Autor Tema: LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET  (Llegit 15155 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #20 el: 14 de de 2011, 11:39:05 am »

M'alegra. Per fi el club pot recuperar algo dels calés que vas guanyar sense fer la faena que te tocava en el seu moment.
« Darrera modificació: 14 de de 2011, 11:43:18 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #21 el: 14 de de 2011, 15:20:02 pm »

M'alegra. Per fi el club pot recuperar algo dels calés que vas guanyar sense fer la faena que te tocava en el seu moment.

EPIC WIN  :balla

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #22 el: 15 de de 2011, 09:54:23 am »

M'alegra. Per fi el club pot recuperar algo dels calés que vas guanyar sense fer la faena que te tocava en el seu moment.

Si el club hagués de pagar el que realment val la feina feta...   o si els clubs de futbol o esportius, en general, haguessin de pagar als seus empleats d'administració per la feina feta...  quebrarien tots!

El que no pot ser que per sentiments, es pretengui que la gent treballi gratis.

O es que tu quan llogues 'amarres' ho fas per la gràcia i afició a un club nàutic i no et guanyes la vida?

NINGÚ FA RES GRATIS, i qui ho fa és 'glp'.

Amancio Ortega, Florentino Pérez, Josep Lluís Núñez, etc...  NO FAN RES GRATIS PEL FUTBOL, JA S'HO COBREN BEN COBRAT.

Ni tú fas res gratis!

Una pregunteta...  per que sempre han de ser els de la base els que han de pagar les gràcies dels de dalt?

Qui ho fa, està condemnat a ser pobre de per vida. La vida és així...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #23 el: 15 de de 2011, 09:55:31 am »
Coses a part, la derrota amb l'hospi hauria de ser un revolsiu per arrassar a sta coloma.

Esperem no es passin amb els preus...

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #24 el: 15 de de 2011, 12:28:53 pm »

M'alegra. Per fi el club pot recuperar algo dels calés que vas guanyar sense fer la faena que te tocava en el seu moment.

Si el club hagués de pagar el que realment val la feina feta...   o si els clubs de futbol o esportius, en general, haguessin de pagar als seus empleats d'administració per la feina feta...  quebrarien tots!

El que no pot ser que per sentiments, es pretengui que la gent treballi gratis.

O es que tu quan llogues 'amarres' ho fas per la gràcia i afició a un club nàutic i no et guanyes la vida?

NINGÚ FA RES GRATIS, i qui ho fa és 'glp'.

Amancio Ortega, Florentino Pérez, Josep Lluís Núñez, etc...  NO FAN RES GRATIS PEL FUTBOL, JA S'HO COBREN BEN COBRAT.

Ni tú fas res gratis!

Una pregunteta...  per que sempre han de ser els de la base els que han de pagar les gràcies dels de dalt?

Qui ho fa, està condemnat a ser pobre de per vida. La vida és així...

Encara que no està dirigida a mi aquesta contestació, m'agradaria comentar que:

1) Sí la feina està ben feta, es paga sola.
2) Per sentiments es pot treballar gratis, i si consideres que tothom que treballa pel gratis pel club es 'glp' diumenge no hi hauria partit pq no existiríem.
3) No entenc el Sabadell única i exclusivament com a negoci a la vegada tal com exposes en la comparació del club naútic.
4) No crec que tota la gent de l'actual directiva i molts de totes les anteriors hagin de ser o siguin pobres per destinar unes hores seves al club.
5) Res més.
The pride of Catalunya

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #25 el: 17 de de 2011, 15:50:54 pm »

M'alegra. Per fi el club pot recuperar algo dels calés que vas guanyar sense fer la faena que te tocava en el seu moment.

Si el club hagués de pagar el que realment val la feina feta...   o si els clubs de futbol o esportius, en general, haguessin de pagar als seus empleats d'administració per la feina feta...  quebrarien tots!

El que no pot ser que per sentiments, es pretengui que la gent treballi gratis.

O es que tu quan llogues 'amarres' ho fas per la gràcia i afició a un club nàutic i no et guanyes la vida?

NINGÚ FA RES GRATIS, i qui ho fa és 'glp'.

Amancio Ortega, Florentino Pérez, Josep Lluís Núñez, etc...  NO FAN RES GRATIS PEL FUTBOL, JA S'HO COBREN BEN COBRAT.

Ni tú fas res gratis!

Una pregunteta...  per que sempre han de ser els de la base els que han de pagar les gràcies dels de dalt?

Qui ho fa, està condemnat a ser pobre de per vida. La vida és així...

Encara que no està dirigida a mi aquesta contestació, m'agradaria comentar que:

1) Sí la feina està ben feta, es paga sola.
2) Per sentiments es pot treballar gratis, i si consideres que tothom que treballa pel gratis pel club es 'glp' diumenge no hi hauria partit pq no existiríem.
3) No entenc el Sabadell única i exclusivament com a negoci a la vegada tal com exposes en la comparació del club naútic.
4) No crec que tota la gent de l'actual directiva i molts de totes les anteriors hagin de ser o siguin pobres per destinar unes hores seves al club.
5) Res més.


Hi han coses que són molt fàcils d'entendre, Mayolete:

Agafa i demà quan vagis a treballar en la única feina que tens, l'hi dius al jefe que no et pagui més la nòmina que tú allà hi treballes per sentiments.

Després, et dirigeixes a l'entitat financera on tens la hipoteca/crèdit o al teu llogater. L'hi expliques que no pagaràs els propers rebuts deguat a que no tens diners, ja que per sentiments has renunciat a la teva nòmina.

I finalment, et dirigeixes a la Nova Creu Alta en horari d'entrenaments i comenta a tots els jugadors, cós tècnic, personal administratiu del club i agents dels jugadors que facin el mateix que tu, per sentiments.


S'ha de ser tant talòs per entendre certes coses?

És lamentable les coses que cal escoltar, i més en el món del futbol.

La idea no era col·laborar, com qui hi dedica una estoneta al club. La idea era dedicar-m'hi i crear una revista gratuïta de referència a Sabadell i que aquesta, a més de finançar al club, em donés un sou. Peró crec que vaig escollir la temporada equivocada per com van anar les coses al club. La primera directiva a la que vaig proposar la idea va ser molt més receptiva i m'hi ajudava molt més sense donar-me ni cinc, peró va passar el que va passar.

Suposo que també cal tota la informació per poder opinar sobre alguna cosa, peró tampoc culparé a ningú d'opinar sense tenir tota la informació ja que aquest vici el tenim tots sota un nom, aqui a internet. I jo, per suposat, un més.

Així que la idea era una peró va sortir rana, per certes circumstàncies. I va ser una llàstima ja que la idea era molt bona.

Actualment estic treballant per definir una nova idea, semblant peró pròpia, a la ciutat de Sabadell. Serà una idea en que buscaré un simple tracte de col·laboració amb el CES.




PD: Recordar que durant tres temporades vaig portar la lliga de porres, amb tot el temps que suposava ja que els meus coneixements d'informàtica eren baixos. També durant un temps curt vaig portar les notícies de l'antiga web. Mai se'm va ocórrer demanar res a canvi, peró aqui jo hi col·laborava.

Cal saber quan col·labores o quan t'hi dediques i saber quin és el teu lloc per no equivocar-te. En Juvenal, per exemple, s'hi dedica i per aixó es mereix el seu sou pactat. Els treballadors d'administració s'hi dediquen i també se'l mereixen.

I aixó no és tant complicat d'entendre...!!!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #26 el: 17 de de 2011, 16:06:20 pm »
lamentable són suposicions que es porten fent des de l'any a 3a i que mai no s'han acertat... això sí que és lamentable  :ike:

i crec que no has entès el que MAYOLETE t'ha volgut dir i mira que és simple...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #27 el: 17 de de 2011, 16:15:16 pm »
Canviant de tema i parlant del tema del títol del post xD Se sap si al no fer-lo per la TV el partit es jugarà a les 11:45? o seguirà sent a les 17:00?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #28 el: 17 de de 2011, 16:39:20 pm »
No es problema de ser talòs, crec que la diferència està entre els dos últims posts que has escrit. En aquest últim tot i no compartir part del que dius et comprenc, mentre que l'anterior no s'agafa per enlloc. Salut i molta sort en aquesta nova iniciativa.
The pride of Catalunya

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #29 el: 17 de de 2011, 18:48:06 pm »
Canviant de tema i parlant del tema del títol del post xD Se sap si al no fer-lo per la TV el partit es jugarà a les 11:45? o seguirà sent a les 17:00?

Segons la web oficial dia 20 a les 17.00  http://www.cesabadell.cat/
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #30 el: 17 de de 2011, 18:54:32 pm »
El partit que enfrontarà la UDA Gramenet amb el Centre d’Esports Sabadell el diumenge dia 27 d’abril es jugarà finalment a les 11:45 i serà emès pel canal Esport 3.


http://www.cesabadell.cat/
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #31 el: 17 de de 2011, 19:01:25 pm »
El partit que enfrontarà la UDA Gramenet amb el Centre d’Esports Sabadell el diumenge dia 27 d’abril es jugarà finalment a les 11:45 i serà emès pel canal Esport 3.


http://www.cesabadell.cat/

Allá on posa proxim partit no ho han canviat, be doncs el diumenge a l'hora del vermut  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #32 el: 17 de de 2011, 21:03:16 pm »
El partit que enfrontarà la UDA Gramenet amb el Centre d’Esports Sabadell el diumenge dia 27 d’abril es jugarà finalment a les 11:45 i serà emès pel canal Esport 3.


http://www.cesabadell.cat/

Allá on posa proxim partit no ho han canviat, be doncs el diumenge a l'hora del vermut  :icon_mrgreen:

Ostres doncs millor! A la tarda dubto que hi hagués pogut anar!

 :ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #33 el: 18 de de 2011, 07:23:34 am »
No es problema de ser talòs, crec que la diferència està entre els dos últims posts que has escrit. En aquest últim tot i no compartir part del que dius et comprenc, mentre que l'anterior no s'agafa per enlloc. Salut i molta sort en aquesta nova iniciativa.

Mayolete, no sempre tens temps suficient mentre treballes d'escriure com voldria.

Espeo que surti bé ja que tal com van les coses no les tinc totes. Per cert, que des que vaig treure revista al Bages sempre reservo una part per anunciar el partir del CES a la NCA per aqui Manresa. Sé que poca afluència de gent hi portarà -almenys ara a 2aB-, peró bé la cosa és que es vagi veient, no?

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #34 el: 18 de de 2011, 11:56:06 am »
No es problema de ser talòs, crec que la diferència està entre els dos últims posts que has escrit. En aquest últim tot i no compartir part del que dius et comprenc, mentre que l'anterior no s'agafa per enlloc. Salut i molta sort en aquesta nova iniciativa.
Estic d'acord amb tot els teus raonaments, MAYOLETE, pero no oblides q mentre alguns se desviveixen per el Sabadell, altris voldran viure del Sabadell.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #35 el: 19 de de 2011, 15:21:23 pm »
No es problema de ser talòs, crec que la diferència està entre els dos últims posts que has escrit. En aquest últim tot i no compartir part del que dius et comprenc, mentre que l'anterior no s'agafa per enlloc. Salut i molta sort en aquesta nova iniciativa.
Estic d'acord amb tot els teus raonaments, MAYOLETE, pero no oblides q mentre alguns se desviveixen per el Sabadell, altris voldran viure del Sabadell.


Viure del Sabadell és bastant impossible a hores d'ara, en aquesta categoria, encara que siguis el millor jugador del planter.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #36 el: 19 de de 2011, 16:56:53 pm »
Ja tenim prous problemes econòmics al club, com per a sobre ficar-hi de nou sangoneres...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #37 el: 21 de de 2011, 12:23:00 pm »
Alguna penya té previst montar algun autocar?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #38 el: 21 de de 2011, 15:35:41 pm »
Espero poder anar!

TOTS A SANTA COLOMA, ENS HI JUGUEM MOLTÍSSIM!

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:LA PRIMERA INVASIÓ... STA. COLOMA DE GRAMENET
« Respondre #39 el: 21 de de 2011, 18:13:24 pm »
En el teletext de TV3 posa que a les 12.20 fan el Far$a de basket i ales 17.30 El Fa$a d'Handbol aixi crec que ens faran a les 15 hores en diferit