Autor Tema: Opinio del Forum  (Llegit 5776 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Opinio del Forum
« Respondre #20 el: 30 de de 2005, 00:08:24 am »
El meu germà te 10 anys, i només ha vist a l'equip a 2º b (per llàstima, igual que jo :'( ) i malgrat això, som molt molt aficionats al SBD. Els ídols del meu germà són els jugadors del Sabadell (li agrada Ramón), i no l'importa que estigui l'equip a 2º b. Tu li preguntes que de quin equip es, si del madrit o del far$a, i et diu que del Sabadell. El fet de poder anar a veure a l'equip cada setmana fa molta afició. Un culé o 1 merengue potser va 2 vegades cada any al camp nou, pel mateix preu, un nen pot anar 5 anys a veure al sbd. I et dic q si ve cada setmana, els nanus es faran del sbd, encara q no sortim a la tele. Aixi em vaig fer jo, i estavem a 2º b, amb l'epoca dels piti, titi, irazusta, manolo garcia, jordi...

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Opinio del Forum
« Respondre #21 el: 30 de de 2005, 15:07:34 pm »
jo tb estic en contra de fer 'portes obertes' ja. De moment seguiria amb l'opció de entrades a 1€ o 2x1 a 3€ ... Si apart es volen ficar urnes pq els aficionats volen contribuir més amb el club ho fassin, doncs bé.

Però gratis no vas ni al labavo a Belgica (costa 50c.)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Opinio del Forum
« Respondre #22 el: 30 de de 2005, 16:41:07 pm »
No cal anar a Bélgica ;) A tarragona també hi han com unes cabines que has de ficar diners per poder entrar :P

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Opinio del Forum
« Respondre #23 el: 30 de de 2005, 17:40:41 pm »
I per què en comptes de fer 2x1 per al mateix partit no es regala una entrada per al següent? ;) Si es fa un bon partit segur q la gent torna si se li posa una mica més fàcil ;)

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Opinio del Forum
« Respondre #24 el: 30 de de 2005, 20:34:32 pm »
I per què en comptes de fer 2x1 per al mateix partit no es regala una entrada per al següent? ;) Si es fa un bon partit segur q la gent torna si se li posa una mica més fàcil ;)

Esta és una bona pensada! A més així al proper partit alguns 'enganxarien' a altyres que els acompanyessin!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1211
  • Gènere: Masculí
Re: Opinio del Forum
« Respondre #25 el: 02 de Abril de 2005, 14:23:45 pm »
Mi opinión es que tenemos que seguir con las entradas a un euro porque sin haber hecho apenas publicidad, casi hemos triplicado los aficionados que van a la NCA y eso demuestra que con un poco de empuje publicitario, podriamos llegar a los 8000 sin problemas.

Aun creyendo que el 2x1 es una buena iniciativa prefiero la de entrada a 1 euro a secas porque así no dependes de nadie para ir al campo p.ej.: si un señor que tiene un hijo de cinco años quiere ir a ver el partido tiene que avisar a un amigo para no comprar dos entradas, ya que su hijo no paga.
Tambien soy partidario de poner urnas en la entrada para que todo aquel que quiera colabore con el club, tanto socios como visitantes que entiendan que la entrada es barata y estamos ayudando al club.

Todo lo que sea repartir entradas a los chavales en colegios, equipos de futbol... perfecto, se tienen que decantar por el sabadell desde pequeños.

EL DOMINGO TODOS A LA NOVA CREU ALTA Y NO ME GUSTARIA ESCUCHAR EL CANTICO DE ¡¡¡DONDE ESTA, NO SE VE, LA AFICION DEL SABADELL!!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12486
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Opinio del Forum
« Respondre #26 el: 02 de Abril de 2005, 20:23:01 pm »
M'agradaria que es donesin entrades a clubs de la comarca (Llorençà, Castellar, Sentmenat, Caldes, etc...) i altres equips de futbol i futbet de lligues amateurs (ACET, AELLS, Lliga Nocturna...).

Es faria molta afició.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

oscarjx

  • Visitant
Re: Opinio del Forum
« Respondre #27 el: 08 de Abril de 2005, 16:53:49 pm »
La pregunta es veiu adient continuar amb les entrades a 1 € fins a final de temporada o creieu q'em de eliminar la proposta.

Ui, doncs jo, com he dit en un altre post.. trobo que el més lògic seria vendre-les a 1 euro, PERO NOMES ANTICIPADES, aixi la gent de Sabadell les pot comprar i entrar per 1 euro. Pero vendre-les a preu normal el dia del partit, perque la poca afició que vingui dels equips contraris, hagin de pagar.. trobo que és massa regal per l'afició contraria poder entrar a 1 euro.

Aixó si, abusar de masses partits a 1 euros, tampoc és logic, ja que els socis hem pagat un preu pel carnet, i tampoc ens hauriem de sentir com si haguesim tirat els diners..

Esta molt bé lo del 2x1, ja que un soci, que ha pagat un carnet, pot venir amb acompanyant, i aixó és positiu.

Lo de repartir entrades pels coles, també és molt positiu, i s'hauria de fer durant tota la temporada.

« Darrera modificació: 08 de Abril de 2005, 16:59:47 pm per oscarjx »