Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 109848 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #900 el: 30 de Maig de 2011, 13:59:37 pm »
pues si, yo me uno a los AGRADECIMIENTOS de gente como Pedro (Muro_Arlekinado), un arlequinado de verdad, que desde el lunes estuvo en Eibar negociando y rascando entradas donde podia, para que todos los arlequinados vieramos a nuestro sabadell ascender. Y a otros  socios y foreros, que prefieren que no se les mencionen, pero que tambien se movieron, buscaron, y contactaron con gente que sabiamos que las podriamos necesitar. Y sin ánimo de lucro. Un 10 para ellos    :oooooo:

un 0 patatero para el socio o socia que me dijeron que se quiso lucrar a costa del sentimiento de un arlequinado. Ojalá el crucero que te quieras pagar  con ese dinero no salga y se quede en tierra, mal arlequinado/a!    :****

y un 10 tambien para la gente de Eibar que una vez allin nos ofrecian entradas...... a 10 euros!!!  Ni siquieran quisieron cobarnos 20 euros, que es lo que nos valia a nosotros!!

en fin, sorprendido con la varita mágica que hizo que de repente todo el mundo tuviera entradas, y que además alguno como yo me he venido con 3 entradas para casa, me comí con todo gusto 2. Pero no podia decir que no a nadie pensando que alguien no entraria. Una lástima pues yo creo que 100 arlequinados como mínimo podrian haber estado con nosotros en Ipurua

Grande AFICION !!!     :clap
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat felix

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1723
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #901 el: 30 de Maig de 2011, 17:08:49 pm »
pues si, yo me uno a los AGRADECIMIENTOS de gente como Pedro (Muro_Arlekinado), un arlequinado de verdad, que desde el lunes estuvo en Eibar negociando y rascando entradas donde podia, para que todos los arlequinados vieramos a nuestro sabadell ascender. Y a otros  socios y foreros, que prefieren que no se les mencionen, pero que tambien se movieron, buscaron, y contactaron con gente que sabiamos que las podriamos necesitar. Y sin ánimo de lucro. Un 10 para ellos    :oooooo:

un 0 patatero para el socio o socia que me dijeron que se quiso lucrar a costa del sentimiento de un arlequinado. Ojalá el crucero que te quieras pagar  con ese dinero no salga y se quede en tierra, mal arlequinado/a!    :****

y un 10 tambien para la gente de Eibar que una vez allin nos ofrecian entradas...... a 10 euros!!!  Ni siquieran quisieron cobarnos 20 euros, que es lo que nos valia a nosotros!!

en fin, sorprendido con la varita mágica que hizo que de repente todo el mundo tuviera entradas, y que además alguno como yo me he venido con 3 entradas para casa, me comí con todo gusto 2. Pero no podia decir que no a nadie pensando que alguien no entraria. Una lástima pues yo creo que 100 arlequinados como mínimo podrian haber estado con nosotros en Ipurua

Grande AFICION !!!     :clap
Totalment d'acord amb tu, company.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #902 el: 31 de Maig de 2011, 10:36:36 am »
Pero hubo gente que quiso hacer negocio? Que fuerte? En serio?
Hay que ser cafre!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #903 el: 31 de Maig de 2011, 10:41:26 am »
Pero hubo gente que quiso hacer negocio? Que fuerte? En serio?
Hay que ser cafre!

Si, així és. A mi el dia anterior se'm va oferir una entrada a 70€ per telèfon.

Sort que entre els arlequinats hi ha molta més gent, com tu, i com molts més, que van moure cel i terra per aconseguir entrades per als que varen anar allà sense.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #904 el: 31 de Maig de 2011, 12:29:33 pm »
Pero hubo gente que quiso hacer negocio? Que fuerte? En serio?
Hay que ser cafre!

Si, així és. A mi el dia anterior se'm va oferir una entrada a 70€ per telèfon.

Sort que entre els arlequinats hi ha molta més gent, com tu, i com molts més, que van moure cel i terra per aconseguir entrades per als que varen anar allà sense.

Que fort, quedar com un porc arlequinat per 50€ extres que valia l'entrada!!
Jo vaig fer el possible per treure'n més d'entrades. La vaig ***** al demanar-ne 4 en comptes de 12 o 15, amb la por de si me les tenia de menjar que era una pasta gansa. Me les haguessin tret de les mans!

Ara, voler fer negoci així és trist.

Desconnectat Muro Arlekinado

  • CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #905 el: 01 de Juny de 2011, 19:52:47 pm »
pues si, yo me uno a los AGRADECIMIENTOS de gente como Pedro (Muro_Arlekinado), un arlequinado de verdad, que desde el lunes estuvo en Eibar negociando y rascando entradas donde podia, para que todos los arlequinados vieramos a nuestro sabadell ascender. Y a otros  socios y foreros, que prefieren que no se les mencionen, pero que tambien se movieron, buscaron, y contactaron con gente que sabiamos que las podriamos necesitar. Y sin ánimo de lucro. Un 10 para ellos    :oooooo:

un 0 patatero para el socio o socia que me dijeron que se quiso lucrar a costa del sentimiento de un arlequinado. Ojalá el crucero que te quieras pagar  con ese dinero no salga y se quede en tierra, mal arlequinado/a!    :****

y un 10 tambien para la gente de Eibar que una vez allin nos ofrecian entradas...... a 10 euros!!!  Ni siquieran quisieron cobarnos 20 euros, que es lo que nos valia a nosotros!!

en fin, sorprendido con la varita mágica que hizo que de repente todo el mundo tuviera entradas, y que además alguno como yo me he venido con 3 entradas para casa, me comí con todo gusto 2. Pero no podia decir que no a nadie pensando que alguien no entraria. Una lástima pues yo creo que 100 arlequinados como mínimo podrian haber estado con nosotros en Ipurua

Grande AFICION !!!     :clap
Totalment d'acord amb tu, company.
Gracias a todos los que me habeis agradecido lo de las entradas, quiero que sepais que yo he hecho lo que cada uno que le conseguí entrada hubiera hecho por mi, estoy seguro, sobre los "arlequinados"que han querido hacer negocio con las entradas, quiero decir que me dan pena que no tengan unos amigos como yo que sienten los colores y te hacen los favores que hagan falta, vale más el abrazo de un buen amigo o colega arlequinado que todo el dinero que podaís conseguir, QUE PENA ME DAÍS........

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1211
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #906 el: 04 de Juny de 2011, 19:12:59 pm »
Pero hubo gente que quiso hacer negocio? Que fuerte? En serio?
Hay que ser cafre!

Si, així és. A mi el dia anterior se'm va oferir una entrada a 70€ per telèfon.

Sort que entre els arlequinats hi ha molta més gent, com tu, i com molts més, que van moure cel i terra per aconseguir entrades per als que varen anar allà sense.

Que fort, quedar com un porc arlequinat per 50€ extres que valia l'entrada!!
Jo vaig fer el possible per treure'n més d'entrades. La vaig ***** al demanar-ne 4 en comptes de 12 o 15, amb la por de si me les tenia de menjar que era una pasta gansa. Me les haguessin tret de les mans!

Ara, voler fer negoci així és trist.

Gracias a Kita, mi amigo y yo pudimos vivir uno de los mejores dias de nuestra vida. Le costó toda la semana hablar con su contacto y hasta el viernes a las 18h no lo tenía confirmado.
Que mal lo pasé toda la semana, pero valió la pena. Ya te lo he dicho varias veces, pero te lo repito:

GRACIAS KITA  :oooooo:   :oooooo:
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #907 el: 06 de Juny de 2011, 23:19:56 pm »
Pero hubo gente que quiso hacer negocio? Que fuerte? En serio?
Hay que ser cafre!

Si, així és. A mi el dia anterior se'm va oferir una entrada a 70€ per telèfon.

Sort que entre els arlequinats hi ha molta més gent, com tu, i com molts més, que van moure cel i terra per aconseguir entrades per als que varen anar allà sense.

Que fort, quedar com un porc arlequinat per 50€ extres que valia l'entrada!!
Jo vaig fer el possible per treure'n més d'entrades. La vaig ***** al demanar-ne 4 en comptes de 12 o 15, amb la por de si me les tenia de menjar que era una pasta gansa. Me les haguessin tret de les mans!

Ara, voler fer negoci així és trist.

Gracias a Kita, mi amigo y yo pudimos vivir uno de los mejores dias de nuestra vida. Le costó toda la semana hablar con su contacto y hasta el viernes a las 18h no lo tenía confirmado.
Que mal lo pasé toda la semana, pero valió la pena. Ya te lo he dicho varias veces, pero te lo repito:

GRACIAS KITA  :oooooo:   :oooooo:

Merci a tu Liraju!

Les vaig passar canutes, per que pensava 'i si em deixen tirat...?'
Peró al final vam tenir entrades, vam entrar i ens ho vam passar molt bé.

I bé que vam menjar al restaurant Chalcha. Collona com s'hi menja!