Enquesta

Qui guanyarà el Mundial 2010?

España
25 (44.6%)
Brasil
11 (19.6%)
Alemanya
1 (1.8%)
Argentina
4 (7.1%)
Italia
4 (7.1%)
Altres
11 (19.6%)

Total de vots: 55

Autor Tema: Qui guanyarà el Mundial 2010?  (Llegit 11987 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #20 el: 09 de Juny de 2010, 16:48:47 pm »


Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis :whistle:
FORZA AZURRA!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #21 el: 09 de Juny de 2010, 22:24:58 pm »


Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis :whistle:
FORZA AZURRA!

FORZA AZZURRA!!!!!!

Et contesto a la pregunta q em vas fer fa uns messos: Ferni de debó creus que Sudàfrica estarà a les semifinals? La meva resposta segueix siguent un SÍ rotund.

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #22 el: 09 de Juny de 2010, 22:29:23 pm »


Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis :whistle:
FORZA AZURRA!

FORZA AZZURRA!!!!!!

Et contesto a la pregunta q em vas fer fa uns messos: Ferni de debó creus que Sudàfrica estarà a les semifinals? La meva resposta segueix siguent un SÍ rotund.
que???? però ferni aveure com pots pensar aixo! amb els euqips que hi han: ITALIA, BRASIL, ESPANYA, FRANÇA, ALEMANYA, ANGLATERRA , ARGENTINA ... i creus ue sudafrica ja em diras quina explicació hi veus!  :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #23 el: 09 de Juny de 2010, 22:29:48 pm »
Doncs jo també crec que guanyarà Italia, experimentada com ningú en aquestes competicions.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3877
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #24 el: 09 de Juny de 2010, 22:33:03 pm »
La meva opinió es que, Itàlia no guanyarà, i em sorprén que alguns ho pensin. Bé, crec que en aquest mundial és menjaran un quico.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #25 el: 09 de Juny de 2010, 22:35:37 pm »
La meva opinió es que, Itàlia no guanyarà, i em sorprén que alguns ho pensin. Bé, crec que en aquest mundial és menjaran un quico.
Amb l'experiencia que té i tot ho hem de reconeixer la sort que hem tingut a vegades val molt, la gent per aqui dalt veig molt Anglaterra i la veritat jo no la veig tant forta... i a part crec que s'està supestimant MOLT Argentina :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #26 el: 09 de Juny de 2010, 22:59:53 pm »


Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis :whistle:
FORZA AZURRA!

FORZA AZZURRA!!!!!!

Et contesto a la pregunta q em vas fer fa uns messos: Ferni de debó creus que Sudàfrica estarà a les semifinals? La meva resposta segueix siguent un SÍ rotund.
que???? però ferni aveure com pots pensar aixo! amb els euqips que hi han: ITALIA, BRASIL, ESPANYA, FRANÇA, ALEMANYA, ANGLATERRA , ARGENTINA ... i creus ue sudafrica ja em diras quina explicació hi veus!  :beer2

Doncs ho tinc molt clar:

Sudàfrica quedarà segona de grupo amb uns 4-5 punts aproximadament (per darrere d’Uuruguay). Guanyarà a Mèxic en el debut i empatarà amb Uruguay i França.

Posteriorment superaran a Argentina a 8ens de final, cosa que tampoc és cap miracle i posteriorment acabaran amb Alemanya a quarts de final, això serà més difícil però ho aconseguiran, encara que sigui a la pròrroga.

El somni dels sudàfricans acabarà a semifinals quan es medeixin o bé amb Espanya o bé amb Itàlia, aquí s’haurà acabat el torneig per a ells.

Pensa q els sudàfricans porten 16 partits sense perdre i fa 4 dies van guanyar a tota una Dinamarca que és una selecció amb moltes possibilitats de passar la primera fase. Evidentement  q el factor camp serà la clau per a arrivar tan lluny.

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #27 el: 10 de Juny de 2010, 08:42:29 am »


Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis :whistle:
FORZA AZURRA!

FORZA AZZURRA!!!!!!

Et contesto a la pregunta q em vas fer fa uns messos: Ferni de debó creus que Sudàfrica estarà a les semifinals? La meva resposta segueix siguent un SÍ rotund.
que???? però ferni aveure com pots pensar aixo! amb els euqips que hi han: ITALIA, BRASIL, ESPANYA, FRANÇA, ALEMANYA, ANGLATERRA , ARGENTINA ... i creus ue sudafrica ja em diras quina explicació hi veus!  :beer2

Doncs ho tinc molt clar:

Sudàfrica quedarà segona de grupo amb uns 4-5 punts aproximadament (per darrere d’Uuruguay). Guanyarà a Mèxic en el debut i empatarà amb Uruguay i França.

Posteriorment superaran a Argentina a 8ens de final, cosa que tampoc és cap miracle i posteriorment acabaran amb Alemanya a quarts de final, això serà més difícil però ho aconseguiran, encara que sigui a la pròrroga.

El somni dels sudàfricans acabarà a semifinals quan es medeixin o bé amb Espanya o bé amb Itàlia, aquí s’haurà acabat el torneig per a ells.

Pensa q els sudàfricans porten 16 partits sense perdre i fa 4 dies van guanyar a tota una Dinamarca que és una selecció amb moltes possibilitats de passar la primera fase. Evidentement  q el factor camp serà la clau per a arrivar tan lluny.

i França fora del grup? això no ho veig gaire clar  :o
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #28 el: 10 de Juny de 2010, 11:00:03 am »


Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis :whistle:
FORZA AZURRA!

FORZA AZZURRA!!!!!!

Et contesto a la pregunta q em vas fer fa uns messos: Ferni de debó creus que Sudàfrica estarà a les semifinals? La meva resposta segueix siguent un SÍ rotund.
que???? però ferni aveure com pots pensar aixo! amb els euqips que hi han: ITALIA, BRASIL, ESPANYA, FRANÇA, ALEMANYA, ANGLATERRA , ARGENTINA ... i creus ue sudafrica ja em diras quina explicació hi veus!  :beer2

Doncs ho tinc molt clar:

Sudàfrica quedarà segona de grupo amb uns 4-5 punts aproximadament (per darrere d’Uuruguay). Guanyarà a Mèxic en el debut i empatarà amb Uruguay i França.

Posteriorment superaran a Argentina a 8ens de final, cosa que tampoc és cap miracle i posteriorment acabaran amb Alemanya a quarts de final, això serà més difícil però ho aconseguiran, encara que sigui a la pròrroga.

El somni dels sudàfricans acabarà a semifinals quan es medeixin o bé amb Espanya o bé amb Itàlia, aquí s’haurà acabat el torneig per a ells.

Pensa q els sudàfricans porten 16 partits sense perdre i fa 4 dies van guanyar a tota una Dinamarca que és una selecció amb moltes possibilitats de passar la primera fase. Evidentement  q el factor camp serà la clau per a arrivar tan lluny.

i França fora del grup? això no ho veig gaire clar  :o
França no hauria ni de ser al Mundial. Hauria d'haverhi Irlanda.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6336
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #29 el: 10 de Juny de 2010, 20:00:46 pm »
Jo crèc que entre Italia, Terrassa i Brasil, entre aquests tres sortirà el campió  ;D
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #30 el: 10 de Juny de 2010, 22:15:47 pm »
Jo crèc que entre Italia, Terrassa i Brasil, entre aquests tres sortirà el campió  ;D
Burundi no va passar la fase de classificació... El proper cop jugaran dient-se Burundi Mundialista 2014 SAD.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2176
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #31 el: 11 de Juny de 2010, 12:46:01 pm »
El meu pronostic per el mundial es Inglaterra
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #32 el: 12 de Juny de 2010, 16:12:22 pm »
El meu pronostic per el mundial es Inglaterra

Anglaterra està molt bé, va fer una molt bona fase de classificació i arriben forts, veurem avui com s'estrenen
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #33 el: 12 de Juny de 2010, 23:24:13 pm »
El meu pronostic per el mundial es Inglaterra

Anglaterra està molt bé, va fer una molt bona fase de classificació i arriben forts, veurem avui com s'estrenen

no he visto el partido pero parece que no muy bien por el resultado  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #34 el: 13 de Juny de 2010, 01:37:06 am »
La verdad es que en este partido han decepcionado bastante pero era una de las que venia fuerte y apuntaba al titulo. De momento las selecciones favoritas no es que lo estén haciendo muy bien porque Argentina ha ganado pero se ve que ha dejado un poquito que desear.

LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #35 el: 13 de Juny de 2010, 14:22:07 pm »
Jo aposto per Anglaterra, però despres de la monumental cagada del porter Green ahir ... tinc ls dubtes, però segueix sent la meva favorita.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #36 el: 13 de Juny de 2010, 14:36:13 pm »
Jo aposto per Anglaterra, però despres de la monumental cagada del porter Green ahir ... tinc ls dubtes, però segueix sent la meva favorita.
:icon_mrgreen: es que aquest porter esta verd  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #37 el: 13 de Juny de 2010, 16:17:41 pm »
Yo confio en España, pero creo que Argentina tiene una selección para poder llegar también a la gran final. Portugal y Brasil también las tengo como favoritas.


 :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #38 el: 13 de Juny de 2010, 16:29:02 pm »
Yo confio en España, pero creo que Argentina tiene una selección para poder llegar también a la gran final. Portugal y Brasil también las tengo como favoritas.


 :ok

Argentina y portugal no las veo yo como para llegar muy lejos, quien si que me da más miedo es Alemania
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Qui guanyarà el Mundial 2010?
« Respondre #39 el: 13 de Juny de 2010, 17:13:10 pm »
Yo confio en España, pero creo que Argentina tiene una selección para poder llegar también a la gran final. Portugal y Brasil también las tengo como favoritas.


 :ok

Argentina y portugal no las veo yo como para llegar muy lejos, quien si que me da más miedo es Alemania

Alemania tiene buena selección, pero creo que puede caer en cuartos... Y no habia pensado, pero OJO con Holanda...
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord