Autor Tema: Castelló de la Plana (Setmana Santa)  (Llegit 13596 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix

  • Visitant
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #40 el: 18 de Abril de 2011, 00:51:49 am »
Finalmente iré con mi mujer  :)

Estoy mirando incluso hoteles para aprovechar al máximo estos proximos dias festivos. Alguien sabe en que hotel se alojaran los jugadores?

seguramente si llamas al club te lo diran. :beer2

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #41 el: 18 de Abril de 2011, 08:17:14 am »
Finalmente iré con mi mujer  :)

Estoy mirando incluso hoteles para aprovechar al máximo estos proximos dias festivos. Alguien sabe en que hotel se alojaran los jugadores?

Yo creo que los jugadores viajarán el mismo dia, que Castellón no está tan lejos

Yo y unos amigos  hemos encontrado un hotel baratito en Benicassim, para ir creando ambiente antes del partido del domingo    :xin-xin
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4260
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #42 el: 18 de Abril de 2011, 11:09:58 am »
Jo a los que baixin cap allà, per el cap de setmana, vos recomane passsar per Catí i comprar el licor d'avellana del monestir d'allà.
Abans del partit, segurament hi haurà una manifestació contra Castellnou, propietaris del Castelló. Si algú se vol solidaritzar, ja sap.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7023
  • Gènere: Masculí
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #43 el: 18 de Abril de 2011, 13:56:40 pm »
Jo a los que baixin cap allà, per el cap de setmana, vos recomane passsar per Catí i comprar el licor d'avellana del monestir d'allà.
Abans del partit, segurament hi haurà una manifestació contra Castellnou, propietaris del Castelló. Si algú se vol solidaritzar, ja sap.

Ja estaria bé per fer país solidaritzar-se amb la seva causa, i de pas fer unes birretes amb els del Castelló.
Abans Castelló que Villareal!

Desconnectat Lino

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #44 el: 18 de Abril de 2011, 15:01:15 pm »
kitanovsky, estic amb tú. Crec que sempre és millor ser solidari i de passada "guanyar" un camp amic, que no anar ja a les primeres de canvi, a crear situacions que no ajudin a res. El mes maco de tot seria poder fer alguna cosa conjuntament i que poguessim gaudir d'un partit amb bon rotllo...

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3353
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #45 el: 18 de Abril de 2011, 16:07:48 pm »
Per cert, sabeu el preu de les entrades juvenils?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #46 el: 18 de Abril de 2011, 20:29:17 pm »
Alguien va?  es decir, si alguien tiene pensado comprar las entradas y todo confirmando que 100% va

nosotros vamos seguro. Pero no sabemos si ir con entrada de 15 euros, o esperar alli mismo, pues pienso que siendo un partido televisado para ellos, y siendo semana santa y siendo su última opción de optar a algo este año, no se yo si alli mismo el mismo dia no valdrán mas baratas

y bueno, tampoco queremos estar 5 tios solos totalmente aislados si no piensa ir nadie mas. Que esta gente estan muy locos, y  ya no solo por su Frente Orellut... Hace ya muchos años que han tenido problemas con mucha gente, y no solo ultras
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #47 el: 18 de Abril de 2011, 21:10:46 pm »
Alguien va?  es decir, si alguien tiene pensado comprar las entradas y todo confirmando que 100% va

nosotros vamos seguro. Pero no sabemos si ir con entrada de 15 euros, o esperar alli mismo, pues pienso que siendo un partido televisado para ellos, y siendo semana santa y siendo su última opción de optar a algo este año, no se yo si alli mismo el mismo dia no valdrán mas baratas

y bueno, tampoco queremos estar 5 tios solos totalmente aislados si no piensa ir nadie mas. Que esta gente estan muy locos, y  ya no solo por su Frente Orellut... Hace ya muchos años que han tenido problemas con mucha gente, y no solo ultras

Nosotros iremos (4 personas como mínimo), entre mañana y pasado compraremos las entradas.

Tema gente ya sabes Murciano, no te pases el día por Castellón vestido de arlekinado, eso sí, si vas al campo y estás solo llevas un jersey encima y si hay arlekinados te pones con ellos y ya "sales oficialmente del armario" xDDDDD, mi intención es esa, llevar la camiseta debajo y algún jersey encima y según como veamos el percal pues ya veremos q hacemos.

Lo q dice el HOOL tiene razón pero mi pregunta es, ellos irán como grupo a Castalia o se quedarán a Sabadell por precaución ?

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #48 el: 18 de Abril de 2011, 23:00:53 pm »
No creo que bajen el precio de las entradas. Me parece que tal y como tienen la cosa por allí abajo su filosofía es también la de intentar recaudar algo con las entradas un poco más elevadas que no a un precio menor. No sé si tendrá o no descuento comprarlas aquí, pero creo que es mejor llevarlas ya que así las tendremos todos juntas.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #49 el: 18 de Abril de 2011, 23:20:12 pm »
Por cierto, tema comer me han hablado del Asador de Castalia que está justo en la misma calle que da con el campo (c/ Calderón de la Barca), haber si nos reunimos unos cuantos arlequinados y nos vamos a pegar una buena comilona por allí !!!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #50 el: 19 de Abril de 2011, 12:01:56 pm »
Ya tengo la entrada de Castalia, y en la misma especifica "Afición Visitante" y "Preferencia Alta Visitantes" asi que mejor comprarla aqui, asi estamos todos juntos !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ARLEKINAT69

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 132
  • Gènere: Masculí
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #51 el: 21 de Abril de 2011, 14:30:44 pm »
jo anire al partit estare a Penyiscola de semana santa,anire amb un altre arlekinat,havia pensat una cosa perque la vegi que son una gran aficio,treure alguna mena de pancarta o lo que sigui demanan que li paguin als jugadoer del castello mes que res perque el jugadors son pares de familia con nosaltres i el dia de dema pot pasar a casa nostra , crec que seria un gran detall d`una gran aficio QUE DIEU  ARLEKINATS?  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #52 el: 21 de Abril de 2011, 14:59:10 pm »
jo anire al partit estare a Penyiscola de semana santa,anire amb un altre arlekinat,havia pensat una cosa perque la vegi que son una gran aficio,treure alguna mena de pancarta o lo que sigui demanan que li paguin als jugadoer del castello mes que res perque el jugadors son pares de familia con nosaltres i el dia de dema pot pasar a casa nostra , crec que seria un gran detall d`una gran aficio QUE DIEU  ARLEKINATS?  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2
Gran idea. Seria realment bonic.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2210
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #53 el: 21 de Abril de 2011, 15:25:35 pm »
jo anire al partit estare a Penyiscola de semana santa,anire amb un altre arlekinat,havia pensat una cosa perque la vegi que son una gran aficio,treure alguna mena de pancarta o lo que sigui demanan que li paguin als jugadoer del castello mes que res perque el jugadors son pares de familia con nosaltres i el dia de dema pot pasar a casa nostra , crec que seria un gran detall d`una gran aficio QUE DIEU  ARLEKINATS?  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2
Gran idea. Seria realment bonic.

+11111111111111111111111  , pienso que seria un detalle que la mismisima aficion del Castellon agradeceria , incluso sin llevar-nos muy bien con ellos. Yo tinc una idea: TENEIS DERECHO A COBRAR , AQUI PARA TODO CASTELLON ! :)
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #54 el: 21 de Abril de 2011, 15:40:42 pm »
Alguien va?  es decir, si alguien tiene pensado comprar las entradas y todo confirmando que 100% va

nosotros vamos seguro. Pero no sabemos si ir con entrada de 15 euros, o esperar alli mismo, pues pienso que siendo un partido televisado para ellos, y siendo semana santa y siendo su última opción de optar a algo este año, no se yo si alli mismo el mismo dia no valdrán mas baratas

y bueno, tampoco queremos estar 5 tios solos totalmente aislados si no piensa ir nadie mas. Que esta gente estan muy locos, y  ya no solo por su Frente Orellut... Hace ya muchos años que han tenido problemas con mucha gente, y no solo ultras

Yo compré ayer 2 entradas para Castellón, así que 2 más seguro  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #55 el: 21 de Abril de 2011, 23:56:18 pm »
Alguien va?  es decir, si alguien tiene pensado comprar las entradas y todo confirmando que 100% va

nosotros vamos seguro. Pero no sabemos si ir con entrada de 15 euros, o esperar alli mismo, pues pienso que siendo un partido televisado para ellos, y siendo semana santa y siendo su última opción de optar a algo este año, no se yo si alli mismo el mismo dia no valdrán mas baratas

y bueno, tampoco queremos estar 5 tios solos totalmente aislados si no piensa ir nadie mas. Que esta gente estan muy locos, y  ya no solo por su Frente Orellut... Hace ya muchos años que han tenido problemas con mucha gente, y no solo ultras

Yo compré ayer 2 entradas para Castellón, así que 2 más seguro  :)
mira que bien ya sois 6

si yo tuviese coche iría a todos los desplazamientos pero como todavía no lo tengo...

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #56 el: 22 de Abril de 2011, 16:35:47 pm »
nosaltres sóm 6 més. Jo crec q uns 50 arlequinats com a mínim estarem a Castelló.

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #57 el: 22 de Abril de 2011, 16:40:00 pm »
nosaltres sóm 6 més. Jo crec q uns 50 arlequinats com a mínim estarem a Castelló.

Yo con vosotros ya conozco a 17.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #58 el: 22 de Abril de 2011, 17:00:52 pm »
Una amiga poc futbolera m'ha comentat que està a Penyíscola passant la Setmana Santa, i com que el seu pare és força arlequinat, passaràn diumenge per Castelló ella, els pares i el germà a veure el partit! 4 més  :happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Castelló de la Plana (Setmana Santa)
« Respondre #59 el: 22 de Abril de 2011, 17:20:20 pm »
nosaltres sóm 6 més. Jo crec q uns 50 arlequinats com a mínim estarem a Castelló.

Yo con vosotros ya conozco a 17.

Rectifico, ja en conec a 21!  ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell