Autor Tema: VI TORNEIG INTERPENYES 2010  (Llegit 34508 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #100 el: 11 de Juliol de 2010, 14:39:30 pm »
felicidades a los ganadores!

y felicidades a la organización pk a salido todo rodado, ese gran birrero dejandose la vida en el torneo cada año y ese gran manel buscando las castañas para conseguir la pasta para realizarlo, para mi este año los arbitros redondos! lo habeis clavao! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #101 el: 11 de Juliol de 2010, 19:21:06 pm »
Algú sap que va passar amb les celebracions de la Força Arlekinada ahir a la nit?

Corren rumors que alguns dels jugadors més populars de l'equip: Xandri, Pedro, Navarro + el míster Iniesta van montar una festa privada a l' Hotel Verdi amb prostitutes d'alt estànding. També tinc entés q anteriorment a això els jugadors van anar a celebrar el triomf per la Zona Hermética i q el Navarro es va possar una careta i es va possar a tocar el tambó al mig d'una coneguda discoteca de la zona.... :visca :visca :visca :visca




Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #102 el: 11 de Juliol de 2010, 19:23:20 pm »
Algú sap que va passar amb les celebracions de la Força Arlekinada ahir a la nit?

Corren rumors que alguns dels jugadors més populars de l'equip: Xandri, Pedro, Navarro + el míster Iniesta van montar una festa privada a l' Hotel Verdi amb prostitutes d'alt estànding. També tinc entés q anteriorment a això els jugadors van anar a celebrar el triomf per la Zona Hermética i q el Navarro es va possar una careta i es va possar a tocar el tambó al mig d'una coneguda discoteca de la zona.... :visca :visca :visca :visca





com a capità d'aquest equip he de sortir ràpidament a desmentir aquests rumors que intenten desestabilitzar a l'equip després d'una merescuda victòria a la pista. FerniSBD ha sigut arrestat i en breus moments passarà a disposició judicial.

Seguirem informant xD

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #103 el: 12 de Juliol de 2010, 12:59:25 pm »
Les millors imatges del Torneig a www.arlekinats.com
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Xandri

  • Visitant
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #104 el: 12 de Juliol de 2010, 13:04:04 pm »
Les millors imatges del Torneig a www.arlekinats.com
Almunia, hi ha alguna forma d'aconseguir les demés fotos que es van fer? :beer2

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #105 el: 12 de Juliol de 2010, 19:43:12 pm »
Moltes felicitats a la Força/Curva Arlequinada per haver-se endut enguany el titol, pero que sapiguen que aqui s'ha acabat el chollo :innocent:
que el proper any penso estar molt mes en forma que aquest i no penso deixar que cap mes equip s'emporti cap copa de guanyador... penso moure mar i montanya! jejeje

Moltes felicitats tambe a els arbitres, que no van tenir gens protagonisme en cap partit, crec jo. I als organitzadors com sempre per el seu excel·lent treball.

 :ejem  El año que viene nos la llevamos otra vez,
El año que viene nos la llevamos otra vez lelele le le
Nos la llevamos otra vez  :ejem

Ojala....
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #106 el: 12 de Juliol de 2010, 20:00:08 pm »
Uri marieta ho dius pq encara ets jove, i mentre tu potser l'any que ve estas mes en forma els altres de l'ekip no ho crec pas! Jajaj! bueno, enhorabona als campions!!

Desconnectat Manelinho

  • Moderador
  • Secretari Tècnic
  • *********
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #107 el: 14 de Juliol de 2010, 19:03:28 pm »
Passats ja uns dies d'aquest VI Torneig InterPenyes i com a 'cap visible' de l'organització, voldria donar les gràcies a tothom qui ha fet possible, per sisè any consecutiu, aquesta diada de germanor entre @rlekinats.
Per tant: gràcies als patrocinadors, gràcies als participants (jugadors, entrenadors, àrbitres...), gràcies al públic en general i als corresponsables de l'organització. Sense tots vosaltres, l'existència d'aquest torneig simplement no tindria sentit. :reverencia2

Per altra banda, m'agradaria no oblidar (que no per força vol dir recordar) les picabaralles que afortunadament no van passar de simples calentons. I no voldria oblidar-les simplement per intentar evitar-les en el futur. És lògic que quan un juga vulgui guanyar i passin fets puntualment desagradables, tot i que reitero que celebro que no es passés d'aquí i tot quedés damunt el parquet de Can Balsach. Significa que s'enten la filosofia del torneig.

Seguint amb el tema de les lamentacions, m'agradaria donar ànims a tots aquells que van patir algun tipus de lesió i prefereixo no donar noms, perquè així en fred em podria oblidar a algú, pel que ho deixo en general. Potser en aquest punt, s'hauria d'entendre que si venen a participar jugadors del futbol base (sigui quina sigui la categoria), podrien ser ells els lesionats i crec que això no ens perdonaríem mai.

M'agradaria destacar també el nivell de joc al que s'està arribant. Per ser un torneig social sense cap ànim d'elitisme, considero que cada vegada hi ha més qualitat a la pista, felicitats a tots en aquest sentit també. :bola

I per últim i sense ànim de posar-nos medalles i tot i les limitacions, crec sincerament que cada any ens anem superant a nivell organitzatiu i agraïm de tot cor les crítiques constructives i aportacions que ens heu anat fent i que ens anotem per intentar superar-nos una vegada més en el VII Torneig InterPenyes C.E. Sabadell. :beer2

 :clap2 :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:VI TORNEIG INTERPENYES 2010
« Respondre #108 el: 23 de Juliol de 2010, 11:00:32 am »
Vaig vore sols la fase final 6 partits i mig, ja que amb el 4-0 a mitja part de la final, vaig anar tirant.
Gràcies a @rlekinats.com per la faena i propaganda que feu per el club, gràcies a los patrocinadors, que crec que van ser unnim, la trempera i gràcies al club, que me consta que va cedir 3 samarretes per al sorteig. En especial gràcies a cert directiu que llegirà açò i que sé que va ser un dels que va moure més per a que açò fos possible.


L'any que vé, més, i espere que millor. Repetiran LFA? Seria el primer colp.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!