Autor Tema: El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.  (Llegit 11519 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.
« Respondre #20 el: 16 de Octubre de 2011, 16:41:03 pm »
No digue feixista al govern de Camps, per respecte als feixistes.
Ja no es el govern Camps ( al menys directament)
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re:El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.
« Respondre #21 el: 27 de Octubre de 2011, 12:22:15 pm »
La censura y prohibición a TV3 por parte del Gobierno Valenciano del PP es "pecata minuta" con lo que nos espera a partir del 20-N, ya que según las encuestas ya hay partido ganador, lo bueno es que la lista de parados diminuirá a casi la mitad en pocos meses y los contratos basuras desapareceran de la vida laboral por unos más dignos para los trabajadores, aumentaran las pensiones y las subvenciones a los más necesitados, por todo ello aumentará nuestro poder adquisitivo, recuperándose así nuestro añorado bienestar.

                                                                      :mmmm    :exxxx
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.
« Respondre #22 el: 27 de Octubre de 2011, 14:31:34 pm »
La censura y prohibición a TV3 por parte del Gobierno Valenciano del PP es "pecata minuta" con lo que nos espera a partir del 20-N, ya que según las encuestas ya hay partido ganador, lo bueno es que la lista de parados diminuirá a casi la mitad en pocos meses y los contratos basuras desapareceran de la vida laboral por unos más dignos para los trabajadores, aumentaran las pensiones y las subvenciones a los más necesitados, por todo ello aumentará nuestro poder adquisitivo, recuperándose así nuestro añorado bienestar.

                                                                      :mmmm    :exxxx
Será genial. La panacea. Tanto, que me estoy llevando mis fondos y empresas a Brasil y Turquía.
Entre sociatas, peperos y enchufados, están destruyendo todo el tejido social y económico.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Triple F

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 260
Re:El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.
« Respondre #23 el: 30 de Octubre de 2011, 21:26:43 pm »
La censura y prohibición a TV3 por parte del Gobierno Valenciano del PP es "pecata minuta" con lo que nos espera a partir del 20-N, ya que según las encuestas ya hay partido ganador, lo bueno es que la lista de parados diminuirá a casi la mitad en pocos meses y los contratos basuras desapareceran de la vida laboral por unos más dignos para los trabajadores, aumentaran las pensiones y las subvenciones a los más necesitados, por todo ello aumentará nuestro poder adquisitivo, recuperándose así nuestro añorado bienestar.

                                                                      :mmmm    :exxxx
Será genial. La panacea. Tanto, que me estoy llevando mis fondos y empresas a Brasil y Turquía.
Entre sociatas, peperos y enchufados, están destruyendo todo el tejido social y económico.

Brasil també! Pero Turquia...?? Vive la France!!!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.
« Respondre #24 el: 02 de Novembre de 2011, 14:39:06 pm »
Brasil tinc algo per a partir de 2016, i a Turquia mira algo de projecte Erdogan i pense en mi i los meus socis.
Ací és impossible montar algo. Ni se pot montar res ni hi han currants que valguen.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Triple F

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 260
Re:El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià.
« Respondre #25 el: 02 de Novembre de 2011, 21:35:41 pm »
Brasil tinc algo per a partir de 2016, i a Turquia mira algo de projecte Erdogan i pense en mi i los meus socis.
Ací és impossible montar algo. Ni se pot montar res ni hi han currants que valguen.

Conec Erdogan, pero si no hi tens contactes/enxufes, poca cosa a pintar per allà... Ja es tard...
A mes, jo ja no em dedico a aquestes histories... xDDD Especuladors!!!!!!!

Desconnectat Indecente

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 3
  • Gènere: Masculí
El govern feixista de Camps censura Tv3 al País Valencià
« Respondre #26 el: 08 de Gener de 2016, 18:25:08 pm »
Tienes razon.