Autor Tema: Jugar en un equipo de FUTBOL 7  (Llegit 1865 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Raul16

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 1
  • Gènere: Masculí
Jugar en un equipo de FUTBOL 7
« el: 13 de Juny de 2011, 00:59:46 am »
Buenas!

Somos un grupo de chavales que nos gustaria hacer nuestro propio equipo de futbol 7 para jugar la próxima temporada en Sabadell.
Nuestra preguntas son, ¿Donde nos podemos apuntar? ¿Cuando entrenaríamos y donde? ¿Que dias jugariamos partidos de liga?

Muchisimas gracias por adelantado!

jordix2

  • Visitant
Re:Jugar en un equipo de FUTBOL 7
« Respondre #1 el: 13 de Juny de 2011, 23:30:54 pm »
us podeu apuntar a la bassa, al complex esportiu de sant oleguer, alla fan lliguetes, a partir de aqui ja no se res més podeu preguntar alla.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jugar en un equipo de FUTBOL 7
« Respondre #2 el: 14 de Juny de 2011, 09:09:07 am »
Jo conec dues lligues a Sabadell:

http://www.lliganocturna.com/
Es juga al camp de futbol de Sant Quirze del Vallès, i es juga de dilluns a dijous, i hi han diversos horaris. No sé si tenen lliga de dissabte.

http://www.fitfutbol.net
Es juga al Cercle Sabadellès, a la carretera de Bellaterra. Es juga de dilluns a divendres la lliga intersetmanal i dissabte una altre lliga.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1488
  • La Màgia es arlequinada
Re:Jugar en un equipo de FUTBOL 7
« Respondre #3 el: 14 de Juny de 2011, 23:33:11 pm »
un altre lloc on juguen lligues i aixó es al club natació sabadell , pero jo sincerament aniria on diu el birrero al cercle sabadelles ja que alla apart es cobert la pista i hi han duches i esta mes bé . aneu on vulgueu pero alla jo he jugat i es molt gran i esta genial us ho recomano.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll