Autor Tema: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?  (Llegit 7318 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« el: 04 de Gener de 2009, 13:43:49 pm »
Hola companys,

La veritat es que fins ara he tingut una mica abandonat aquest subforum pq mai m'havia aficionat a les consoles... en tenia prou amb els jocs del pc.

Ara m'en he regalat una, la PS3 i la veritat es que es genial. El pc ni el toco ja ni per navegar per internet! ho faig tambe amb la ps3!

Be, en definitiva... vull comprar-me un joc de futbol pero n'hi han tants que m'he fet la pisha un liu.

A mi m'agrada mes el sistema 'manager' que jugar en si, tot i que a vegades tambe m'agrada fer un partidet. M'agradaria poder 'tunnejar' l'equip i amb temps i una canya, fer-me una equipacio arlequinada. M'agrada fitxar i marcar els preus. En el seu moment, em vaig enganxar bastant al 'pcfutbol'.

Quin joc em recomaneu??

Per cert, tinc els jocs MotoGP08 i Call of Duty: World at war. Si algu vol jugar on-line o apuntar-me com a amic soc la ID: Nitus_SBD

Salut!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2215
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #1 el: 04 de Gener de 2009, 13:49:11 pm »


                 Home la veritat es que amb la Fifa 09 es tot complert amb lo que necessites . Pots CREAR EQUIP (camiseta arlequinada i crear els jugadors ) , JUGAR MANAGERS , TRASPASAR SENSE MARCAR PREUS ..... bueno es recomano per començar aquest . Si necessites algo que no entens passem un privat .
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #2 el: 04 de Gener de 2009, 14:49:08 pm »
No sé com està el tema aquest any ni tampoc per PS 3 però alhora de crear equips o jugadors sempre ho he trobat més senzill al PES (Pro evolution pels amics) :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #3 el: 04 de Gener de 2009, 15:23:32 pm »
Jo he jugat al online del Call of Dutty i es la **** llet sobretot quan pots treure els g***** per mossegar als altres :Paletas:
De futbol la veritat que si el que vols es jugar amb els amics et recomano més el PES ja que en nivell de jugabilitat no es pot comparar amb Fifa(el mateix passa amb els Nba Live i els Nba 2k9 i això)

Et recomano també jocs com el Fallout 3 o el Resistance 2

Si vols comprar jocs baratets et recomano que ho fagis per internet en tendes del Regne Unit o Dinamarca ja que el Euro està fort per allà
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #4 el: 04 de Gener de 2009, 15:49:07 pm »
els pes fa anys que son basura...es mil vegades millor el fifa 09 en tot

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2009, 16:01:04 pm »
yo tmb e preferido de siempre el fifa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Xandri

  • Visitant
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2009, 16:38:34 pm »
Per la Ps3, el Fifa 09 li passa la mà per la cara al PES (he jugat en els dos). Si el que vols es fer de mànager i fer algun partit, et recomano el Fifa.

PD: SBArlekinat, en el Fifa 09 no es poden crear equips! :no:

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #7 el: 07 de Gener de 2009, 21:41:55 pm »
Després de jugar ahir a tots dos jocs per la PS 2 (no crec que hi hagi diferència en temes de jugabilitat i demés), es nota clarament que el PES no ha canviat entre aquest any i el passat. Els únics canvis que percebo són que tenen menys llicències, el disseny i el mode de joc "Conviértete en leyenda". En canvi, considero que el FIFA ha millorat molt en comparació amb l'any passat (dels pitjors que recordo). Un joc més real, amb més llicències, un mode d'edició millorat (encara que en el PES és milllor), uns bons gràfics i el nou mode "Conviértete en profesional" (que ve a ser el mateix que el del PES).
Així doncs, considero que el FIFA 09 ha guanyat la partida al PES 2009 :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Ruben_cesbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1289
  • Gènere: Masculí
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #8 el: 07 de Gener de 2009, 22:10:01 pm »
Jo he jugat al online del Call of Dutty i es la **** llet sobretot quan pots treure els g***** per mossegar als altres :Paletas:
De futbol la veritat que si el que vols es jugar amb els amics et recomano més el PES ja que en nivell de jugabilitat no es pot comparar amb Fifa(el mateix passa amb els Nba Live i els Nba 2k9 i això)

Et recomano també jocs com el Fallout 3 o el Resistance 2

Si vols comprar jocs baratets et recomano que ho fagis per internet en tendes del Regne Unit o Dinamarca ja que el Euro està fort per allà

Tambe esta molt be el Metal Gear Solid 4.

Aquests jocs( Resistance 2,Fallout 3,Call of Dutty ) estan molt be tambe,el problema esque son jocs de primera persona,i això per mi em mareixa una mica  :Paletas:,pero wenu,tot es acostumbrarse-n un.

M'agraden mes estils Army Of Two, Uncharte.


En el tema jocs de futbol,sempre es sigut un amant total al Pes,pero tinc que reconeixer que el Fifa 09, avui dia esta per sobre del Pes.

 :beer2
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #9 el: 07 de Gener de 2009, 23:11:58 pm »
Jo he jugat als 2 jocs (PES2009 i Fifa09) per a la PS3 i certament aquest any el Fifa es millor que el PES  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #10 el: 08 de Gener de 2009, 17:53:45 pm »
Per a la PS3,  el P.E.S. crec que és millor, que el fifa, ara tothom té els seus gustos.  :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #11 el: 08 de Gener de 2009, 21:41:32 pm »
Doncs depèn... Jo prefereixo el FIFA, per allò de les llicències i equipacions oficials... Ara, si el que t'agrada és la bona jugabilitat, compra't el PES.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5699
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #12 el: 11 de Gener de 2009, 01:38:58 am »
El fifa es MOLT PERO MOLT MILLOR. Y tu diu un seguidor del PES desde feia 10 anys, no es poden comparar, akets darrers anys els fifa han a pasat la ma per la cara al pes, no nomes en llicencies si no tambe en jugabilitat.

Desconnectat Gaba_SBD

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 70
  • Gènere: Masculí
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #13 el: 03 de Juliol de 2009, 19:31:27 pm »
Osti!!!
doncs sapigues que sigui el joc que sigui si no jugues acompanyat es mol aburrit :blush: xD

Si vols acció el SOCOM és una pasada i si jugues on-line encara més.
si el que vols és futbol, hi ha una gran rivalitat entre FIFA i PES pro jo prefereixoel PES perque es més rapid en jugabilitat.

de cotches... ara treuran la nova edició del GRAND TURISMO aixi que...

escull i sobretot no juguis sol  :wave:
I wanna get a front door to the Playboy Mansion!!!!

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #14 el: 05 de Juliol de 2009, 19:25:01 pm »
El Fifa es completissim i amb moltes llicencies, pero a la que li agafes el truquillo golejarás fácilment. El Pes a pesar de no tenir llicencies, poques vegades golejarás i guanyaras partits per la minima, a mi m'agrada la jugabilitat del pro, pero em quedo amb tot l'abast de llicencies del FIFA, es disfruta més.

Per cert, jo també tinc la ps3 desde fa poc, i es una nova dimensió, encara al.lucino, ja t'agregaré  :tongue3:
@javi_gt86

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #15 el: 05 de Juliol de 2009, 20:04:22 pm »
este año es mucho mejor el FIFA q el pro.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2009, 15:40:04 pm »
este año es mucho mejor el FIFA q el pro.

 :yes: , he jugado a la demo del FIFA '10 y es brutal. No se como sera este año el pro, pero el fifa le va a volver a ganar de calle creo yo.. :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #17 el: 18 de Setembre de 2009, 21:44:03 pm »
este año es mucho mejor el FIFA q el pro.

 :yes: , he jugado a la demo del FIFA '10 y es brutal. No se como sera este año el pro, pero el fifa le va a volver a ganar de calle creo yo.. :beer2


ahir va sortir la demo del pro 2010 almenys per la xbox 360(la ps3 no se)..........i encara que millora el pro2009(cosa facil) i despres de probar  les demos de fifa10 i pro 2010.....el fifa li fot una repasada descomunal

Desconnectat Ruben_cesbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1289
  • Gènere: Masculí
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #18 el: 18 de Setembre de 2009, 23:41:50 pm »
este año es mucho mejor el FIFA q el pro.

 :yes: , he jugado a la demo del FIFA '10 y es brutal. No se como sera este año el pro, pero el fifa le va a volver a ganar de calle creo yo.. :beer2


ahir va sortir la demo del pro 2010 almenys per la xbox 360(la ps3 no se)..........i encara que millora el pro2009(cosa facil) i despres de probar  les demos de fifa10 i pro 2010.....el fifa li fot una repasada descomunal


Exacto,ayer pude comprovar los dos demos,Fifa 2010,Pes 10..y no hay color,a muy mal pesar mio ( fanatico desde el primer Pes pra la Ps1) el Fifa,le esta APLASTANDO!!!! en todo,jugabilidad,graficos,tiempo de juego..este Pes esta acavado..ya tocó la cima en la ps2 y no a sabido responder con una ps3  :ko :ko

También me da pena,que volvamos a los años 1999-2000..ke solo aiga 2 ekipos lincenciados ingleses,NO SALGA NINGUN EKIPO ALEMAN,5-6 equipos españoles etc...    aun duele ver : SEVILLA VERDE,MANBLUE,LONDON FC entre otros...

Konami a abandonado Pes,y ahora se dedicarà mas bien a juegos como Metal Gear Solid etc...   



Sintiendolo mucho por Konami,despues de 9 años con esta saga...me comprarè por primera vez un Fifa..

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: M'he 'regalat' la PS3... quin joc de futbol em recomaneu?
« Respondre #19 el: 18 de Setembre de 2009, 23:55:30 pm »
este año es mucho mejor el FIFA q el pro.

 :yes: , he jugado a la demo del FIFA '10 y es brutal. No se como sera este año el pro, pero el fifa le va a volver a ganar de calle creo yo.. :beer2


ahir va sortir la demo del pro 2010 almenys per la xbox 360(la ps3 no se)..........i encara que millora el pro2009(cosa facil) i despres de probar  les demos de fifa10 i pro 2010.....el fifa li fot una repasada descomunal


Exacto,ayer pude comprovar los dos demos,Fifa 2010,Pes 10..y no hay color,a muy mal pesar mio ( fanatico desde el primer Pes pra la Ps1) el Fifa,le esta APLASTANDO!!!! en todo,jugabilidad,graficos,tiempo de juego..este Pes esta acavado..ya tocó la cima en la ps2 y no a sabido responder con una ps3  :ko :ko

También me da pena,que volvamos a los años 1999-2000..ke solo aiga 2 ekipos lincenciados ingleses,NO SALGA NINGUN EKIPO ALEMAN,5-6 equipos españoles etc...    aun duele ver : SEVILLA VERDE,MANBLUE,LONDON FC entre otros...

Konami a abandonado Pes,y ahora se dedicarà mas bien a juegos como Metal Gear Solid etc...   



Sintiendolo mucho por Konami,despues de 9 años con esta saga...me comprarè por primera vez un Fifa..




compañero el problema es que konami no es que se estanque con el pro,esque estos ultimos años cada edicion fue a peor,imagina que todavia estan sacando en esta nueva generacion,el juego con el motor grafico del juego de ps2!!!

pero claro hasta que la gente no se harte y dejen de vender,no haran lo que si a hecho EA con el fifa,motor grafico nuevo y lavado de cara total desde el 07 y si ya el 09 era una pasada,el 10 es total y el control 360º una autentica delicia