Autor Tema: Toni Delgado  (Llegit 1312 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ohenry1988

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 101
Toni Delgado
« el: 05 de de 2011, 03:19:46 am »
Llegia aquesta setmana al diari Sabadell que el B va guanyar gràcies a un bon gol de Toni Delgado. La veritat és que m'està començant a picar la curiositat d'aquest xicot... Algú té més dades d'ell? Sóc amic de Pinilla, i per això el vaig anar a veure quan debutava contra el Balears a la copa Federació. Aquell dia també debutava Toni i certament no va tenir més temps que fer 4 passades fàcils al company de més a la vora. A les dues setmanes va jugar al nostre camp i ja em va començar deixant bocaobert, ja que tot i la seva baixa estatura es movia com peix a l'aigua a la mitjapunta. I m'he anat fixant els partits que he anat a veure de l'amateur, i crec que se l'hauria de tenir en compte en un futur no massa lunyà pel primer equip. No vull mentir, però preguntant m'han comentat que només té 21 anys, algú em podria dir si se l'está seguint per pujar-lo? S'ha de cuidar la nostre cantera si volem assegurar el futur del nostre equip. Moltes gràcies!!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Toni Delgado
« Respondre #1 el: 08 de de 2011, 11:58:45 am »
El salt de categories es molt gran, crec q se l'hem de cedir una tempora a un primera catalana per a vore com evoluciona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!