Autor Tema: Diari Sabadell  (Llegit 19267 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari Sabadell
« Respondre #40 el: 31 de Maig de 2011, 10:37:26 am »
No hi ha DVD al final amb el Diari Sabadell, el llibrero m'ha dit que ja li han preguntat 3 persones i que no sap d'on ha surtit el "bulo" xD

El meu llibreter també m'ha dit que era el segon que li preguntava. Ahir _Resis_ donava la idea al fòrum i el rumor es veu que ha corregut com la pólvora...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix2

  • Visitant
Re:Diari Sabadell
« Respondre #41 el: 31 de Maig de 2011, 15:14:22 pm »
molt bon numero!! :yes:
surtu a moltes fotos, tots el meus amics m'ho han dit!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:Diari Sabadell
« Respondre #42 el: 31 de Maig de 2011, 15:44:07 pm »
Molt bon exemplar del DS.
Lo del DVD ha sigut molt fort, he anat a una llibreria de la Creu de Barberà i m'han dit que moltissima gent li ha demanat el DVD.
Una noia devant meu n'ha comprat 3 DS
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Diari Sabadell
« Respondre #43 el: 31 de Maig de 2011, 15:55:10 pm »
parlant de "bulos", en el foro ACB es van inventar el nom d'un futbolista que no existeix "Oghenne Sayalongo" i que l'havia fitxat el Málaga i en el diari AS de Málaga han publicat la noticia xDDDDDDDDDD

Encara s'estan partint el pit jaja
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Xandri

  • Visitant
Re:Diari Sabadell
« Respondre #44 el: 31 de Maig de 2011, 16:11:16 pm »
Doncs avui en un quiosc, m'han dit que sí que es farà dvd, però encara no el tenien a punt...

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:Diari Sabadell
« Respondre #45 el: 31 de Maig de 2011, 17:42:06 pm »
parlant de "bulos", en el foro ACB es van inventar el nom d'un futbolista que no existeix "Oghenne Sayalongo" i que l'havia fitxat el Málaga i en el diari AS de Málaga han publicat la noticia xDDDDDDDDDD

Encara s'estan partint el pit jaja

jajajajajajajaja *******!!
Aquesta gent té el títol de periodistes?  :laugh2:
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2011, 18:34:27 pm per WebTeam SBD »
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Diari Sabadell
« Respondre #46 el: 31 de Maig de 2011, 21:20:17 pm »
Doncs avui en un quiosc, m'han dit que sí que es farà dvd, però encara no el tenien a punt...

Ni tenen capacitat per fer-ho ni els importa gaire. Total, quan les falti pasta, ja la demanaran a l'ajuntament.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:Diari Sabadell
« Respondre #47 el: 31 de Maig de 2011, 21:46:43 pm »
Doncs avui en un quiosc, m'han dit que sí que es farà dvd, però encara no el tenien a punt...

Ni tenen capacitat per fer-ho ni els importa gaire. Total, quan les falti pasta, ja la demanaran a l'ajuntament.

Només un apunt....quan varem fer la promoció d'ascens de tercera a segona B, després del doble descens...ni Ràdio Sabadell va retrenmetre cap partit del Sabadell d'aquella promoció....era un moment super-delicat...i l'únic mitjà que va estar en tot moment informant del Sabadell I DE FORMA EXHAUSTIVA....va ser precisament DIARI DE SABADELL

A més la informació d'avui de l'ascens...és de bandera. Tota la portada, a més de l'editorial...i de les 47 pàgines de l'edició d'avui n'hi ha 23 dedicades a l'ascens ...amb fotos a tot color ...i amb comentaris....que alguns d'ells m'han tornat a emocionar.....

Davant de tot això...no puc més que donar-vos les gràcies...per la vostra tasca de suport ....a les verdes i a les madures...heu estat sempre al costat del CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :bandera

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:Diari Sabadell
« Respondre #48 el: 31 de Maig de 2011, 21:54:55 pm »
Doncs avui en un quiosc, m'han dit que sí que es farà dvd, però encara no el tenien a punt...

Ni tenen capacitat per fer-ho ni els importa gaire. Total, quan les falti pasta, ja la demanaran a l'ajuntament.

Només un apunt....quan varem fer la promoció d'ascens de tercera a segona B, després del doble descens...ni Ràdio Sabadell va retrenmetre cap partit del Sabadell d'aquella promoció....era un moment super-delicat...i l'únic mitjà que va estar en tot moment informant del Sabadell I DE FORMA EXHAUSTIVA....va ser precisament DIARI DE SABADELL

Estàs parlant d'una collonada d'anys i els temps canvien i evolucionen.


P.D.: Gràcies Ràdio Matadepera per quan no feien els partits per la Ràdio, ells apostaven per naltes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Diari Sabadell
« Respondre #49 el: 31 de Maig de 2011, 22:34:22 pm »
Que poc que els agrada a alguns la llibertat d'expressió...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cor arlequinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 271
Re:Diari Sabadell
« Respondre #50 el: 31 de Maig de 2011, 23:50:43 pm »
Sobre el tema del DVD, en tot cas caldria preguntar a qui ho va escriure d´on ho va treure. Tinc un amic al D.S. i m´ha asegurat que en cap moment s´havia plantejat aquest tema. El que sí estava previst era fer una edició especial de l´ascens i així ha estat. Com ja vaig dir sobre el especial playoff, la dedicació ha estat excel.lent, amb més de 20 pàgines dedicades al nostre Centre d´Esports. Fotos impresionants on surtim pràcticament tots els que vam estar a Ipurúa. Alguna foto es realment extraordinaria. N´hi comprat tres exemplars que guardaré com he fet sempre amb les edicions de Binéfar, At. Madrileny, Mieres i altres... Per mi, encara que surti dimarts, es l´informació més correcte i arlequinada que puc trobar ara mateix en premsa escrita. Lo del Sport fa fastic i el Mundo Deportivo avui ho arregla una mica amb 2 pàgines especials. Pero repeteixo que a vegades no sabem valorar el que tenim a casa i jo prefereixo quedar-me sempre amb Diari de Sabadell i, per suposat, Ràdio Sabadell. Son els dos mitjans que sempre estaràn amb el Centre d´Esports, a les verdes i a les madures. A Tercera o a Segona A. Segurament l´any que be se sumaràn al carro altres mitjans que portaven 18 anys sense parlar del Sabadell.
Per cert, parlant de mitjans, demà dimecres crec que COM Ràdio fa un programa especial desde el Ajuntament amb el Sergi Mas. Pot ser interesant. Aquesta emisora al menys parla del futbol modest

Sempre endavant, Sabadell i espero que tant Diari com Ràdio Sabadell continuin així la propera temporada !!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7972
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Diari Sabadell
« Respondre #51 el: 02 de Juny de 2011, 20:55:15 pm »
Un 10 pel Diari de Sabadell en aquesta ocasió i en moltes altres....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Diari Sabadell
« Respondre #52 el: 03 de Juny de 2011, 15:02:44 pm »
hoy leyendo el DS, aparte de ver en una foto de la previa del campo del eibar a 11 tios muy feos  :tongue3: (las chicas muy guapas), he leido que mañana sábado regalan con el Diari un Poster en las páginas centrales. A ver como es, no me lo pierdo!!!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:Diari Sabadell
« Respondre #53 el: 31 de de 2018, 00:52:54 am »
Com sabreu Diari de Sabadell plega després de 41 anys.
Serveixin aquestes paraules com a reconeixement a la feina feta fins a dia d'avui pel gran Pere Figueres i els seus companys.

Moltes gràcies pels grans moments que he passat amb el Diari, i malgrat Internet i altres mitjans de comunicació que ens informen pràcticament a l'acte jo sempre he esperat cada dimarts comprar el Diari per gaudir de la crònica vista des de l'experiència i la visió particular del Pere.

Els meus dimarts al migdia ja no tornaran a ser igual, hi trobaré a faltar alguna cosa important.
Moltes Gràcies !!!

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re:Diari Sabadell
« Respondre #54 el: 31 de de 2018, 18:20:34 pm »
Com sabreu Diari de Sabadell plega després de 41 anys.
Serveixin aquestes paraules com a reconeixement a la feina feta fins a dia d'avui pel gran Pere Figueres i els seus companys.

Moltes gràcies pels grans moments que he passat amb el Diari, i malgrat Internet i altres mitjans de comunicació que ens informen pràcticament a l'acte jo sempre he esperat cada dimarts comprar el Diari per gaudir de la crònica vista des de l'experiència i la visió particular del Pere.

Els meus dimarts al migdia ja no tornaran a ser igual, hi trobaré a faltar alguna cosa important.
Moltes Gràcies !!!

No et preocupis el dimarts dia 10 el tornaràs a tenir, a mes es curiós el que pasa amb aquest diari, pràcticament ningú el compra, una de les causes de la seva fallida,tothom el troba a faltar
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat tonidg

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 769
  • Intent de representant
Re:Diari Sabadell
« Respondre #55 el: 16 de de 2019, 11:29:15 am »
Avui i diumenge recomano comprar el Diari de Sabadell. A la plana central, imatges de socis mítics i altres no tant coneguts que han anat apareixent aquests dies per xarxes socials amb l'etiqueta #HonoralSabadell.

Desconnectat carlesf

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1660
  • Gènere: Masculí
Re:Diari Sabadell
« Respondre #56 el: 31 de Desembre de 2021, 10:18:26 am »
Avui tenim un article del Pere Figueras que val la pena, crec que d'una manera molt elegant dóna amb les claus d'aquest trist 2021.

https://www.diaridesabadell.com/2021/12/31/ce-sabadell-balanc-2021-claus/

Com deia aquell: no hase falta desir nada más.