Autor Tema: Marc Fernandez  (Llegit 21457 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2268
  • Gènere: Masculí

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:marc fernández
« Respondre #1 el: 02 de Gener de 2011, 02:03:02 am »
Home, a mi m'està agradant molt el seu joc, però en aquest reportatge es flipen una mica.

"El juliol passat el jove davanter, de només 20 anys, va tornar a la Nova Creu Alta. Ningú llavors podia imaginar l'espectacular progressió d'un futbolista que sembla, ara per ara, no tenir sostre."  :grogi
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:marc fernández
« Respondre #2 el: 02 de Gener de 2011, 13:33:36 pm »
Hem d'aprofitar que el tenim amb nosaltres aquesta temporada, per que segurament a l'estiu tindrà moltes novies. A veure si som hàbils i seguim comptant amb ell o almenys en traiem un bon rendiment.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

  • Visitant
Re:marc fernández
« Respondre #3 el: 02 de Gener de 2011, 19:11:30 pm »
Home, a mi m'està agradant molt el seu joc, però en aquest reportatge es flipen una mica.

"El juliol passat el jove davanter, de només 20 anys, va tornar a la Nova Creu Alta. Ningú llavors podia imaginar l'espectacular progressió d'un futbolista que sembla, ara per ara, no tenir sostre."  :grogi

Pues a mi me parece perfecto que le den todo el bombo posible, y como dice Birrero, a ver si le sabemos sacar el mayor rendimiento posible ya sea con nosotros o sacando una tajada importante.

Salud y suerte para Marc Fernández y todos los arlekinados en este 2011 que debe ser un año arlekinado...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:marc fernández
« Respondre #4 el: 03 de Gener de 2011, 12:27:49 pm »
Totalment d'acord amb Leonderubi. A part de les perles de qualitat que mos dixa anar, i del treball que té sobre el camp, se l'ha d'afegir valor, per si mos cal, rebre bones ofertes.
Confie en que la parcela esportiva tingue al jugador convençut i lligat fins a fi de temporada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

jordix

  • Visitant
Re:marc fernández
« Respondre #5 el: 03 de Gener de 2011, 12:52:56 pm »
Home, a mi m'està agradant molt el seu joc, però en aquest reportatge es flipen una mica.

"El juliol passat el jove davanter, de només 20 anys, va tornar a la Nova Creu Alta. Ningú llavors podia imaginar l'espectacular progressió d'un futbolista que sembla, ara per ara, no tenir sostre."  :grogi

doncs jo no crec que es flipin!
mira el seu primer partit i el del denia i digam si cada vegada millora mes!