Autor Tema: Desplaçament a Terol!  (Llegit 12971 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Krasty

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
Re:J.24 CD Teruel vs CE Sabadell! Diumenge dia 6, a les 17:00
« Respondre #20 el: 02 de Febrer de 2011, 11:28:06 am »
Para los que tengais pensado ir a Teruel me han comentado por otro foro que las entradas valen 12€ en general y 15€ en tribuna.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #21 el: 02 de Febrer de 2011, 13:07:21 pm »
Estaría bien que pudieramos desplazar dos autocares: el de la Trempera (que me acaban de decir que ya somos 21) más el de la Penya Sabadell que lo organiza junto a Bardet, aunque este último no creo que pueda salir ya que ahora mismo tiene 8 plazas ocupadas y tiene que llegar a 25).
TODOS A TERUEL!  :ok :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #22 el: 02 de Febrer de 2011, 13:35:27 pm »
Estaría bien que pudieramos desplazar dos autocares: el de la Trempera (que me acaban de decir que ya somos 21) más el de la Penya Sabadell que lo organiza junto a Bardet, aunque este último no creo que pueda salir ya que ahora mismo tiene 8 plazas ocupadas y tiene que llegar a 25).
TODOS A TERUEL!  :ok :bandera

Montar dos autocares independientes cada uno de ellos es lo más i****l que te puedes tirar a la cara. Hasta el día que las penyes no estén unidas y se dejen de envidias chorras este club continuará deambulando por la Segunda B.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1058
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #23 el: 02 de Febrer de 2011, 14:13:40 pm »
Estaría bien que pudieramos desplazar dos autocares: el de la Trempera (que me acaban de decir que ya somos 21) más el de la Penya Sabadell que lo organiza junto a Bardet, aunque este último no creo que pueda salir ya que ahora mismo tiene 8 plazas ocupadas y tiene que llegar a 25).
TODOS A TERUEL!  :ok :bandera

Montar dos autocares independientes cada uno de ellos es lo más i****l que te puedes tirar a la cara. Hasta el día que las penyes no estén unidas y se dejen de envidias chorras este club continuará deambulando por la Segunda B.
La verdad es que tienes toda la razón.Las peñas deberíamos estar unidas porque todas tienen -tenemos- un objetivo común,y además vamos en el mismo barco. :scut :bandera :xin-xin :xin-xin :xin-xin
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

jordix

  • Visitant
Re:Re:J.24 CD Teruel vs CE Sabadell! Diumenge dia 6, a les 17:00
« Respondre #24 el: 02 de Febrer de 2011, 14:43:45 pm »
Para los que tengais pensado ir a Teruel me han comentado por otro foro que las entradas valen 12€ en general y 15€ en tribuna.

jope!!! vaya unas entradas para un equipo que viene de tercera!!
(se que nosotros tambien las tenemos asi pero no lo noto porque soy socio)

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #25 el: 02 de Febrer de 2011, 15:29:56 pm »
Estaría bien que pudieramos desplazar dos autocares: el de la Trempera (que me acaban de decir que ya somos 21) más el de la Penya Sabadell que lo organiza junto a Bardet, aunque este último no creo que pueda salir ya que ahora mismo tiene 8 plazas ocupadas y tiene que llegar a 25).
TODOS A TERUEL!  :ok :bandera

Montar dos autocares independientes cada uno de ellos es lo más i****l que te puedes tirar a la cara. Hasta el día que las penyes no estén unidas y se dejen de envidias chorras este club continuará deambulando por la Segunda B.
La verdad es que tienes toda la razón.Las peñas deberíamos estar unidas porque todas tienen -tenemos- un objetivo común,y además vamos en el mismo barco. :scut :bandera :xin-xin :xin-xin :xin-xin

En part, estic d'acord amb vosaltres.

En temes com desplaçaments, animació en partits importants, en actes del club, etc... ens hauríem d'ajudar més els uns amb els altres. A més crec que no costaria gaire si posem per endavant l'amor al CE Sabadell i deixem de banda els protagonismes e interessos personals.

Per altre banda, cada penya té els seus condicionants i la seva idiosincràsia, i és normal que uns tinguem unes activitats i altres unes de diferents, però aixo no hauria de ser impediment per que de tant en tant treballéssim junts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #26 el: 02 de Febrer de 2011, 20:37:00 pm »
Quan jo he anat a la seu de La Trempera he agafat el 27è i el 28è lloc de l'autocar, i darrera meu un home ha estat el 29è!  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #27 el: 03 de Febrer de 2011, 10:33:12 am »

Si passeu per Calamocha pareu just davant de Csa Domingo, a l'antiga carretera nacional que fins fa poc passava per dins de Calamocha. Baixant des de Saragossa Casa Domingo està a la esquerra i on us dic és a la dreta, on hi ha una casa que també venen pernils peró a més, fan degustació.

Fa poc vaig estar i un bon esmorçar per dues persones ens va costar 5€ tots dos, i aprofites per comprar pernils a bon preu.


Per cert, com aixó de les autovies s'ha carregat el país i les economies domèstiques: abans, Calamocha feia goig ja que hi havia un merder de gent. Avui és una ciutat fantasma.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Re:J.24 CD Teruel vs CE Sabadell! Diumenge dia 6, a les 17:00
« Respondre #28 el: 03 de Febrer de 2011, 13:29:02 pm »
Para los que tengais pensado ir a Teruel me han comentado por otro foro que las entradas valen 12€ en general y 15€ en tribuna.

Estos son els preus per els socis del Teruel, que hauran de pagar per que és jornada del club, lo que ací le diem jornada económica. Los nostres tindran que pagar 15 per la general i 18 per tribuna, cosa que he confirmat 2 colps telefonicament amb el club.


Vos recomane a tots dinar en la plaça del torico, a 15 minuts de l'estadi, on pot haver gran ambient.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #29 el: 03 de Febrer de 2011, 13:34:13 pm »
Estaría bien que pudieramos desplazar dos autocares: el de la Trempera (que me acaban de decir que ya somos 21) más el de la Penya Sabadell que lo organiza junto a Bardet, aunque este último no creo que pueda salir ya que ahora mismo tiene 8 plazas ocupadas y tiene que llegar a 25).
TODOS A TERUEL!  :ok :bandera

Montar dos autocares independientes cada uno de ellos es lo más i****l que te puedes tirar a la cara. Hasta el día que las penyes no estén unidas y se dejen de envidias chorras este club continuará deambulando por la Segunda B.

Es trist, però és la realitat del nostre club. Igualment, la penya Sabadell sabia que la Trempera preparava un autocar, no sé per que no se van posar en contacte per a unir esforços.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #30 el: 03 de Febrer de 2011, 13:43:21 pm »
Jo vaig anar amb el autocar de Penya Sabadell / Bardet a Sant Boi i ens van explicar que Penya Sabadell no té absolutament res a veure amb els desplaçaments amb Bardet, Bardet i el club tenen aquest acord d'organitzar viatges cada 15 dies si hi ha places suficients i Penya Sabadell només colabora posant la seva seu perquè la gent s'hi apunti (No tothom coneix la pàgina web de Bardet per apuntars-hi) i que es poguin organitzar viatges. També ens van dir que desde que va sortir aquesta iniciativa Bardet-Club, l'únic desplaçament que s'havia pogut realitzar era aquest de Sant Boi.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #31 el: 03 de Febrer de 2011, 13:49:27 pm »
Doncs estaria bé que el club pensés i oferís a totes les penyes col-laborar en el tema autocars. Hi ha gent que ha intentat fer entendre que son la penya Sabadell conjuntament amb el club los que organitzen els autocars de Bardet, i açò, no crec que sia lo correcte.


Un autocar costa molt d'organitzar i omplir, encara que semble mentida, i encara costa més de que sia rentable. Al final entre estes coses, pot sortir dos autocars a mitjes i amb pèrdues los dos quan se podria fer un autocar sencer amb un mínim de benefici.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #32 el: 03 de Febrer de 2011, 14:56:14 pm »
mi tio me a dicho que voy con el de la peña sabadell

asiento 15 del autocar

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Re:J.24 CD Teruel vs CE Sabadell! Diumenge dia 6, a les 17:00
« Respondre #33 el: 03 de Febrer de 2011, 15:08:17 pm »
Para los que tengais pensado ir a Teruel me han comentado por otro foro que las entradas valen 12€ en general y 15€ en tribuna.

Estos son els preus per els socis del Teruel, que hauran de pagar per que és jornada del club, lo que ací le diem jornada económica. Los nostres tindran que pagar 15 per la general i 18 per tribuna, cosa que he confirmat 2 colps telefonicament amb el club.


Vos recomane a tots dinar en la plaça del torico, a 15 minuts de l'estadi, on pot haver gran ambient.
el autocar sale a las  07:30 (el de bardet/penya sabadell) : O que lleguerameos alli a la 12 mas o menos?
« Darrera modificació: 03 de Febrer de 2011, 18:45:42 pm per Évir »

Desconnectat Guadiana

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 41
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #34 el: 03 de Febrer de 2011, 15:36:09 pm »
Jo vaig anar amb el autocar de Penya Sabadell / Bardet a Sant Boi i ens van explicar que Penya Sabadell no té absolutament res a veure amb els desplaçaments amb Bardet, Bardet i el club tenen aquest acord d'organitzar viatges cada 15 dies si hi ha places suficients i Penya Sabadell només colabora posant la seva seu perquè la gent s'hi apunti (No tothom coneix la pàgina web de Bardet per apuntars-hi) i que es poguin organitzar viatges. També ens van dir que desde que va sortir aquesta iniciativa Bardet-Club, l'únic desplaçament que s'havia pogut realitzar era aquest de Sant Boi.

Com que no té res a veure Penya Sabadell, amb Bardet, perquè cal apuntar-se a la penya, en lloc de les oficines del Club, o de Badet? i als socis de Penya Sabadell els costa 11 € si et fas soci15 € i per als no socis de la Penya Sabadell 23 €

 en els anys que porta funcionant la Penya Sabadell, ha fet moltes funcions positives per al Sabadell, i algun forero d'aquesta Penya, hauria de donar alguna explicació del que ha passat en aquest viatge a Terol, perquè ha estat un cop baix a les altres penyes, i aquestes coses no sumen.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #35 el: 03 de Febrer de 2011, 15:43:23 pm »
Jo no tinc ni idea Guadiana, només us repeteixo el que ens van dir només pujar a l'autocar, que és que ells no organitzaven el desplaçament, només hi colaboraven i que el desplaçament l'organitzava el club juntament amb bardet per l'acord que van arribar fa temps. és més, quan anavem a pujar volien deixar passar primer a la gent que ho havia reservat a través del club o de la web de bardet, ja que allà es pot elegir seient, però veient que el 99 % de les reserves havien estat fetes a la seu de penya sabadell cadascú es va assentar on va voler.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CES

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 2
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #36 el: 03 de Febrer de 2011, 15:58:34 pm »
HOLA, ME HAN DICHO QUE EL TERUEL A DECIDIDO PONER EL DIA DEL CLUB EL DOMINGO, ALGUIEN SABE CUANTO COSTARA LA ENTRADA ?
TAMBIEN ME GUSTARIA SABER SI AL FINAL SE HACEN LOS 2 AUTOCARES ?

FORZA SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #37 el: 03 de Febrer de 2011, 16:09:25 pm »
Pues entoces.... que hay 3 AUTOCARES DIFERENTES PARA IR A TERUEL?

- La Trempera
- Penya Sabadell
- Bardet

 :blink :blink
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #38 el: 03 de Febrer de 2011, 16:12:32 pm »
no no, Penya Sabadell es el mismo que Bardet. hay 2.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:Desplaçament a Terol!
« Respondre #39 el: 03 de Febrer de 2011, 18:37:51 pm »
pero si no llega a las 25 personas, el autocar bardet/penya sabadell no va no?