Autor Tema: El diari Sabadell a punt de tencar?  (Llegit 5046 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kimalmirall

  • Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
El diari Sabadell a punt de tencar?
« el: 29 de Octubre de 2010, 20:42:38 pm »
Hola, avui caminant pel carrer mentre esperaba per pasar un semafor unes persones deient que el Diari de Sabadell pot tancar el proxim Decembre per problemas economics, pero que tot son rumors. Com no es la primera vegada que ho sento, algu de per aqui sap alguna cosa o tambe a sentit alguns d´aquest rumors.

Gracies.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #1 el: 29 de Octubre de 2010, 22:47:34 pm »

Home, realment, ara fa temps que no tinc la oportunitat de llegir el Diari de Sabadell, peró dubto que l'Ajuntament el deixi caure, i més sent un panflet referent a la ciutat semi-escrit en castellà.

El que sí vaig veure es que hi ha molt poca publicitat, i que realment la seva gestió és pèsima. Per posar un exemple, el DS hauria de ser un diari de referència a Sabadell i estar a tots els bars, peró també hauria d'estar a Barberà, Sant Quirze, Cerdanyola, Ripollet, Castellar, St Llorenç, Sta Pepa, Badia,...  i en moltes d'aquestes poblacions mai el trobes.

Per una altra banda, si mireu diaris comarcals tipus Regió7 hi ha poca publicitat, i aquesta és la que en el fons manté el diari. No es curren la publi a Sabadell, una ciutat difícil ja que no hi ha costum de publicitat escrita com hi ha a Terrassa, Sant Cugat o Manresa. I la prova es que a Sabadell no solen haver revistes gratuïtes quan a les altres ciutats mínim n'hi han 5.

I finalment, han fet molt tard -i malament- amb la web. Ténen por de fer una bona web pensant que, per exemple, molts arlequinats deixaran de comprar el diari. Avui, el diari es compra als bars i empreses, i una web no et fa baixar pràcticament les vendes. Es més, pots fer rendir la web amb publicitat i esperar que milers de vallesans el primer que facin cada dia sigui mirar-se la web.

Ah, per cert...  i el disseny és dels 80!  Crec que el Sabadell-Osasuna de la repetició ja era amb un disseny semblant. I ha plogut...

Desconnectat kimalmirall

  • Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #2 el: 30 de Octubre de 2010, 10:09:31 am »
Tens rao jo crec igual, veig altres diaris com es mantenent o informan mes de la ciutat i que el diari de sabadell esta estancat, tambe lo que fas referencia amb la publicitat a sabadell tambe estic d´acord la publicitat escrita no es porta aqui i si li sumes que es una ciutat que a nivell comercial esta una mica morta, ciutats com terrassa te mes nivell en aquest especte i es mes facil progressa. I la web no es per tirar cohets es mes el diari gratuit del +sabadell tambe costa de trobar i encara es millor que el diari de sabadell. Potser es necesita sang nova dins el diari de sabadell ja que alguns portant tota la vida dins el diari i sense competencia no es progresa.

jordix

  • Visitant
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #3 el: 30 de Octubre de 2010, 11:25:03 am »
esque nomes tens que veure la part que dedican al sabadell, una pagina i gracies!
yo m'enrecordo quan el sabadell a l'any del playoff va jugar l'ultim partit de lliga contra l'alcoya i l'endema hi havien 6 pagines parlant del sabadell
jo no vui que en hi hagin 6 o 7 pero 3 si

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #4 el: 30 de Octubre de 2010, 15:38:14 pm »
Seria una gran notícia per a la premsa seriosa que tanqués aquest pamflet al servei de l'ajuntament.

Imatge antiquada, notícies més de poble que de ciutat, poc rigor informatiu en alguns temes, notícies que semblen publi-reportages de loa a empreses particulars, partits polítics o associacions, son totalment prescindibles. A més, és normal que no tinguin gaire publicitat, ja que Sabadell és una ciutat comercialment en decadència.

La llàstima son els llocs de treball que es poden perdre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #5 el: 01 de Novembre de 2010, 12:56:38 pm »
Tal com heu dit per aquí, és un diari obsolet, que no ha sabut canviar a la vegada que ho feia la ciutat i les persones. La maquetació (tot i els insuficients canvis ralitzats últimament) és completament antiquada, sense evolució. La manera de plantejar les notícies i de redactar-les és exactament la mateixa de fa anys. Fins i tot les paraules que utilitzen i com les utilitzen semblen dels anys 80. Si agafem alguns exemplars dels anys 85, 95, 05, i el d'avui, podem veure que en el fons i gairebé en la forma és exactament igual.

I el més clamorós és el tema d'internet. Fa poc obren una web que a part d'arribar amb 10 anys de retard i ser complicadíssima de trobar, neix amb un disseny força "limitadet" i amb molt poc contingut... està a anys llum de la de Vilaweb Sabadell, Ràdio Sabadell i sobretot de l'ASabadell. Això sí, la web amb la informació de contacte per posar anuncis escrits si que la van fer fa anys...

Em sap greu que pugui arribar a tancar, pq és un símbol de Sabadell... però esque és el clar exemple d'empresa que no ha sabut adaptar-se al medi...

i com a exemple: http://www.elperiodico.com/es/noticias/sociedad/20101101/prensa-mundial-obtendra-mas-mitad-sus-ingresos-internet-2020/569757.shtml

Igualment, espero que espavili (molt) i pugui seguir publicant-se...
« Darrera modificació: 01 de Novembre de 2010, 14:15:29 pm per Bend »

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #6 el: 01 de Novembre de 2010, 17:45:01 pm »
Jo crec que el diari Sabadell ha de fer un canvi radical, ara que per fer el canvi fan falta dues coses cales i gent al capdavant amb unes ideés mes d'acord als dies que estem, gent crec que ni ha ara cales avui dia no se d'on sortiran, el canvi arriba massa tard :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kimalmirall

  • Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #7 el: 01 de Novembre de 2010, 18:26:41 pm »
Doncs cada cop que parlo amb algu la cosa es mes clara, o el venen a algun grup o el tanquen, tampoc es perque l´hi dediquin a tot color el Sabadell de futbol, pero crec que hi ha prou elit aqui sabadell com per omplir mes pagines, una de les coses clares es que si ets amics d´algu a dins el diari si que potser et publiquin alguna cosa encara que no sigui gaire important, suposo que sempre hi ha idees fresques pero has de pasar pel cercle tancat que hi ha a dins, si consegueixes entra tens molt a guanyar pero sempre i quant no pasis per sobre dels que porten temps treballant a dins. La part de la web depent de pressupost pero avui en dia amb poc diner fas grans coses per internet, amb un blog ja pots guanyar diners si fas be la feina amb la publicitat, aixo tambe depent de qui porti la part publicitaria si es vol assegurar el clients per si les coses surten malament al diari de sabadell i vol muntar alguna cosa per la seva part. Resumin si el diari te cada dia perdues poc fara la directiva per resistir, aixo si sumes que ja fa dos anys que potser te perdues doncs mica amb mica la paciencia s´ha acaba. Pero qui fas fora i qui es queda per intentar reflotar el diari aixo nomes o sap els recursos humans.

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #8 el: 01 de Novembre de 2010, 20:07:04 pm »
esque nomes tens que veure la part que dedican al sabadell, una pagina i gracies!
yo m'enrecordo quan el sabadell a l'any del playoff va jugar l'ultim partit de lliga contra l'alcoya i l'endema hi havien 6 pagines parlant del sabadell
jo no vui que en hi hagin 6 o 7 pero 3 si

Jo crec k una pagina per dia ja es suficient, contant k els dimarts hi han 3 o 4 pagines del Sabadell. Pensa k el dia k estas dient era una ocasió especial i es normal k hi hagi informació per a 6 pagines, pero un Sabadell de mitja temporada no dona per a 3 pagines diaries, el dia k hi estiguem a segona A i amb mes masa social ja veuras com la cosa canvia.

Com be dieu, aquest diari necesita un canvi radical, tema publicitat sobretot, seria una llastima perdre'l, encara recordo les meves vacances per l'Escala buscant de bon matí el Diari Sabadell per saber informació dels fitxatges del Sabadell ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #9 el: 01 de Novembre de 2010, 20:28:58 pm »
Doncs a mi em faria pena que tanquéssin el DS. Ja no parlo en quan als esports, sinó en general, perque per exemple penso que està molt bé poder entrar a fer un cafè en un bar i poder llegir noticies de la ciutat i rodalies. Independentment del color polític que portin o tinguin.

Millor teni diari, que no pas no tenir-ne.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #10 el: 01 de Novembre de 2010, 20:35:32 pm »
Personalment no en tinc cap queixa del D.S., parla del que ha de parlar un diari local / comercial, a mi al menys (i també a algún familiar meu), m´han publicat sempre el que els he portat i considero que li dóna un bon tracte al C.E.Sabadell i l´ajuda bastant a donar-se a conèixer entre la "massa indiferent de la ciutat"....  Per posar un exemple, el Dilluns molta gent sap al resultat del Diumenge gràcies a la "fuleljada" que fan del Diari a l´hora del cafè....

Problemes econòmics?....pel que jo he sentit, com tothom en l´escenari actual, però no especialment....pos sibilitats de tancar ?  Jo no ho veig per enlloc ni crec que l´Ajuntament ho permetés.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #11 el: 02 de Novembre de 2010, 09:31:41 am »
Seria una gran notícia per a la premsa seriosa que tanqués aquest pamflet al servei de l'ajuntament.

Imatge antiquada, notícies més de poble que de ciutat, poc rigor informatiu en alguns temes, notícies que semblen publi-reportages de loa a empreses particulars, partits polítics o associacions, son totalment prescindibles. A més, és normal que no tinguin gaire publicitat, ja que Sabadell és una ciutat comercialment en decadència.

La llàstima son els llocs de treball que es poden perdre.


Si Sabadell és una ciutat comercialment morta...  és que no has vist altres ciutats!

Sí, es cert, el Paddock amb tot el que havia set ara és supercutre. Sobretot les plantes superiors! Amb el que havia set i les botigues que havien hagut, peró crec que les botiguetes 'pijes' ténen més tirada cap al centre i l'Eix Macià va a menys.

També comentar que amb la crisi s'ha abaixat considerablement el percentatge de ciutadans qe poden comprar peces de roba de marques de més de 120€, i aixó s'ha notat amb el tipus de botigues. Per cert, que fa poc vaig anar al Colonial, sempre caríssim,  ja té alguna marca de roba amb preus molt inferiors. I es que si volen vendre...

Comercialment Sabadell està molt millor que Terrassa, no ens enganyem. Aquí, al Bages, darrerament es parla molt que Manresa està morta per anar a comprar. Molts, ara van a Vic peró sobretot, van a Sabadell. Mai a Terrassa.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #12 el: 02 de Novembre de 2010, 20:28:47 pm »
Comercialment Sabadell està molt millor que Terrassa, no ens enganyem. Aquí, al Bages, darrerament es parla molt que Manresa està morta per anar a comprar. Molts, ara van a Vic peró sobretot, van a Sabadell. Mai a Terrassa.

Doncs així no entenc per que la meva dona prefereix anar a comprar al centre de Terrassa, que té l'aparcament gratuït al polígon Segle XX i allà ens acostumem a trobar un munt de gent de Sentmenat, Sant Llorenç o Castellar. També em sorprèn que amb els amics fa ja un parell d'anys anem més al teatre, cinemes i restaurants de Terrassa, i això que tots som de fora d'allà.

També les tendes no canvien tant sovint de nom, com a Sabadell, i per això em dona la impressió d'un centre ciutat més viu i complert. A Sabadell només hi he vist tant moviment a l'Avinguda Matadepera, per a mi, la millor zona comercial de la ciutat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat oriolquirce

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 326
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #13 el: 02 de Novembre de 2010, 21:44:13 pm »
sincerament aquest pamflet ja pot desapareixer total no serveix per res. Sabadell es mereix un diari que primer de tot compleixi la definició del que es un diari: "Periodico que se publica todos los dias" (extret de la RAE) a mi hem sembla patetic que dilluns no tinguem disponible el diari Sabadell!
i els dies que no son dimarts que clar t noticies de dos dies tenen 4 pag. si hi han revistes y diaris gratuits que tenen mes pag.!!!
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #14 el: 09 de Novembre de 2010, 11:03:47 am »
Res, pamplines. Hauran dixat el rumor a l'aire per que els de l'ajuntament les apuge alguna subvenció, les fote més publicitats inserides o alguna zarandaja d'estes. També m'estranyava a mi que Bustos no sortia tant estos dies allà quan he fullejat un d'estos pamflets per la ciutat.

sincerament aquest pamflet ja pot desapareixer total no serveix per res. Sabadell es mereix un diari que primer de tot compleixi la definició del que es un diari: "Periodico que se publica todos los dias" (extret de la RAE) a mi hem sembla patetic que dilluns no tinguem disponible el diari Sabadell!
i els dies que no son dimarts que clar t noticies de dos dies tenen 4 pag. si hi han revistes y diaris gratuits que tenen mes pag.!!!

M'has llegit el pensament. Una publicació que ja menteix amb el seu nom 'Diari'  :laugh2: , que et pots esperar de la resta.                                     
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #15 el: 09 de Novembre de 2010, 12:24:24 pm »
Jo el Diari de Sabadell només el miro pels esports. La resta em sembla, com heu dit molts, propaganda bustista descarada. Quan això canvii me'l prendré seriosament.

''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #16 el: 27 de Desembre de 2010, 10:55:44 am »
El passat 23 de desembre, un dels dies que el Diari de Sabadell és més consultat, ja que surten allà les llistes dels premis definitius de la loteria, és una mostra molt heavi de lo que me queixe del Diari.
El senyor de la ciutat, Manuel Bustos Garrido surt la esgarrifosa xifra de 12 vegaes en fotografia. 1 en portada, 3 més en coses varies, 4 colps més en un publirreportage que li fan en planes centrals en lo que li diuen 'La Gaseta' i 4 en la part dels esports per el tema dels premis de la fundació.
Per els IBI's i les mariconaes varies que pague a la ciutat, tinc el dret de dir:
BUSTISME: NO AMB ELS MEUS IMPOSTOS, GRÀCIES
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #17 el: 15 de Abril de 2011, 17:00:14 pm »
M'acaben de dir que hui surt al diari 8 fotos de Don Manuel. Quina peneta no ser a la ciutat per comprar este exemplar altament erotic.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6303
  • Gènere: Masculí
Re:El diari Sabadell a punt de tencar?
« Respondre #18 el: 20 de Abril de 2011, 20:39:33 pm »
Si al Sabadell li donéssin 1 € per cada vegada que ha sortit la foto del Bustos al Diari de Sabadell estariem a primera, amb els grans reforços que hauriem aconsseguit pel equip.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd