Autor Tema: Ofertes i demandes de jugadors per al torneig.  (Llegit 18862 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix2

  • Visitant
Re:Ofertes i demandes de jugadors per al torneig.
« Respondre #60 el: 22 de Juny de 2011, 13:23:41 pm »
Jo només tinc una pregunta molt senzilleta...

COM COI ENS DIEM????  :icon_mrgreen:

Deixem-ho en 'De Navas FC' i no discutim més  :confused:

Sembla ser que teniu una porposta de Jogar?

com?? :surprised: :surprised:

Si, aquesta: Inscripcions obertes - Jogar Sabadell -

Segon paràgraf per ser més exactes. A més, si us cal dues fitxes més, segurament ells tenen algun jugador de moooolta qualitat.

Home, 'a bote pronto', ja que el nom ens és igual, si tenim avantatges representant Jogar ens pot interessar, però hauriem de saber quins són, per això  :laugh2:

però si ja som 10 participants!! :blink

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Ofertes i demandes de jugadors per al torneig.
« Respondre #61 el: 22 de Juny de 2011, 13:27:00 pm »
Home, 'a bote pronto', ja que el nom ens és igual, si tenim avantatges representant Jogar ens pot interessar, però hauriem de saber quins són, per això  :laugh2:

Per això ho deia, sobretot per el SEGON PARÀGRAF, que ja veig que tu has llegit:
Citar
També recordem al equip de nova formació que estan buscan nom per aquest, dons, oferim la possibilitat de que representin ells mateixos la penya oficial JOGAR SABADELL. Si és així us oferirem avantatges en la participació.
Home, si porteu el seu nom i us deixen o uniforme o us aporten alguna cosa més, això que teniu.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...