Enquesta

VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???

Anar a treballar sí o sí
13 (36.1%)
Fer vaga sí o sí
14 (38.9%)
Voldria treballar pero l'empresa em farà fer vaga
2 (5.6%)
Voldria fer vaga però em tocarà treballar
2 (5.6%)
Més igual una cosa que l'altre
5 (13.9%)

Total de vots: 34

Autor Tema: VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???  (Llegit 16956 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #20 el: 27 de Setembre de 2010, 23:07:01 pm »
Els qui creguin que una persona o un partit polític serà capaç de canviar la situació de les nostres vides, des de la meva opinió crec que s'equivoca. Si cadascú es preocupa per formar-se i esforçar-se per tirar endavant, no patiu que el país (tant li fot com es digui, España o Catalunya), surtirà endavant. Esforç, esforç i esforç, això ja generarà millors polítics  en un futur (si seguim en el mateix sistema), que optimitzaran el nostre esforç per millorar el benestar personal de tots nosaltres.
The pride of Catalunya

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #21 el: 27 de Setembre de 2010, 23:53:01 pm »
Els qui creguin que una persona o un partit polític serà capaç de canviar la situació de les nostres vides, des de la meva opinió crec que s'equivoca. Si cadascú es preocupa per formar-se i esforçar-se per tirar endavant, no patiu que el país (tant li fot com es digui, España o Catalunya), surtirà endavant. Esforç, esforç i esforç, això ja generarà millors polítics  en un futur (si seguim en el mateix sistema), que optimitzaran el nostre esforç per millorar el benestar personal de tots nosaltres.
De què serveix que em formi si per més formació que faci a mi m'abaixen el sou? De què serveix que hi hagi molta més gent formada si total, cada vegada hi ha menys llocs de treball i molts seguiran sense feina... la formació en sí no genera més llocs de treball, que és el que es necessita... el pais tirarà endevant a costa dels treballadors, però es que hi ha molta gent q ara per ara i degut a la situació actual no pot tirar endevant i és per això pel que s'intenta lluitar. No oblidem que amb akesta vaga s'està lluitant sobretot pels drets dels treballadors més que en contra de la crisi actual del pais eh? Una cosa porta a l'altra si, però no és el mateix. Potser les solucions s'han de començar a buscar JA perquè aconseguir que estiguem bé d'akí a 10 anys doncs tampoc és la solució pq és ara quan la gent ho passa malament. Cadascú és lliure de fer vaga o no, però penseu que moltes vegades els que van a treballar quan es fa vaga s'han beneficiat del que han aconseguit els que si que n'han fet i tot i així se senten moltes crítikes. Jo sí que en faré pq en el sector en el qual treballo hi ha hagut massa canvis últimament i tot en contra dels nostres interessos. Que no aconseguirem res? Doncs potser no, o segurament no, però com a mínim es notarà la nostra disconformitat amb akests canvis. No pot ser que facin el que vulguin amb els nostres sous i les nostres vides sense ni tan sols demanar-nos l'opinió ni negociar res.Les condicions de treball tornen a ser cada vegada pitjors i això no pot ser, no hem de deixar que ens prenguin el pèl!

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #22 el: 28 de Setembre de 2010, 00:07:29 am »
Els qui creguin que una persona o un partit polític serà capaç de canviar la situació de les nostres vides, des de la meva opinió crec que s'equivoca. Si cadascú es preocupa per formar-se i esforçar-se per tirar endavant, no patiu que el país (tant li fot com es digui, España o Catalunya), surtirà endavant. Esforç, esforç i esforç, això ja generarà millors polítics  en un futur (si seguim en el mateix sistema), que optimitzaran el nostre esforç per millorar el benestar personal de tots nosaltres.
De què serveix que em formi si per més formació que faci a mi m'abaixen el sou? De què serveix que hi hagi molta més gent formada si total, cada vegada hi ha menys llocs de treball i molts seguiran sense feina... la formació en sí no genera més llocs de treball, que és el que es necessita... el pais tirarà endevant a costa dels treballadors, però es que hi ha molta gent q ara per ara i degut a la situació actual no pot tirar endevant i és per això pel que s'intenta lluitar. No oblidem que amb akesta vaga s'està lluitant sobretot pels drets dels treballadors més que en contra de la crisi actual del pais eh? Una cosa porta a l'altra si, però no és el mateix. Potser les solucions s'han de començar a buscar JA perquè aconseguir que estiguem bé d'akí a 10 anys doncs tampoc és la solució pq és ara quan la gent ho passa malament. Cadascú és lliure de fer vaga o no, però penseu que moltes vegades els que van a treballar quan es fa vaga s'han beneficiat del que han aconseguit els que si que n'han fet i tot i així se senten moltes crítikes. Jo sí que en faré pq en el sector en el qual treballo hi ha hagut massa canvis últimament i tot en contra dels nostres interessos. Que no aconseguirem res? Doncs potser no, o segurament no, però com a mínim es notarà la nostra disconformitat amb akests canvis. No pot ser que facin el que vulguin amb els nostres sous i les nostres vides sense ni tan sols demanar-nos l'opinió ni negociar res.Les condicions de treball tornen a ser cada vegada pitjors i això no pot ser, no hem de deixar que ens prenguin el pèl!

Desgraciadament, hi han problemes que no tenen solucions a curt plaç. Decisions errònies en un passat ens pasaran factura. Des de el alcalde corrupte d'un poble, al director d'una empresa que evadeix impostos, fins el treballador que es compra un cotxe de 30.000€ que no pot pagar però li fa il·lusió. Crec que la culpa de la situació és de tots.

Si els empresaris no tenen un duru a la seva caixa perquè no hi ha negoci, el treballador pot demanar tots els drets que vulgui (sóc treballador), però d'on no n'hi ha no en raja. Ens pot semblar tot el trist que volguem, però la realitat aquesta.

Respectaré a tots els meus companys que faran vaga, però a mi no em respectaran perquè no podré arribar a la meva feina... anem malament.

The pride of Catalunya

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #23 el: 28 de Setembre de 2010, 13:44:50 pm »
D'altra banda no crec ni al PP ni al PSOE, i tampoc no vull dependre d'un govern espanyol, o el que és el mateix vull la independència dels Països Catalans.

Salut!
Totalment d'acord amb tu, company., No podria estar més d'acord :ok

Crec que en un post del mundial d'espanya parlant de la indepència de Catalunya, semblava que no estiguesis gaire d'acord amb la independecia..

 :beer2 :beer2
Que m'agradi un joc d'un equip i d'una selecció vol dir que sigui Espanyolista?
NO, vol dir que m'agrada el futbol . I això, no treu que pugui ser independentista català.
 :beer2

Qui ha dit que siguis "facha"? Només deia que no estaves gaire a favor de la independecia en aquell post,contrariament en el que has dit en aquests últims missatges.

Deixem el tema 8)

Fatxa? Si jo dic Visca Espanya sóc fatxa?

Co.llons, com avança el món... fins que no ens posem uns d'acord amb altres no hi haurà independència, i menys amb CIU, ERC, PSC, PP... sigueu realistes, no hi ha cap partit català que vulgui la independència, mireu sino els d'ERC, només trobar poltrona al congrés, no s'ha tornat a saber res més d'ells... cal un nou partit amb idees noves i que agradi a tothom, però és molt difícil.
Sí que n'hi ha, potser no els coneixes, però n'hi ha. D'altra banda, qui tindrà l'última paraula sobre la independència de Catalunya serà el poble, no cap partit polític.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3877
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #24 el: 28 de Setembre de 2010, 17:55:06 pm »
Facha= Ideologia política

Facha no vol dir que un sigui seguidor del Franco ni que és consideri español...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #25 el: 28 de Setembre de 2010, 20:10:33 pm »
Facha= Ideologia política

Facha no vol dir que un sigui seguidor del Franco ni que és consideri español...

Parlant de feixisme, el que em sembla un acte feixista total és la existencia de piquets que durant el dia de demà evitaran o intentaran evitar que les empreses q no vulguin fer vaga obrin i q els seus treballadors accedeixin amb normalitat a la feina.
Sense anar més lluny el meu germà treballa al Banc de Sabadell i tenen entés que hi haurà piquets a les entrades del pàrking, totalment vergonýos q passi això i més sapiguent tota aquesta gentussa que el q no treballi el més provable és que se li descompti del sou aquest dia. Teóricament estem en un país democràtic i els q demanen drets i democràcia llavors són els més FEIXISTES.....

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3877
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #26 el: 28 de Setembre de 2010, 20:21:01 pm »
Facha= Ideologia política

Facha no vol dir que un sigui seguidor del Franco ni que és consideri español...

Parlant de feixisme, el que em sembla un acte feixista total és la existencia de piquets que durant el dia de demà evitaran o intentaran evitar que les empreses q no vulguin fer vaga obrin i q els seus treballadors accedeixin amb normalitat a la feina.
Sense anar més lluny el meu germà treballa al Banc de Sabadell i tenen entés que hi haurà piquets a les entrades del pàrking, totalment vergonýos q passi això i més sapiguent tota aquesta gentussa que el q no treballi el més provable és que se li descompti del sou aquest dia. Teóricament estem en un país democràtic i els q demanen drets i democràcia llavors són els més FEIXISTES.....

Clar, tu tens el dret a treballar, o fer vaga, i no que uns individus t'impedeixen fer el que tu creus que és correcte... Això és no deixar d'alguna manera ''expressar la teva opinió''
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #27 el: 28 de Setembre de 2010, 20:54:52 pm »
    

fatxa2

    
[probablement del cast. facha, íd., on pogué influir el sentit de 'aspecte; mamarratxo' del mateix mot, i la semblança formal i semàntica del mot fascista (it. fascista)]
    
adj i m i f col·loq Feixista.

    

feixista

    
[c. 1923; de l'it. fascista (v. feixisme)]
    
1 adj Relatiu o pertanyent al feixisme.
    
2 m i f Partidari del feixisme o d'un règim dictatorial.
    
3 m i f Persona que s'imposa a les altres amb autoritarisme i violència.
    
fei_xis_ta.
 :llegir

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3877
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #28 el: 29 de Setembre de 2010, 15:44:47 pm »
He vist les imatges pel telenotícies i L'ACTUACIÓ DELS PIQUETS EM SEMBLA LAMENTABLE.

Això no vol dir que estigui en contra de la vaga, però CADASCÚ TÉ EL DRET D'ANAR A TREBALLAR i si no vol fer vaga per qualsevol motiu, NO LA FA.


Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #29 el: 29 de Setembre de 2010, 16:25:04 pm »
dons a sabadell un piquet a sortit calent jajajaja mireu el video que es molt bo!

 http://www.blip.tv/file/4179759
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #30 el: 29 de Setembre de 2010, 18:27:25 pm »
I els piquets no tenen dret a fer el que fan?



Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #31 el: 29 de Setembre de 2010, 18:37:59 pm »
dons a sabadell un piquet a sortit calent jajajaja mireu el video que es molt bo!

 http://www.blip.tv/file/4179759

En sembla que el video l'han retirat
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #32 el: 29 de Setembre de 2010, 19:37:19 pm »
dons a sabadell un piquet a sortit calent jajajaja mireu el video que es molt bo!

 http://www.blip.tv/file/4179759

En sembla que el video l'han retirat

Això és bo?

A mi m'agradaria més que rebentesin els bancs i explotesin les ETT'S.

 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #33 el: 29 de Setembre de 2010, 19:40:59 pm »
Qualsevol manera de violència no sol portar bones conseqüències sigui financera o popular, el que passa que a vegades t'omplen les pilotes i venen ganes de cremar-ho tot.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #34 el: 29 de Setembre de 2010, 19:48:46 pm »
dons a sabadell un piquet a sortit calent jajajaja mireu el video que es molt bo!

 http://www.blip.tv/file/4179759

En sembla que el video l'han retirat

Si, ja està retirat. Igualment al tio aquest li caurà un bon paquet per agressió.

I els piquets no tenen dret a fer el que fan?

Com en tot hi ha un límit. Aquí el propietari del bar se li ha anat la olla amb la reacció, però en altres llocs, és al revés, alguns piquets amenacen a algun treballador per voler treballar.

Mira, et poso casos dels dos... Si algú a Castellar o Sant Llorenç li agafa un atac de cor al matí i ha de baixar a Sabadell, la palma, gràcies a aquests 'sindicalistes': http://www.vilaweb.cat/noticia/3781656/tallen-lentrada-sabadell-castellar-gran-via-sud.html

En canvi, si avui qualsevol treballador de Pizza Legera, un restaurant que està al carrer Tres Creus, fa vaga o no es presenta a treballar, segur que demà té la carta d'acomiadament preparada, coneixent les persones que porten aquell restaurant.

Sempre hi han extrems... i els extrems son molt perillosos.

A mi m'agradaria més que rebentesin els bancs i explotesin les ETT'S.

 :beer2

La banca, és un mal necessari. Qui finançaria projectes públics o privats de gran envergadura sense ells?  :mmmm
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2010, 19:51:55 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #35 el: 29 de Setembre de 2010, 19:53:22 pm »

La banca, és un mal necessari. Qui finançaria projectes públics o privats de gran envergadura sense ells?  :mmmm

La banca es necessària, cert, però es necessària aquest tipus de banca? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #36 el: 29 de Setembre de 2010, 20:00:52 pm »

La banca, és un mal necessari. Qui finançaria projectes públics o privats de gran envergadura sense ells?  :mmmm

La banca es necessària, cert, però es necessària aquest tipus de banca? :mmmm

Una banca més ètica seria més ideal. Igualment, la majoria de gent, no sap distingir un banc d'una caixa, o directament no ho vol distingir i se'n va al que li dona més interessos sense mirar la obra social que hi pugui haver darrera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #37 el: 29 de Setembre de 2010, 20:03:34 pm »

Una banca més ètica seria més ideal. Igualment, la majoria de gent, no sap distingir un banc d'una caixa, o directament no ho vol distingir i se'n va al que li dona més interessos sense mirar la obra social que hi pugui haver darrera.

No sé si la banca hauria de ser ètica, però en conformaria que ho fossin els que mouen els fils dels calés :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #38 el: 29 de Setembre de 2010, 20:10:29 pm »
Desgraciadament Inda, l'ésser humà acostuma a corrompre's amb el poder i els diners.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:VAGA DEL DIA 29 DE SETEMBRE... QUÉ S'HA DE FER???
« Respondre #39 el: 29 de Setembre de 2010, 20:14:52 pm »
I els piquets no tenen dret a fer el que fan?

No, para nada. Ningún derecho. NADIE tiene el derecho de OBLIGAR a un TRABAJADOR no asistir a su puesto de trabajo, y menos de la forma en la que lo hacen. Hoy ya me han contado como al hermano de un amigo le han rebentado las ruedas y cristales de su coche por haber ido a trabajar y dejar el coche aparcado delante de su curro, o como un piquete amenazaba a otro trabajador (tio de un colega) con destrozarle el coche si lo aparcaba y entraba a trabajar, u otro como le amenazaba con pegarle si se disponia a entrar a su puesto de trabajo.

Asi que si los trabajadores se defienden con violencia... olé por ellos, yo haria lo mismo sin dudarlo si alguien me prohibiera entrar a MI negocio o MI trabajo para GANARME mi sueldo.