Autor Tema: A 110 PER AUTOPISTA  (Llegit 5403 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
A 110 PER AUTOPISTA
« el: 25 de Febrer de 2011, 19:27:38 pm »

Increible, peró cert.

Eramos pocos y parió la abuela! Quan més s'estava parlant d'apujar la velocitat màxima per autopista ve el govern i aprova per sorpresa una disminució de la velocitat dels actuals 120 als 110 km/h. La raó es estalviar diners donat l'alt cost del petroli, que ha pujat a causa de la crisi dels païssos àrabs. Es vol estalviar un 15% del carburant.

Espanya ja va aprovar al 1975 una llei similar, va ser quan es va reduïr la velocitat màxima de 130 als actuals 120 km/h a les poques autopistes que llavors existíen al país, exactament pel mateix motiu. De fet, mai més es va tornar a la velocitat antiga tot i que el preu del petroli va caure sota mínims.

Aquesta mesura és i serà polèmica, sobretot per que la majoria dels vehicles consumeixen el mateix a 120 que a 110, degut al PAR del motor dels vehicles actuals. A més, només s'imposa el límit a les autopistes, rebaixant suposadament el consum un 15% en aquestes vies, peró aquesta rebaixa no afectarà a on més es contamina: carreteres, retencions o ciutats.

I afegirem que probablement acabi sent una mesura recaptatòria, ja que els radars segurament es posaran en baixades pronunciades on el consum de carburant és nul, inclòs a 140.

Crec que aquesta pifia és una autèntica deriva d'un govern que ara si, certifica que fa temps ha perdut el nord i no sap cap a on va.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #1 el: 25 de Febrer de 2011, 20:21:48 pm »
D´entrada, jo tampoc ho veig tant tant malament, tant des d´un punt de vista de consum com ecològic....

Realment el nivell mínim de consum de combustible s´agafa entre els 90 km/h i els 100 km/h, òbviament és inviable conduïr a 90 per autopista, però a 110 ja comença a ser possible.  Personalment sempre m´ha semblat més difícil no sobrepassar els 80 km. a l´àrea metropolitana de BCN, "aguantar" els 50 km. a la Granvia de Sabadell o no sobrepassar els 30 km. en els carrers de Sabadell marcats com a "Zona 30".

I donades les circunstàncies actuals, sembla una mica menys dolent ajustar la "factura energètica" que fer-ho p.e. deixant de construïr infraestructures (altament necessari per la recuperació econòmica) o deixant km. i km. d´autopìstes i carreteres sense il.luminació com en part ja passa en bastantes vies (tercermundista).

Això sí, el famós marge de tolerància de 10 km., s´ha de mantenir. El que és inadmissible es pretendre multar per un excès de 1 o 4 km., com preveïa en el primer moment el texte aprovat pel Congrés de Diputats. No es pot anar conduïnt pendent d´una "agulla". De fet el que estic dient "resituaria" els 120 km. en determinats trams.

« Darrera modificació: 25 de Febrer de 2011, 22:20:11 pm per BLANC-I-BLAU »
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #2 el: 26 de Febrer de 2011, 11:49:17 am »
Potser ja no sortirà a compte doncs agafar l'autopista.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #3 el: 26 de Febrer de 2011, 12:00:24 pm »
Allá on es pugui anar a peu i si no el transport public 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #4 el: 26 de Febrer de 2011, 13:01:26 pm »
D´entrada, jo tampoc ho veig tant tant malament, tant des d´un punt de vista de consum com ecològic....

Realment el nivell mínim de consum de combustible s´agafa entre els 90 km/h i els 100 km/h, òbviament és inviable conduïr a 90 per autopista, però a 110 ja comença a ser possible.  Personalment sempre m´ha semblat més difícil no sobrepassar els 80 km. a l´àrea metropolitana de BCN, "aguantar" els 50 km. a la Granvia de Sabadell o no sobrepassar els 30 km. en els carrers de Sabadell marcats com a "Zona 30".

I donades les circunstàncies actuals, sembla una mica menys dolent ajustar la "factura energètica" que fer-ho p.e. deixant de construïr infraestructures (altament necessari per la recuperació econòmica) o deixant km. i km. d´autopìstes i carreteres sense il.luminació com en part ja passa en bastantes vies (tercermundista).

Això sí, el famós marge de tolerància de 10 km., s´ha de mantenir. El que és inadmissible es pretendre multar per un excès de 1 o 4 km., com preveïa en el primer moment el texte aprovat pel Congrés de Diputats. No es pot anar conduïnt pendent d´una "agulla". De fet el que estic dient "resituaria" els 120 km. en determinats trams.


La majoria de vehicles, sobretot els més nous, estan dissenyats per que el seu consum més baix sigui a 130 km/h. Aixó es fa mitjançant el PAR del motor, que es sol situar a unes 3000 voltes.

Si es cert que els cotxes antics on menys gasten és als 90 km/h.

De fet, el consum més baix es produeix en la marxa més alta a unes 2000 voltes. Els vehicles més potents ténen aquest consum per sobre dels 130 km/h.

- - - - -

A més, de tots els kms. que recorren tots els cotxes, la majoria es fan per ciutat o carretera, on el límit segueix igual.

Aquesta mesura NOMÉS suposarà un estalvi dels vehicles que circulin per autovia o autopista sense retencions, que tinguin sotmès el seu límit de velocitat a més de 110 km/h. És a dir, que no afectarà a camions ni a autocars, grans contaminadors. Ni als que cada dia tant contaminen en les retencions.

Tampoc hi haurà estalvi en els vehicles que ja circulaven per sota dels 110.

És a dir, que dels vehicles que circulen per autopista probablement només afecti a un 35% de tots ells el descens de consum. Peró del total de kms. efectuats a tot tipus de vies, el descens probablement no afecti ni al 10%.

Aquesta mesura és una autèntica calamitat.



Sr Zapatero, marxi si us plau!

Aquesta gent faran bo l'Aznar.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #5 el: 26 de Febrer de 2011, 13:40:14 pm »
De fet a mi no amb va ni em ve, a el meu cotxe prou tes feines tinc d'anar a noranta també soc partidari d'anar tots els llocs on es pugui o anar a peu o transport public tal i com dic mes amunt, ara tampoc se si aquestes mesures poden ser gaire eficaces, podríem parlar dels semàfors de les ciutats, especialment Sabadell, que estan " regulats" per que et paris a cada cantonada amb la despesa que suposa de benzina. aquí os deixo una enquesta del diari ara i no tothom està d'acord amb aquesta mesura
http://www.ara.cat/societat/velocitat-Libia-110_km-h-petroli_4_433796617.html#results
                                                                                                                                 
« Darrera modificació: 27 de Febrer de 2011, 10:03:11 am per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #6 el: 26 de Febrer de 2011, 15:07:54 pm »
Coses a tenir en compte:

1- Us penseu realment q algú li importa el consum que tinguem de carburant? Apugen el preu del carburant sabedors de que el 90% de persones q vagin a treballar amb cotxe ho seguiran fent. Igual passa amb la gent q viatja, si que hi ha trens però a qualsevol lloc q vagis amb tren si dsp vols moure't i anar a veure coses segurament t'hauràs de llogar un cotxe i pagar carburant igual.

2- Realment us creieu que la pujada del carburant únicament és degut a la crisi dels paissos àrabs? Fa temps que el preu del carburant puja i puja i encara q no hi hagués cap tipus de crisis als paissos petrolers la cosa seguiria pujant, a fi de comptes les carretes/autopistes segueixen colapsades cada dia. Resumint, ens queixem del preu però seguim anant fins i tot a comprar el pa amb cotxe.

3- La idea de possar els límits de velocitat a 110 Km/h en comptes de 120 Km/h és simplement pel motiu de que interessa recaptar diners amb multes. Segurament el fet de tenir límits a 120 km/h significava que la gent en els llocs on saben que no hi han radars corressin igual però en la resta de llocs més o menys es respectessin els límits de velocitat... ara siguent a 110 Km/ h seran molts els que es despistaran i es fotaran en algun tram de l'autopista a 120-130 km/h i els hi fotaran una bona clatellada.

4- Estalvi en cònsum de carburant a 130 km/h tal com diu el Kitanovsky, cert, però si vols farem recompte de la quantitat de morts que hi ha a les carretes cada setmana... no val més la pena gastar més carburant però  no morir en un accident de trànsit??? Fa temps q tràfic avisa amb anuncis dramàtics del que pot supossar el còrrer amb cotxe i el cas q en fa la gent és totalment nul, només cal anar un dia per la AP7 i veuràs a gent a 170-180 km/h.....

Conclusions, que tot això ens ho hem buscat nosaltres. Si tothom circulés poc a poc per les autopistes i en les primeres pujades del preu del carburant ens miressim una mica si realment és necessari agafar el cotxe o no, la cosa canviaria....

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #7 el: 26 de Febrer de 2011, 17:31:18 pm »
Una altre lamentable idea de Zapatero i els seus amics. Es nota que ells van en vehicles oficials i tot al càrrec del contribuent.

Encara sort que aquí hi torna a haver un govern amb una mica més de seny i ha tret el límit de 80 km/h que hi havia de Castelldefels fins a la entrada de Barcelona, entre d'altres llocs. Un amic meu es va fotre una castanya brutal allà per que es va adormir tornant de la feina a tant poca velocitat, i per el que li van dir els de l'ambulància, no era el primer cas.

Tanta parida, només és per recaptar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #8 el: 27 de Febrer de 2011, 00:28:23 am »
Jo sóc partidari d'augmentar la velocitat. Potser no com a Alemania on no hi ha límit, peró sí com a Italia on la velocitat és de 130 i, en trams de baixa sinistralitat, de 150 km/h. Per carretera el límit és de 110.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #9 el: 27 de Febrer de 2011, 09:57:11 am »
D´entrada, jo tampoc ho veig tant tant malament, tant des d´un punt de vista de consum com ecològic....

Realment el nivell mínim de consum de combustible s´agafa entre els 90 km/h i els 100 km/h, òbviament és inviable conduïr a 90 per autopista, però a 110 ja comença a ser possible.  Personalment sempre m´ha semblat més difícil no sobrepassar els 80 km. a l´àrea metropolitana de BCN, "aguantar" els 50 km. a la Granvia de Sabadell o no sobrepassar els 30 km. en els carrers de Sabadell marcats com a "Zona 30".

I donades les circunstàncies actuals, sembla una mica menys dolent ajustar la "factura energètica" que fer-ho p.e. deixant de construïr infraestructures (altament necessari per la recuperació econòmica) o deixant km. i km. d´autopìstes i carreteres sense il.luminació com en part ja passa en bastantes vies (tercermundista).

Això sí, el famós marge de tolerància de 10 km., s´ha de mantenir. El que és inadmissible es pretendre multar per un excès de 1 o 4 km., com preveïa en el primer moment el texte aprovat pel Congrés de Diputats. No es pot anar conduïnt pendent d´una "agulla". De fet el que estic dient "resituaria" els 120 km. en determinats trams.


La majoria de vehicles, sobretot els més nous, estan dissenyats per que el seu consum més baix sigui a 130 km/h. Aixó es fa mitjançant el PAR del motor, que es sol situar a unes 3000 voltes.

Si es cert que els cotxes antics on menys gasten és als 90 km/h.

De fet, el consum més baix es produeix en la marxa més alta a unes 2000 voltes. Els vehicles més potents ténen aquest consum per sobre dels 130 km/h.

- - - - -

A més, de tots els kms. que recorren tots els cotxes, la majoria es fan per ciutat o carretera, on el límit segueix igual.

Aquesta mesura NOMÉS suposarà un estalvi dels vehicles que circulin per autovia o autopista sense retencions, que tinguin sotmès el seu límit de velocitat a més de 110 km/h. És a dir, que no afectarà a camions ni a autocars, grans contaminadors. Ni als que cada dia tant contaminen en les retencions.

Tampoc hi haurà estalvi en els vehicles que ja circulaven per sota dels 110.

És a dir, que dels vehicles que circulen per autopista probablement només afecti a un 35% de tots ells el descens de consum. Peró del total de kms. efectuats a tot tipus de vies, el descens probablement no afecti ni al 10%.

Aquesta mesura és una autèntica calamitat.



Sr Zapatero, marxi si us plau!

Aquesta gent faran bo l'Aznar.


Fixa´t amb aquesta gràfica del consum d´un Toyota Prius....  optimització del consum entre 100 i 110 km....

Jo no hagués tocat els 120, per mi és una velocitat bastant adeqüada, però un cop s´ha adoptat aquesta mesura, l´argument ecològic com a mínim si que està present....

El govern ha comès molts errors però no ressaltaria precisament aquest amb tot el que hi hagut.



Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #10 el: 27 de Febrer de 2011, 13:45:12 pm »
Jo sóc partidari d'augmentar la velocitat. Potser no com a Alemania on no hi ha límit, peró sí com a Italia on la velocitat és de 130 i, en trams de baixa sinistralitat, de 150 km/h. Per carretera el límit és de 110.

150???

Tu el q vols és acabar amb l'atur augmentant la taxa de mortalitat en carreteres. Fora bromes, em sembla una bestiessa possar els límits de velocitat a 150 Km/h, el número d'accidents mortals s'incrementaria notablement.

Tema 130 si tots plegats tinguéssim una mica de seny (q en general no en tenim) em semblaria correcte.

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #11 el: 28 de Febrer de 2011, 00:53:25 am »
Jo sóc partidari d'augmentar la velocitat. Potser no com a Alemania on no hi ha límit, peró sí com a Italia on la velocitat és de 130 i, en trams de baixa sinistralitat, de 150 km/h. Per carretera el límit és de 110.

150???

Tu el q vols és acabar amb l'atur augmentant la taxa de mortalitat en carreteres. Fora bromes, em sembla una bestiessa possar els límits de velocitat a 150 Km/h, el número d'accidents mortals s'incrementaria notablement.

Tema 130 si tots plegats tinguéssim una mica de seny (q en general no en tenim) em semblaria correcte.

Tampoco te tiene k extrañar mucho lo de 150, en Alemania hay tramos donde no hay limite de velocidad, y aun asi hay mas accidentes en otros paises, lo k pasa k alli la gente se adapta al coche k tiene y va a la velocidad adecuada, ademas de tener buenas carreteras/autopistas.
Sin embargo aki en España, ahora k tenemos mejores carreteras, en vez de subir el limite a 130 se baja a 110, dando a entender k asi gastaremos menos en consumo, pero lo k realmente buscan es recaudar dinero con las multas...
En fin, tenemos tanto k aprender de otros paises... :Hecho_polvo:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #12 el: 28 de Febrer de 2011, 10:33:15 am »
Jo sóc partidari d'augmentar la velocitat. Potser no com a Alemania on no hi ha límit, peró sí com a Italia on la velocitat és de 130 i, en trams de baixa sinistralitat, de 150 km/h. Per carretera el límit és de 110.

150???

Tu el q vols és acabar amb l'atur augmentant la taxa de mortalitat en carreteres. Fora bromes, em sembla una bestiessa possar els límits de velocitat a 150 Km/h, el número d'accidents mortals s'incrementaria notablement.

Tema 130 si tots plegats tinguéssim una mica de seny (q en general no en tenim) em semblaria correcte.


Casualitats de la vida diuen que és on hi han menys accidents.

Per cert, a 150 km/h hi deixen anar en trams d'autopista estil "Zaragoza - Lleida - AP7", no en trams Sabadell - Barcelona.

A Espanya, quan fa anys van baixar la velocitat de 130 a 100 pel tema del petroli, hi van haver més accidents.

No és cert que a menys velocitat menys accidents!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #13 el: 28 de Febrer de 2011, 20:57:51 pm »

Doncs Fernando Alonso a dit la seva amb això dels 110Km hora
A 110 quilòmetres per hora, pel que fa a l'atenció, és fins i tot difícil mantenir-se despert"

http://www.ara.cat/esports/motor/Motor-Formula_1-F1-Fernando_Alonso-Ferrari_0_435557367.html
 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #14 el: 28 de Febrer de 2011, 21:41:34 pm »
Jo el que modestament crec, sense endinsar-me en complicats estudis, es que te certa logica que a menys velocitat: menys accidents, menys gravetats dels accidents, menys contaminacio i menys consum... a priori te certa logica.

El problema es que CiU en va fer mofa primer contra els eco-pijos d'ICiV i bandera electoral despres, la reduccio a 80 en area metropolitana de la gran barcelona, sabent que aixo li donaria molts vots entre els milers i milers d'enfurismats conductors que cada dia entren i surten del barri maritim de Sabadell.

Ara, en els primers dies de govern, s'han tingut de gastar uns calerons a correcuita per corretgir velocitats inclus en carreteres on no tenia competencies a sabiendas que s'els hi tocaran el crosto aviat des d'europa per superar limits maxims de contaminacio i on no els hi quedara mes remei que reduir de nou la velocitat que ara, a correcuita i per 'obligacio contractual amb els votants', han aumentat.

No se... tot plegat en sembla una xurrada tindre de canviar coses que sembla que funcionin i tinguin el seu benefici  :blink

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #15 el: 28 de Febrer de 2011, 21:47:07 pm »
Jo el que modestament crec, sense endinsar-me en complicats estudis, es que te certa logica que a menys velocitat: menys accidents, menys gravetats dels accidents, menys contaminacio i menys consum... a priori te certa logica.

El problema es que CiU en va fer mofa primer contra els eco-pijos d'ICiV i bandera electoral despres, la reduccio a 80 en area metropolitana de la gran barcelona, sabent que aixo li donaria molts vots entre els milers i milers d'enfurismats conductors que cada dia entren i surten del barri maritim de Sabadell.

Ara, en els primers dies de govern, s'han tingut de gastar uns calerons a correcuita per corretgir velocitats inclus en carreteres on no tenia competencies a sabiendas que s'els hi tocaran el crosto aviat des d'europa per superar limits maxims de contaminacio i on no els hi quedara mes remei que reduir de nou la velocitat que ara, a correcuita i per 'obligacio contractual amb els votants', han aumentat.

No se... tot plegat en sembla una xurrada tindre de canviar coses que sembla que funcionin i tinguin el seu benefici  :blink

 :beer2

Es cert que entre uns i altres hi ha un "pique" però amb sembla que la velocitat variable es la millor solució, el que passa que uns es varen entestar amb una cosa i els altres se'n entestat amb un altre. son com nens

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #16 el: 28 de Febrer de 2011, 22:36:18 pm »
Jo sóc partidari d'augmentar la velocitat. Potser no com a Alemania on no hi ha límit, peró sí com a Italia on la velocitat és de 130 i, en trams de baixa sinistralitat, de 150 km/h. Per carretera el límit és de 110.

150???

Tu el q vols és acabar amb l'atur augmentant la taxa de mortalitat en carreteres. Fora bromes, em sembla una bestiessa possar els límits de velocitat a 150 Km/h, el número d'accidents mortals s'incrementaria notablement.

Tema 130 si tots plegats tinguéssim una mica de seny (q en general no en tenim) em semblaria correcte.


Casualitats de la vida diuen que és on hi han menys accidents.

Per cert, a 150 km/h hi deixen anar en trams d'autopista estil "Zaragoza - Lleida - AP7", no en trams Sabadell - Barcelona.

A Espanya, quan fa anys van baixar la velocitat de 130 a 100 pel tema del petroli, hi van haver més accidents.

No és cert que a menys velocitat menys accidents!

Jo a l'extranger no sé  quin respecte té la gent envers als senyals de tràfic. La única cosa q sé és que a Espanya de cada 10 persones, 4 es salten diariàment STOP's o es passen semàfors en vermell, vaja q la meitat de gent es passa la normativa viària  per sota l'esquena. Amb tan "fitipaldi" a la Península que canvia de carril constantment sense possar l'intermitent o que adelanta per la dreta a 140 km/h seria un autèntic suicidi deixar-los que circulessin a 150 Km/H en alguns trams de l'autopista.




Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #17 el: 28 de Febrer de 2011, 23:33:52 pm »
A 150 per autopista, en aquest país és totalment inviable. Ja hi han masses flipats al volant a 120 en les autopistes, com per a sobre donar-los coll fins als 165 (150 km/h + el 10%).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
« Darrera modificació: 01 de de 2011, 10:47:56 am per kitanovsky »

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:A 110 PER AUTOPISTA
« Respondre #19 el: 02 de de 2011, 11:36:57 am »
Algú amic dels sociolistos tindrà una fàbrica d'etiquetes imantades i no tendrà faena, segur.
Igualment, ací amb 120 ja feiem prou. Vaig amb un bon cotxe i no soc de còrrer, però me trobe que molts colps me passen nengs amb cotxets amb la estabilitat dubtosa a l'autopista que fa por com van.
A més, açò d'estalvi, que més les dona a ells, si la gent gasta més, trauran més calés per els impostos d'hidrocarburs.


Doncs Fernando Alonso a dit la seva amb això dels 110Km hora
A 110 quilòmetres per hora, pel que fa a l'atenció, és fins i tot difícil mantenir-se despert"

http://www.ara.cat/esports/motor/Motor-Formula_1-F1-Fernando_Alonso-Ferrari_0_435557367.html

Este que se dedique a còrrer i a controlar la dona que no se cole en jardins aliens i que se dixe de ficar-se en política.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!