Autor Tema: Senyors, plego...  (Llegit 5458 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

  • Visitant
Senyors, plego...
« el: 21 de Octubre de 2009, 12:30:37 pm »
Emulant al gran Mendo al Trivial i per motius semblants als que va tenir ell en el seu moment, però que en aquest cas no tenen a veure amb el "joc" que modero, he decidit plegar.
Vaig iniciar els Premis Fòrum amb gran il·lusió de poder portar un valor afegit en aquest gran Fòrum, però vist el què he vist, no ha servit de molt ja que el Fòrum ha anat perdent els motius que el portaven a ser tan gran i molts dels foreros anomenats històrics m'ho retifiquen amb el seu pas a un segon pla. Arribats a aquest punt, he exposat els meus motius a les persones que els havia d'exposar buscant una sortida millor que aquesta, però com que no ha arribat ho publico aquí perquè qui estigui interessat en seguir moderant els Premis Fòrum es posi en contacte amb el moderador del Fòrum i si és acceptat jo quedo a disposició per ensenyar-li tot el que pugui i explicar-li com ho portava jo, esperant que el futur moderador millori i molt la feina feta.

Lamento molt haver de prendre aquesta decisió, però encara lamento més els fets que em porten a prendre-la i, sobretot, la poca coordinació i la poca resposta que he tingut a l'hora d'enfrontar-los. Sense voler fer més llenya de l'arbre caigut, em despedeixo.


Fum.

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5727
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Senyors, plego...
« Respondre #1 el: 21 de Octubre de 2009, 15:51:58 pm »
Crec que estaves fent una gran feina davant d'aquesta secció i és una llàstima que per episodis com aquests algú decideixi deixar una tasca com aquesta. Com has dit, les causes del meu abandonament del Trivial van ser per motius del joc i no personals, com em sembla que és el cas. Un atac personal així és intol·lerable.

Molts ànims i enhorabona per la feina que havies realitzat per aquesta secció.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re: Senyors, plego...
« Respondre #2 el: 21 de Octubre de 2009, 17:31:35 pm »
Company, ignoro els teus motius (que evidentment els tindràs). Només dir-te que havies revitalitzat aquest fil, amb lliurament de premis inclòs, i la teva feina ha sigut coll***da!

P.D. Avui no et faré cap acudit dient "que et pugen els fums"  :laugh2: (demostres tot el contrari amb el teu escrit)

Sort  :clap2  :beer2
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Senyors, plego...
« Respondre #3 el: 21 de Octubre de 2009, 20:55:40 pm »
Bé, lamento profundament aquesta decissió.

Durant dos anys has portat a terme uns premis que per alguns han estat molt divertits, per d'altres una frikada i per a tu força feina (desinteressada).

La primera entrega de premis va ser seguida "on line" per un gran número de foreros, fent aquella nit molt divertida. La segona entrega va ser un dels millors moments que he pasat en aquest forum "extra muros". Ens varem reunir una trentena de nosaltres al "Racor del Cirerer", varem compartir sopar, bromes, riures, va servir per coneixer-nos personalment i el moment de l'entrega va ser divertidissim, amb parlament, trofeigs, fotos i algun que d'altre emprenyament. Inclòs varem tenir les paraules d'un forero que no podia assitir al sopar però que preveint que podia ser guardonat te les va enviar. Ho vas preparar amb ganes i il.lussió. Alguns de nosaltres varem recolzar-te i d'altres com el Resis va posar de la seva part tot perquè sortis bé.

Parles de questions "extraexportives" per pendre aquesta decissió. Aqui és on jo ho lamento: pots ser un tio polèmic, però tens carisma, un munt de coneixements de història, d'estadistiques, de normes...de futbol i se positivament que gairebé tothom llegeix el que escrius. Però quan una figura es notoria com la teva, és valida per practicar el "acoso y derribo" com diu un company mès amunt.

Imagino que costarà de trobar un relleu, algú que vulgui portar a terme aquesta tasca. Un cop més llàstima, un punt de trobada de foreros menys.

En qualsevol cas, company, sempre recolzante.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Senyors, plego...
« Respondre #4 el: 21 de Octubre de 2009, 23:44:08 pm »
Jo també soc dels que lamento que vulguis deixar d'administrar els premis fòrum.

El primer any varen ser una currada on-line i un autèntic gustàs com ho vas montar i amb l'ajuda d'un Pedrito que anava apuntant els premis de cadascú i que em vaig posar molt content per rebre algun guardó.

El segon any, vaig lamentar no poder anar al sopar, però veient les fotos, sabent que hi varen haver sorpreses i llegint els comentaris de la Gran Gala d'entrega, em va donar molta ràbia no haver pogut anar.

Ara, veig que ho vols deixar, i amb comentaris com:
Parles de questions "extraexportives" per pendre aquesta decissió. Aqui és on jo ho lamento: pots ser un tio polèmic, però tens carisma, un munt de coneixements de història, d'estadistiques, de normes...de futbol i se positivament que gairebé tothom llegeix el que escrius. Però quan una figura es notoria com la teva, és valida per practicar el "acoso y derribo" com diu un company mès amunt.
, veig que no hi ha res nou sota el sol, que hi ha gent que no entén que les coses duren el que duren i que a partir del xiulet final, hi han coses que no val la pena remenar. Bá, a la vida, aquesta gent ja s'ho trobaran.

Per altre banda, espero que m'acceptis una birra i en parlem profundament, ja que voldria intentar de convèncer de que no ho deixis. Com també ha dit la companya umbria, a part de ser una polèmic (però per a mi no ets el que més), tens un munt de virtuts que han fet d'aquests premis fòrum uns premis especials.

Salut!  :beer2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Xandri

  • Visitant
Re: Senyors, plego...
« Respondre #5 el: 21 de Octubre de 2009, 23:50:59 pm »
Poca cosa més que afegir a les coses dite pels companys Umbria i Birrero.
Jo a en Fum, el conec personalment de fa gairebé 2 anys, i és una persona que quan es proposa algo, amb interés o sense, ho fa i donant el màxim, com la majoria de coses, desinterasadament (tant fòrum com fora d'ell). No és una persona que es rendeixi ni prengui opinions sense pensar-ho, així, que els seus motius té.
És una llàstima...

Ànims Fum!

Saluts! :beer2

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: Senyors, plego...
« Respondre #6 el: 21 de Octubre de 2009, 23:53:33 pm »
Jo també soc dels que lamento que vulguis deixar d'administrar els premis fòrum.

El primer any varen ser una currada on-line i un autèntic gustàs com ho vas montar i amb l'ajuda d'un Pedrito que anava apuntant els premis de cadascú i que em vaig posar molt content per rebre algun guardó.

El segon any, vaig lamentar no poder anar al sopar, però veient les fotos, sabent que hi varen haver sorpreses i llegint els comentaris de la Gran Gala d'entrega, em va donar molta ràbia no haver pogut anar.

Ara, veig que ho vols deixar, i amb comentaris com:
Parles de questions "extraexportives" per pendre aquesta decissió. Aqui és on jo ho lamento: pots ser un tio polèmic, però tens carisma, un munt de coneixements de història, d'estadistiques, de normes...de futbol i se positivament que gairebé tothom llegeix el que escrius. Però quan una figura es notoria com la teva, és valida per practicar el "acoso y derribo" com diu un company mès amunt.
, veig que no hi ha res nou sota el sol, que hi ha gent que no entén que les coses duren el que duren i que a partir del xiulet final, hi han coses que no val la pena remenar. Bá, a la vida, aquesta gent ja s'ho trobaran.

Per altre banda, espero que m'acceptis una birra i en parlem profundament, ja que voldria intentar de convèncer de que no ho deixis. Com també ha dit la companya umbria, a part de ser una polèmic (però per a mi no ets el que més), tens un munt de virtuts que han fet d'aquests premis fòrum uns premis especials.

Salut!  :beer2

que per aquelles dates encara era pedrinho... xD ho vaig fer desinteresadament i em va agradar molt poder " ajudar " si se li pot dir així a la actualització dels premis que en fum anava dient :) Aquest any jo estava pre-seleccionat per un tema a els premis i era la priemra vegada, tenia il.lusió per poder guanyar, si més no participar però en fí, hi ha coses que pasen i que mai deixaran de passar.

ànims fum  :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: Senyors, plego...
« Respondre #7 el: 22 de Octubre de 2009, 12:04:57 pm »
Fum, vam parlar per privat i t'ho torno a dir per aquí: la teva tasca ha estat senzillament COLLONUDA :ok És evident que contra els "capos" de la màfia no s'hi pot lluitar, malauradament sempre tenim les de perdre... :exxxx

Gràcies per tot, i tant de bo el Birrero et pugui convèncer :beer2
« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2009, 12:08:30 pm per Arrrrrrlekinat »

antcarcer

  • Visitant
Re: Senyors, plego...
« Respondre #8 el: 22 de Octubre de 2009, 12:11:36 pm »
Bé, segons estic llegint, tothom té ben enfocat el problema ... llavors no cal tirar pilotes fora, i buscar les solucions pertinents, perquè això no segueixi decaient...

         
                                                 :xin-xin

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re: Senyors, plego...
« Respondre #9 el: 22 de Octubre de 2009, 14:59:11 pm »
Una vez leído tú comentario y la decisión que has tomado, tengo que decir que lamento lo que ha ocurrido y sin que por parte de los moradores hayan podido poner remedio y solucionar las circunstancias que lo motivan, has tomado la decisión que te rondaba por la cabeza desde hace algún tiempo, esperando que el problema se solucionara pero veo que no ha sido así,  ya sabes mi opinión al respecto, siento mucho que dejes de dirigir los Premis Fòrum ya que eras la persona idónea para realizar esa labor, demostrado está tú gran labor en las dos primeras ediciones, por tanto digo que el Fórum pierde a un gran organizador. Por otra parte espero que sigas como miembro ya que formas parte del grupo de personas que escribe con más sensatez, con tus estadísticas y comentarios.

                                                         :anims    :trebol    :anims


                                                                  :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Senyors, plego...
« Respondre #10 el: 22 de Octubre de 2009, 15:58:27 pm »
Fum, vam parlar per privat i t'ho torno a dir per aquí: la teva tasca ha estat senzillament COLLONUDA :ok És evident que contra els "capos" de la màfia no s'hi pot lluitar, malauradament sempre tenim les de perdre... :exxxx

Gràcies per tot, i tant de bo el Birrero et pugui convèncer :beer2

Doncs estaria molt bé saber qui són els "capos" de la mafia i saber de quina mafia es parla. A mi també m'agradaria saber que li han dit al fum per a que deixi de fer els premis forum. I sempre he dit que em sap greu que ho deixi perque ho ha fet i s'ho ha currat MOOLT i tan de bo es repensi aquesta decisió de no continuar.
« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2009, 16:04:05 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: Senyors, plego...
« Respondre #11 el: 22 de Octubre de 2009, 17:01:24 pm »
Fum, vam parlar per privat i t'ho torno a dir per aquí: la teva tasca ha estat senzillament COLLONUDA :ok És evident que contra els "capos" de la màfia no s'hi pot lluitar, malauradament sempre tenim les de perdre... :exxxx

Gràcies per tot, i tant de bo el Birrero et pugui convèncer :beer2

Doncs estaria molt bé saber qui són els "capos" de la mafia i saber de quina mafia es parla. A mi també m'agradaria saber que li han dit al fum per a que deixi de fer els premis forum. I sempre he dit que em sap greu que ho deixi perque ho ha fet i s'ho ha currat MOOLT i tan de bo es repensi aquesta decisió de no continuar.

Company, això només se sabrà si ho diuen ells... Que dubto molt que ho facin, ja que l'anonimat en el que viuen els hi dona carta lliure per campar per aquí com San Pere per casa seva...

 :beer2

Desconnectat SaC_DruMMeR

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 357
Re: Senyors, plego...
« Respondre #12 el: 22 de Octubre de 2009, 17:45:02 pm »
Yo tampoco tengo ni idea de lo que estáis hablando, pero Fum tengo que pedirte perdón (aparte de por otras cosas, algún día te escribiré un privado) por la alusión que haces a la participación, que no sé si será a la general, pero te tengo que decir que yo dejé de participar en los premios por que cuando me propusiste a la nominación como mejor avatar con el del Pajares, algún webmaster se encargó de jodermelo entero, supuestamente por ofensivo, cosa que viendo algunas de las cosas que pasan por aquí me sentó bastante mal. A pesar de eso estuve nominado por algun video que colgué, pero tenía unos rivales demasiado fuertes como pa ganar.  :beer2

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Senyors, plego...
« Respondre #13 el: 22 de Octubre de 2009, 19:49:38 pm »
Quin poc aguante. Per a un par de missatges insultants que hauràs rebut o algun que t'haurà amenaçat o per algun correu que hauràs rebut amenaçante, ja te vols traure d'enmig.
Tranquil, Fum, que no ets lúnic veteranillo del foro que has rebut algun tipo de pressió, amenaça o insult per a participar-hi, i la majoria seguim ací. És més, el dimarts m'estaven buscant amb deliri i frucció per Sabadell, doncs se va rumorejar que estava a la ciutat.

pero te tengo que decir que yo dejé de participar en los premios por que cuando me propusiste a la nominación como mejor avatar con el del Pajares, algún webmaster se encargó de jodermelo entero, supuestamente por ofensivo,
El avatar era barriobajero, chavacano, zarrapastroso y marginal, indigno de este foro. Ara parlant en sério, l'avatar correspón a una persona física i usaves la seua imatge sense autorització. Supose que se van voler curar en salut abans que no tenir problemes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SaC_DruMMeR

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 357
Re: Senyors, plego...
« Respondre #14 el: 22 de Octubre de 2009, 20:21:03 pm »
Quin poc aguante. Per a un par de missatges insultants que hauràs rebut o algun que t'haurà amenaçat o per algun correu que hauràs rebut amenaçante, ja te vols traure d'enmig.
Tranquil, Fum, que no ets lúnic veteranillo del foro que has rebut algun tipo de pressió, amenaça o insult per a participar-hi, i la majoria seguim ací. És més, el dimarts m'estaven buscant amb deliri i frucció per Sabadell, doncs se va rumorejar que estava a la ciutat.

pero te tengo que decir que yo dejé de participar en los premios por que cuando me propusiste a la nominación como mejor avatar con el del Pajares, algún webmaster se encargó de jodermelo entero, supuestamente por ofensivo,
El avatar era barriobajero, chavacano, zarrapastroso y marginal, indigno de este foro. Ara parlant en sério, l'avatar correspón a una persona física i usaves la seua imatge sense autorització. Supose que se van voler curar en salut abans que no tenir problemes.


Hombre pero no creo que por ejemplo Arrrlekinat tenga la autorización de los Beatles pa ponerse su foto de avatar... y el mío estaba currao que tuve que recortar la imagen de un video del visi y to... pero bueno supongo que me podrían haber dicho, oye cámbiate el avatar por tal y tal, no encontrarme con la foto retirada y la frase que había debajo llena de asteriscos.

Y ahora que has sacao el tema, aunque pensaba hacerlo por privado, aprovecho pa pedirle perdón al compañero Fum por la serie de privados que nos mandamos a raíz de una discusión en otro post, yo malinterpreté tu mensaje como creo que malinterpretaste tú el mío y pensé que me habías insultao, en ningún momento te amenacé, sólo quise decirte que yo no entro aquí pa que alguien detrás de un ordenador me insulte, por que yo creo que no insulto a nadie y si tengo que hacerlo no lo voy a hacer por aquí bajo el anonimato, es evidente que no voy a ir buscándote por que me digas listillo o algo parecido, sería de locos.  :beer2

No sé lo que harás tú Sexeibirra pa que te busquen cuando vienes a Sabadell la verda :ostres

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Senyors, plego...
« Respondre #15 el: 22 de Octubre de 2009, 21:18:44 pm »
Nooo Fum , una de les poques ocasions que tenia per escapar-me a un sopar collonut i ara ens deixes..... :wavecry:
La veritat no sé que deu haver passat, però m'agradaria molt que t'ho replantegessis. Ja saps que la nostra relació no va començar gaire bé (hattrick, recordes) però un cop et vaig coneixer personalment a la gala dels II premis forum, vaig veure que ets una persona molt dinàmica, amb molta empenta i que el que et proposes ho aconsegueixes. Aquestes qualitats a més dels teus coneixements et fan una persona important dins aquest forum i com he dit abans i els companys umbria i birrero t'han comentat, espero que ho reconsideris.

Una abraçada.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: Senyors, plego...
« Respondre #16 el: 22 de Octubre de 2009, 22:13:32 pm »
Quin poc aguante. Per a un par de missatges insultants que hauràs rebut o algun que t'haurà amenaçat o per algun correu que hauràs rebut amenaçante, ja te vols traure d'enmig.
Tranquil, Fum, que no ets lúnic veteranillo del foro que has rebut algun tipo de pressió, amenaça o insult per a participar-hi, i la majoria seguim ací. És més, el dimarts m'estaven buscant amb deliri i frucció per Sabadell, doncs se va rumorejar que estava a la ciutat.

pero te tengo que decir que yo dejé de participar en los premios por que cuando me propusiste a la nominación como mejor avatar con el del Pajares, algún webmaster se encargó de jodermelo entero, supuestamente por ofensivo,
El avatar era barriobajero, chavacano, zarrapastroso y marginal, indigno de este foro. Ara parlant en sério, l'avatar correspón a una persona física i usaves la seua imatge sense autorització. Supose que se van voler curar en salut abans que no tenir problemes.


Hombre pero no creo que por ejemplo Arrrlekinat tenga la autorización de los Beatles pa ponerse su foto de avatar... y el mío estaba currao que tuve que recortar la imagen de un video del visi y to... pero bueno supongo que me podrían haber dicho, oye cámbiate el avatar por tal y tal, no encontrarme con la foto retirada y la frase que había debajo llena de asteriscos.

Y ahora que has sacao el tema, aunque pensaba hacerlo por privado, aprovecho pa pedirle perdón al compañero Fum por la serie de privados que nos mandamos a raíz de una discusión en otro post, yo malinterpreté tu mensaje como creo que malinterpretaste tú el mío y pensé que me habías insultao, en ningún momento te amenacé, sólo quise decirte que yo no entro aquí pa que alguien detrás de un ordenador me insulte, por que yo creo que no insulto a nadie y si tengo que hacerlo no lo voy a hacer por aquí bajo el anonimato, es evidente que no voy a ir buscándote por que me digas listillo o algo parecido, sería de locos.  :beer2

No sé lo que harás tú Sexeibirra pa que te busquen cuando vienes a Sabadell la verda :ostres


que hace o que no hace...  ::)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Senyors, plego...
« Respondre #17 el: 23 de Octubre de 2009, 10:04:30 am »
Creo que me he perdido algo...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re: Senyors, plego...
« Respondre #18 el: 23 de Octubre de 2009, 15:36:31 pm »
Creo que me he perdido algo...


El compañero Fum tiene toda la razón, no hay que especular ya que las circunstancias que motivan su desición no tiene nada que ver con comentario alguno realizado en este sitio, aunque este si fue utilizado lamentablemente para lograr el fin, espero que aquí terminen sus problemas y no que vayan a más.

                                                   :sad2:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Senyors, plego...
« Respondre #19 el: 24 de Octubre de 2009, 14:29:49 pm »
labtec está claro que si a uno no les explican algo pues se especula... ;)