Autor Tema: Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h  (Llegit 6911 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #20 el: 12 de Desembre de 2010, 17:46:29 pm »
Que espereu? El futbol de regional a Sabadell dona pena, i no només per el nivell dels seus equips.

A part de ser una instal-lació municipal en la que dubto que podem cobrar entrada de manera legal, no es farà mai res per controlar a alguns elements d'aquests equips de la ciutat. I no ens queixem gaire, a veure si ens tornaran a ficar un altre Larrosa a la directiva del CE Sabadell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #21 el: 12 de Desembre de 2010, 17:51:08 pm »
Aclarem coses, Pedrito ja ho sé el que és un derbi però que donar-li una salsa especial en un partit entre el CES B i el Sabadell Nord em sembla una tonteria. Fa 2 anys a 2ª Territorial quan jugàvem gairebé cada setmana contra equips d barri de la ciutat no estàvem cada setmana dient q hi havia derbi a l'Olímpia... ja sé que és l'únic partit d'aquesta temporada en la qual juguem contra un equip de Sabadell però que igualment segueixo pensant q la paraula derbi li queda prou gran ja que el Sabadell B és el planter d'una entitat que representa a TOTA LA CIUTAT mentre que el Sbd Nord només és la representació de 2 barris de la ciutat. Sumali que entre aquests 2 equips no hi existeix cap tipus de rivalitat, almenys per la nostra part, per la seva sembla ser que sí. Lo fotut és que tots aquests que han vingut a fotre merder avui a l'Olímpia de ben segur que són gent que si l'any q ve el seu fill jugués al Sabadell els hi cauria la baba, inclús igual són gent que dsp a final de temporada com el primer equip estigui en zona Play Off vindran a la NCA a donarse-les de "grans arlequinats" i dient que el Sabadell l'ha seguit tota la vida i sempre li a agradat.

Y Sergio esto que me dices ya estamos en lo d siempre, se tendría q ver d q tipos de barrios se trata. Yo solo digo  q esto en 1ª Territorial no tendría q pasar, ahora bién, q pasa en Regional y que pasa en Preferente y q puede pasar en 1ª Catalana o 3ª ya lo sé.... sinó mira que nos pasó en La Rápita.
Tema Hools yo no he visto nunca q actuaran de esta forma, y menos ahora q son 4 gatos y algunos ya van hasta con los hijos al campo. Antíguamente no sé q pasaría pero ahora me parece absurdo hacer comparativas entre un Terrasssa- Sbd y un CES B- Sbd Nord. Y lo q dices del St Julián yo no sé los motivos por los q les trataban así pero de bién seguro que si les trataban así es porq en su campo ellos hacían lo mismo, cosa q no se puede comprarar con el Sabadell B y con la afición q hay en el Olímpia q suele ser poca, de edad avanzada y mayoritáriamente familiares- amigos de los jugadores.

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #22 el: 12 de Desembre de 2010, 17:56:17 pm »
Que espereu? El futbol de regional a Sabadell dona pena, i no només per el nivell dels seus equips.

A part de ser una instal-lació municipal en la que dubto que podem cobrar entrada de manera legal, no es farà mai res per controlar a alguns elements d'aquests equips de la ciutat. I no ens queixem gaire, a veure si ens tornaran a ficar un altre Larrosa a la directiva del CE Sabadell.

Això és el q més em reventa q dsp anirem allà a veure el partit de volta i per entrar en un camputxo de barri ens voldran cobrar mínim 5-7 €. Això també em va passar a camp del Tibidabo i m'en vaig tornar cap a casa... ja només faltaria q tingués q pagar 5-7 € per entrar en un camp com aquell quan per anar a allà encara hauríem de cobrar algun plus de perillositat....

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #23 el: 12 de Desembre de 2010, 17:57:40 pm »
yo esta mañana no he estado pero sin ir mas lejos ace un par de años vino el At. Candeu y tmb gano 0-1 de penalti y todo el rato se tiraron los aficionados igual intentando acojonar al arbitro, meterse con la aficion del filial no lo vi si lo hivieron pero el Sabadell siempre a sido el ekipo fuerte de Sabadell y aunke sea ganarle al filial para ellos es subir de categoria, el At. Candeu gano aqui y a ellos no les hacia falta los puntos por que estaban salvados, y por el ascenso no lllegaban ya y al final putearon a nuestro filial y acabaron favoreciendo al Juventud 25 de Seotiembre, todas estas cosas que se las vayan apuntando por si luego les hacen falta favores se los hacemos corriendo que ellos luego van a por nosotros siempre y antes a favorecer a un equipo de Terrassa, Rubi etc antes que a nosotros :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #24 el: 12 de Desembre de 2010, 18:00:01 pm »
Por eso digo... que yo no me escandalizo ya con nada, creo que por suerte o por desgracia forma parte del fútbol, aunque lo que comentais de la afición que suele ir a la Olimpia pues es cierto. La situación de los HHVV actual ya la sé y yo nunca los he criminalizado por aquí, pero sólo era para relativizar un poco, por que en todas estas situaciones se dice lo mismo, que si habían niños, que si habían personas mayores... siempre en todos estos casos se dice lo mismo. La lían los del Olimpique en el Calderón y sacan a un chaval llorando con su abuelo, es lo que hay.  :beer2

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #25 el: 12 de Desembre de 2010, 18:02:14 pm »
Jo he estat jugant de juvenil al San Julián, o més ben dit escalfant banqueta i sortint quan calia posar les coses clares a algun bon jugador rival, i és molt normal com ens rebien en certs camps, gràcies a l'actitud d'algun pare, algun directiu i algun jugador nostre. Per tant, amb la unió dels tres clubs, i recollint el millor de cada casa, amb els anys s'ha ajuntat una bona col·lecció d'elements.

La ràbia al CE Sabadell d'algun d'ells, és per diverses raons, i no només ells en tenen la culpa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maqui

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 140
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #26 el: 12 de Desembre de 2010, 19:52:33 pm »
Bueno ya estaran contentos los vecinos de  la zona norte le han ganado al Sabadell .Estos equipos ya saben en que campos y con que equipos pueden ponerse CHULITOS  despues se quejan de que les cierran el campo,visto lo de de esta mañana,contentos han de estar y me refiero a los aficionados metiendose con algunos señores mayores que animaban al filial ,lo de las vallas al acabar el partido un señor se metio dentro del periblo que havia vallado increpando a los jugadores que iban a vestuarios y su aspecto era para acogonar)La poca aficion que normalmente vamos a ver filial estamos un nivel mas arriba.Me gustaria verlos con otra aficion........como es la del tibidabo  haver si su comportamientoes el mismo de hoy.Ah y solo decirle a los jugadores que la liga es larga y al final ya veremos la clasificacion SUERTE AL AMATER LA PROXIMA JORNADA.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #27 el: 12 de Desembre de 2010, 20:04:22 pm »
En primer lugar felicitar al Sabadell Nord por su victoria. Con sus armas, pero han sabido sacar los 3 puntos. Porque al fin y al cabo solo son eso, 3 puntos, no?

Y luego decir que estoy ORGULLOSO de pertenecer al club que pertenezco. Estoy orgulloso del comportamiento de nuestros jugadores. Tenemos la suerte de que además de buenos jugadores, tenemos buenas personas. Ánimo y a pensar en el siguiente partido. La liga es muy larga....

Y también me gustaria agradecer una vez mas a todos los aficonados y peñas que estan a nuestro lado semana tras semana. Hoy especialmente a la Penya Roses Arlequinades. Gracias de corazón por estar SIEMPRE  a nuestro lado.

En fin, muy triste todo lo acontencido, pero creo que prefiero no seguir valorando. A pensar ya en el Puig-reig      :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #28 el: 12 de Desembre de 2010, 22:04:22 pm »
Jo he estat jugant de juvenil al San Julián, o més ben dit escalfant banqueta i sortint quan calia posar les coses clares a algun bon jugador rival, i és molt normal com ens rebien en certs camps, gràcies a l'actitud d'algun pare, algun directiu i algun jugador nostre. Per tant, amb la unió dels tres clubs, i recollint el millor de cada casa, amb els anys s'ha ajuntat una bona col·lecció d'elements.

La ràbia al CE Sabadell d'algun d'ells, és per diverses raons, i no només ells en tenen la culpa.

Si, jo també vaig jugar al Ca'n Oriac (que despres es va unir amb el San Julian per fundar el Sabadell Nord) i si, en la majoria de partits es liava parda. Però no per part d'uns o altres, sino que en la majoria d'equips o barris sempre passen aquestes coses.
Es normal que avui també passi a l'Olimpia, però això es fàcil, posar l'entrada a 5 euros i ja veureu com més d'un s'ho pensa...
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

jordix

  • Visitant
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #29 el: 12 de Desembre de 2010, 22:22:31 pm »
Al respecte del que comenten alguns aficionats sobre el Sabadell B - Sabadell Nord.

- A l'Olímpia no es pot fer pagar ja que el diumenge al mati fan altres activitats (futbol sala, etc...) i és difícil acotar el camp de futbol.

- Es va intentar jugar a la Nova Creu Alta però el Sabadell Nord es va negar i si no es comunica 3 setmanes abans no es pot obligar.

resposta del CESabadell!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #30 el: 13 de Desembre de 2010, 10:27:40 am »
Vaig anar, i mire que era reaci, i vaig estar a punt d'anar a vore el planada-marina, i pa que vaig anar.


Públic, amb la grada poblada de provocadors, indeseables que van aprofitar que era entrada gratiss per a venir a liarla e insultar al Sabadell. D'aquell club, se salven 3 del públic i per que son gent normal.


Partit en sí. Lamentable el nostre plantejament, amb molts jugadors fora de lloc, perduts sobre la gespa i amb ganes, açò si. Molt bó el plentejament de l'entrenador rival, que va saber traure suc de la seua plantilla.
Amb açò tinc clar una cosa: Tenim una plantilla per estar més amunt de la taula, però mos falta una direcció més lògica de l'equip.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #31 el: 13 de Desembre de 2010, 11:59:29 am »
Vaig anar, i mire que era reaci, i vaig estar a punt d'anar a vore el planada-marina, i pa que vaig anar.


Públic, amb la grada poblada de provocadors, indeseables que van aprofitar que era entrada gratiss per a venir a liarla e insultar al Sabadell. D'aquell club, se salven 3 del públic i per que son gent normal.


Partit en sí. Lamentable el nostre plantejament, amb molts jugadors fora de lloc, perduts sobre la gespa i amb ganes, açò si. Molt bó el plentejament de l'entrenador rival, que va saber traure suc de la seua plantilla.
Amb açò tinc clar una cosa: Tenim una plantilla per estar més amunt de la taula, però mos falta una direcció més lògica de l'equip.




que jugador crees que no jugó en su puesto?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat maverick arlequinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #32 el: 13 de Desembre de 2010, 13:16:59 pm »
que hablas tu de los hools en terrassa???y los del terrassa cuando vienen aki , tiran flores y biblias no?mira tio, regional no es segunda b ni tercera, y meterse con mujeres por la cara ,asi yo voy con mis gabias de pajaros al campo y kien se meta conm i hijo le meto, ademas  un xico retrasado que siempre esta en olimpia , paso el lado donde havia unos pocos de esos, y le dijieron mira asi esta por ser del sabadell, que hablas tu de hools??tenemos varios miembros de hools en el barrio de odnde es el sabadell nord, tambien hay que decir qeu havia unos cuantos del sbs nord, que recriminavan a otros por liarla,asi que no hables de hools en terrassa y no te metas en terrenos pantanosos, que no hay excusas,y menos cuando no paso nada en el partido, y la gente del sabadell no dijo ni mu
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat maverick arlequinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #33 el: 13 de Desembre de 2010, 13:29:13 pm »
y eso de que los hools son 4 gatos, matizo, en cada partido somos una media de 20 miembros, porque muchos estan en paro y no pueden entrar, i se kedan en el bar, los demas siguen ahi siempre aunque no entren en el campo, pero cuando se arregle la cosa todo volvera a la normalidad, el domingo hhvv como otros mas sigue al sabadell b, siempre hay representacion incluso fuera, no siempre se puede colgar una bandera, porque  en estos campos de dios, se puede liar gorda, y demasiadas cosas tenemos ya  con la segunda b
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat maverick arlequinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #34 el: 13 de Desembre de 2010, 13:31:18 pm »
aaaaaaah y otra cosa , siempre que pasa algo , a comparar con los hools??que alguno se dedique a lo suyo , y no hable tanto
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat SergioAC

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1038
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #35 el: 13 de Desembre de 2010, 16:13:07 pm »
Mark, relajate y mira los comentarios que he puesto después, ya he dicho que yo nunca os he crimininalizado, yo sólo digo que esta es la historia de siempre, todos hemos escuchado la historia de que un hool le metió una torta a una egarense y le quitó la bufanda y también hemos escuchado todos la historia de que en el campo de Burundi no sé si un huevo o una piedra impactó en un niño, una mujer embarazada o algo así. Yo como en este caso simpatizo con los 2 clubes y sé parte de las razones por las que estos clubes odian al CES, pues lo veo un poco impasible, si lo que hicieron ayer los aficionados del SBD Nord nos lo hacen los del Dénia por ejemplo, pues me cagaría en todo. :beer2

Desconnectat maverick arlequinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #36 el: 13 de Desembre de 2010, 21:21:33 pm »
ok , :beer2 seguramente seria yo el de la bufanda!! jeeje :****

saludos y veniros al gol sud a animar a ce sabadell!!  :beer2 :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Pygmalion

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 215
  • Gènere: Masculí
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #37 el: 14 de Desembre de 2010, 14:40:14 pm »
que pena a ver perdido aunque leyendo oos comentarios de los compañeros del foro casi me alegro de no haber podido ir, que asco yo a estos equipos los meteria en el campo de abajo y general 15 euros tribuna 30 y sin invitaciones, seguro que al partido de hoy abra ido gente al olimpia que no habra pisado su campo en la vida, ojala bajen y eso que soy de ese barrio que asco de gente   :beer2 :beer2
Genial idea la de cobrar la entrada a un campo municipal a gente que mantiene con sus impuestos esas mismas instalaciones.

 :yes:

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #38 el: 14 de Desembre de 2010, 15:04:49 pm »
que pena a ver perdido aunque leyendo oos comentarios de los compañeros del foro casi me alegro de no haber podido ir, que asco yo a estos equipos los meteria en el campo de abajo y general 15 euros tribuna 30 y sin invitaciones, seguro que al partido de hoy abra ido gente al olimpia que no habra pisado su campo en la vida, ojala bajen y eso que soy de ese barrio que asco de gente   :beer2 :beer2
Genial idea la de cobrar la entrada a un campo municipal a gente que mantiene con sus impuestos esas mismas instalaciones.

 :yes:

Ya dirás eso mismo en el partido de vuelta

 :yes:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jornada 14(derbi) CEsabadell B- Sabadell nord diumenge a les 12:00 h
« Respondre #39 el: 14 de Desembre de 2010, 15:13:57 pm »
Genial idea la de cobrar la entrada a un campo municipal a gente que mantiene con sus impuestos esas mismas instalaciones.

 :yes:

Si, no? És el que fan tots els equips que tenen cedit algun camp municipal.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...