Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 109791 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #140 el: 18 de Maig de 2011, 15:30:04 pm »
Ja hi han 2 autocars plens de seguidors del Eibar per venir, i s'està començant a omplir un tercer.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #141 el: 18 de Maig de 2011, 15:37:05 pm »
-NO m'han confirmat que totes les entrades siguin per als autocars, per tant els que hem/volem anar amb cotxe encara no podem planificar el viatge.

Home...... seria lamentable que TOTES les entrades fóssin pels autocars........ Els que hi volem anar pel nostre compte, que no som pocs, siguem d'alguna penya o no, tenim el mateix dret de fer-nos el nostre planning sense dependre de cap autocar.

Negocis entre soteras i autocars bardet...
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #142 el: 18 de Maig de 2011, 15:40:28 pm »
-NO m'han confirmat que totes les entrades siguin per als autocars, per tant els que hem/volem anar amb cotxe encara no podem planificar el viatge.

Home...... seria lamentable que TOTES les entrades fóssin pels autocars........ Els que hi volem anar pel nostre compte, que no som pocs, siguem d'alguna penya o no, tenim el mateix dret de fer-nos el nostre planning sense dependre de cap autocar.

Negocis entre soteras i autocars bardet...

Si el club rep diners per el patrocini de Bardet, és normal que prioritzi que el seu patrocinador, i més si el col tenir content i aportant calés la propera temporada, tingui facilitats per a fer el seu negoci. És així de simple.

Però almenys, quan diguin com ho fan, que també ens diguin la raó per la que ho fan així. Encara que ens foti a alguns, quedaran amb més bona imatge.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #143 el: 18 de Maig de 2011, 15:55:46 pm »
si por ejemplo mandan 300 y queremos ir más personas, se sortearan o la ley del más fuerte?  :police:

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #144 el: 18 de Maig de 2011, 16:12:38 pm »
-NO m'han confirmat que totes les entrades siguin per als autocars, per tant els que hem/volem anar amb cotxe encara no podem planificar el viatge.

Home...... seria lamentable que TOTES les entrades fóssin pels autocars........ Els que hi volem anar pel nostre compte, que no som pocs, siguem d'alguna penya o no, tenim el mateix dret de fer-nos el nostre planning sense dependre de cap autocar.

Negocis entre soteras i autocars bardet...

Si el club rep diners per el patrocini de Bardet, és normal que prioritzi que el seu patrocinador, i més si el col tenir content i aportant calés la propera temporada, tingui facilitats per a fer el seu negoci. És així de simple.

Però almenys, quan diguin com ho fan, que també ens diguin la raó per la que ho fan així. Encara que ens foti a alguns, quedaran amb més bona imatge.

Totalment d'acord.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Lino

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #145 el: 18 de Maig de 2011, 16:37:29 pm »
Jo dijous, màxim divendres al migdia hi seré a Eibar per temes de feina. En principi vaig buit i puc comprar-ne entrades a les guixetes de l'estadi, si algú vol venir o vol que li faci la compra d'alguna entrada, no em fa res fer-ho. El meu mail és arincon@siesa.es

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #146 el: 18 de Maig de 2011, 16:48:56 pm »
35€? Lo veo excesivo, Los de Eibar vendrán aquí por solo 10€, aprender los de Bardet o Berdet

Desconnectat hernauino

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 693
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #147 el: 18 de Maig de 2011, 18:03:10 pm »
Jo dijous, màxim divendres al migdia hi seré a Eibar per temes de feina. En principi vaig buit i puc comprar-ne entrades a les guixetes de l'estadi, si algú vol venir o vol que li faci la compra d'alguna entrada, no em fa res fer-ho. El meu mail és arincon@siesa.es

¿I ja estaran les entrades a la venda? Crec que no. Ojalà m'equivoqui.

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #148 el: 18 de Maig de 2011, 18:24:56 pm »
Jo dijous, màxim divendres al migdia hi seré a Eibar per temes de feina. En principi vaig buit i puc comprar-ne entrades a les guixetes de l'estadi, si algú vol venir o vol que li faci la compra d'alguna entrada, no em fa res fer-ho. El meu mail és arincon@siesa.es

¿I ja estaran les entrades a la venda? Crec que no. Ojalà m'equivoqui.

Sí que lo están:

A partir del viernes 27 se venderán en la taquilla número 4 entradas para los NO socios, también a 10 euros (precio único), recibiendo también un pañuelo por cada entrada.
A tal efecto, se abrirá la taquilla 4, el viernes 27, de 17,00 a 20,00 horas y el sábado y domingo, 28 y 29 respectivamente, de 11,00 a 13,00 horas y hora y media antes del partido.


Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #149 el: 18 de Maig de 2011, 20:35:45 pm »
-NO m'han confirmat que totes les entrades siguin per als autocars, per tant els que hem/volem anar amb cotxe encara no podem planificar el viatge.

Home...... seria lamentable que TOTES les entrades fóssin pels autocars........ Els que hi volem anar pel nostre compte, que no som pocs, siguem d'alguna penya o no, tenim el mateix dret de fer-nos el nostre planning sense dependre de cap autocar.

Negocis entre soteras i autocars bardet...

Si el club rep diners per el patrocini de Bardet, és normal que prioritzi que el seu patrocinador, i més si el col tenir content i aportant calés la propera temporada, tingui facilitats per a fer el seu negoci. És així de simple.

Però almenys, quan diguin com ho fan, que també ens diguin la raó per la que ho fan així. Encara que ens foti a alguns, quedaran amb més bona imatge.

Està molt bé que Bardet en sigui el patrocinador... etc.... però jo, com a soci, hauria de tenir EL MATEIX DRET a aconseguir la meva entrada tan si vull anar pel meu compte com si vull anar amb els autocars. Exactament el mateix dret. Seria vergonyós que ens "obliguéssin" a tenir que marxar el mateix dia perque s'hi ha d'anar amb els autocars......
I entenc el que dius birrero, però si aquesta fos la filosofia del club, que espero que no, no n'estaria gens d'acord.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #150 el: 18 de Maig de 2011, 21:35:46 pm »
Seria molt lamentable q només venguessin entrades als qui vagin en autocar, es demostraria un interés extra per a q la gent es gasti els quartos amb els autocars i no pel seu compte i em semblaria mediocre.

Jo sóc dels q si vaig a Eibar (q d fet ja tinc l'hotel reservat fa 2 dies) serà per aprofitar una miqueta el cap d setmana perq anar expressament al País Vasc anant i tornant el mateix dia només per a veure un partit de futbol és un plan q fràncament no m'interessa. No ho vaig fer l'any passat per qüestions de salud no ho faré ara per un event esportiu. En fi,  ja ens enterarem de com va tot això.




Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #151 el: 18 de Maig de 2011, 21:38:05 pm »
I per cert, veig que a RS parlen de només 200 entrades........... . Espero que sigui un nombre major!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #152 el: 18 de Maig de 2011, 22:10:54 pm »
Fràncament veient aquests problemes amb el tema entrades cada vegada sóc més del parer de que aquest tipus de partits només es puguin jugar en estadis d'aforament de mínim 9-10 mil espectadors. Vaja q si equips com Eibar, Lugo, Guadalaja, Mirandés, Real Unión o Alcoyano tenen estadis petits q els facin jugar en camps més grans i propers a la ciutat (Durango o Anoeta o inclús Mendizzorotza evitant q coincideixi el partit de l'Alavés amb el de l'Eibar). Ja sé q sona a ridícul però més ridícul és el fet de que 1000 arlequinats vulguem desplaçar-nos a Eibar i només 200 o 400 tinguin la fortuna de poder.hi assistir... com si això fos la final de la Champions q tenen q fotre un sorteig per a veure a qui li a tocar l'entrada.
Per a mi és un insult a la competició el fet de tenir q jugar-nos el partit més important dels últims 25 anys en un estadi amb escàs aforament.

Si voleu q us digui la veritat si arrivo a sapiguer q hi hauran tants problemes amb aquest tema potser millor q ens hagués tocar jugar contra el Murcia, q sí q potser és un equip més complicat (o no) però almenys tots els arlequinats q volguéssim hauríem pogut disfrutar en viu del partit d la nostra vida i no com ara q molts ens quedarem amb cara de babaus veient per TV forçossament el partit q esperàvem fa 20 anys.


 

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #153 el: 18 de Maig de 2011, 22:14:07 pm »
A mi lo que me está dando mala espina es la cantidad de gente que ya tiene asiento reservado en el autocar de Bardet... No quiero pensar que se trata de las mismas personas de siempre y de las mismas peñas de siempre, que ya puedan tener información del club sobre como se va a desarrollar el desplazamiento. Espero que no llegue el lunes, se anuncie que nos dan 4 entradas de m***** y que los autocares ya estén llenos y haya gente que no pueda ir por culpa de la desinformación durante los días anteriores, se puede liar una de las gordas.  :unsure:


Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #154 el: 18 de Maig de 2011, 22:19:57 pm »
A mi lo que me está dando mala espina es la cantidad de gente que ya tiene asiento reservado en el autocar de Bardet... No quiero pensar que se trata de las mismas personas de siempre y de las mismas peñas de siempre, que ya puedan tener información del club sobre como se va a desarrollar el desplazamiento. Espero que no llegue el lunes, se anuncie que nos dan 4 entradas de m***** y que los autocares ya estén llenos y haya gente que no pueda ir por culpa de la desinformación durante los días anteriores, se puede liar una de las gordas.  :unsure:

A ver, igual k hay gente k ya tiene hotel reservado alli para ese finde y sin entradas, como es el caso de Ferni, tambien es probable k pase lo mismo con los autocares. Yo desde luego k hasta k no tenga la entrada en mano no me arriesgare a organizar el viaje xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #155 el: 18 de Maig de 2011, 22:22:11 pm »
A mi lo que me está dando mala espina es la cantidad de gente que ya tiene asiento reservado en el autocar de Bardet... No quiero pensar que se trata de las mismas personas de siempre y de las mismas peñas de siempre, que ya puedan tener información del club sobre como se va a desarrollar el desplazamiento. Espero que no llegue el lunes, se anuncie que nos dan 4 entradas de m***** y que los autocares ya estén llenos y haya gente que no pueda ir por culpa de la desinformación durante los días anteriores, se puede liar una de las gordas.  :unsure:

Totalment d'acord amb tu, company., me sorprende q haya gente ya reservando para el autocar habiendo el follón q hay para las entradas. Cierto es q algunos como yo tenemos hotel reservado y todo y aún no sabemos nada d nada, solo lo hemos hecho "por si acaso", ahora bién, se me hace raro pensar q los q están llenando el autocar al final se  puedan quedar sin entrada y tengan q librar d nuevo la plaza d los autocares... algo no me cuadra y este silencio a falta de 10 días para el partido d vuelta me hace temer alguna maniobra extraña en la cuál podemos ser muchos los q acabemos la temporada con un mosqueo importante.

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #156 el: 18 de Maig de 2011, 22:53:38 pm »
A mi lo que me parece lamentable esque no hayan anunciado nada. lamentamble tambien que nos den solo 300 entradas o las que quieran dar. Porque no se juega en otro campo? no se puede hacer nada? Vaya manera de tocar los huebs!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #157 el: 18 de Maig de 2011, 23:07:03 pm »
ULTIMA HORA

AQUEST VESPRE HE TRUCAT A LES OFICINES DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL I JA ES OFICIAL QUE LA SD EIBAR ENS DONA NOMES 250 ENTRADES QUE ES PODRAN COMPRAR A PARTIR DE DILLUNS A LES 10.00 I QUE NOMES ES VENDRAN AL SOCIS. TAMBÉ M'HAN COMUNICAT QUE TOTS AQUELLS QUE VAN O VOLEN ANAR AMB L'AUTOCAR NO TENEN L'ENTRADA ASSEGURADA ALLA. PER TANT TOCA FOTRES AMB LO DE LES ENTRADES, TOTALMENT UNA VERGONYA.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #158 el: 18 de Maig de 2011, 23:14:06 pm »
ULTIMA HORA

AQUEST VESPRE HE TRUCAT A LES OFICINES DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL I JA ES OFICIAL QUE LA SD EIBAR ENS DONA NOMES 250 ENTRADES QUE ES PODRAN COMPRAR A PARTIR DE DILLUNS A LES 10.00 I QUE NOMES ES VENDRAN AL SOCIS. TAMBÉ M'HAN COMUNICAT QUE TOTS AQUELLS QUE VAN O VOLEN ANAR AMB L'AUTOCAR NO TENEN L'ENTRADA ASSEGURADA ALLA. PER TANT TOCA FOTRES AMB LO DE LES ENTRADES, TOTALMENT UNA VERGONYA.

Si al final és així.... són poques, sens dubte.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #159 el: 18 de Maig de 2011, 23:15:03 pm »
ULTIMA HORA

AQUEST VESPRE HE TRUCAT A LES OFICINES DEL CENTRE D'ESPORTS SABADELL I JA ES OFICIAL QUE LA SD EIBAR ENS DONA NOMES 250 ENTRADES QUE ES PODRAN COMPRAR A PARTIR DE DILLUNS A LES 10.00 I QUE NOMES ES VENDRAN AL SOCIS. TAMBÉ M'HAN COMUNICAT QUE TOTS AQUELLS QUE VAN O VOLEN ANAR AMB L'AUTOCAR NO TENEN L'ENTRADA ASSEGURADA ALLA. PER TANT TOCA FOTRES AMB LO DE LES ENTRADES, TOTALMENT UNA VERGONYA.

hi han d'anar els socis presencialment ? A veure si s'informa bé d'aquest tema abans de dilluns.