Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 109822 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2172
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #120 el: 18 de Maig de 2011, 10:31:49 am »
Per sert, algu ja ha fet la compra per internet el autocar del club???

Crec que ja es pot fer!!

http://www.bardet.com/cat/index.asp?caratula=ce_sabadell_fc/index.asp?info=1
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #121 el: 18 de Maig de 2011, 10:57:13 am »
Jo en cas de no trobar entrada aqui, m'arriscaria a anar a Eibar. Ni de conya ompliran el camp aquests, i a mes diuen qeu vendran entrades de peu. Segur que si es va amb una miqueta de temps es poden comprar les entrades alla mateix. No tinc dubte.

Anant una miqueta d'estrangis sense smarretes ni bufandes del sabadell, estic segur de que ens les vendran.

Jo la setmana que ve a lo millor haig d'anar a Bilbao per feina si no aconseguixo entrades no descarto aproparme a Eibar

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #122 el: 18 de Maig de 2011, 11:50:51 am »
Exteret del facebook del club:

''Evidentment, els socis tindran prioritat en la compra d'entrades pel desplaçament a Eibar.'' En resposta a un comentari.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #123 el: 18 de Maig de 2011, 12:25:20 pm »
Algú hauria de poder comprar les entrades a la gent que no som de Sabadell, que ja fem un esforç demanant dilluns de festa, i que no ens podem desplaçar un dia de cada dia al matí a comprar les entrades.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #124 el: 18 de Maig de 2011, 12:27:01 pm »
Las entradas para el partido de ida del play-off CE Sabadell- SD Eibar estarán a la venta en Viajes Premier (San Agustín 2- 4 local E), tanto para los que van en autobús organizado como para los que van por su cuenta.
El precio de las entradas es de 20 euros. Estarán disponibles a partir de mañana jueves a mediodía y hasta el viernes a las 20,00 horas. Hay disponibles 250 entradas.

Sembla que nosaltres hem enviat 250 entradas, suposo que es que no en volien mes.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #125 el: 18 de Maig de 2011, 12:29:28 pm »
segun pone en el facebook de radio Sabadell el diario VAsco a dicho hoy que nos mandaran 400 mentradas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2172
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #126 el: 18 de Maig de 2011, 13:15:24 pm »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #127 el: 18 de Maig de 2011, 13:21:25 pm »
Ja hi ha 21 persones apuntades al bus 1:

http://www.bardet.com/cat/index.asp?caratula=ce_sabadell_fc/index.asp?info=1

O aquests els hi han confirmat que tindran entrada o sino no ho entenc...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat melo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 550
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #128 el: 18 de Maig de 2011, 13:49:19 pm »
Si, no és normal que hi hagi gent que pagui el viatge sense saber si tindran entrada...
Jo personalment en autocar no hi vaig. Amb la meva furgoneta Diesel, amb 120€ de gasolina vaig i torno i entre els peatges, ho divideixes entre 5 i surt pràcticament com anar a l'autocar però amb llibertat de decisió, parades, i tornar quan es vulgui.
El club no hauria de tardar gaire en decidir com reperteixen les entrades...

Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #129 el: 18 de Maig de 2011, 13:52:32 pm »
Ja hi ha 21 persones apuntades al bus 1:

http://www.bardet.com/cat/index.asp?caratula=ce_sabadell_fc/index.asp?info=1

O aquests els hi han confirmat que tindran entrada o sino no ho entenc...
Això seria trampa, haurien d'avisar, no?
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #130 el: 18 de Maig de 2011, 13:53:34 pm »
Si, no és normal que hi hagi gent que pagui el viatge sense saber si tindran entrada...
Jo personalment en autocar no hi vaig. Amb la meva furgoneta Diesel, amb 120€ de gasolina vaig i torno i entre els peatges, ho divideixes entre 5 i surt pràcticament com anar a l'autocar però amb llibertat de decisió, parades, i tornar quan es vulgui.
El club no hauria de tardar gaire en decidir com reperteixen les entrades...
yo tmb estoy mirando algo asi ir en un coche 4 y pagar gastos entre todos prefiero pagar un poco mas antes que ir en autocar, en autocar no me gusta viajar nada de nada :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #131 el: 18 de Maig de 2011, 14:21:10 pm »
Jo en principi anire amb autocar amb uns quants amics, els quals alguns son socis i altres no. Em sap molt de greu que els que no siguin socis no pugui venir...
Tot i que soposo que allà hi hauran entrades.


400 entrades per a socis, evidentment que les gastarem. La meva pregunta si jo fa 10 anys que soc soci per exemple que vol dir que el que porti 20 té preferencia abans que jo?  ???
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #132 el: 18 de Maig de 2011, 14:22:50 pm »
Jo en cas de no trobar entrada aqui, m'arriscaria a anar a Eibar. Ni de conya ompliran el camp aquests, i a mes diuen qeu vendran entrades de peu. Segur que si es va amb una miqueta de temps es poden comprar les entrades alla mateix. No tinc dubte.

Anant una miqueta d'estrangis sense smarretes ni bufandes del sabadell, estic segur de que ens les vendran.

Jo la setmana que ve a lo millor haig d'anar a Bilbao per feina si no aconseguixo entrades no descarto aproparme a Eibar

El que hauries de fer es retirar unes 20 entrades!! sense dir que ets arlequinat ;)    :tongue3:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #133 el: 18 de Maig de 2011, 14:48:03 pm »
No hi ha cap manera de comprar les entrades abans del partit, alla ?

Trucas dient que t'enviin 10 o algo aixi o sino pilles a algu que coneguis de la zona li donas tants euros i que et compri 20 i te les envii per correo. xd
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #134 el: 18 de Maig de 2011, 14:51:52 pm »
Jo en principi anire amb autocar amb uns quants amics, els quals alguns son socis i altres no. Em sap molt de greu que els que no siguin socis no pugui venir...
Tot i que soposo que allà hi hauran entrades.


400 entrades per a socis, evidentment que les gastarem. La meva pregunta si jo fa 10 anys que soc soci per exemple que vol dir que el que porti 20 té preferencia abans que jo?  ???

Esperem que no, perquè una persona de 40 anys pot portar més anys de soci que tu, per tant, els joves no podriem anar-hi i no seria just...  :Hecho_polvo:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat andres

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #135 el: 18 de Maig de 2011, 15:01:20 pm »
los no socios donde podemos conseguir entradas? el club ya las a puesto a la venta?
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #136 el: 18 de Maig de 2011, 15:05:54 pm »
Jo en principi anire amb autocar amb uns quants amics, els quals alguns son socis i altres no. Em sap molt de greu que els que no siguin socis no pugui venir...
Tot i que soposo que allà hi hauran entrades.


400 entrades per a socis, evidentment que les gastarem. La meva pregunta si jo fa 10 anys que soc soci per exemple que vol dir que el que porti 20 té preferencia abans que jo?  ???

Esperem que no, perquè una persona de 40 anys pot portar més anys de soci que tu, per tant, els joves no podriem anar-hi i no seria just...  :Hecho_polvo:
esque darle prioridad a los socios si pueden hacerlo pero eso de dar prioridad a los socios mas antiguos primero no creo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #137 el: 18 de Maig de 2011, 15:06:23 pm »

Sembla que nosaltres hem enviat 250 entradas, suposo que es que no en volien mes.

Aquesta seria la pregunta..... ells en vendran 250..... és que només n'han demanat aquesta quantitat? O són les que finalment s'intercanviaran?

Estem a dimecres al migdia.... i seguim sense informació ni d'horaris.... ni de número d'entrades..... no crec que costi tant!!!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #138 el: 18 de Maig de 2011, 15:12:31 pm »
Diverses coses:

-Ells enviaran 400 entrades (confirmat telefònicament per el CE Sabadell i per la SD Eibar).
-Ells allà tindran la seva entrada de carnet Totalment d'acord amb tu, company. opcional per 10€.
-En teoria la major part de les entrades que tindrà el CE Sabadell serà per als socis (jo espero que totes), però això ho acabaran de decidir aquesta setmana.
-NO m'han confirmat que totes les entrades siguin per als autocars, per tant els que hem/volem anar amb cotxe encara no podem planificar el viatge.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #139 el: 18 de Maig de 2011, 15:21:49 pm »
-NO m'han confirmat que totes les entrades siguin per als autocars, per tant els que hem/volem anar amb cotxe encara no podem planificar el viatge.

Home...... seria lamentable que TOTES les entrades fóssin pels autocars........ Els que hi volem anar pel nostre compte, que no som pocs, siguem d'alguna penya o no, tenim el mateix dret de fer-nos el nostre planning sense dependre de cap autocar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es