Enquesta

A hores d'ara, a quin partit votaries el 28 de novembre? (data límit 30 octubre)

CIU
11 (22.9%)
PSC
4 (8.3%)
ERC
5 (10.4%)
ICV
1 (2.1%)
PP
2 (4.2%)
SI (Laporta)
4 (8.3%)
REAGRUPAMENT
4 (8.3%)
PLATAFORMA PER CATALUNYA
9 (18.8%)
C's
1 (2.1%)
ALTRES OPCIONS
4 (8.3%)
VOT NUL
1 (2.1%)
ABSTENCIÓ
2 (4.2%)

Total de vots: 46

Votació tancada: 31 de Octubre de 2010, 15:49:09 pm

Autor Tema: ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre  (Llegit 51582 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #20 el: 15 de Octubre de 2010, 20:44:45 pm »
:paret :paret
Per molts immigrants que hi hagi, no es pot votar una persona que diu que ens convertirem en una república Islàmica, això es feixisme hitleria pur i dur. Sembla mentida que estem al segle 20 i que encara s'hagi de veure gent que diu que s'ha de fotre fora als immigrants i tornar-los al país d'origen, si marxen d'allà serà per alguna cosa, no serà perquè vulguin tocar la pera als catalans o espanyols. Això sí, també s'ha de reconeixer que hi han immigrants que no treballen i roben, i en resum toquen els ous. Jo el que faria seria arredicar els problemes des de la seva arrel, m'explico: Perquè un Romanés vé aquí a treballar? Simplament, a Rumania passen gana i s'han d'alimentar. Tot això és un problema de sístema i el que s'hauria de fer des del meu humil punt de vista seria enviar ajuts als països sub-desenvolupats, però no ajuts que es queden els corruptes no, ajudes DIRECTES al poble, crear llocs de treball amb sous dignes...

PxC, busca fer fora tots els immigrants, en comptes de donals-hi llocs de treball perquè enviin diners als seus països d'origen i puguin tornar-hi amb una vida digne.
Què creieu que faràn els immigrants expulsats? Anar a un altre país, i el problema es repetira i repetira...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #21 el: 15 de Octubre de 2010, 20:51:32 pm »
PxC, busca fer fora tots els immigrants, en comptes de donals-hi llocs de treball perquè enviin diners als seus països d'origen i puguin tornar-hi amb una vida digne.

Error. Busca fer fora als immigrants musulmans. Segurament que si son sudamericans i creients, no els molesten per res.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #22 el: 15 de Octubre de 2010, 20:58:16 pm »
PxC, busca fer fora tots els immigrants, en comptes de donals-hi llocs de treball perquè enviin diners als seus països d'origen i puguin tornar-hi amb una vida digne.

Error. Busca fer fora als immigrants musulmans. Segurament que si son sudamericans i creients, no els molesten per res.
Es veritat, ja no m'enrracordva... però la frase vol dir el mateix ;)
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #23 el: 15 de Octubre de 2010, 23:19:54 pm »
URI company, no comparteixo per a res les teves opinions:

1-   Dir que ens convertirem en una República islàmica no ho trobo tan greu. Simplement és un avís de que la cultura islàmica facilment es pot impossar en un país tan tolerant com el nostre, on els pressoners duren 4 dies a la pressó, els xoriços es passegen pel carrer amb tota tranquil•litat i quan un menor comet algun delicte no se li fa res.
2-   Dius que venen aquí perq passen gana. En la majoria de casos és cert, ara bé, per això em de tolerar que molts vinguin aquí a delinquir hi ha impossar la seva llei?
3-   Parles de q en el nostre país s’han de buscar sous dignes i crear llocs de treball. Tu creus q en un lloc on NO HI HA TREBALL pels d’aquí n’hem de buscar pels de fora?
4-   Per últim,  en cas d’expulsar els immigrants dius q anirien a un altre país? Ja em diràs quin. Si precisament els immigrants venen aquí perq en la majoria de paisos importants d’Europa s’els i dificulta moltíssim el permís de residència. Tots venen aquí perquè quedar-se aquí és molt més sencill que en d’altres paissos.

Tots plegats ja podeu anar fent demagògia q jo també tinc pensat desde fa temps que votaré a PxC. Potser és una proposta massa centrada en el problema de la immigració però almenys és una proposta REAL. Cosa q els altres grans partits no en tenen cap de proposta per a cumplir. I si us fa ilusió dir que alguns votarem a un partit racista, xenòfob, ultracatòlic i antislàmic doncs perfecte, Per si no ho sabieu la paraula XENOFOBIA vol dir “odi a l’estranger” i aquest no és el tema. El fet de voler una immigració controlada i de voler conservar la teva cultura i que no t’en impossin una altre no vol dir pas tenir cap tipus d’odi a l’estranger ni vol dir menysprear a una altre raça.

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #24 el: 16 de Octubre de 2010, 00:26:06 am »

PxC, busca fer fora tots els immigrants, en comptes de donals-hi llocs de treball perquè enviin diners als seus països d'origen


PXC  esta mes preocupat de que els catalans i espanyols no ens falti treball,i aixo em sembla logic,i si despres sobra treball pues que els i donguin als inmigrants,pero primer els de casa!!  espanya cada dia sembla mes una ong,i no pas un pais,i la de diners que estan despilfarran en destinar al colectiu inmigrant,cuant es podria donar a families españolas que ho estan pasan malament,o simplement per potenciar les petites empreses que han quedat tocades per la crisis.
« Darrera modificació: 16 de Octubre de 2010, 00:29:31 am per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6336
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #25 el: 16 de Octubre de 2010, 01:09:35 am »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #26 el: 16 de Octubre de 2010, 12:01:56 pm »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

Exacte, és que jo mai a la vida faria fora als immigrants legals que porten aquí 15-20 anys pencant. Aquests SÍ que els necessitem com a un habitant més. Ara bé, tots els q per sort o per desgràcia no penquen, tots els q cometen delictes (q en són uns quants, si no vegeu la quantitat d'immigrants q hi ha a les pressons espanyoles) i tots els nouvinguts q acaben aquí perq simplement a l'extranger no els hi han facilitat la seva entrada i q saben de sobres q aquí no hi ha feina per a ells, tots aquests s'els a de fer fora. No pas a patades ni de males maneres però s'els a de mentalitzar de que aquí no poden estar i que la seva millor solució és tornar cap a casa...
En aquest país s'està fent totalment el contrari, per una banda ens queixem de l'atur i de la dificultat del jovent per a adquirir una vivenda i per l'altre estem potenciant a la immigració a base de bé. Només falta q el dia de demà a tots plegats ens facin cursets  d'àrab per tal de tenir-los q entendre ja q a la majoria d'ells no els dona la gana d'adaptar-se a la nostra cultura i com a mínim d'apendre el nostre idioma.

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #27 el: 16 de Octubre de 2010, 13:51:53 pm »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

Exacte, és que jo mai a la vida faria fora als immigrants legals que porten aquí 15-20 anys pencant. Aquests SÍ que els necessitem com a un habitant més. Ara bé, tots els q per sort o per desgràcia no penquen, tots els q cometen delictes (q en són uns quants, si no vegeu la quantitat d'immigrants q hi ha a les pressons espanyoles) i tots els nouvinguts q acaben aquí perq simplement a l'extranger no els hi han facilitat la seva entrada i q saben de sobres q aquí no hi ha feina per a ells, tots aquests s'els a de fer fora. No pas a patades ni de males maneres però s'els a de mentalitzar de que aquí no poden estar i que la seva millor solució és tornar cap a casa...
En aquest país s'està fent totalment el contrari, per una banda ens queixem de l'atur i de la dificultat del jovent per a adquirir una vivenda i per l'altre estem potenciant a la immigració a base de bé. Només falta q el dia de demà a tots plegats ens facin cursets  d'àrab per tal de tenir-los q entendre ja q a la majoria d'ells no els dona la gana d'adaptar-se a la nostra cultura i com a mínim d'apendre el nostre idioma.

Això amb aquest sistema és normal, és mes senzill enviar a un immigrant a la presó que no pas fer-ho amb tots els corruptes del PP, CIU, Millets i burgesots de torn.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #28 el: 16 de Octubre de 2010, 15:44:09 pm »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

Exacte, és que jo mai a la vida faria fora als immigrants legals que porten aquí 15-20 anys pencant. Aquests SÍ que els necessitem com a un habitant més. Ara bé, tots els q per sort o per desgràcia no penquen, tots els q cometen delictes (q en són uns quants, si no vegeu la quantitat d'immigrants q hi ha a les pressons espanyoles) i tots els nouvinguts q acaben aquí perq simplement a l'extranger no els hi han facilitat la seva entrada i q saben de sobres q aquí no hi ha feina per a ells, tots aquests s'els a de fer fora. No pas a patades ni de males maneres però s'els a de mentalitzar de que aquí no poden estar i que la seva millor solució és tornar cap a casa...
En aquest país s'està fent totalment el contrari, per una banda ens queixem de l'atur i de la dificultat del jovent per a adquirir una vivenda i per l'altre estem potenciant a la immigració a base de bé. Només falta q el dia de demà a tots plegats ens facin cursets  d'àrab per tal de tenir-los q entendre ja q a la majoria d'ells no els dona la gana d'adaptar-se a la nostra cultura i com a mínim d'apendre el nostre idioma.

Això amb aquest sistema és normal, és mes senzill enviar a un immigrant a la presó que no pas fer-ho amb tots els corruptes del PP, CIU, Millets i burgesots de torn.

Company, q un 40% dels presoners que hi ha a Catalunya siguin estrangers crec que són dades alarmants. Estem parlant que de cada 10 presoners, gairebé la meitat són de fora d’Espanya.  No seria alarmant si a Catalunya 4 de cada 10 persones fossin de l’estranger. Ara bé, el porcentatge d’immigrants a Catalunya és aproximadament d’un 15 %, amb lo qual em sembla increible que amb un porcentatge relativament curt d’immigrants q hi ha, gairebé la meitat de pressoners siguin estrangers.

Parles de si és més fàcil empressonar a un immigrant q als polítics xoriços de torn (q no cal q siguin de PP i CiU, que de partits d’esquerres també n’hi ha de xoriços.. no escombrem sempre cap a casa si us plau). Evidentment q és més fàcil empressonar a un immigrant q a un xoriço d’aquest tipus. Ara bé, també et diré q hi ha moltíssims immigrants menors d’edat q cometen robatoris i no van a la pressó perq simplement són menors d’edat.

Jo no hi crec amb tot això. Igual q tampoc em crec a la gent q diu q a la TV només surten els succesos provocats per immigrants. MENTIDA!!! A la TV desd fa bastant temps q s’oculten moltíssims casos de violència domèstica, robos, assessinats,etc… provocats per immigrants precissament perq el q interessa en aquest país, i concretament al govern, potenciar a la immigració
Si no fixeu-vos com es va criminalitzar l’agressió del penjat aquell a una nena en un metro. Sense justificar aquest acte “xenòfob” us diré que en els metros a diari hi ha agressions provocades per immigrants i que no han surtit mai a la llum.
 Suposso que deu ser una bona forma per a guanyar vots en unes futures eleccions, el fet de regalar papers a la gent a canvi de que en unes eleccions et votin.

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #29 el: 16 de Octubre de 2010, 20:16:07 pm »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

Exacte, és que jo mai a la vida faria fora als immigrants legals que porten aquí 15-20 anys pencant. Aquests SÍ que els necessitem com a un habitant més. Ara bé, tots els q per sort o per desgràcia no penquen, tots els q cometen delictes (q en són uns quants, si no vegeu la quantitat d'immigrants q hi ha a les pressons espanyoles) i tots els nouvinguts q acaben aquí perq simplement a l'extranger no els hi han facilitat la seva entrada i q saben de sobres q aquí no hi ha feina per a ells, tots aquests s'els a de fer fora. No pas a patades ni de males maneres però s'els a de mentalitzar de que aquí no poden estar i que la seva millor solució és tornar cap a casa...
En aquest país s'està fent totalment el contrari, per una banda ens queixem de l'atur i de la dificultat del jovent per a adquirir una vivenda i per l'altre estem potenciant a la immigració a base de bé. Només falta q el dia de demà a tots plegats ens facin cursets  d'àrab per tal de tenir-los q entendre ja q a la majoria d'ells no els dona la gana d'adaptar-se a la nostra cultura i com a mínim d'apendre el nostre idioma.

Això amb aquest sistema és normal, és mes senzill enviar a un immigrant a la presó que no pas fer-ho amb tots els corruptes del PP, CIU, Millets i burgesots de torn.

Company, q un 40% dels presoners que hi ha a Catalunya siguin estrangers crec que són dades alarmants. Estem parlant que de cada 10 presoners, gairebé la meitat són de fora d’Espanya.  No seria alarmant si a Catalunya 4 de cada 10 persones fossin de l’estranger. Ara bé, el porcentatge d’immigrants a Catalunya és aproximadament d’un 15 %, amb lo qual em sembla increible que amb un porcentatge relativament curt d’immigrants q hi ha, gairebé la meitat de pressoners siguin estrangers.

Parles de si és més fàcil empressonar a un immigrant q als polítics xoriços de torn (q no cal q siguin de PP i CiU, que de partits d’esquerres també n’hi ha de xoriços.. no escombrem sempre cap a casa si us plau). Evidentment q és més fàcil empressonar a un immigrant q a un xoriço d’aquest tipus. Ara bé, també et diré q hi ha moltíssims immigrants menors d’edat q cometen robatoris i no van a la pressó perq simplement són menors d’edat.

Jo no hi crec amb tot això. Igual q tampoc em crec a la gent q diu q a la TV només surten els succesos provocats per immigrants. MENTIDA!!! A la TV desd fa bastant temps q s’oculten moltíssims casos de violència domèstica, robos, assessinats,etc… provocats per immigrants precissament perq el q interessa en aquest país, i concretament al govern, potenciar a la immigració
Si no fixeu-vos com es va criminalitzar l’agressió del penjat aquell a una nena en un metro. Sense justificar aquest acte “xenòfob” us diré que en els metros a diari hi ha agressions provocades per immigrants i que no han surtit mai a la llum.
 Suposso que deu ser una bona forma per a guanyar vots en unes futures eleccions, el fet de regalar papers a la gent a canvi de que en unes eleccions et votin.


Evidenment m'estàs dient que de cada 10 presoners gairebé la meitat són de "fora". Jo segueixo pensant que es tracta perquè és molt més senzill empresonar aquestos que no pas gent d'aquí. I simplement quan han de buscar algú per a pagar els plats trencats per a qualsevol tema és mes fàcvil culpabilitzar a la gent de "fora".

D'altra banda no estic escombrant cap a casa, bàsicament perquè el que he dit és cert, o poder CIU no va desviar calers del palau, i el PP al País Valencià i a ses Illes no ha fotut mà a la caixa?
Si vols també et parlo dels "demòcrates" espanyols del PSOE, un partit que es diu d'esquerres i que il·legalitza certs partits que no els hi convenen i neguen el dret a l'autodeterminació de les nacions oprimides de l'estat espanyol.

Si no et creus aquesta qüestió ets lliure i per això no et dirè pas de que deixis de creure-ho, però vaja torno a repetir la possició més fàcil és sempre culpabilitzar l'immigrant que segurament no tindrà recursos, ni tampoc cap suport de cap mena per acabar a la garjola.
Referent als menors d'edat, si tenim una llei que diu que no se'ls pot empresonar, això val pels d'aquí i pels de "fora". Altra cosa és si s'haurien d'aplicar sancions més dures per la gent que no es comporta i sobretot pels que deliqueixen repetidament, ja siguin treballs socials etc etc... això últim no t'ho nego pas.




Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #30 el: 17 de Octubre de 2010, 00:00:13 am »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

Exacte, és que jo mai a la vida faria fora als immigrants legals que porten aquí 15-20 anys pencant. Aquests SÍ que els necessitem com a un habitant més. Ara bé, tots els q per sort o per desgràcia no penquen, tots els q cometen delictes (q en són uns quants, si no vegeu la quantitat d'immigrants q hi ha a les pressons espanyoles) i tots els nouvinguts q acaben aquí perq simplement a l'extranger no els hi han facilitat la seva entrada i q saben de sobres q aquí no hi ha feina per a ells, tots aquests s'els a de fer fora. No pas a patades ni de males maneres però s'els a de mentalitzar de que aquí no poden estar i que la seva millor solució és tornar cap a casa...
En aquest país s'està fent totalment el contrari, per una banda ens queixem de l'atur i de la dificultat del jovent per a adquirir una vivenda i per l'altre estem potenciant a la immigració a base de bé. Només falta q el dia de demà a tots plegats ens facin cursets  d'àrab per tal de tenir-los q entendre ja q a la majoria d'ells no els dona la gana d'adaptar-se a la nostra cultura i com a mínim d'apendre el nostre idioma.

Això amb aquest sistema és normal, és mes senzill enviar a un immigrant a la presó que no pas fer-ho amb tots els corruptes del PP, CIU, Millets i burgesots de torn.

Company, q un 40% dels presoners que hi ha a Catalunya siguin estrangers crec que són dades alarmants. Estem parlant que de cada 10 presoners, gairebé la meitat són de fora d’Espanya.  No seria alarmant si a Catalunya 4 de cada 10 persones fossin de l’estranger. Ara bé, el porcentatge d’immigrants a Catalunya és aproximadament d’un 15 %, amb lo qual em sembla increible que amb un porcentatge relativament curt d’immigrants q hi ha, gairebé la meitat de pressoners siguin estrangers.

Parles de si és més fàcil empressonar a un immigrant q als polítics xoriços de torn (q no cal q siguin de PP i CiU, que de partits d’esquerres també n’hi ha de xoriços.. no escombrem sempre cap a casa si us plau). Evidentment q és més fàcil empressonar a un immigrant q a un xoriço d’aquest tipus. Ara bé, també et diré q hi ha moltíssims immigrants menors d’edat q cometen robatoris i no van a la pressó perq simplement són menors d’edat.

Jo no hi crec amb tot això. Igual q tampoc em crec a la gent q diu q a la TV només surten els succesos provocats per immigrants. MENTIDA!!! A la TV desd fa bastant temps q s’oculten moltíssims casos de violència domèstica, robos, assessinats,etc… provocats per immigrants precissament perq el q interessa en aquest país, i concretament al govern, potenciar a la immigració
Si no fixeu-vos com es va criminalitzar l’agressió del penjat aquell a una nena en un metro. Sense justificar aquest acte “xenòfob” us diré que en els metros a diari hi ha agressions provocades per immigrants i que no han surtit mai a la llum.
 Suposso que deu ser una bona forma per a guanyar vots en unes futures eleccions, el fet de regalar papers a la gent a canvi de que en unes eleccions et votin.


Evidenment m'estàs dient que de cada 10 presoners gairebé la meitat són de "fora". Jo segueixo pensant que es tracta perquè és molt més senzill empresonar aquestos que no pas gent d'aquí. I simplement quan han de buscar algú per a pagar els plats trencats per a qualsevol tema és mes fàcvil culpabilitzar a la gent de "fora".

D'altra banda no estic escombrant cap a casa, bàsicament perquè el que he dit és cert, o poder CIU no va desviar calers del palau, i el PP al País Valencià i a ses Illes no ha fotut mà a la caixa?
Si vols també et parlo dels "demòcrates" espanyols del PSOE, un partit que es diu d'esquerres i que il·legalitza certs partits que no els hi convenen i neguen el dret a l'autodeterminació de les nacions oprimides de l'estat espanyol.

Si no et creus aquesta qüestió ets lliure i per això no et dirè pas de que deixis de creure-ho, però vaja torno a repetir la possició més fàcil és sempre culpabilitzar l'immigrant que segurament no tindrà recursos, ni tampoc cap suport de cap mena per acabar a la garjola.
Referent als menors d'edat, si tenim una llei que diu que no se'ls pot empresonar, això val pels d'aquí i pels de "fora". Altra cosa és si s'haurien d'aplicar sancions més dures per la gent que no es comporta i sobretot pels que deliqueixen repetidament, ja siguin treballs socials etc etc... això últim no t'ho nego pas.






Perquè no parlem del señor de solidaritat catalana...? un geni de la comptabilitat...o potser un lladre mes?
Potser el problema bé de lluny, de una legislació molt ambigüa y "reformada" a base de decrets, mal formulats...
Potser també per estar mes preocupats sempre, del que va passar abans de la vigent constitució, del que hauria de passar ara, amb mobiments reaccionaris intrasandents, que ens han portat a un bipartidisme bastant lamentable, y amb gran futur de que segueixi així unes décades més...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #31 el: 17 de Octubre de 2010, 11:20:36 am »
No entenc com encara hi ha gent que vol votar al Laporta despres de l'assemblea del barça d'ahir quina por que aquest paio pogui ser president de Catalunya

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #32 el: 17 de Octubre de 2010, 16:47:29 pm »
Jo soc de l'opinió del FerniSBD i del Hervi, uns quants sempre hi han estat, però ara tots cap aquí de cap manera , no es pot obrir la porta a tothom, al pas que anem, d'aquí a un parell de generacions a Catalunya dificílment es parlarà el català.

Exacte, és que jo mai a la vida faria fora als immigrants legals que porten aquí 15-20 anys pencant. Aquests SÍ que els necessitem com a un habitant més. Ara bé, tots els q per sort o per desgràcia no penquen, tots els q cometen delictes (q en són uns quants, si no vegeu la quantitat d'immigrants q hi ha a les pressons espanyoles) i tots els nouvinguts q acaben aquí perq simplement a l'extranger no els hi han facilitat la seva entrada i q saben de sobres q aquí no hi ha feina per a ells, tots aquests s'els a de fer fora. No pas a patades ni de males maneres però s'els a de mentalitzar de que aquí no poden estar i que la seva millor solució és tornar cap a casa...
En aquest país s'està fent totalment el contrari, per una banda ens queixem de l'atur i de la dificultat del jovent per a adquirir una vivenda i per l'altre estem potenciant a la immigració a base de bé. Només falta q el dia de demà a tots plegats ens facin cursets  d'àrab per tal de tenir-los q entendre ja q a la majoria d'ells no els dona la gana d'adaptar-se a la nostra cultura i com a mínim d'apendre el nostre idioma.

Això amb aquest sistema és normal, és mes senzill enviar a un immigrant a la presó que no pas fer-ho amb tots els corruptes del PP, CIU, Millets i burgesots de torn.

Company, q un 40% dels presoners que hi ha a Catalunya siguin estrangers crec que són dades alarmants. Estem parlant que de cada 10 presoners, gairebé la meitat són de fora d’Espanya.  No seria alarmant si a Catalunya 4 de cada 10 persones fossin de l’estranger. Ara bé, el porcentatge d’immigrants a Catalunya és aproximadament d’un 15 %, amb lo qual em sembla increible que amb un porcentatge relativament curt d’immigrants q hi ha, gairebé la meitat de pressoners siguin estrangers.

Parles de si és més fàcil empressonar a un immigrant q als polítics xoriços de torn (q no cal q siguin de PP i CiU, que de partits d’esquerres també n’hi ha de xoriços.. no escombrem sempre cap a casa si us plau). Evidentment q és més fàcil empressonar a un immigrant q a un xoriço d’aquest tipus. Ara bé, també et diré q hi ha moltíssims immigrants menors d’edat q cometen robatoris i no van a la pressó perq simplement són menors d’edat.

Jo no hi crec amb tot això. Igual q tampoc em crec a la gent q diu q a la TV només surten els succesos provocats per immigrants. MENTIDA!!! A la TV desd fa bastant temps q s’oculten moltíssims casos de violència domèstica, robos, assessinats,etc… provocats per immigrants precissament perq el q interessa en aquest país, i concretament al govern, potenciar a la immigració
Si no fixeu-vos com es va criminalitzar l’agressió del penjat aquell a una nena en un metro. Sense justificar aquest acte “xenòfob” us diré que en els metros a diari hi ha agressions provocades per immigrants i que no han surtit mai a la llum.
 Suposso que deu ser una bona forma per a guanyar vots en unes futures eleccions, el fet de regalar papers a la gent a canvi de que en unes eleccions et votin.


Evidenment m'estàs dient que de cada 10 presoners gairebé la meitat són de "fora". Jo segueixo pensant que es tracta perquè és molt més senzill empresonar aquestos que no pas gent d'aquí. I simplement quan han de buscar algú per a pagar els plats trencats per a qualsevol tema és mes fàcvil culpabilitzar a la gent de "fora".

D'altra banda no estic escombrant cap a casa, bàsicament perquè el que he dit és cert, o poder CIU no va desviar calers del palau, i el PP al País Valencià i a ses Illes no ha fotut mà a la caixa?
Si vols també et parlo dels "demòcrates" espanyols del PSOE, un partit que es diu d'esquerres i que il·legalitza certs partits que no els hi convenen i neguen el dret a l'autodeterminació de les nacions oprimides de l'estat espanyol.

Si no et creus aquesta qüestió ets lliure i per això no et dirè pas de que deixis de creure-ho, però vaja torno a repetir la possició més fàcil és sempre culpabilitzar l'immigrant que segurament no tindrà recursos, ni tampoc cap suport de cap mena per acabar a la garjola.
Referent als menors d'edat, si tenim una llei que diu que no se'ls pot empresonar, això val pels d'aquí i pels de "fora". Altra cosa és si s'haurien d'aplicar sancions més dures per la gent que no es comporta i sobretot pels que deliqueixen repetidament, ja siguin treballs socials etc etc... això últim no t'ho nego pas.






Els plats trencats els paguen els qui els han trencat. Per tan tot el q va a parar a la presó és per algun motiu. Les teves explicacions segueixen sense justificar-me el motiu pel qual 4 de cada 10 persones q hi ha la presó són de fora del país.
Comparteixo la opinió amb tu de que la normativa que existeix a la hora de tractar els delictes dels menors és incorrecta. Ara bé, segueixo pensant que nosaltres no tenim perq anar fabricant més presons simplement per anar-les omplint d’immigrants. Tot el qui cometi un delicte en territori espanyol s’el té que tornar al seu país i que l’empressonin allà, nosaltres no tenim perquè estar-los alimentant en les nostres presons.

Resumint, segueixo sense veure cap cosa positiva en el fet de deixar entrar a tots els immigrants que s’acosten a la Península. Tot plegat només implica més inseguretat ciutadana, més atur, més dificultat d’adquirir una vivenda, més mà d’obra barata q només implica que els q sóm d’aquí ens veiem obligats a treballar per 4 duros ja que sinó ens pendrà el lloc de treball un immigrant q treballi per 2 duros, etc.etc.etc…

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #33 el: 17 de Octubre de 2010, 18:42:37 pm »
Y lo que me extraña es que sea un 40% y no más de presos extranejeros en nuestras carceles... y diré por que... hace cosa de 3 meses, a una amiga mia un sudamericano le robó más de 1.000€ que llevaba en el bolso para pagar la reparación de su coche, un sudamericano le sacó una navaja bastante grande y la amenazó. Se llevó el dinero y tal... ella fue a denunciar, y OH que sorpresa, los Gosos de la Cuadra le dijeron que al no haber sangre, no podían hacer nada... un conocido mio, le robó la cartera a un sudamericano (eso que se le llama pegarle el palo y todo hay que decirlo, sin agresión física, solo verbal y amenazas, sin armas de por medio) y pasó 72h en los calabozos. Es decir:

Sudamericano con una arma blanca le roba más de 1.000€ a una española. Resultado? sigue en las calles de sabadell haciendo y deshaciendo a su antojo.
Español "pega el palo" a un sudamericano. Resultado? 72h en el calabozo más juicio.

Creo yo que no es justo, unos tantos y otros tan pocos. Por desgracia, no son 2 echos aislados y puntuales... como dice Ferni, a la actuación de aquél tipo en el metro de Barcelona pegándole a una sudamericana estuvo mal, muy mal. Pero hay muchísimas más agresiones de sudamericanos hacia españoles, otros sudamericanos, etc... y no salen por la televisión ni por cualquier medio de comunicación. Pero ojo! ni lo menciones! por que ya te tachan de racista y xenofobo. Un extranjero puede decirte lo que le salga de las narices, pero tu no les digas nada por que entonces pasas a ser un racista, xenofobo, fascista, etc...

A mi es una situación que me afecta directamente, ya no ando seguro por mis calles, considero que la ley no está de mi lado, etc... por ese motivo, Anglada se llevará mi voto. Lo único que me demuestran los videos como los de la Sexta, es que quieren desbancar a Anglada, dejarlo como un terrorista, un dictador, un racista,... y no me molesta, todo lo contrario. Por que saben que van a conseguir votos, por que los conseguirán, y no les interesa. No les interesa que alguien así tenga poder.

Citando a Uri50...
Citar
PxC, busca fer fora tots els immigrants, en comptes de donals-hi llocs de treball perquè enviin diners als seus països d'origen i puguin tornar-hi amb una vida digne.

Ah muy bien, tu prefieres que esto se llene de inmigrantes, que les den trabajos antes que nosotros, para poder enviar el dinero que ganan AQUI a SUS paises... Muy bien, ahora yo te haré una pregunta... Sabes que el dinero que sale de aqui, no lo volvemos a recuperar? Sabes que perdemos millones de euros anuales por esto? Dinero que NO se recupera. Y si a eso, le sumamos el dinero que cuesta mantenerlos en las carceles, el dinero que le cuesta a la seguridad social estos inmigrantes ilegales, las ayudas, el bandalismo, etc... hace una suma bastante grande.

Ahora para evitar que salga alguno echandome en cara que nuestros abuelos hicieron lo mismo, buscarse la vida fuera para que aquí pudieran vivir bien sus familias... Si, mi abuelo fue uno de ellos, emigró a Alemania para poder traer dinero a mi familia, pero con la diferéncia de que mi abuelo salió con permiso de residencia y contrato. Una vez acabado, de vuelta a España. No debe ser tan dfícil hacerlo cuando en tiempos de Franco se hacia y ahora no. Es lo único que pido, que vengan, trabajen lo que quieran, pero una vez acabado y que no encuentran trabajo en X tiempo, fuera.

Yo no quiero un pais libre de inmigración, no. Por que la inmigración hasta un cierto punto es positiva, pero ese cierto punto hace años que se ha superado asi que es momento de actuar. Y podéis poner los videos que queráis, podéis hacer toda la demagógia que os venga a gusto, podéis criticar... pero los que tenemos claro que vamos a votar a PxC no nos vais a hacer cambiar de idea, somos personas de la calle que no estamos ciegas, vemos lo que hay y vemos los problemas que nos perjudican, y queremos un cambio.

Y ojo, yo no comparto 100% el ideal de Anglada, no soy Católico ni quiero erradicar el islam, simplemente quiero que mejore la situación actual.

Un saludo.
« Darrera modificació: 17 de Octubre de 2010, 20:21:06 pm per DeatheR »

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #34 el: 17 de Octubre de 2010, 20:07:38 pm »
Y lo que me extraña es que sea un 40% y no más de presos extranejeros en nuestras carceles... y diré por que... hace cosa de 3 meses, a una amiga mia un sudamericano le robó más de 1.000€ que llevaba en el bolso para pagar la reparación de su coche, un sudamericano le sacó una navaja bastante grande y la amenazó. Se llevó el dinero y tal... ella fue a denunciar, y OH que sorpresa, los Gosos de la Cuadra le dijeron que al no haber sangre, no podían hacer nada... un conocido mio, le robó la cartera a un sudamericano (eso que se le llama pegarle el palo y todo hay que decirlo, sin agresión física, solo verbal y amenazas, sin armas de por medio) y pasó 72h en los calabozos. Es decir:

Sudamericano con una arma blanca le roba más de 1.000€ a una española. Resultado? sigue en las calles de sabadell haciendo y deshaciendo a su antojo.
Español "pega el palo" a un sudamericano. Resultado? 72h en el calabozo más juicio.

Creo yo que no es justo, unos tantos y otros tan pocos. Por desgracia, no son 2 echos aislados y puntuales... como dice Ferni, a la actuación de aquél tipo en el metro de Barcelona pegándole a una sudamericana estuvo mal, muy mal. Pero hay muchísimas más agresiones de sudamericanos hacia españoles, otros sudamericanos, etc... y no salen por la televisión ni por cualquier medio de comunicación. Pero ojo! ni lo menciones! por que ya te tachan de racista y xenofobo. Un extranjero puede decirte lo que le salga de las narices, pero tu no les digas nada por que entonces pasas a ser un racista, xenofobo, fascista, etc...

A mi es una situación que me afecta directamente, ya no ando seguro por mis calles, considero que la ley no está de mi lado, etc... por ese motivo, Anglada se llevará mi voto. Lo único que me demuestran los videos como los de la Sexta, es que quieren desbancar a Anglada, dejarlo como un terrorista, un dictador, un racista,... y no me molesta, todo lo contrario. Por que saben que van a conseguir votos, por que los conseguirán, y no les interesa. No les interesa que alguien así tenga poder.

Citando a Uri50...
Citar
PxC, busca fer fora tots els immigrants, en comptes de donals-hi llocs de treball perquè enviin diners als seus països d'origen i puguin tornar-hi amb una vida digne.

Ah muy bien, tu prefieres que esto se llene de inmigrantes, que les den trabajos antes que nosotros, para poder enviar el dinero que ganan AQUI a SUS paises... Muy bien, ahora yo te haré una pregunta... Sabes que el dinero que sale de aqui, no lo volvemos a recuperar? Sabes que perdemos millones de euros anuales por esto? Dinero que NO se recupera. Y si a eso, le sumamos el dinero que cuesta mantenerlos en las carceles, el dinero que le cuesta a la seguridad social estos inmigrantes ilegales, las ayudas, el bandalismo, etc... hace una suma bastante grande.

Ahora para evitar que salga alguno echandome en cara que nuestros abuelos hicieron lo mismo, buscarse la vida fuera para que aquí pudieran vivir bien sus familias... Si, mi abuelo fue uno de ellos, emigró a Alemania para poder traer dinero a mi familia, pero con la diferéncia es que mi abuelo salió con permiso de residencia y contrato. Una vez acabado, de vuelta a España. No debe ser tan díficil hacerlo cuando en tiempos de Franco se hacia y ahora no. Es lo único que pido, que vengan, trabajen lo que quieran, pero una vez acabado y que no encuentran trabajo en X tiempo, fuera.

Yo no quiero un pais libre de inmigración, no. Por que la inmigración hasta un cierto punto es positiva, pero ese cierto punto hace años que se ha superado asi que es momento de actuar. Y podéis poner los videos que queráis, podéis hacer toda la demagógia que os venga a gusto, podéis criticar... pero los que tenemos claro que vamos a votar a PxC no nos vais a hacer cambiar de idea, somos personas de la calle que no estamos ciegas, vemos lo que hay y vemos los problemas que nos perjudican, y queremos un cambio.

Y ojo, yo no comparto 100% el ideal de Anglada, no soy Católico ni quiero erradicar el islam, simplemente quiero que mejore la situación actual.

Un saludo.


Exacto, por un video que salga en el programa del ********** ese del Wayomi no cambiaremos nuestro voto en las elecciones. Me parece una forma bastante absurda de hacer demagogia. Igual d absurdo que el hecho de remover el pasado del sr. Anglada para que no le voten. Muy triste todo esto.
« Darrera modificació: 17 de Octubre de 2010, 20:47:14 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #35 el: 17 de Octubre de 2010, 20:37:41 pm »
Aquestes eleccions anem servits de frikisme. Entre el montadordefires Laporta, el vullundebatencastel là Montilla, el matamoros Anglada i el nonacionalistaperov iscaespanya Rivera, anem servits.

A veure quan s'imposa el sentit comú en aquest país i foten un examen mental per a poder-se presentar als càrrecs públics i de pas per votar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #36 el: 17 de Octubre de 2010, 20:38:17 pm »
Se han puesto videos de ambas partes eh!
Y no hace falta remover el pasado del Sr. Anglada... su presente ya me dice todo  :geek
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #37 el: 17 de Octubre de 2010, 20:54:12 pm »
Se han puesto videos de ambas partes eh!
Y no hace falta remover el pasado del Sr. Anglada... su presente ya me dice todo  :geek

Independientemente de su pasado o de su futuro yo voto al partido, no a la persona. Él me parece un líder convincente y q me gusta como se defiende de sus constantes críticas tanto en programas de TV como en entrevistas, de todas formas yo no lo voto a él, voto al partido. Y imagino q muchos d los q voten al sr Laporta también votarán al partido y no lo votarán por simpatias (q son pocas) de cara a su persona.

Birrero, comparteixo la teva opinió en que anem servits de frikisme en aquestes eleccions i que potser s'hauria de passar un exàmen mental tan per presentar-se als càrrecs públics com per votar. Més q examen mental, simplement una mica de culturilla general. Ara bé, molts dels q potser votem a partits més petits ho fem perq ja estem o bé molt desenganyats amb els grans candidats a guanyar o simplement perq sabem que encara q votem directament a qui volem com a president de la Generalitat segurament ens la tornaran a fotre com fa anys ens la van fotre amb el tripartit q con tal de no deixar guanyar a CiU es van inventar les 1000 i una filigranes per a poder governar. Vistes aquestes coses arriva un punt q un ja deixa de pendre's en serio unes eleccions i es dedica a votar a partits més petits q saps q no guanyaran mai, però q almenys amb aquest vot saps q els faràs créixer.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #38 el: 17 de Octubre de 2010, 21:21:43 pm »
Aquestes eleccions serà una golejada a favor de CiU, segurament els menys dolents i els qui si no fan res d'estrany sortiran com a guanyadors. En quan a Anglada, ara el PP, des de fa setmanes veient que els pot treure alguns vots han corregut a fer soroll amb els rumanesos de Badalona. Un dels greus problemes de PxC és el seu líder, que de líder no té res, com tampoc té carisme i sens dubte cau per terra quan l'apreten una mica. Aquest partit amb un altre personatge al seu davant possiblement faria alguna cosa més de la que faran amb ell.

L'únic problema serà amb qui pacta CiU si no acaba tenint majoria absoluta, que no crec que la tingui. Amb el PP..... sense comentaris, Ciutadans pitjor, Socilaistes o ERC malament també i Els Verds sens dubte els més farsants de tots amb diferència.

Veurem que acaba passant.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:ELECCIONS GENERALITAT 2010 - sondeig-debat setembre
« Respondre #39 el: 18 de Octubre de 2010, 15:46:33 pm »
Això és una qüestió de valors i de fons, no és tant fàcil com dir que els immigrants tenen la culpa de tot, que no és veritat. La culpa és d'un sistema injust i que permet que hi hagi gent que es mor de gana, que es queda sense feina, que els bancs robin, etc... És això el que s'ha de canviar i és bastant utòpic, però la història està plena de grans fets que modifiquen secietats i el món sencer...
L'excusa de l'immigrant com a causa dels mals d'un pais és més pròpia de la societat ultra-racista dels EEUU dels anys 40-50-60 que del segle XXI, no val, i qui cregui que és així té un problema.

En comptes de preguntar-nos perquè la majoria de presoners d'aquí són de ''fora'', perquè no ens preguntem el perquè el mafiós del Millet que ha robat, SÍ, HA ROBAT A TOTS ELS CATALANS, és tractat com un rei, o perquè els bancs i caixes que embarguen cases a la gent que NO POT PAGAR, segueixen fent de les seves com si res.

''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)