Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 109825 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #280 el: 20 de Maig de 2011, 14:56:18 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #281 el: 20 de Maig de 2011, 15:01:58 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Pues coje tu carnet de socio y tu dni, daselo a alguien que pueda ir i listo.
Desde las oficinas me dijeron que un carnet de socio con su respectivo dni = 1 entrada.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #282 el: 20 de Maig de 2011, 15:05:44 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Pues coje tu carnet de socio y tu dni, daselo a alguien que pueda ir i listo.
Desde las oficinas me dijeron que un carnet de socio con su respectivo dni = 1 entrada.

seguro??    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #283 el: 20 de Maig de 2011, 15:10:55 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Pues coje tu carnet de socio y tu dni, daselo a alguien que pueda ir i listo.
Desde las oficinas me dijeron que un carnet de socio con su respectivo dni = 1 entrada.

seguro??    :mmmm

Pues el Sr Soteras esta mañana ha dicho que eso no será posible. Dice que seria un cachondeo porque todo el mundo traeria uno o dos carnets de otros amigos.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #284 el: 20 de Maig de 2011, 15:16:13 pm »
que lío se está montando, collona

seguro que nos han dado 400 entradas pero 150 para jugadores, directiva... (ya sabéis)

yo lo siento por toni78 pero espero que las entradas se vendan el martes a las 10:00 o así, por la mañana

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2172
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #285 el: 20 de Maig de 2011, 15:36:46 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Doncs que les posin a la venda demà dissabte i punto!!! Segur q la majoria i podem anar!!!

Com diria el Jaume Creixell:

Tinc els pebrots...



Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #286 el: 20 de Maig de 2011, 15:48:30 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Doncs que les posin a la venda demà dissabte i punto!!! Segur q la majoria i podem anar!!!

Com diria el Jaume Creixell:

Tinc els pebrots...

les posaràn quan les tinguin, i les entrades arriben d'Eibar amb els directius de l'equip basc... Dimarts a les 10 del matí es posaràn a la venta.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #287 el: 20 de Maig de 2011, 18:18:03 pm »
Doncs comencem a apuntar dades per menjar/beure/el que caigui a Eibar. Tots son a la zona centre i a la vora del camp i l'estació d'autobusus:

Paulaner Bierhaus: Bons plats combinats, abans feien també menús interessants i evidentment cervesa a dojo, Paulaner i Heineken. També butxaques d'estudiant.

Bar Gurbil: Zezenbide Kalea, 1. Bons menús i preu bastant assequible. Molt recomanable per butxaca estudiant.

Artola: Unzaga Kalea 7. Carta i plats completets, cuina elaborada i amb bon gust. Caps de setmana, preus entre 30-60€, sortireu plens com deu.

Chalcha: Isasi Kalea, 7. Menús i plats molt complerts. Cuina molt elaborada i de qualitat. Preu elevat: http://www.restaurantechalcha.com/

Lluny del camp, i per els que gaudiu de la bona cuina i amb una butxaca mitjana:

Azitain: Azitain Bide 6. Al costat de l'autopista A8, i és el típic asador euskaldun, portat per un tal Josetxo i on es menja com si estiguessis a casa, Sopa de peix, Paix a la parrilla, Verdures també a la parrilla, Xai (brutal) i Burduntzi. I molt vi, de la ribera de Nafarroa o de les vinyes del sud d'Araba. Això si, si aneu aquí, el que condueixi, que no begui res, per sortir d'allà és sinònim de sortir tombat. Per uns 35€ pots sortir de collons allà. Si us identifiqueu com a catalans, us tractaran força bé.

Igualment a totes les viles del Deba Barrea, es menja bé, tant a Eibar com Elgoibar, Deba, Mallabia, Mutriku o Soraluze.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #288 el: 20 de Maig de 2011, 18:20:45 pm »
Doncs comencem a apuntar dades per menjar/beure/el que caigui a Eibar. Tots son a la zona centre i a la vora del camp i l'estació d'autobusus:

Paulaner Bierhaus: Bons plats combinats, abans feien també menús interessants i evidentment cervesa a dojo, Paulaner i Heineken. També butxaques d'estudiant.

Bar Gurbil: Zezenbide Kalea, 1. Bons menús i preu bastant assequible. Molt recomanable per butxaca estudiant.

Artola: Unzaga Kalea 7. Carta i plats completets, cuina elaborada i amb bon gust. Caps de setmana, preus entre 30-60€, sortireu plens com deu.

Chalcha: Isasi Kalea, 7. Menús i plats molt complerts. Cuina molt elaborada i de qualitat. Preu elevat: http://www.restaurantechalcha.com/

Lluny del camp, i per els que gaudiu de la bona cuina i amb una butxaca mitjana:

Azitain: Azitain Bide 6. Al costat de l'autopista A8, i és el típic asador euskaldun, portat per un tal Josetxo i on es menja com si estiguessis a casa, Sopa de peix, Paix a la parrilla, Verdures també a la parrilla, Xai (brutal) i Burduntzi. I molt vi, de la ribera de Nafarroa o de les vinyes del sud d'Araba. Això si, si aneu aquí, el que condueixi, que no begui res, per sortir d'allà és sinònim de sortir tombat. Per uns 35€ pots sortir de collons allà. Si us identifiqueu com a catalans, us tractaran força bé.

Igualment a totes les viles del Deba Barrea, es menja bé, tant a Eibar com Elgoibar, Deba, Mallabia, Mutriku o Soraluze.

Primer hem d'aconseguir entrades........tu la tens ja? ;)

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #289 el: 20 de Maig de 2011, 18:21:10 pm »
ireis aun no teniendo entrada ??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2172
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #290 el: 20 de Maig de 2011, 18:24:31 pm »
ireis aun no teniendo entrada ??

bufff si me aseguran que quedaran entradas en taquilla si, pero sino creo que yo no!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #291 el: 20 de Maig de 2011, 18:24:42 pm »
ireis aun no teniendo entrada ??

Si, sens cap mena de dubte.

Primer hem d'aconseguir entrades........tu la tens ja? ;)

És més... possiblement tinc un carnet de soci de la S.D. Eibar per si em cal, encara que hauré d'aguantar al amic del meu col-lega. Lagunak ditut hirian.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2172
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #292 el: 20 de Maig de 2011, 18:27:44 pm »
ireis aun no teniendo entrada ??

Si, sens cap mena de dubte.

Primer hem d'aconseguir entrades........tu la tens ja? ;)

És més... possiblement tinc un carnet de soci de la S.D. Eibar per si em cal, encara que hauré d'aguantar al amic del meu col-lega. Lagunak ditut hirian.

Cul.lons Jordi si que tens contactes!!!  :ok

Un menys interessat a comprarla aquí!!XD
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #293 el: 20 de Maig de 2011, 20:35:03 pm »
Doncs jo voto perque dilluns NO estiguin encara a la venda..... alguns potser podriem intentar avisar a la feina que arribariem una mica més tard (tot i que potser tampoc hi accedirien)....... però si no ens deixen cap dia laborable entremig per fer-ho ja no hi hauria ni tan sols aquesta possibilitat.

He de dir que entre uns i altres... estan fent les coses FATAL.

El tema del sorteig també penso que seria el més just. No afavoriria a algú que pugui estar a les oficines a les 10 del matí d'un dia laborable.......... ........... I a tots ens posaria dins el mateix sac i tots tindriem les mateixes opcions............ .......

Pues coje tu carnet de socio y tu dni, daselo a alguien que pueda ir i listo.
Desde las oficinas me dijeron que un carnet de socio con su respectivo dni = 1 entrada.

seguro??    :mmmm

Pues el Sr Soteras esta mañana ha dicho que eso no será posible. Dice que seria un cachondeo porque todo el mundo traeria uno o dos carnets de otros amigos.

Navarro no seas cabezón, lo q quiere decir el sr. Soteras es q tu no puedes ir allí con el carnet de 4 amigos tuyos a comprar 4 entradas. Si tu mandas a un familiar o un amigo q no son ni socios del Sabadell a pillar una entrada para ti con tu DNI, tu carnet de socio y con una carta de autorización firmada por ti no les pueden NUNCA negar una entrada. Simplemente meterán una X en su listado conforme tu ya tienes una entrada para Eibar y no puedes recoger ninguna mas y listos.
Yo lo haré así y si una cosa q valdría para cualquier compra importante no vale para comprar una triste entrada de un partido de 2ª B creo q nos tocará replantearnos sériamente q clase de gente incompetente hay trabajando en este club.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #294 el: 20 de Maig de 2011, 20:35:41 pm »
ireis aun no teniendo entrada ??

Si, sens cap mena de dubte.

Primer hem d'aconseguir entrades........tu la tens ja? ;)

És més... possiblement tinc un carnet de soci de la S.D. Eibar per si em cal, encara que hauré d'aguantar al amic del meu col-lega. Lagunak ditut hirian.

Cul.lons Jordi si que tens contactes!!!  :ok

Un menys interessat a comprarla aquí!!XD
tiene más contactos de los que te piensas  :xin-xin

« Darrera modificació: 20 de Maig de 2011, 20:44:53 pm per Évir »

Desconnectat Arlekinado

  • CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #295 el: 20 de Maig de 2011, 20:50:04 pm »
Yo propongo birlarle las entradas al presi del Eibar antes de que se las de al Soteras y asi luego le tiene que dar 200 mas....por cierto, me acercare a tribuna a agradecerle al cobarde ese que no se atreva a vendernos mas entradas.....vaya asco de eliminatoria nos ha tocado, ojala le metamos seis......VAMOS SABADELL SIN PIEDAD!!!
Millor Seguidor

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #296 el: 20 de Maig de 2011, 20:53:08 pm »
Yo propongo birlarle las entradas al presi del Eibar antes de que se las de al Soteras y asi luego le tiene que dar 200 mas....por cierto, me acercare a tribuna a agradecerle al cobarde ese que no se atreva a vendernos mas entradas.....vaya asco de eliminatoria nos ha tocado, ojala le metamos seis......VAMOS SABADELL SIN PIEDAD!!!

He he he tu el que vols es fotre-li les entrades per la teva col·leccio   :whistle: :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #297 el: 20 de Maig de 2011, 23:31:18 pm »
Seamos quien seamos, dejemosno la garganta en Ipurua, por nuestros jugadores !! :beer2
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #298 el: 21 de Maig de 2011, 00:14:44 am »
los de Eibar pagaran 30 euros por:

viaje ida y vuelta
entrada
Totalment d'acord amb tu, company. bufanda de regalo

y nosotros 55 euros por:

viaje ida y vuelta
entrada

pfff pero que nos pasa a nosotros

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #299 el: 21 de Maig de 2011, 01:01:59 am »
los de Eibar pagaran 30 euros por:

viaje ida y vuelta
entrada
Totalment d'acord amb tu, company. bufanda de regalo

y nosotros 55 euros por:

viaje ida y vuelta
entrada

pfff pero que nos pasa a nosotros

ya firmaria yo pagar por tener entrada .....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma