Autor Tema: Lillo destituit al Terrassa  (Llegit 10753 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Lillo destituit al Terrassa
« el: 17 de Abril de 2005, 20:07:50 pm »
La directiva del Terrassa destitueix Lillo després de la derrota a Lleida
 
Els mals resultats de l'equip, tercer per la cua a Segona, han condemnat Lillo. 
 
La directiva del Terrassa ha destituït el fins ara entrenador del primer equip, Juan Manuel Lillo. Quan falten nou jornades perquè acabi el campionat de Lliga a la Segona Divisió, l'equip egarenc és tercer per la cua i ja té la salvació a dos punts. La desfeta a Lleida, on el Terrassa va perdre ahir 4-2, ha estat el desencadenant perquè la directiva decidís acomiadar Lillo. Els egarencs només han guanyat un dels deu últims partits i si no canvia la dinàmica va camí de la Segona B. El tècnic de la casa Pepe Delgado es farà càrrec de l'equip fins a final de temporada.
 
Després de 33 jornades de patiments i amb l'equip instal·lat en places de descens, la directiva del Terrassa ha decidit que li convé un canvi i ha destituït Juan Manuel Lillo. Després de diverses setmanes d'especulació sobre el futur del tècnic, aquest matí se n'ha fet oficial el cessament. La gota que va fer vessar el got va ser la derrota d'ahir per 4-2 al camp del Lleida. Després del partit, alguns dels seguidors que van acompanyar l'equip van demanar la dimissió de Lillo. El Terrassa només ha guanyat un dels deu últims partits i és tercer per la cua. El nou entrenador del Terrassa serà Pepe Delgado, vinculat ja a l'organigrama tècnic del club. Delgado ja va fer l'any passat de pont entre Miguel Álvarez i Enrique Martín. El seu debut serà diumenge que ve contra l'Almeria.
 


font: www.elsesports.net
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #1 el: 17 de Abril de 2005, 20:10:22 pm »
Lo mejor es que:... ¡¡¡ el año que viene Terrassa - Sabadell, el año que viene Terrassa - Sabadell, la la la la...!!!!!!!
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2005, 00:01:50 am »
Lo mejor es que:... ¡¡¡ el año que viene Terrassa - Sabadell, el año que viene Terrassa - Sabadell, la la la la...!!!!!!!

Així sigui veritat, altre cop 'el derbi'!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #3 el: 18 de Abril de 2005, 19:57:32 pm »
Lo mejor es que:... ¡¡¡ el año que viene Terrassa - Sabadell, el año que viene Terrassa - Sabadell, la la la la...!!!!!!!

Que cruels. I perquè us fiqueu amb el Terrassa? Si total, és un dels altres equips de la comarca.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #4 el: 18 de Abril de 2005, 20:04:19 pm »
Que cruels. I perquè us fiqueu amb el Terrassa? Si total, és un dels altres equips de la comarca.
Uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale! Però tu veus el que estàs dient? Total, si no els desitgem res dolent, només q baixin i així l'any q ve els en fotem 4 o 5 de gols a cada volta. I vigila que amb tanta compassió al final potser et surt la vena egarenca...  :laugh:

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2005, 20:16:45 pm »
I vigila que amb tanta compassió al final potser et surt la vena egarenca

Total, em queda igual de lluny Sabadell que Terrassa. Soc soci del Sabadell perquè és el meu equip de sempre i per culpa del meu pare.
Si visquès a Terrassa, potser seria del Terrassa. Trobo una rivalitat tonta la que hi ha entre les dues ciutats grans del Vallès.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2005, 21:47:33 pm »
I vigila que amb tanta compassió al final potser et surt la vena egarenca

Total, em queda igual de lluny Sabadell que Terrassa. Soc soci del Sabadell perquè és el meu equip de sempre i per culpa del meu pare.
Si visquès a Terrassa, potser seria del Terrassa. Trobo una rivalitat tonta la que hi ha entre les dues ciutats grans del Vallès.

Et passa igual que al company mutio i els que no viviu a la capi -del valles, es clar-... la distancia no us permet veure les estrelles  :smart:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #7 el: 18 de Abril de 2005, 22:47:16 pm »
Deu ser això, vosaltres sabeu que hi ha una rivalitat futbolística però tb hi ha una rivalitat històrica entre les dues ciutats que potser no porteu a dins vostre al no viure i ser de Sabadell o Terrassa. :laugh:

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #8 el: 18 de Abril de 2005, 23:18:34 pm »
Vaja, que al no "mamar" ciutat des de petits, no steu contaminats i no teniu la mutacio que tenim nosaltres al cromosoma 69

 :laugh: ;D :laugh: :smart:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: El Terrassa a 2ºB!!!!!
« Respondre #9 el: 18 de Abril de 2005, 23:25:33 pm »
Que cruels. I perquè us fiqueu amb el Terrassa? Si total, és un dels altres equips de la comarca.

Vinga, calla i ves a vore el Terrassa, però posa't el despertador no sia que te quedes tancat quan despertes i no pugues sortir fins el següent partit!

Al Vallès Occidental, només hi ha un equip amb ampli historial: CE SABADELL
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Arlequinat_4ever

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #10 el: 19 de Abril de 2005, 22:56:04 pm »
Tant de bo no li serveixi de res al Terrassa haver destituit a Lillo com entrenador, no reaccioni i descengui igualment.

Encara que no tots, com molts sabadellencs de debò, vull que el Terrassa baixi a segona B, categoria on ha estat quasi sempre quan no a tercera.

Si baixen, després de que han estat tres anys fent el "fantasma" potser em fotaré un fart de  :laugh:, i els "fantasmes" terrassencs es quedaràn  :-X.

Endavant Sabadell!!! I m**** pel Terrassa !!!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #11 el: 23 de Abril de 2005, 12:54:37 pm »
Encara que no tots, com molts sabadellencs de debò, vull que el Terrassa baixi a segona B, categoria on ha estat quasi sempre quan no a tercera.
Endavant Sabadell!!! I m**** pel Terrassa !!!

Que rancis. Pobre Terrassa, total, és el segon club de la comarca. (tampoc és gaire).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #12 el: 23 de Abril de 2005, 16:38:02 pm »
El primer en caure va ser Lillo, despres, Rodri, el capi, ara Juanele, quisera el seguent? tot l'ekip a segona b? O0 :laugh: jajajaja
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #13 el: 24 de Abril de 2005, 00:25:35 am »
Que rancis. Pobre Terrassa, total, és el segon club de la comarca. (tampoc és gaire).

Vinga, ves al centre de Terrassa amb una samarreta del Sabadell, a vore si t'aclaren les idees!!!!  :alien 3:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #14 el: 24 de Abril de 2005, 08:07:12 am »
Jajajaj, em sembla que li passaria com a Jurassic Park quan posen una cabreta a la gàbia dels velociraptors  :laugh:

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #15 el: 24 de Abril de 2005, 12:40:24 pm »
jo sempre que vaig al barri vei (ja sigui amb el meu equip o passejant) portu o la gorra o la samarreta :bandera :scut... >:D
Viam quin egarenc te nassos a dir-me algu... >:( jajaja
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #16 el: 24 de Abril de 2005, 23:02:34 pm »
ara per feina m'he hagut de moure alguns dies amb el cotxe per Terrassa, al cotxe porto el gorro del Sabadell i ben orgullòs estic de passejarmi per allà  :Paletas: :Paletas:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #17 el: 27 de Abril de 2005, 20:21:14 pm »
Deu ser això, vosaltres sabeu que hi ha una rivalitat futbolística però tb hi ha una rivalitat històrica entre les dues ciutats que potser no porteu a dins vostre al no viure i ser de Sabadell o Terrassa. :laugh:

Ei, que els meus pares viuen a Sabadell, i jo en poc també hi aniré a viure... El que passa és que des d'aqui, el poble... Suposo que serà com Sant Llorenç Savall amb Monistrol de Calders... no ens podem veure ni en pintura!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #18 el: 27 de Abril de 2005, 20:35:28 pm »
Ei, que els meus pares viuen a Sabadell, i jo en poc també hi aniré a viure... El que passa és que des d'aqui, el poble... Suposo que serà com Sant Llorenç Savall amb Monistrol de Calders... no ens podem veure ni en pintura!

Segurament serà això  :laugh: On millor es pot viure akesta rivalitat és en un partit entre els dos ekips, que esperem que sigui ben aviat ;)

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Lillo destituit al Terrassa
« Respondre #19 el: 28 de Abril de 2005, 00:10:58 am »
Ei, que els meus pares viuen a Sabadell, i jo en poc també hi aniré a viure... El que passa és que des d'aqui, el poble... Suposo que serà com Sant Llorenç Savall amb Monistrol de Calders... no ens podem veure ni en pintura!

Si, la veritat, és que açò d'estar per allà dalt cada 2 per 3 te fa oblidar els problemes de la gran ciutat ;D
A, per cert, que bonic que és Monistrol, eh? :laugh:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!