Autor Tema: Equip de juvenils?  (Llegit 2670 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Equip de juvenils?
« el: 23 de Octubre de 2010, 11:46:25 am »
Bon dia companys!

Amb 1 any i escaig d'experiencia dins del mon hattrick, puc afirmar que m'he converit en un 'adicte' al joc... necessito mes partits, mes fitxatxes... i crec que el seguent pas l'haig de fer amb el tema de juvenils.

Fins ara he estat invertint diners a la cantera, els 20.000€ maxims que et permet el joc a la setmana. He arribat a un nivell 'excelent' de cantera i tot sovint em surt un jugador aprofitable pel primer equip o rendible economicament. Ara m'agradaria tenir un equip de juvenils per poder programar mes partits i mes fitxatxes... en fi: mes hattrick ;)

Que he de saber? Com ho faig? m'ho recomaneu? Quin seria 'A,B,C' per un que vol començar com jo? Pros? Contres?

Agraire qualsevol comentari ;)

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #1 el: 23 de Octubre de 2010, 12:24:53 pm »
Haviam, jo tinc equip i em va molt bé, ara fa 4 o 5 mesos que tinc cantera i ja començo a treure'n jugadors molt bons per l'equip. El que he observat el els 2 anys i escaix que porto al HT amb diferents equips sobre els juvenils és una cosa: MOLTA PACIÈNCIA, QUE ELS FRUITS ARRIBEN! Com te'l fas? Doncs no me'n recordo però em sembla que a la dreta de la pàgina de juvenils et surt: Crear el teu propi equip de juvenils i vas seguint els pasos. Abc? Ben fàcil, tens un ojeador, no te'n recomano més, poses el tipus de jugador que vols buscar i endavant. Mai pots tenir més de 16 jugadors al teu equip o sigui que n'hauràs de fer fora uns quants. Al principi et recomano entrenament (en els dos) d'individual pera saber en quina posició són bons els teus jugadors, canvial's de posició observal's i tria 2 entrenaments beneficiosos. Busca una lliga (si es possible de 6/7 jugadors perquè així poguis començar a jugar ràpit. Tema amistosos: En pots fer un cada uns 20 dies i es interessant pendres els partits de lliga com amistosos per entrenar jugador, ja que l'important d'una cantera no és el resultat dels partits si no els jugadors que en treus. Pros? Treure de tant en tant petits cracks i fer-los jugar els amistosos amb el primer equip perquè es vagin entrenant. Contres? Invertir 10.000 € a la setmana i 10.000 € més per a cada nou ojeadorque compris. Però al principi et recomano estar només amb un.

Espero que t'hagi servit d'alguna cosa. ;)

Salut!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #2 el: 24 de Octubre de 2010, 12:49:10 pm »
Tenir un filial és molt entretingut. 1 partit setmanal més 1 amistós cada 20 o 21 dies. Crees l'equip, tens 1, 2 o 3 caçatalents, millor tenir 3, que costa el mateix que 2, i a més, tens més possibilitats de treure quelcom que valgui la pena.

El millor és fitxar jugadors de 15 anys, i que tinguin quelcom que ja estiguis entrenant. Tens dos opcions d'entrenament, una primària i la segona secundària, per tant pots entrenar defensa i extrem per a fabricar laterals. Important saber que gastaràs 280.000 € anual, i que la primera temporada son pèrdues totals. Als 17 anys o 112 dies a l'equip pots pujar els jugadors al primer equip. Allà, valoraràs si entrenar-los o vendre'ls.

Jo tinc l'equip des del 8/8/2009, per tant en poc, 5 temporades, amb el que m'he gastat uns 1.400.000€, i he venut 10 jugadors, amb uns ingressos de 1.006.000€, També tinc al primer equip a 4 canterans, que estan amb un valor acumulat proper als 500.000€ en cas de venda, però les despeses de pujada de jugadors al primer equip es compensen amb els % de venta posteriors.

Això si, paciència!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #3 el: 03 de Novembre de 2010, 23:00:26 pm »
Vale... ja m'he fet l'equip de juvenils i tinc 3 ojeadors, 2 a catalunya i un a euskadi. M'he apuntat a la lliga 'Catalunya Central' i ja he jugat un partit... Entreno Defensa en principal i Individual en secundari. Tinc 15 jugadors.

Tot i les vostres amables explicacions, segueixo amb una serie de dubtes que paso a detallar:

En l'apartat d'entrenament, l'entrenador em dona uns comentaris sobre el partit tipus...

Citar
Crec que el planter ja no és el lloc més adequat pel jove Jesús Armendáriz. Quan entrenem Defensa, ja no és capaç de millorar més.

M'esta indicant que ja el puc fotre al carrer?

Citar
Com que també entrenem Extrem he fet un seguiment a en Jordi Batallé durant el partit. Crec que pot arribar a ser pobre en aquesta habilitat abans d'abandonar el planter.

Aquest jugador, MAI, MAI passara de POBRE en EXTREM? ni entrenant-lo d'extrem al primer equip?? Ens l'hem de treure de sobre tambe??

Mes preguntes...

-Tinc 3 cercapromeses... quan em començaran a oferir jugadors? quants jugadors m'ofereix cada un?

-Despres del primer partit, puc veure algun nivell d'algun jugador... com es que en alguns ho puc veure i els altres no?
Citar
Habilitats dels jugadors
Porteria:    desconegut
Defensa:    desconegut
Creativitat:  desconegut (màxim acceptable)
Extrem:    desconegut
Passades:    desconegut
Anotació:    desconegut
Pilota aturada:    desconegut

 :beer2



« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2010, 23:04:53 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #4 el: 04 de Novembre de 2010, 07:55:27 am »
Aixo que et diu l'entrenador, és seugurament perquè el pots fer fora.
L'ho d'extrem, al primer equip TOTS ELS JUGADORS MENYS ELS VELLS poden millorar l'habilitat que entrenis.
Tens 3 cercapromeses... Una perdua de diners... Només pots agafar un jugador 1 cop a la setmana.
Les altres habilitats les podràs veure quean les entrenis i aquest jugador jugui en una posició on ell s'entreni.
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #5 el: 04 de Novembre de 2010, 23:10:41 pm »
Vale... ja m'he fet l'equip de juvenils i tinc 3 ojeadors, 2 a catalunya i un a euskadi. M'he apuntat a la lliga 'Catalunya Central' i ja he jugat un partit... Entreno Defensa en principal i Individual en secundari. Tinc 15 jugadors.

Tot i les vostres amables explicacions, segueixo amb una serie de dubtes que paso a detallar:

En l'apartat d'entrenament, l'entrenador em dona uns comentaris sobre el partit tipus...

Citar
Crec que el planter ja no és el lloc més adequat pel jove Jesús Armendáriz. Quan entrenem Defensa, ja no és capaç de millorar més.

M'esta indicant que ja el puc fotre al carrer?

T'indica que o el puges al primer equip, o l'envies al carrer, si entrenes només Defensa i Individual. En cas de que canviis d'entrenament en un curt plaç, possiblement pot entrenar un altre aptitud.

Citar
Com que també entrenem Extrem he fet un seguiment a en Jordi Batallé durant el partit. Crec que pot arribar a ser pobre en aquesta habilitat abans d'abandonar el planter.

Aquest jugador, MAI, MAI passara de POBRE en EXTREM? ni entrenant-lo d'extrem al primer equip?? Ens l'hem de treure de sobre tambe??

Quan pugi al primer equip, serà com a màxim pobre en extrem. Al primer equip el podràs millorar. Però si que et recomano que no pugis a ningú que no tingui alguna habilitat que entrenis al primer equip com a mínim en acceptable.

Mes preguntes...

-Tinc 3 cercapromeses... quan em començaran a oferir jugadors? quants jugadors m'ofereix cada un?

-Despres del primer partit, puc veure algun nivell d'algun jugador... com es que en alguns ho puc veure i els altres no?
Citar
Habilitats dels jugadors
Porteria:    desconegut
Defensa:    desconegut
Creativitat:  desconegut (màxim acceptable)
Extrem:    desconegut
Passades:    desconegut
Anotació:    desconegut
Pilota aturada:    desconegut

 :beer2

-3 cercapromeses... cadascú t'oferirà 1 sols jugador, quan a un el refusis, no el podràs tornar a intentar agafar, per tant si refuses al primer, i els altres dos son un tronxo, no pots recuperar el primer. Jo et recomano agafar sempre els de 15 anyets, i que tinguin alguna referència interessant del que entrenis.

-No pots veure totes les habilitats, ja que encara l'entrenador els està 'coneixent'. El que et surt màxim acceptable, mai al filial passarà d'aquest nivell. Al primer equip, si que ho pot fer. Et sortiran quadres grogs, quan un jugador no tingui ni màxim ni mínim, verds clars per marcar-te el màxim possible i verd fosc per marcar-te el 'nivell' aconseguit.


Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #6 el: 10 de Novembre de 2010, 09:55:47 am »
Mira, per que veieu l'important que és a la llarga tenir un equip de juvenils.

Lino Baraja (285319668), 18 anyets.

-08/05/2010, venut per mi a un equip. 196.000€ de caixa.
-12/09/2010, traspassat. 32.000€ en canon de formació per a mi.
-09/11/2010, traspassat. 43.000€ en canon de formació per a mi.
-16/11/2010, traspassat. 37.580€ en canon de formació per a mi.

En total, m'ha aportat el nano 308.580€ fins a dia d'avui. Això si, si tens un filial, has de no tenir cap major de 19 anys al teu filial, has de fer números i veure que el pots mantenir, etc...
« Darrera modificació: 16 de Novembre de 2010, 18:12:39 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #7 el: 10 de Novembre de 2010, 10:55:06 am »
Mes dubtes companys...

a) Hi ha algun programa d'ajuda que em permeti controlar els jugadors juvenils tal i com fa el HattrickOrganizer?

b) Entenc que en els meus primers partits, m'haig de dedicar a anar canviant els jugadors de posicio per veure que poden donar en cada lloc? En la porteria el mateix, no? Haig d'anar posant jugadors de porters fins que en vegi un que fa 4 o 5 estrelles?

 :mmmm
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #8 el: 12 de Novembre de 2010, 01:23:49 am »
a) Ho desconec.  :mmmm

b) Si, és el millor. Igualment tens dues variables entrenables. És on has de buscar els millors jugadors, ja que els que no entrenes, no milloraran quasi res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Baumann

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 25
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #9 el: 21 de Novembre de 2010, 10:21:42 am »
L'Acadèmia és un món força interessant al que no necessites gaire dedicació. Jo la gestiono i és agraït veure quan un jugador por ser interessant per l'U20 o quan te unes certes habilitats que el fan desitjat i es peguen per les "pujas"

Cadascun tindrem un punt de vista molt diferent de com gestionar un equip a HT, ja sigui el primer equip o els nanos, jo et diré el que faig.

Cercapromeses: has de mirar el balanç econòmic bisetmanal, si tens 3 cercapromeses i el balanç bisetmanal és positiu pot tenir els 3, però si és negatiu valora el fet de quants has de tenir (1 cerca te un cost de 10 mil, 2 de 15 mil i 3 de 20 mil). Si el balanç bisetmanal és negatiu de -25.000 Eur, doncs l'Acadèmia et generà pèrdues (també podríem parlar de fer fora jugadors que mai juguen del primer equip, dels empleats...) si el balanç és negatiu de -10.000 Eur doncs amb 1 cerca fas zero.... (sempre has de jugar amb els empleats, jugadors que no juguen, salaris, cercapromeses)...

Quin tipus de jugador em busca i a on?... on?.. tan fa.... quin?.. diuen que si entrenas defensa en l'Acadèmia que busquin defenses, que si anotació davanters... però sàpigues que si busques davanters no sempre oferiran davanters.. l'exemple que us poso en el següent punt el meu cerca està buscant un porter i ja em direu si ens diu alguna cosa de porteria.


Quin jugador agafo?...
Un jugador més valor tindrà quan alhora de vendre'l tingui 17 anys i 0 dies amb unes bones habilitats que no pas un de 18 anys i mig amb unes habilitats minses... basant-nos en aquesta premisa agafa sempre jugadors que els cerques t'ofereixen de 15 anys... PERÒ no tots els de 15 seran o poden ser bons.. El cerca acostumarà a fer-te dos comentaris de les habilitats d'un jugador, un eixemple

Citar
Què em diu el cerca
Creo que he encontrado un jugador que promete. Me dijo que se llamaba Mariano Márquez López y tiene 15 años.
Si le damos la posibilidad de trabajar su habilidad de Lateral, este muchacho podrá llegar a alcanzar un nivel de débil en ese ámbito. Diría que su nivel medio es insuficiente. Sin más entrenamiento, este jugador será un Lateral pobre.
I com ha sortit
Mariano Márquez López (90537352) 15 años y 89 días, Próximo cumpleaños: 14-12-2010
Portería:    desconocido
Defensa:    desconocido
Jugadas:    desconocido
Lateral:    pobre (máx. débil)
Pases:    desconocido
Anotación:    desconocido
Balón parado:    desconocido

Primer... et diu que te 15 anys, però mai el dies... potser que tingui 15 i 3 dies com 15 i 89 dies com és el cas, ja hem perdut una mica el tren amb aquest.
Segon.. ens diu que en lateral és pobre ara mateix i que pot arribar a dèbil. Un a la plantilla ja em diu que com a molt serà dèbil, ja ho sabíem.
Tercer.. ens diu una segona habilitat, que pot ser el rendiment global del jugador, així ens diu que el seu nivell pot ser insu...

Per què agafas un jugador que pot ser insu?... segur que et fas i us feu aquesta pregunta, doncs perquè un cerca quan parla de dues habilitats i una, en aquest cas ja ens la diu, i l'altre no la sabem, perquè no ens parla de cap segona habilitat o si ens parla no ens diu el seu topall, llavors l'altre habilitat desconeguda potser superior en 1 o 2 nivells més... és a dir, ens diu que global és insu, doncs podria ser que en anotació fos acceptable o bo.

Ara la pilota la tenim nosaltres i hem de descobrir els potencials.

Què entreno o a qui entreno?.. Jo sóc partidari de centrar-me un sol jugador i vendre'l que no pas una línia en concret. M'explico, suposem que un jugador de 15 i poc potser bo en defensa i acceptable en jugades... doncs que jugui de defensa i a entrenar defensa de primari i jugades de secundari. Quan arribi al tope de defensa, fem-lo jugar d'inner entrenant jugades i.... altre habilitat que li sigui útil.. que no li veim cap doncs un entrenament secundari adequat pel nostre proper nano.
Si un defensa de 17 anys bo en defensa i acceptable i surt a la venda avui te un valor de mitja de 500 mil eurillos (mirat al comparador ara mateix), un bon pessic per un canterà, no?... i a més Acadèmia amortitzada durant 25 setmanes (500.000/20.000 (cost cerques)=25

Si entrenes una línia, defensa en aquest cas, un nano de 17 anys únicament bo en defensa te un valor de 100 mil... quina diferència oi?..... llavors necessitem vendre alhora 5 canterans bons en defensa per treure el rendiment del primer... i estic convençut que alhora no els venem.

El jugador el venc o me'l quedo?.. si entrenas anotació en el primer equip i pujas un acceptable en anotació, doncs segeuix-lo entrenant, ara si pujas un defensa i entrenas anotació, de que serveix tenir-lo en el primer equip si no el pots entrenar i se li passarà l'arròs quan volguis vendre'l?
Jo sóc entrenador d'anotació i acabo de pujar a un nano potent de 17 i pocs dies acceptable en lateral ( a un parell d'entrenaments per ser bo en lateral) i passades i dèbil en anotació (ara ja insu).. per què?.... doncs li dedico la darrera plaça de'entrenament del primer equip i el comparador avui em diu que un nano de gairebé 18 està valorat en 500 mil euros... si el venc avui 150 mil...

Detall de les meves inversions.

Programes Jo utilitzo el Youthclub (http://www.hattrick-youthclub.org/), un molt bon gestionador de l'Acadèmia, complicat en el seu primer moment, però un cop habituat és una eina necessària i que no la deixes mai. També teniu el Tomattrick (http://www.tomattrick.org/index.aspx).


I?.. que més?... umm... doncs pregunteu-me..

PD. Perdoneu pel totxo de post...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #10 el: 21 de Novembre de 2010, 12:28:18 pm »
Gracies per les detallades explicacions companys  :reverencia2

Prenc nota... i seguire preguntant els dubtes que vagin sorgint ;)

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #11 el: 25 de Novembre de 2010, 23:28:06 pm »
Gran, Baumann, molt gran!

Perfectament explicat, i la plana youthclub no la coneixia. Merci!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1989
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:Equip de juvenils?
« Respondre #12 el: 09 de Setembre de 2011, 23:53:52 pm »
Actualment el sistema de juvenils funciona igual que els comentaris anteriors o ha canviat?
Si agafo cerques haig de tenir equip juvenil o poden anar directament al primer equip?

veig que es l'únic camí per poder avançar, però no veig com m'ho faré amb poc temps que tinc.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.