Autor Tema: Jogar Sabadell  (Llegit 2112 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sbd10

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
Jogar Sabadell
« el: 28 de Juny de 2010, 21:54:37 pm »
Hola a tots, per manament intern de la junta de JOGAR SABADELL s'ha decidit penjar aquest missatge aquí, en busca de DUES PERSONES que vulguin formar part del nostre equip el proper dia 10 de juliol, al present torneig. Seria en qualitat de porter i l'altre de jugador normal, i que respongui a les necesitats que l'organització demana per participar ( carnet de soci del club ). Gràcies a tots. :bandera

JOGAR.

« Darrera modificació: 28 de Juny de 2010, 21:59:36 pm per sbd10 »

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:JOGAR
« Respondre #1 el: 28 de Juny de 2010, 21:59:40 pm »
Hola a tots, per manament intern de la junta de JOGAR SABADELL s'ha decidit penjar aquest missatge aquí, en busca de DUES PERSONES que vulguin formar part del nostre equip el proper dia 10 de juliol, al present torneig. Seria en qualitat de porter i l'altre de jugador normal, i que respongui a les necesitats que l'organització demana per participar ( carnet de soci del club ). Gràcies a tots. :bandera

JOGAR.

 :o  :o  :o  :o Què us heu reunit en Assemblea Extraordinària?  ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re:Jogar Sabadell
« Respondre #2 el: 29 de Juny de 2010, 15:10:44 pm »
tal y como esta escrito esto es del garces, pero no erais 50 socios?? yo pondria al garces de porter ara que s'esta posant ben fooort! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re:Jogar Sabadell
« Respondre #3 el: 29 de Juny de 2010, 15:26:05 pm »
Sort en la recerca!  :ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jogar Sabadell
« Respondre #4 el: 29 de Juny de 2010, 23:06:46 pm »
A mi també m'agradaria Garcés de porter. El vaig veure en un partit fa unes dues temporades, i em va agradar. En porteria petita no ho fa gens malament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Jogar Sabadell
« Respondre #5 el: 05 de Juliol de 2010, 16:56:47 pm »
Hola!
Sóc el nou fitxatge estrella gràcies al Birrero que m'ho ha recomanat!  :icon_mrgreen:

Com a referència puc dir que tinc el trofeu de màxim golejador del Can Rull de quan jugava a Infantil. Tinc un bon fons físic (Sóc àrbit, en un cap de setmana normalment em faig 3 partits de F11 i 1 de F7) i el que li poso més són ganes.  :anims


Qu vagi bé!


"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Jogar Sabadell
« Respondre #6 el: 05 de Juliol de 2010, 20:31:25 pm »
Clar que si Miki. Per això et vaig dir que a pesar de no ser de cap penya, tots els socis arlekinats son benvinguts i sempre hi ha algun equip que els falta gent per tancar plantilles.

I que carai, sempre és un gust veure't amb la bola als peus enlloc del xiulet a la boca.  :laugh2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sbd10

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
Re:Jogar Sabadell
« Respondre #7 el: 05 de Juliol de 2010, 22:30:32 pm »
Mitjançant aquest escrit, us comuniquem que gràcies a la col.laboració de varis foreros, podem donar i donem per tancada la inscripció de jugadors pel nostre equip JOGAR SABADELL. Gràcies a tots!
 :bola

PD: No sóc el Garcés, sóc un jugador del seu equip. Els textos sí que són d'ell. Gràcies.