Autor Tema: L'Hospitalet - Athletic  (Llegit 18238 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #20 el: 03 de Novembre de 2005, 21:54:14 pm »
crec que l'hospi ens podria deixar entrar al socis del  :scut sino gratuitament, doncs uns 10-15 euros, per que animarem al seu equip :laugh: i a més que s'en recordi de que aquet cap de setmana al seu estadi i van anari una cuarentena de seguidors arlekinats tots pasan per caixa...(jo no i vaig na... :ko) nose podria tenir un detall...com algu a dit no li vindran de 2000 que crec que no aniriem ni 1000 i a sobre el estadi no lompliran... :no:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Mitic_SBD

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 83
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #21 el: 03 de Novembre de 2005, 22:22:19 pm »
Y cuando se jugaria esta eliminatoria??

Si finalmente se juega aqui prepararos el dia del partizo por la zona del corte ingles la de gente que habra del equipo vasco, que estos se desplazan y en masa y hay mucho vasco por estas tierras.

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #22 el: 03 de Novembre de 2005, 23:18:21 pm »
El partit es juga el proper dimecres 9, l'horari encara esta per definir.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #23 el: 04 de Novembre de 2005, 00:05:08 am »
Va ser en Ramón de Pablo Marañon, "El Maraña",  qui va lesionar al Clemente, un gran jugador que va jugar a primera en l'època gloriosa  :yes:del Sabadell als anys 70

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #24 el: 04 de Novembre de 2005, 13:51:34 pm »
confirmat que jugaran al nostre estadi la copa? ???
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat wiwo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 692
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #25 el: 04 de Novembre de 2005, 14:35:32 pm »
confirmat que jugaran al nostre estadi la copa? ???

Si.

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #26 el: 04 de Novembre de 2005, 15:00:02 pm »
confirmat que jugaran al nostre estadi la copa? ???

Noticia de RS:

" Joan Blanch / L'Estadi Municipal de la Nova Creu Alta és la seu proposada pel Centre d'Esports L'Hospitalet, per jugar el seu compromís corresponent a la quarta ronda de la Copa del Rei entre el conjunt riberenc i l'Athletic Club de Bilbao. Una iniciativa que va sorgir en la passada jornada de lliga de boca de l'alcalde de Sabadell Manuel Bustos i del president del Centre d'Esports Antonio Larrosa i que Miguel Garcia, president de l'Hospitalet ha acceptat amb molt de gust. Aquesta mateixa tarda s'ha fet oficial aquest acord, ja que el conjunt basc ha enviat a la Federació el seu vist i plau.

Bustos veient els problemes que tenia el Centre d'Esports l'Hospitalet per poder trobar un camp on disputar aquesta eliminatòria del torneig del KO, va oferir de forma gratuïta l'estadi creualtenc. El conjunt riberenc ha presentat a la Federació Espanyola aquest canvi d'escenari. El partit entre el Centre d'Esports L'Hospitalet i l'Athletic Club de Bilbao es jugarà el proper 9 de novembre en un horari encara per determinar i a expenses de la convocatòria de Luis Aragonés pel partit de repesca que ha de jugar la selecció espanyola contra Eslovàquia

El president del conjunt riberenc s'ha mostrat molt crític amb el president basc Fernando Lamikiz ja que aquest havia assegurat que la seva entitat jugaria a la Feixa Llarga de l'Hospitalet i al final s'ha fet enrera. ''No agafa les meves trucades, i no podem establir contacte. L'Athletic Club és molt gran, però el seu president no està a l'alçada d'aquesta entitat històrica''. D'altra banda Miguel Garcia ha confirmat també el preu per aquesta eliminatòria que aniran dels 15 eurus que pagaran els socis de l'Hospitalet als 25 que hauran de pagar la resta de persones que vulguin accedir a l'estadi, incloses les persones de Sabadell. "

 
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat RRACO

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 665
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #27 el: 04 de Novembre de 2005, 19:44:14 pm »
Tengo entendido k el Sabadell no cobrara ningun Euro por cederles el campo, espero k el socio sufridor tenga derexo a ver el partido sin pagar.... :scut

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #28 el: 04 de Novembre de 2005, 19:49:40 pm »
Tengo entendido k el Sabadell no cobrara ningun Euro por cederles el campo, espero k el socio sufridor tenga derexo a ver el partido sin pagar.... :scut

En el subforo LA DIRECTIVA ET RESPON, Andreu Gil dice que intentarà que nos. tengamos una rebaja, pero olvidate lo de gratis porque incluso el socio del hospi paga...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ferni20

  • Visitant
Re: em ofert el nostre estadi?
« Respondre #29 el: 04 de Novembre de 2005, 20:24:22 pm »
Sincerament no hi aniré a veure aquest partit, cap dels dos equips no em diuen res....si fos el Depor de ben segur que hi aniria però ni l'Atletic de Bilbao mai m'ha agradat massa ni l'hospi tmp és que m'agradi.

Si fos un Sabadell- Depor de Copa del Rei ianiria al preu que fos, i encara que sempre m'ha agradat el Depor aniria a favor del Sabadell per suposat.  :laugh:

Desconnectat RRACO

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 665
L'Hospitalet - Athletic
« Respondre #30 el: 04 de Novembre de 2005, 20:31:48 pm »
Es increible , el presi del HOSPI  se cree k somos tontos<<<<¡tiene muxo morro! se cree k lo k no se gastan sus socios en toda la temporada se lo vamos a regalar nosotos.Yo desde luego no pienso ir, les dejamos el campo sin pagar un EURO y acamvio nos kiere atracar.escuxo al tio en la radio y no para d darnos cova , a ver si vamos a animarlos y lo importante pa el k pasemos por caja....No kiero decir mas pero 20 Euros me los gasto en una buena cena. :scut

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #31 el: 04 de Novembre de 2005, 20:36:42 pm »
Jo tambe he escoltat al Miguel Gracia de que va que es pensa que es fa un regal jo tampoc hi penso anar a pagar 20 eur

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #32 el: 04 de Novembre de 2005, 21:21:34 pm »
A mi no mi veuran el pel i espero k passi el bilbao perk so mereixen!!
i com diuen els bascos...AUPA ATLHETIC!! ;)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #33 el: 04 de Novembre de 2005, 22:04:04 pm »
pues jo me lo tengo que pensar, jo prefiero que pase el hospi :yes: porque hayamos perdio el domingo no tenemos que estar molestos, porque por esa regla de 3... :-X
como anecdota, hoy a llegado el atletic a barcelona pa jugar contra l'español i avia seguidores del hospi gritandoles de todo...la frase que ia pusieron en el partido los "hospitatxos" atlhetic:¿leones o gallinas?, me parece muy bien con lo que cobran los de primera tendrian que jugar con cristales rotos si hace falta... ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #34 el: 04 de Novembre de 2005, 22:26:42 pm »
Jo per 20 Euros paso, ho trobo excesiu ratant-se del soci arlequinat, però ja sabem que el Garcia aquest és un impresentable ( igual que el president del Bilbao tot sigui dit).
Tot i així prefereixo que pasi l´Hospi, primera per ser un equip català i segona perquè el Athletic Club no em cau massa bè.

Desconnectat stankovic 25

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 192
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #35 el: 04 de Novembre de 2005, 22:40:42 pm »
aquet paio sempre esta donan la nota , es un presiden penos

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #36 el: 05 de Novembre de 2005, 01:38:18 am »
No tiene verguenza el presidente del Hospitalet? 20 euros lo va a pagar kien se yo, vamos no se pueden hacer cosas ni na con 20 euros.

Eso si, a pesar del impresentable presidente, kiero k pase el hospi de ronda  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pajarillo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1062
  • Gènere: Masculí
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #37 el: 05 de Novembre de 2005, 04:48:25 am »
Jajajjaja  :laugh: 20 € ??? Estaria loko pagar eso para ver 2 equipos que ni me van ni me vienen. En cambio para ver a mis equipos entonces si pagaria eso. Eso sí q pase el Hospitalet prefiero ya q es catalán y ade+ prefiero q pasen los modestos para así k vean q no somos los malos de la pelicula !
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #38 el: 05 de Novembre de 2005, 09:35:23 am »
Doncs jo hi aniré  8)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat fenicaro

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 784
Re: 20 Euros por ver al Hospitalet - Bilbao
« Respondre #39 el: 05 de Novembre de 2005, 09:40:26 am »
Jo no pago 20 euros ni borratxo per veure aquests dos. I Vull que passi l'hospi, pq el proper partit tb es jugaria a la NCA, no?? ;)