Autor Tema: Diari del VI Interpenyes.  (Llegit 6303 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari del VI Interpenyes.
« Respondre #20 el: 15 de Juliol de 2010, 00:17:38 am »
Entrevista a Pedrito, un dels capitans de La Força Arlekinada:

Citar
Com has vist el torneig, a part d'amb els ulls?

El torneig ja vaig dir que seria exel·lent i així ha estat. Aquest torneig cada any va agafant més i més prestigi i espero que any rere any n'agafi més i que alguns establiments importants de la ciutat col·laborin per l'elaboració d'aquest torneig. Ja estic comptant els dies que queden per la propera edició que de ben segur, serà molt disputada!

Com ha arribat el teu equip al torneig?

Vam començar el torneig molt cocnentrats i concients de que moltes persones ens donaven com a favorits. Aquesta condició de favorits la voliam deixar de banda, l'objectiu era disfrutar del dia entre arlekinats de cor i entre nosaltres mateixos, que som com una família. Mica en mica vam anar guanyant partits fins que vam acabar com a segons classificats de la lligueta. En els quarts de final, l'equip dels No Penyistes no ens ho van posar gens fàcil i fins la falta d'1:50 no vam trencar l'empat a 1. A les semis es reeditaven les de l'any passat, amb JOGAR, en les quals vam sortir endollats i vam guanyar per 4-0, i la final contra l'equip relevació, els Periodistes, on vam soventar-la per un 2-4 i ens vam convertir per primer cop, en campions.

Com us heu sentit durant el torneig?

Com ja he dit, La Força Arlekinada no és només un equip, no és només una penya, és una família. En el torneig ho vam demostrar tant a la pista com a la grada. Vam veure tots els partits junts, rient i fent bromes entre nosaltres mateixos i a l'àrbitre de taula amb la seva samarreta. La festa després de la victòria al vestuari, és per recordar durant molt de temps.

Quins creus que ha sigut la revelació del torneig? I la decepció?

Ja vaig avisar que l'equip dels Periodistes seria un equip seriós i així ha estat. S'han plantat a la final eliminant a Resistència-Foreros i entrenadors FutFem, és a dir, als dos cocos de la competició. No crec que hi hagi cap decepció al torneig, simplement, poden haver-hi equips que no han complert les espectatives com per exemple, Resistència Foreros ( campions de l'anterior edició ), o @rlekinats.com, que porten dues edicions sense arribar a semifinals.

Que milloraries del torneig?

Hi ha poques coses a millorar, han de millorar de fora cap a dins, és a dir, les institucions locals que tenen un renom nacional i internacional podrien colaborar-hi una mica. Sembla ser que UNNIM ha fet una petita passa, esperem que no sigui en vá.

I per acabar... Unes paraules per als arlequinats!

Ja vam dir que no seria fàcil però ja tenim la copa de campions, l'any que ve serà diferent, tothom ens veurà com l'equip a guanyar i per això li posarem més ganes. Guanyar-la no ha estat gens fàcil i per això, reeditar el títol serà encara més difícil.

LA FORÇA és ARLEKINADA!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari del VI Interpenyes.
« Respondre #21 el: 15 de Juliol de 2010, 15:36:26 pm »
Entrevista a Mendo, ex-jugador i soci de La Força Arlekinada:

Citar
Com has vist el torneig, a part d'amb els ulls?
He vist un gran torneig, amb una feina espectacular de l'organització. A més, durant tot el dia es va viure un clima de germanor entre tots els arlequinats. També cal destacar que s'ha vist un gran nivell de futbol en molts partits.

Com ha arribat el teu equip al torneig?
La Força va arribar amb moltes ganes i il·lusió perquè creiem que aquest any es podia fer un molt bon paper al torneig.

Com us heu sentit durant el torneig?
Durant el torneig l'equip ha mostrat un gran joc i molta arribada a porta. Això ha permès a l'equip realitzar un gran torneig i s'ha sentit, en tot moment, còmode i amb confiança a la pista.
Jo, per la meva part, ho he viscut amb molts nervis des de la grada, tot i el bon joc del meu equip. Es pateix més des de fora que des de dins!
Però, finalment, tots hem rebut una gran alegria proclamant-nos, per fi, campions del torneig.

Quins creus que ha sigut la revelació del torneig? I la decepció?
La revelació del torneig ha estat, sense cap mena de dubte, l'equip de Periodistes. Era un equip nou i, per tant, era tota una incògnita. A més, va fer una fase prèvia no gaire bona i molts pensàvem que quedaria fora a Quarts. Però no va ser així i va aconseguir imposar-se contra pronòstic a la final després de deixar fora a equips importants com Resistència - Foreros i Entrenadors del Futfem.
De decepció no es pot parlar, però potser esperava que estigués més amunt Resistència - Foreros. Durant tots els tornejos ha estat a la part superior de la classificació i sempre és un dels favorits. Però aquest any es van trobar als primers partits amb una lesió molt important i això potser ha fet que no hagin estat més amunt. Però bé, un any dolent el pot tenir tothom i, de ben segur, l'any que ve tornaran a donar molta guerra i ha estar entre els primers classificats.

Que milloraries del torneig?
La veritat és que poques coses es poden millorar. Com he dit abans l'organització va fer una feina espectacular. L'únic que potser s'hauria de mirar és la durada dels partits, tot i que és la única manera de que quadri l'horari. Potser és perquè estàvem acostumats d'altres edicions que els partits duressin més,

I per acabar... Unes paraules per als arlequinats!
Vull dir als arlequinats que aquest any hem d'estar, com sempre, al peu del canó amb el nostre Sabadell. Espero que aquest any sigui el de la tornada a 2a A, perquè ja ens ho mereixem tots els aficionats que portem tants anys acompanyant a l'equip per aquest "infern". En fi, que no deixem mai al nostre equip perquè algun dia, n'estic segur, tornarem!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...