Autor Tema: Desplaçament a Denia  (Llegit 3273 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

jordix

  • Visitant
Desplaçament a Denia
« el: 25 de Abril de 2011, 12:31:06 pm »
Amb la primera posició quasi segura, algu anira a denia? :mmmm

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2011, 14:16:17 pm »
estalvieu-vos els diners pel viatge del play off... perquè pagar una dinerada per anar al 'zoològic' de Dènia no val la pena...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2011, 14:53:18 pm »
No em deixen anar a Dènia, diuen que hi ha examens finals i que ja faràn prou deixant-me al playoff i havent-me deixat anar a Castelló...

Però bé, si Badalona punxa a Alzira o nosaltres guanyem a casa, no ens jugarem res i tampoc tindré ganes d'anar a veure una patxanga tan lluny  :blush:

El desplaçament, a Eibar, Lugo, Miranda o Múrcia!  :thumbsup:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat pil

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2011, 15:18:57 pm »
estalvieu-vos els diners pel viatge del play off... perquè pagar una dinerada per anar al 'zoològic' de Dènia no val la pena...
estic amb tu

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #4 el: 25 de Abril de 2011, 15:56:31 pm »
A mi me da palo ir a Denia y jugarnos cosas.... espero que lo solventemos el próximo domingo y como habeis dicho nos reservemos fuerzas... y euros para lo que viene!

Desconnectat isa_profe

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 9
  • Gènere: Femení
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #5 el: 25 de Abril de 2011, 16:46:08 pm »
nosotros esperamos que este sábado o domingo ya seamos 100% líderes, así que nos reservariamos para el viaje a Miranda de Ebro..... o Guadalajara!    :yes:

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #6 el: 26 de Abril de 2011, 11:49:28 am »
Jo crec molt sincerament, que en el pitjor de tots els casos, rematarem a casa contra el Santboià. Peró amb tot, ni el Badalona ho guanyarà tot ni nosaltres ho perdrem tot.

De fet, aquesta propera jornada crec que serem campions només amb un empat, just el resultat que com a màxim treurà el Badalona d'aquest complicat camp. I es que a Badalona saben que no juguen per quedar campions, més aviat per classificar-se entre els quatre primers.

I l'Alcoià que si darrerament ja l'hi costa, crec que vindrà nerviós sobretot a no perdre. Peró com per nassos estaran obligats a guanyar per no despenjar-se, ens deixaran espais.


PER TANT...

Estalviem pasta que en temps de crisis falta ens farà.


PRIMER
Per que ens espera un llarg viatge a Múrcia, Lugo, Miranda de Ebro; o Sevilla o Eibar (poc probable). En els casos de Múrcia, Eibar o Miranda de Ebro crec que hi haurà una autèntica 'marea arlequinada' en forma d'autocars i cotxes. En el cas de Lugo i Sevilla el club hauria de espavilar-se per fletar tres o quatre avions per a un desplaçament organitzat i assequible.

Per cert, que avui he trobat vols d'anada i tornada Barcelona-Lugo per al 29 de maig a 73€, i vols des de Reus a només 0,48€ més taxes.


SEGON
Per que en cas de quedar eliminats, hi haurien més desplaçaments cars (Las Palmas, Cádiz, San Roque o Melilla a la següent ronda) i un desplaçament final.


Així, jo a Denia no hi aniré i em reservaré per al 'gran evento'. Que de pas espero que sigui el 'evento final'.

I espero que sapiguem motivar la ciutat, la comarca i Catalunya sencereta.


SOM-HI!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #7 el: 26 de Abril de 2011, 14:00:39 pm »
Kitanovsky a Lugo no hi ha aeroport, com has trobat aquests vols que dius?  :surprised:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #8 el: 26 de Abril de 2011, 14:09:58 pm »
Kitanovsky a Lugo no hi ha aeroport, com has trobat aquests vols que dius?  :surprised:

Aterrizando en el campo, como hacia el novio de la Norma Duval en el del Baleares  :Paletas:

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #9 el: 26 de Abril de 2011, 18:21:40 pm »
Així, jo a Denia no hi aniré i em reservaré per al 'gran evento'. Que de pas espero que sigui el 'evento final'.

Doncs jo espero que no sigui el "evento final", sinó que el final, posats a demanar, sigui guanyar la lliga de 2ªB a l'eliminatòria de campions i deixar la categoria per la porta gran  :happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

jordix

  • Visitant
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #10 el: 26 de Abril de 2011, 18:46:57 pm »
pero si guanyem a l'Alcoyà no som campions ja?? :mmmm
perque queden 9 punts i estem a 7 del badalona, si guanyem seguirem a 7 a 6 punts per jugar

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #11 el: 26 de Abril de 2011, 20:00:29 pm »
pero si guanyem a l'Alcoyà no som campions ja?? :mmmm
perque queden 9 punts i estem a 7 del badalona, si guanyem seguirem a 7 a 6 punts per jugar
si si ganamos somos campeones aunque perdamos los dos partidos que nos quedan  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat arlekinat x sempre

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1499
  • La Màgia es arlequinada
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #12 el: 27 de Abril de 2011, 00:36:15 am »
Què ningú vagi  al  camp del denia a pagarlis   diners a ells a estalviar per el playoff a la m... Denia
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7037
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #13 el: 27 de Abril de 2011, 20:00:21 pm »
Kitanovsky a Lugo no hi ha aeroport, com has trobat aquests vols que dius?  :surprised:

a Santiago, és el més proper

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #14 el: 30 de Abril de 2011, 11:55:44 am »
pero si guanyem a l'Alcoyà no som campions ja?? :mmmm
perque queden 9 punts i estem a 7 del badalona, si guanyem seguirem a 7 a 6 punts per jugar
si si ganamos somos campeones aunque perdamos los dos partidos que nos quedan  :beer2 :beer2
campions de grup però desprès, si superem la primera eliminatòria i ascendim, jueguem una altre amb l'altre campió que també ha pujat a segona A i així es determina el campió de tota la segona B
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat _MJ_

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1964
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Desplaçament a Denia
« Respondre #15 el: 30 de Abril de 2011, 21:27:03 pm »
Tal i com ens van tractar  que es quedin ells solets veient el seu equip.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.