Autor Tema: Arnal (2009-2010)  (Llegit 16301 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #20 el: 26 de Desembre de 2011, 12:15:45 pm »
Sembla que s'hi troba a gust a Xipre...
Recordo un gol seu al camp del Lleida (2-2, l'altre d'Àxel) i prou.
Quin davanter l'Arnal...  :laugh2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Leonderubi

  • Visitant
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #21 el: 26 de Desembre de 2011, 17:21:36 pm »
Sembla que s'hi troba a gust a Xipre...
Recordo un gol seu al camp del Lleida (2-2, l'altre d'Àxel) i prou.
Quin davanter l'Arnal...  :laugh2:

Y la dedicatoria de aquel gol a los pokos que fuimos al camp d'esports mandandonos a callar con un dedo en la boca...

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #22 el: 26 de Desembre de 2011, 23:46:42 pm »
Sembla que s'hi troba a gust a Xipre...
Recordo un gol seu al camp del Lleida (2-2, l'altre d'Àxel) i prou.
Quin davanter l'Arnal...  :laugh2:

Y la dedicatoria de aquel gol a los pokos que fuimos al camp d'esports mandandonos a callar con un dedo en la boca...

Estube allí y no me acuerdo, debía estar gritando por el gol... Igualmente, prefiero que Baha marque 25 goles y nos mande callar 25 veces que que no lo haga.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Leonderubi

  • Visitant
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #23 el: 27 de Desembre de 2011, 13:17:27 pm »
Sembla que s'hi troba a gust a Xipre...
Recordo un gol seu al camp del Lleida (2-2, l'altre d'Àxel) i prou.
Quin davanter l'Arnal...  :laugh2:

Y la dedicatoria de aquel gol a los pokos que fuimos al camp d'esports mandandonos a callar con un dedo en la boca...

Ya te digo yo que si Arnal hubiera marcado 25 goles con nosotros no mandaba callar a nadie... Pero como venía para revalorizarse en el CE SABADELL para poder irse de nuevo a un club de 2ªA (palabras suyas...) Y demostró su valía, vaya que si la demostró...
Estube allí y no me acuerdo, debía estar gritando por el gol... Igualmente, prefiero que Baha marque 25 goles y nos mande callar 25 veces que que no lo haga.

Desconnectat mss

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8351
  • Gènere: Masculí
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #24 el: 15 de Febrer de 2012, 01:16:53 am »

gol d´Arnal a l´Alki Larnaca en l´ultim partit contra l´Anagennisi (1-2), Segona joventut??
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Antonio Recio

  • Visitant
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #25 el: 15 de Febrer de 2012, 18:08:12 pm »
Doncs la meva opinió és que aquest jugador té molta qualitat, aviam si segueixen els seus gols!! 

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #26 el: 26 de Febrer de 2012, 10:01:51 am »
Per als admiradors d'aquest terror per als porters (sobretot de discoteca), us deixo un resum dels gols que porta aquesta temporada, encara que no inclou el que va marcar ahir, en la victòria del seu equip davant l'Olympiakos Nicósia.

Actualment porta 9 gols en 19 aparicions en Lliga i 3 gols en 2 partits de Copa.

Arnal Conde Alki Goals 2011/12
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #27 el: 26 de Febrer de 2012, 16:58:07 pm »
Que Arnal porti 9 gols a 1a Divisió Xipriota i que amb nosaltres a 2aB fes 1 gol en tot l'any vol dir molt poc del nivell de la lliga Xipriota  :Paletas:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Antonio Recio

  • Visitant
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #28 el: 27 de Febrer de 2012, 19:24:50 pm »
Home doncs que porti aquests gols no serà mala sort i per mi la lliga Xipriota és molt millor que la Segona B!

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #29 el: 27 de Febrer de 2012, 20:57:47 pm »
la liga chipriota mejor que nuestra 2ªB yo desconozco el nivel de alli pero no lo creo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Antonio Recio

  • Visitant
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #30 el: 27 de Febrer de 2012, 23:43:13 pm »
la liga chipriota mejor que nuestra 2ªB yo desconozco el nivel de alli pero no lo creo  :beer2 :beer2

Si no la coneixes com pots opinar?

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #31 el: 27 de Febrer de 2012, 23:55:53 pm »
La lliga xipriota és una broma. A part d'un parell de clubs que podrien estar a la part baixa de Primera divisió i gràcies (APOEL i Omonia Nicósia), hi han un parell més de clubs d'un nivell similar a la nostre actual plantilla (AEL i Anorthosos), però la resta, els 10 clubs restants, la majoria no farien ni play-off d'ascens a Segona B i alguns no tindrien nivell ni per jugar a Tercera Divisió (Annagenisi i Ermis).

Mostra clara és que els clubs que la componen mai s'han interessat seriosament en algunes veus governamentals (els partidaris de la Enosis) que en alguns moments volien unificar la lliga xipriota amb la grega, per que saben que allà els clubs no estarien ni tant sols a Segona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #32 el: 07 de Juny de 2013, 15:47:54 pm »
La lliga l'ha acabat al Ethnikos Achna que ha jugat el play-off de descens a Segona Divisió, salvant-se. En total, 15 partits jugats i 2 gols.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #33 el: 28 de Juliol de 2013, 11:17:33 am »
Aquest crack del futbol mundial, canvia la potent Lliga Xipriota per una altre lliga on podrà brillar amb la seva classe, qualitat i rapidesa, com és la Lliga de Malta, on jugarà al FC Valletta, campió actual de la lliga regular maltesa, però que als play-offs varen quedar en tercera plaça.

L'equip ha quedat eliminat en segona ronda de la UEFA League contra un equip com el FC Minsk, un dels equips més potents de Bielorússia, actual campió de Copa del seu país.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sempresbd

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 107
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #34 el: 26 de Agost de 2013, 18:53:00 pm »
Fitxa per l'Olot de 2B

Connectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 895
  • Gènere: Masculí
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #35 el: 26 de Agost de 2013, 21:53:01 pm »
Pero el Olot no estaba haciendo buen equipo?

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #36 el: 27 de Agost de 2013, 09:17:20 am »
Pero el Olot no estaba haciendo buen equipo?

Sota el meu punt de vista, Arnal per reforçar a l'equip i aconseguir la permanència a Segona B, no és una mala incorporació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Vella Creu Alta

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 895
  • Gènere: Masculí
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #37 el: 27 de Agost de 2013, 12:45:04 pm »
Pero el Olot no estaba haciendo buen equipo?

Sota el meu punt de vista, Arnal per reforçar a l'equip i aconseguir la permanència a Segona B, no és una mala incorporació.
Buff.. a mi no me gustaba nada cuando jugaba con nosotros, pero bueno no se como es actualmente, muchas veces los años te hacen mejorar.  :xin-xin

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #38 el: 27 de Agost de 2013, 17:23:52 pm »
la boca y las maneras le perdieron aquí en el Sabadell, dijo que venía para ver si daba el salto a la fama, marcó 2 goles (que creo que 1 no fue ni suyo) y se fue por la puerta pequeña. Como última opción no está mal para el Olot, pero si va a ser titular, que dios les pille confesados...

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re:Arnal (2009-2010)
« Respondre #39 el: 05 de Setembre de 2013, 11:52:35 am »
Ahir va fer el gol que va permetre que el seu equip guanyés a l'Huracán i passés de ronda a la copa del rei
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!