Autor Tema: Minut silenci  (Llegit 3348 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Minut silenci
« el: 13 de Abril de 2005, 11:07:19 am »
Ja se que ho pregunto una mica tard, però m´agradaria saber perquè es va fer el minut de silenci pel Papa el dia de l´Espanyol B. Si era imposició de la federació quin remei, però si va ser inicitaiva del club, crec que es barrejar dos coses que no tenen res a veure: futbol i religió, i més amb un estat suposadament acofesional en el que vivim.


PD: La tardança es preguntar, és que gràcies als amics de Telefòncia he estat un munt de dies sense conexió.

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Minut silenci
« Respondre #1 el: 13 de Abril de 2005, 12:58:39 pm »
Bé, no sé si es una keixa el que fas però pitjors coses es veuen al camp, com barrejar política amb futbol. El Papa tenia reconeixement com a cap d'estat i per això tb van ondejar les banderes a mitja asta. I per la importancia que tenia akest personatge per a milions de persones crec que era una cosa que s'havia de fer tb.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Minut silenci
« Respondre #2 el: 13 de Abril de 2005, 15:41:58 pm »
No sé si va ser una imposició o no, però també es va guardar minut de silenci pel soci arlequinat que vivia a Costa Rica. Que descansi en pau

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: Minut silenci
« Respondre #3 el: 13 de Abril de 2005, 18:05:06 pm »
Em sembla perfecte lo del soci, sempra s´ha fet. Però el Papa era soci? En quan que era un cap d´estat, es va fer un minut de silenci per la mort de l´Arafat? Es farà um minut de silenci per la mort del Rainiero? Oi que no, doncs repeteixo no barrejem futbol amb religió, que malauradament amb la política ja està prou barrejat. Quin serà el proper pas: fer-no resar el parenostre avans del partit.

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Minut silenci
« Respondre #4 el: 13 de Abril de 2005, 18:15:15 pm »
Llegeix primer bé el q escric i després em critikes tot el q vulguis. Lo de cap d'estat ho he dit per les banderes a mitja asta. Els dies que s'ha fet un minut de silenci per victimes del terrorisme, per víctimes d'un tsunami o per qualsevol persona de certa importancia a nivell mundial que hagi mort i que es cregui que són mereixedores d'un minut de silenci en el nostre estadi o en el món del futbol,  en l'últim que jo em posaré a pensar era en si eren socis del sabadell o no.

Desconnectat Andreu Gil

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 134
Re: Minut silenci
« Respondre #5 el: 13 de Abril de 2005, 19:23:24 pm »
Les banderes a mitg pal va ser una decisio de la federacio espanyola de futbol, el minut de silenci es va fer per juan pau II i pel senyor llobet de costa rica, entec que hi pugui ser entes per uns i per altres no, pero crec que aixo no fa mal a ningu ni s'intenta anar a favor ni en contra de res, es tan sols un acte protocolari i de respecte.

Salutacions



Andreu

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Minut silenci
« Respondre #6 el: 13 de Abril de 2005, 20:52:17 pm »
El minut de silenci, com ve dieu, no sols va ser pel Sant Pare, sino també pel Sr. Josep Llobet i Comadràn, soci d'honor a titol postum del Centre d'Esports Sabadell. Pel que fa a la mort de Joan Pau II, a tots els esdeveniments esportius del país es va fer aquest minut de silenci. Si que es cert que aquest es un estat considerat laic, pero la inmensa majoria de la població es cristiana. Amb aixo ni felicito ni critico el fet d'haver un minut de silenci. Es ben cert que tampoc fa cap mal un minut de silenci, i es un fet de respecte per la mort d'una figura important. I si vé estipulat per la federació, es el que toca.

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: Minut silenci
« Respondre #7 el: 13 de Abril de 2005, 21:34:22 pm »
D´entrada que quedi clar que no m´oposo als minuts de silenci relacionats amb persones que estimaven el CE Sabadell com pot ser el Sr. Comadran de Costa Rica, però amb reitero am lo del Papa i amb lo que els poders económics de l´esglèsia(Opus) manipulen el nostre estat suposat laic. Una última reflexió si Déu existeix segur que no és del Sabadell....

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Minut silenci
« Respondre #8 el: 13 de Abril de 2005, 21:37:13 pm »
Doncs jo tambe opino com el company Toni23.

Si no es va fer per l'Hassan de marroc, ni per l'Arafat ni es farà pel Rainero, no entenc pq se li ha de fer a aquests senyor, que no te absolutament res a veure amb el CES.  ???

O tots els caps d'Estat, o cap... i si es fa pel tema religios, recordeu de fer-ho tambe quan mori el Dalai Lama, l'Aiahtoh-la, el Papa Ortodox, El Rabí Major i amb tots els altres liders de les comunitats religioses...

No intento faltar al respecte d'aquest senyor, primer pq no vaig tenir el gust de coneixe'l i segon pq personalment no m'ha fet res de dolent, pero si que crec que l'epoca en que la religio era obligatoria a les escoles i en el dia a dia de la ciutadania, ja va passar -per sort- fa uns anys...

El q tambe m'emprenya es el per que la federa$ion pot fer i desfer amb les nostres banderes i ordenar si s'han de pujar o de baixar... es el nostre estadi o es d'ells? a tot s'els hi ha de dir "si bwana"?

Jo crec que el CES tindria de sortir-se una mica del cami que marca el ramat i començar a pendre desicions valentes mes "acordes" amb els temps actuals.

 >:D
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Respecte
« Respondre #9 el: 13 de Abril de 2005, 22:58:13 pm »
Per a en Sr. Josep Llobet i Comadran, jo vaig respectar el minut de silenci.
Un soci com ell s'ho mereix, un minut de silenci i el que calgui.
Per açò vaig respectar el silenci, per una gran persona que va estimar el club com ningú.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

oscarjx

  • Visitant
Re: Minut silenci
« Respondre #10 el: 13 de Abril de 2005, 23:40:29 pm »
no sé a que ve tan follon per un minut de silenci... que jo sapiga, a tots els camps de futbol es va fer, simplement per respecte cap a un personatge públic important  :angel: , independentment de les vostres creences, fer un minut de silenci per una PERSONA no hauria de portar cap conflicte... lo estrany, hagués sigut sino l'haguessim fet. Els que us queixeu tant, envieu tambe cartes a les teles per parlar-ne tot el dia, o als diaris per fer-ho noticia de portada...... es que.... xDDDDDD

vinga, saludos a tots  ;)

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: Minut silenci
« Respondre #11 el: 14 de Abril de 2005, 00:08:58 am »
Amb les teles i els diaris (molts d´ells controlats en part per poders econòmics pròxims a l´esglèsia), tens l´opció de tancar-la o no comprar-lo. Jo per la meva part ja m´he queixat als mitjans de comunicació que acostuno a seguir, i amb qualcomtant pròxim com el CES, i m´ha contestat.

Jo em reitero amb el lacicisme que en teoria tenim a l´estat on ens toca viure i que no ha estat respectat desde cap instància.

Vinga fora polèmiques i VISCA EL SABADELL, i diumenge a maxacar al Barça B, amb papes,bisbes i el que fagi falta.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8056
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Considero correcte el minut de silenci
« Respondre #12 el: 14 de Abril de 2005, 14:46:03 pm »

   Partim de la base de que Espanya és un estat "aconfesional" ,(respecta totes les religions, però cap d´elles es la d´Estat), no un estat "laic" (és a dir que rebutja tota influència religiosa en la societat).  A partir d´aquí, entendrem que és totalment llògic fer el minut de silenci, perquè és donar resposta a la demanda d´una part molt important de la societat i tal com diuen altres companys, "tampoc ha de fer mal a ningú".

  En paral.lel a lo exposat, voldria formular la següent reflexió;  Oi que si es morís algún polític important d´aquest país, s´entendria com a llògic fer un minut de silenci, tot i que els membres de l´afició arlequinada poguem tenir i de fet tenim opinions molt dispars a nivell tant polític com religiós? Per la meva part, veuria totalment llògic fer el minut de silenci,tot i no agradar-me el polític de que es pogués tractar.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: Minut silenci
« Respondre #13 el: 14 de Abril de 2005, 15:01:54 pm »
Si entenem com a polític el cap d´Estat, a part que gairabè es faria per imposició tindria una mímima lògica, i això que la majoria de la població és catòlica, no ser fins a quin punt és cert. O jo només coneixo anticlericals dins els meu àmbit, social, laboral i familiar o les estadístiques fallen més que una escopeta de canya.