pm »
Encara tinc al cap algunes de les cançons del home de les muletes  :Paletas:

Las 12 horas cantando sin parar que energia el hombre!  :Paletas:

Aquell home era tot un personatge.  :laugh2:

Pels organitzadors, com podem aconseguir algunes fotos del torneig? :beer2

Gràcies,

Totalment d'acord amb tu, company.
Tot i que em va semblar, que tots els que feien fotos eren particulars (externs a la organització).
M'equivoco?

osigui que birrero abans de dir algo pregunta als dos equips i no només al del teu amic pedrito!  :wink2:
I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

No s'et escapa una, eh birrero!  :shifty:
« Darrera modificació: 04 de Juliol de 2011, 15:55:03 pm per hernauino »

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #95 el: 04 de Juliol de 2011, 16:44:07 pm »
Parlant de coses agradables...

Equip més net: C.E. Femení, 4 faltes en tot el torneig.
Equip més golejador: La Força Arlekinada, 26 gols.
Equip més golejador en un partit: La Força Arlekinada, 9 gols.
Equip menys golejat: Resistència/Foreros, 3 gols.
Equip amb més victòries: La Força Arlekinada i Equip de socis, 5 victòries.
Equip amb menys derrotes: Periodistes F.C., 0 derrotes.
Millor diferència de gols: La Força Arlekinada, +16 gols.

Pels organitzadors, com podem aconseguir algunes fotos del torneig? :beer2

Gràcies,

Demà a la web www.arlekinats.com , crec que publicaran fotografies de l'entrega de premis.

I en els vestuaris, Pedrito no hi era, estava tirant la canya a una xavala de la grada, per tant no va veure res.

No s'et escapa una, eh birrero!  :shifty:

 :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Un ho intenta.  :wink2:

Vaig veure les 2 últimes hores de torneig i va molar molt. Nivell a tots els equips, i sobretot baix els pals, amb la noia, el rosset dels blancs i el melenas dels blaus.
I bon rotllo, que era del que es tractava.

Tu anaves mooooolt ben acompanyat, també!

La noia era del C.E. Femení.
Els blancs, La Força Arlequinada, que van guanyar.
Els blaus, Resistència/Foreros, el menys golejat.
Els verds, Equip de socis.
Els aurinegres, érem @rlekinats.com.
Els arlequinats rosa i negre eren Preferencia Arlequinada.
Els vermells eren David de Navas F.C.
Els de groc, Trempera/Califas.
Els de blanc, amb publicitat a la samarreta, Periodistes F.C.
« Darrera modificació: 04 de Juliol de 2011, 17:45:54 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Khiton

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1689
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #96 el: 04 de Juliol de 2011, 18:53:28 pm »
jordix2 erets el nº 2 del David de Navas?? vamos el que posaba Jordi a la samarreta??

Desconnectat Ruben_cesbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1281
  • Gènere: Masculí
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #97 el: 04 de Juliol de 2011, 19:04:19 pm »
Para empezar felicitar a la organizacion del torneo ya que todo ha estado genial y destacar la gran deportividad de todos los equipos(excepto estas dicusiones de las que hablais de las que yo no tenia ni idea).
Felicitar tambien a los campeones LFA que ha hecho un gran torneo y han sido justos ganadores y como no mencion especial para mi equipo (equip de socis) que sin hacer ruido nos hemos metido entre los mejores acabando subcampeones.
La clave de nuestro juego y resultados ha sido sin duda el compañerismo que ha habido en todo momento.Ni un solo reproche,ni una mala cara,ni una discusion,solo animos por parte de todos.Yo solo conocia a Rafa y a Isma pero no me costo nada integrarme en el equipo,todos los compañeros me lo pusieron muy facil,ademas de jugar bien son todos grandisimas personas.
En lo deportivo hemos hecho buenos partidos,muchos goles,buenas jugadas y un gran torneo.
Por cierto este año me he llevado yo la copa como segundos,espero que el año que viene uno de mi equipo se pueda llevar la de campeones.

Que grande que eres " Pichichi" Jesús  :clap

Espero que guardes con gran cariño el trofeo!!  ;D y el año ke viene,si mantemos la base del equipo ( que espero ke sí ) ...porque no..todo es posible  :ok
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #98 el: 04 de Juliol de 2011, 19:04:55 pm »
jordix2 erets el nº 2 del David de Navas?? vamos el que posaba Jordi a la samarreta??
No et podrà contestar fins d'aquí 7 dies... (Sanció)
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari del VII Interpenyes.
« Respondre #99 el: 04 de Juliol de 2011, 19:57:30 pm »
Ràdio Sabadell també ha penjat una notícia sobre el torneig:

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...